Šta je novo?

Batajnički bulevar

quote="Jankauskas » 23 Nov 2020, 13:34"]
Batajnica Saobrajnica 1. Reda veza sa intermodalnim terminalom.
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

[/quote]
 
Nadam se da ce vreme da ih posluzi ...da udare u asfalt...
 
Скоро не видех лепше и темељније припремљену улицу пред асфалтирање :)
Хвала на сликама стари мајсторе :kk:
 
Samo da šahtovi budu ravni sa asfaltom inače džabe su ravnali.
 
Obzirom da je bila njiva ranije, ne bi me iznenadilo ni da se istalasa ceo put za pola godine..
 
26.11.
Izgleda još uvek ništa od dogovora sa vlasnikom one sporne parcele, tako da za sada nema ništa od priključenja na deo novoizgradjenog bulevara.
 

Prilozi

  • received_3639692362812072.jpeg
    received_3639692362812072.jpeg
    154,7 KB · Pregleda: 3.683
  • received_194812615605960.jpeg
    received_194812615605960.jpeg
    90 KB · Pregleda: 3.687
  • received_116977233449554.jpeg
    received_116977233449554.jpeg
    328 KB · Pregleda: 3.683
  • received_1740632229436304.jpeg
    received_1740632229436304.jpeg
    366,5 KB · Pregleda: 3.691
  • received_404982627353872.jpeg
    received_404982627353872.jpeg
    488,5 KB · Pregleda: 3.684
  • received_1620903121414434.jpeg
    received_1620903121414434.jpeg
    348 KB · Pregleda: 3.697
  • received_2891516064463132.jpeg
    received_2891516064463132.jpeg
    568,6 KB · Pregleda: 3.674
  • received_825010384967509.jpeg
    received_825010384967509.jpeg
    575,5 KB · Pregleda: 3.695
  • received_1297461677319727.jpeg
    received_1297461677319727.jpeg
    422,1 KB · Pregleda: 3.679
  • received_1356879978467635.jpeg
    received_1356879978467635.jpeg
    300,9 KB · Pregleda: 3.714
  • received_191589389118190.jpeg
    received_191589389118190.jpeg
    294,9 KB · Pregleda: 3.702
Možda nešto nabudze ovde
 

Prilozi

  • received_203543894591956.jpeg
    received_203543894591956.jpeg
    241,2 KB · Pregleda: 3.691
  • received_712758896011160.jpeg
    received_712758896011160.jpeg
    441,1 KB · Pregleda: 3.687
  • received_1011868019294174.jpeg
    received_1011868019294174.jpeg
    468,9 KB · Pregleda: 3.669
  • received_404196970719393.jpeg
    received_404196970719393.jpeg
    208,3 KB · Pregleda: 3.685
  • received_3327033260752564.jpeg
    received_3327033260752564.jpeg
    340,8 KB · Pregleda: 3.693
Radi se i novi ulaz za Toplanu
 

Prilozi

  • received_1036681026743854.jpeg
    received_1036681026743854.jpeg
    362,6 KB · Pregleda: 3.677
  • received_1043788519426613.jpeg
    received_1043788519426613.jpeg
    390,9 KB · Pregleda: 3.676
  • received_1129561770821064.jpeg
    received_1129561770821064.jpeg
    414 KB · Pregleda: 3.660
  • received_835673400534799.jpeg
    received_835673400534799.jpeg
    392,6 KB · Pregleda: 3.698
  • received_1536252489907579.jpeg
    received_1536252489907579.jpeg
    310,7 KB · Pregleda: 3.657
  • received_422514265575668.jpeg
    received_422514265575668.jpeg
    190,1 KB · Pregleda: 3.675
Kako bre ništa od dogovora sa vlasnikom sporne parcele? Da li je moguće da ne postoji neko brzo pravno rešenje (osim fantoma) ?
 
Astro nesposobnost nadležnih za eksproprijaciju da to odrade na vrijeme ...
 
Jedino da angažuju neku ekipu iz savamale il ipak ne, jer ovi sad treba da sagrade nešto za noć a ne da ruše.
 
Pošto još uvek nije petlja gotova kako se iz Batajnica stiže na autoput?
 
Iz Batajnice se krene Batajničkim drumom ka Beogradu. Onda se nekom od prvih poprečnih industrijskih ulica (bolje reći sokaka) dođe do Novog Novosadskog puta (zvanično ime ulice je autoput za Novi Sad, iako nije više autoput). Odatle se krene natrag ka Batajnici i izađe se na obilaznicu. U principu ćirilično P se pravi i gubi se dosta vremena, goriva i živaca.
 
A tuda (samo u suprotnom smeru) se i isključuješ sa auto-puta za Batajnicu. Pravi se "mali" prekršaj da bi se ušlo u tu piprečnu "industrijsku" ulicu.
 
Evo jedne svakodnevnice u poslednjih 8 godina oko 17h radnim danom, ovim putem se ulazi u Batajnicu, zato što “malo” kasne sa Batajničkim bulevarom..

Kakva ironija da se nalazi covek bukvalno iznad Batajnice, a ceka ga 15 min cekanja da bi se doslo do mesta ispod obilaznice.
50133ad192ebcddd4a43fc7742bf6854.jpg
 
Doslo je do preokreta. U petak, 27.11. u opstini Zemun je vlasnik sporne parcele dao pisanu saglasnost da se moze raditi preko sporne parcele. Zadovoljan je poslednjim dogovorom, odnosno iznosom novca.
 
Krenulo je...možda ga i puste do Nove godine.
 

Prilozi

  • FB_IMG_16068157635909977.jpg
    FB_IMG_16068157635909977.jpg
    203,1 KB · Pregleda: 2.557
  • FB_IMG_16068157576344487.jpg
    FB_IMG_16068157576344487.jpg
    200,9 KB · Pregleda: 2.560
  • FB_IMG_16068157539278312.jpg
    FB_IMG_16068157539278312.jpg
    206,1 KB · Pregleda: 2.562
  • FB_IMG_16068157433218242.jpg
    FB_IMG_16068157433218242.jpg
    215,3 KB · Pregleda: 2.575
  • FB_IMG_16068157388184609.jpg
    FB_IMG_16068157388184609.jpg
    226,7 KB · Pregleda: 2.549
  • FB_IMG_16068157288404294.jpg
    FB_IMG_16068157288404294.jpg
    223,3 KB · Pregleda: 2.564
  • FB_IMG_16068157163764004.jpg
    FB_IMG_16068157163764004.jpg
    214,6 KB · Pregleda: 2.549
  • FB_IMG_16068157087946701.jpg
    FB_IMG_16068157087946701.jpg
    211,2 KB · Pregleda: 2.544
  • FB_IMG_16068157005167992.jpg
    FB_IMG_16068157005167992.jpg
    204,1 KB · Pregleda: 2.554
Znaci moglo bi se čudo desiti ....pa sad da se to za zavrsi...
 
NoLimit » Суб Нов 28, 2020 11:43 pm"]Iz Batajnice se krene Batajničkim drumom ka Beogradu. Onda se nekom od prvih poprečnih industrijskih ulica (bolje reći sokaka) dođe do Novog Novosadskog puta (zvanično ime ulice je autoput za Novi Sad, iako nije više autoput). Odatle se krene natrag ka Batajnici i izađe se na obilaznicu. U principu ćirilično P se pravi i gubi se dosta vremena, goriva i živaca.
ili na petlju kod Banovaca, mnogo jednostavnije i brže... :)
 
04.12.2020.
Fokus mi je na buduće uključenje u ulicu Mihaila Zetskog, kasnije ću opet na polumaraton. Uveravanja sa terena su da se pušta do Nove godine. Deluje realno.
 

Prilozi

  • 20201204_134233.jpg
    20201204_134233.jpg
    248,9 KB · Pregleda: 1.953
  • 20201204_134245.jpg
    20201204_134245.jpg
    259,1 KB · Pregleda: 1.951
  • 20201204_134257.jpg
    20201204_134257.jpg
    242,1 KB · Pregleda: 1.957
  • 20201204_134310.jpg
    20201204_134310.jpg
    271,9 KB · Pregleda: 1.956
  • 20201204_134323.jpg
    20201204_134323.jpg
    285,2 KB · Pregleda: 1.960
  • 20201204_134334.jpg
    20201204_134334.jpg
    284,5 KB · Pregleda: 1.952
  • 20201204_134347.jpg
    20201204_134347.jpg
    265,5 KB · Pregleda: 1.966
  • 20201204_134400.jpg
    20201204_134400.jpg
    307,1 KB · Pregleda: 1.950
  • 20201204_133931.jpg
    20201204_133931.jpg
    247,8 KB · Pregleda: 1.942
  • 20201204_133948.jpg
    20201204_133948.jpg
    289,9 KB · Pregleda: 1.946
  • 20201204_134006.jpg
    20201204_134006.jpg
    315,1 KB · Pregleda: 1.953
  • 20201204_134046.jpg
    20201204_134046.jpg
    159,9 KB · Pregleda: 1.950
  • 20201204_134113.jpg
    20201204_134113.jpg
    170,5 KB · Pregleda: 1.950
  • 20201204_134133.jpg
    20201204_134133.jpg
    214,3 KB · Pregleda: 1.937
  • 20201204_134154.jpg
    20201204_134154.jpg
    237,8 KB · Pregleda: 1.956
Pozdrav svima...

Zivim u Batajnici, pa mi je naravno ova tema interesantna.

Procitao sam veliki deo teme, ali imam misljenje koje se prilicno razlikuje od vecinskog. Da obrazlozim...

Najpre, problem sa guzvama u saobracaju nije u pristupu Batajnici, vec u samoj Batajnici.
Ako pogledate Batajnicki drum u 17h, sve do pred Batajnicu, njime se vozi "normalno", to ce reci da nije on usko grlo.
Zaglavljivanje pocinja u samoj Batajnici, posto glavna ulica, ovakva kakva je i kako je regulisana, jednostavno ne moze da primi kolicinu vozila koja kroz nju mora da prodje.
Vise puta je pomnjiano, kao privremeno resenje, otvaranje starog prilaza sa Novosadskog puta. Nazalost to ne bi doprinelo bas nicemu.
Oni koji malo bolje pamte, setice se istih takvih guzvi i na starom prilazu sa Novosadskog puta, gde je kolona u spicu umela da se debeeeelo otegne. Cekanje je bilo isto, samo ej bilo manje vozila ispred vas (koja su se kretala sporije).

Najveci "cep" je od Mihajla Zetskog do Jadranske, pa se onda polako smanjuje kako idu dalje raskrsnice: Jugopetrolova pumpa i Ambar, da bi na centru vec postao mnogo manji (naravno to ne znaci da ga nema).

Kada se ovo ukljucenje zavrsi, samo ce preraspodeliti guzvu, pa cemo umesto na Batajnickom drumu, cekati negde na novoj petlji. Ne isto, ali ne ni mnogo bolje od onoga sto smo imali sa starim iskljucenjem sa Novosadskog.
Jednostavno zato sto nedostaju saobracajnice koje bi primile ta vozila i kojima bi ljudi mogli da dodju do svog konacnog odredista, i nedostajace sve dok se Batajnicki bulevar ne napravi u svojoj punoj velicini.
Dzaba bulevar sa 16 traka, ako se na kraju skupi u sitnu ulicicu, a nema izlaza sa strane. Kroz cev moze da prodje samo onoliko vode koliko moze kroz njen najtanji deo.
Naravno i spajanje sa delom kod Rasadnika (mislim da je to Slobodana Macure), bi vec prilicno doprinelo, posto bi rasteretilo barem deo do Ambara.

No... ovako, ako se samo spoji na Mihajla Zetskog, bojim se da nece doneti neko veliko poboljsanje.
Sva ta vozila, moraju negde da zavrse. Guzva ce se preseliti na to ukljucenje, dalje ce biti na uglu Jadranske i Mihajla Zetskog (izvinjavam se ja ulice pamtim po starim nazivima, nemam pojma kako se taj deo sada zove).
Dalje... guzva ce se preneti na semafor Jadranska-Glavna.
Jedino ce oni koji idu u novo naselje rasteretiti ostatak.

Postoji dosta jednostavno i prilicno jeftino resenje, koje bi moglo da "oslobodi" glavnu ulicu u spicevima.
Znam da se mnogima nece svideti :)
Zove se kruzni tok.

Pre nego sto krenete da vicete kako to ne valja, ajde da malo to obrazlozim.
Najpre... ne pricamo o velikim i zaista problematicnim kruznim tokovima kakvi su Slavija, NBg opstina...
Ovo su prosti kruzni tokovi, koji samo menjaju obicnu X raskrsnicu.

Zasto kruzni tok, a ne semafor kakav vec postoji?
Zato sto je kruzni tok "samoregulisuci". Ima maksimalnu protocnost saobracaja, pogotovu u situacijama kada jedna od ulica ima mnogo manje saobracaja od druge.
Kruzni tok nema "mrtvi hod", kada je otvorena poprecna ulica u kojoj nema nikoga, ili ima dva automobila, a zatvorena glavnoj u kojoj stoji kolona od 300 vozila.

Mnogi imaju utisak da kruzni tok usporava saobracaj, prosto zato sto moraju da uspore da bi savladali njegovu krivinu. No to je samo "utisak". Realno... to je beskonacno brze nego cekanje na semafor.

U sustni bi bila potrebna 4: Mihajla Zetskog, Jadranska, kod Jugopetrolove pumpe, i kod Ambara.

Da... to bi zahtevalo da se ponesto od postojecih objekata srusi ili preseli 15-tak metara, ali u odnosu na dobitak i relativno mala ulozena sredstva, mislim da je to prilicno mala cena.

Pored ovoga, ozbiljno nedostaje jos jedna poprecna ulica izemdju Ambara i centra. Nastavila bi se na Nikole Stanjevica, presekla glavnu negde kod cvecare, i izasla na krivnu kod groblja.
 
Tri turbo kružna toka a ima i drugih rešenja ali mi ko po običaju ce uradimo nista ili nesto polovicno
 
Dobrodošli na forum. :sesir: Ovo mišljenje se uopšte ne razlikuje od većinskog, pogotovo na forumu, tako da bih rekao da je to pozitivna stvar.

Svi znamo da neće ovaj patrljak bulevara rešiti gužve na ulasku u Batajnicu, već će samo ukloniti levak. Do sada su i svi oni koji su išli obilaznicom, i Novim Novosadskim putem i Batajničkim drumom slivali se na Batajnički drum pred sam ulazak u Batajnicu. Sada će biti moguća preraspodela toga na 2 kraka i tu će se već postići nešto. Drugim rečima, skratiće se put do Batajnice i napraviće se 2 ulaza u naselje umesto jednog, ali svejedno neće biti povećani kapaciteti mreže unutar samog naselja.

Ne verujem da će iko na građevinsko-urbanističko-saobraćajnom forumu biti protiv kružnih tokova niti da ih zamišlja kao spore. Slavija npr. je ekstreman primer gde je prevaziđen kapacitet kružnog toka odavno, ali nije moguće primeniti drugo rešenje za sada.
Ta 4 kružna toka su potpuno smislena i verovatno će se i graditi jednog dana. Jedini problem je prostor i novac. Time bi se trebalo baviti tek nakon izgradnje celog bulevara. Administracija je dosta troma povodom eksproprijacije kuća u stambenom delu naselja samo da bi se malo ubrzala raskrsnica.

Ono što se ne bih se složio je da potrebno dodati još jednu poprečnu ulicu između Majke Jugovića i Carice Jelene, odnosno da se nastavlja na Nikole Stanjevića. Pešačka veza da, ali drumska ne. Što manje ukrštanja bočnih ulica sa glavnom, to bolje. Nama je potrebno da imamo pravilnu hijerarhiju ulica, a ne da se iz glavne može doći u svaki deo naselja. To je loša praksa i vodi do loše raspodele saobraćaja. A drumska veza inače jeste planirana, ali ne ka glavnoj već ka Majke Jugovića što je dobar kompromis. To se može videti u priloženoj slici plana generalne regulacije.

Suština jeste da je apsolutni prioritet nastavak Batajničkog bulevara do mesta gde će se ukrštati sa nadvožnjakom. Označio sam to crvenom bojom na slici tj. delove bulevara koji fale a koji će biti hitno potrebni kada se uskoro završi nadvožnjak i nova ulica, koje sam označio crnom bojom.
 

Prilozi

  • Batajnica PGR.jpg
    Batajnica PGR.jpg
    530,3 KB · Pregleda: 1.516
Vrh