Šta je novo?

Balkanska ulica

Ja samo čekam dan kad će probiti i Obilićev venac, pod izgovorom pristupa garaži.

Zapravo, čudi me da do sada već nije rasturio neku od nedavno proširenih ulica pešačke zone.
 
Šta je tačno bolje, umesto da je unaprede i humanizuju uništavaju još jednu lepu istorijsku celinu.

Pa ne znam sto unistavaju uvodjenjem drugog smera kretanja. Saobracaj nije nuzno los naprotiv ja mislim da je ideja o pravljenju pesackih zona zapravo ubija atmosferu u gradu i cini sredinu lokalnom i perifernom a ne centralnom u smislu celog grada.
 
Pa ne znam sto unistavaju uvodjenjem drugog smera kretanja. Saobracaj nije nuzno los naprotiv ja mislim da je ideja o pravljenju pesackih zona zapravo ubija atmosferu u gradu i cini sredinu lokalnom i perifernom a ne centralnom u smislu celog grada.

Ja koliko sam bio po raznim gradovima u Evropi viđao sam da se saobraćaj preusmerava tranzitno iz jezgra preko prstenova i tunela, ovde se tranzit vuče kroz centar grada, ne znam da li je baš to normalno.
Na kraju niko ni stanovnike u Balkanskoj nije pitao da li to žele, jer će nivo buke i saobraćaja biti veći nego lani.

A što se tiče pešačkih zona, barem u Beogradskom slučaju doslovno je bilo suprotno od ubijanja atmosfere i nekog seoskog osećaja, Obilićev venac pre pretvaranja u pešačku zonu bio je upravo to, mrtvo selo. Sada je dosta urbanizovanije i življe, uistinu preteraše ga sa baštama ugostiteljskih objekata, neko slično mišljenje imam za Topličin venac.
Ne kažem da sada ceo Bg treba da bude pešačka zona (kao što mnogi gledaju crno na belo stvari), ali daleko je to od ubijanja atmosfere, ako naravno i imaš kako da privučeš ljude sa aktivnostima, npr. tu je promašaj (trenutno) Savski Trg
 
Ja koliko sam bio po raznim gradovima u Evropi viđao sam da se saobraćaj preusmerava tranzitno iz jezgra preko prstenova i tunela, ovde se tranzit vuče kroz centar grada, ne znam da li je baš to normalno.​
I jeste i nije, s obzirom da nemamo tunele i obilaznice. Taj sitniš koji imamo i koji je uglavnom nedovršen, je nedovoljan i nije praktičan većem broju ljudi. Plus nemanje adekvatne železnice da pokrije sve krakove i nemanje metroa. Na stranu što se planira metro koji kao rezultat ima povećanje udela vozila u saobraćaju.
Na kraju niko ni stanovnike u Balkanskoj nije pitao da li to žele, jer će nivo buke i saobraćaja biti veći nego lani.​
U poslednje vreme ako se udostoje da te obaveste da planiraju da ti preuređuju ulicu, da pevaš od sreće.
A što se tiče pešačkih zona, barem u Beogradskom slučaju doslovno je bilo suprotno od ubijanja atmosfere i nekog seoskog osećaja, Obilićev venac pre pretvaranja u pešačku zonu bio je upravo to, mrtvo selo. Sada je dosta urbanizovanije i življe, uistinu preteraše ga sa baštama ugostiteljskih objekata, neko slično mišljenje imam za Topličin venac.​
Pa upravo zbog tog preterivanja i jeste dobijena atmosfera neubijanja atmosfere.
Ne kažem da sada ceo Bg treba da bude pešačka zona (kao što mnogi gledaju crno na belo stvari), ali daleko je to od ubijanja atmosfere, ako naravno i imaš kako da privučeš ljude sa aktivnostima, npr. tu je promašaj (trenutno) Savski Trg​
Moje lično mišljenje, koje sam više puta isticao, 'ebeš pos'o ako moraš da praviš sadržaj da bi negde nekog privukao. To znači da ne treba svaki prostor koji rekonstruišemo da se svede na pomenuto, a što je upravo tendencija.​
 
Ja koliko sam bio po raznim gradovima u Evropi viđao sam da se saobraćaj preusmerava tranzitno iz jezgra preko prstenova i tunela, ovde se tranzit vuče kroz centar grada, ne znam da li je baš to normalno.
Na kraju niko ni stanovnike u Balkanskoj nije pitao da li to žele, jer će nivo buke i saobraćaja biti veći nego lani.

A što se tiče pešačkih zona, barem u Beogradskom slučaju doslovno je bilo suprotno od ubijanja atmosfere i nekog seoskog osećaja, Obilićev venac pre pretvaranja u pešačku zonu bio je upravo to, mrtvo selo. Sada je dosta urbanizovanije i življe, uistinu preteraše ga sa baštama ugostiteljskih objekata, neko slično mišljenje imam za Topličin venac.
Ne kažem da sada ceo Bg treba da bude pešačka zona (kao što mnogi gledaju crno na belo stvari), ali daleko je to od ubijanja atmosfere, ako naravno i imaš kako da privučeš ljude sa aktivnostima, npr. tu je promašaj (trenutno) Savski Trg

Nisam bio u madridu ali eto imamo g.earth pa nije tesko videti da deluje mi kao primer propasti. Male ulicice u starom delu grada su bas zbog toga prazne jer ne moze pesacka zona da se rasiri toliko da svuda ima isti nivo aktivnosti.

Grad je ziva stvar ima zone za ovo i zone za ono. Po meni ne treba biti iskljuciv, kod nas je veci problem neuredjenosti nego saobracaja. Da su sve ulice uredno uradjene u granitu sa lepim mobilijarom i bez kablova koji vise preko ulice ne bi bilo problema.
 
Vrh