Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Ali, čekaj...Valjda kada je udario branikom u zidić - ćuo je, valjda bi stao, a ne ovako da tera do sredine auta. Nerealno je. Kažem - valjda. Ima nas raznih - što se tiče ljudi, ne čudim se više ničemu (nisam ironičan).

Ovo više izgleda kao da je izgubio kontrolu, pa je ,,najahao" na zidić.


Što se tiče kombija sa slike i drugih dostavnih vozila, ne treba da stane na zelenu površinu, nego ako ima nedge gde to nije, koliko da ne ometa saobraćaj. Ra razliku od vozača privatnih automobila, nije tu stao iz ćefa. Dostava, nebitno koje vrste robe, je veoma teška, ne razume najbiolje ko nije radio. Na većini mesta gde je gušća naseljenost nema prostora za bilo kakav parking, gledaš da se skloniš koliko možeš da što manje ometaš saobraćaj i da što pre uradiš dostavno mesto. Za vozače dostavnih vozila imam određeno razumevanje.
 
20251101_131326.jpg

20251101_131303.jpg
20251101_131246.jpg
 
Ovo autobusko stajaliste preko puta, oduvek je više bilo parking za musterije dve pekare i trafike na stanici, nego autobusko stajaliste.
Управо тако, а такође из пекаре Гак исто праве проблем кад довозе брашно и остали репроматеријал. Гледаћу да усликам њихову бахатост, мада су прилично нервозни кад их се опомене.
Иначе спремам/радим на предлогу (још ми је у глави) градским службама, како да се овај стварно велики комунални проблем реши! Али отом-потом.
Ево данас поподне сам "уловио" Гак-ов пекарски комби како бахато заузме тротоар између две пекаре. Ајде сад па прођи, "може" кад идеш без колица, али шта кад наиђе мајка са бебом у колицима или слабовида особа-што се и дешавало.
IMG_20251101_141115_resized_20251101_034911020.jpg


Иначе кад паркира комби у аутобуској ниши за 82 и 613, онда због дужине Вагеновог комбија не могу да пролазе возила која се крећу Љубинке Бобић у правцу раскрснице Грчка-Норвешка, а у случају кад наиђе 82-ка из супротног правца. Онда се створи колона.....и само се легне на сирене. Слика од пре неки дан-22.10.2025.
IMG_20251022_102448_resized_20251031_102854287.jpg
 
Данашња-31.10.2025., може се прогласити и најбахатије паркирање, али са лупањем/уништењем сопственог аутомобила. Шта ћете дечко скоро па увек бахато паркира у парку између зграда у Недељка Гвозденовића 7 и 9, сад ето мало попио па свој Ауди ТТ лепо навукао на овај зидић. Штета ће бити па прилична, лева виљушка, сајтне, предњи спојлер....
Аудија је успео некако да скине са зидића и паркира га на бахато место где обично паркира, на првој слици где стоји момак који телефонира.
Pogledajte prilog 256888Pogledajte prilog 256889
mislim da sam cuo kad se desilo ovo "parkiranje" (cetrvrtak uvece)
al ga je opravio, svaka mu cast
 
Данашња-31.10.2025., може се прогласити и најбахатије паркирање, али са лупањем/уништењем сопственог аутомобила. Шта ћете дечко скоро па увек бахато паркира у парку између зграда у Недељка Гвозденовића 7 и 9, сад ето мало попио па свој Ауди ТТ лепо навукао на овај зидић. Штета ће бити па прилична, лева виљушка, сајтне, предњи спојлер....
Аудија је успео некако да скине са зидића и паркира га на бахато место где обично паркира, на првој слици где стоји момак који телефонира.
Pogledajte prilog 256888Pogledajte prilog 256889

skoro mi žao
 
Савршен начин како да се не паркираш. BMW XM. Базно возило кошта око €150.000, док са додацима и пратећом опремом иде и до €250.000, и навише.
1762171554922.png
 
Савршен начин како да се не паркираш. BMW XM. Базно возило кошта око €150.000, док са додацима и пратећом опремом иде и до €250.000, и навише.
Pogledajte prilog 257153
Mali off. Ne znam jel postoji ružniji automobil. Ja ga bar nisam video. Fiate Multiplo, sve ti je oprošteno.
 
Meni je bilo zanimljivo da sam u rasponu od 2 sata video 6-7 XM-ova u Beogradu na Vodi, svi sa srpskim tablicama. Baš sam komentarisao ženi da mi je neverovatno da toliko najskupljih modela BMW ima u Beogradu, i da sam očekivao da će kod nas taj auto da bude retkost. Na to mi je ženče rekla super, i da ne smaram sa kolima 😂
 
Poslednja izmena:
Бивши колега, Немац, је живео у Београду на води 2 године.
Рекао ми је да је тамо видео више Г класе АМГ 63 за 2 године, него у Немачкој за живота јер је тамо "скупо".

Верујем да је Г класу евентуално 2% људи купило легално стеченим новцем (нпр. Недовић).

Што би рекао Аца шиптар, "нашли смо још пара", па се тако купују луксузни аутомобили.
 
Ništa čudno za zemlje poput naše koje praktično nemaju višu srednju klasu. Veliki jaz između naroda i kriminalaca koji voze ovakve automobile. Još pre 20 godina mi je čovek na sajmu automobila rekao da nema zime za najluksuznije modele i da se oni uvek prodaju. Nekad i više nego inače, ali ne i manje.
 
Mali off. Ne znam jel postoji ružniji automobil. Ja ga bar nisam video. Fiate Multiplo, sve ti je oprošteno.
Екстремно ружан ауто. Вероватно најгрђи досад.
Ništa čudno za zemlje poput naše koje praktično nemaju višu srednju klasu. Veliki jaz između naroda i kriminalaca koji voze ovakve automobile. Još pre 20 godina mi je čovek na sajmu automobila rekao da nema zime za najluksuznije modele i da se oni uvek prodaju. Nekad i više nego inače, ali ne i manje.
Понекад се запитам одакле тим лоповима толико пара да купе таква возила. То ме је подсетило на причу коју ми је мама испричала о ономе што се десило после свргавања Милошевића са власти 5. октобра 2000. године коју је чула од Ђинђићевог кума. Цитирам:

Друга алфа и омега ДС, и он, као и Костић, Ђинђићев кум, Драгољуб Марковић (Крмиво продукт), је пре две године изјавио да је то била највећа превара и највећа пљачка Србије. Испричао је да су до 5. октобра Чеда Јовановић и остали прваци ДС и ДОС-а на седнице долазили градским превозом. А онда су одједном почели да долазе у џиповима од 100.000 марака. Као и у Србији, и у Великој Плани, клошари и гологузијани преко ноћи су постали милионери. Власници компанија, хотела, мотела...


25 година касније, стање у држави је исто. Нисмо се померили с мртве тачке. Заглављени смо и даље у деведесетима, и гледамо исте лопове у другим оделима. Паметном доста!
 
Poslednja izmena:
Zato što se nikad nismo suočili sa tim periodom i doživeli katarzu kao Nemci posle WW2.

I dalje živimo mit da su svi protiv nas i da mi ništa nismo krivi.
Тако ће и бити, ако се не опасуљимо. Запад је крив за све ово, али ми смо највећи крвици за ово јер смо допустили да се то деси, а могло је да се спречи.
 
Бивши колега, Немац, је живео у Београду на води 2 године.
Рекао ми је да је тамо видео више Г класе АМГ 63 за 2 године, него у Немачкој за живота јер је тамо "скупо".

Верујем да је Г класу евентуално 2% људи купило легално стеченим новцем (нпр. Недовић).

Што би рекао Аца шиптар, "нашли смо још пара", па се тако купују луксузни аутомобили.
Auto je neki pokazatelj bogastva (skorojevićkog) što je i normalno jer smo siromašno društvo. Poznanik pravi kuću i kada je završi hoće G klasu da se loži (naravno ne novu). Nije kriminalac, ima firmu ali i dalje Srpski mentalitet. Nisu to kriminalci (neki jesu) svrstao bi ih u kategoriju ljudi koji nose najnoviji iphone pod otplatama, a zaradjuju za max xiaomi do 200e, nose se skupi satovi, garderoba...
 
Бивши колега, Немац, је живео у Београду на води 2 године.
Рекао ми је да је тамо видео више Г класе АМГ 63 за 2 године, него у Немачкој за живота јер је тамо "скупо".

Верујем да је Г класу евентуално 2% људи купило легално стеченим новцем (нпр. Недовић).

Што би рекао Аца шиптар, "нашли смо још пара", па се тако купују луксузни аутомобили.
Brat mi je poslom bio u Beogradu na vodi i dobio je pristup garaži. MILIONI evra su parkirani tamo, MILIONI!!!
 
Samo da poreska uprava ukrsti prijavljene prihode pola tih kola bi bilo po garazama ne bi se vozili uopste.Nesrazmera izmedju prijavljenog i onog sto se poseduje vozi ogromna
 
Zato što se nikad nismo suočili sa tim periodom i doživeli katarzu kao Nemci posle WW2.

I dalje živimo mit da su svi protiv nas i da mi ništa nismo krivi.
Немци нису никакву катарзу доживели након ДСР. Били су и остали нацисти, и једино им је било криво што нису побили више Руса.
The American occupation government (OMGUS) conducted a number of surveys within its occupation zone in the immediate aftermath of the war and found that National Socialist mentalities had a certain degree of staying power even if the regime and its leaders had been thoroughly discredited in the eyes of German public opinion. Approximately 48-55% of respondents agreed with the statement Nazism was a "good idea badly carried out," in 13 OMGUS surveys conducted between 1945-47.
Што се тиче нашег проблема, мислим да је већи утицај непросвећеност и прекид демократског уређења између 1945 и 1990.
 
Vrh