boca-ica
Professional
- Učlanjen(a)
- 02.04.2010.
- Poruke
- 10.422
- Pohvaljen
- 5.267
Na veoma frekventnom Batajničkom putu, sa po jednom saobraćajnom trakom, u oba smera
na svakih 50-100 metara postoji neko proširenje u vidu dodatne saobračajne trake ( za uključenje ili skretanje ) ili autobusko stajalište
i to sve približne dužine 50-100 metara, tako da izgleda kao Morzeova azbuka (crta prazno crta prazno a ponegde i tačka ) bilo bi smešno da nije istinito ali i to imamo na tako važnoj i opterećenoj Beogradskoj saobraćajnici.
Kako mi struka nije saobraćajnog smere, voleo bih da mi neko objasni šta je to teško da se ta proširenja povežu (dobiti celu saobraćajnu traku)
i tako omogući veći protok saobraćaja koj se u poslednje vreme jako guši od broja putničkog i teretnog vozila (da ne spominjem i javni gradski saobraćaj)
Poređenja radi nekada je bilo potrebno oko 20 minuta na relaciji Trg Republike-Batajnica a danas i više od 40 minuta
Pored navedenog, na istom putu postoje i drugi problemi ali ne tako urgentni kao navedeno proširenje.
na svakih 50-100 metara postoji neko proširenje u vidu dodatne saobračajne trake ( za uključenje ili skretanje ) ili autobusko stajalište
i to sve približne dužine 50-100 metara, tako da izgleda kao Morzeova azbuka (crta prazno crta prazno a ponegde i tačka ) bilo bi smešno da nije istinito ali i to imamo na tako važnoj i opterećenoj Beogradskoj saobraćajnici.
Kako mi struka nije saobraćajnog smere, voleo bih da mi neko objasni šta je to teško da se ta proširenja povežu (dobiti celu saobraćajnu traku)
i tako omogući veći protok saobraćaja koj se u poslednje vreme jako guši od broja putničkog i teretnog vozila (da ne spominjem i javni gradski saobraćaj)
Poređenja radi nekada je bilo potrebno oko 20 minuta na relaciji Trg Republike-Batajnica a danas i više od 40 minuta
Pored navedenog, na istom putu postoje i drugi problemi ali ne tako urgentni kao navedeno proširenje.