Šta je novo?

Avijacija - razno

Zar nije Beriev BE200 bolja opcija, pored boljih karakteristika nudi se i po nižoj ceni.
 
Au brate @boca-ica ti kad zapneš za nešto ... kanader pa kanader! :lool:
Lepo ti je marat sve objasnio, imaš i cene koje sam dao, 10 puta je skuplji od AirTractor-a a ima samo 2 puta veći kapacitet, plus troškovi eksploatacije koji su mislim bar pet puta veći(negde sam našao taj podatak i poređenje samo ne mogu dođem do te stranice)!
 

Uredu.... odo da ga ladim... :mrgreen:
strefile nas poplave - nespreme,
strefio nas led - nespremene
Još jedino sto nas nije strefio oganj - spremni ili nespremni na plus 40 C .... će vidimo brate ,
kako i s čim ce da ga lade .....

:sesir:
 
Pa pogledaj i koja mu je brzina.

Dakle mislis da zahvatis vodu, pa letis 200 km do pozara pa bacis 1 punjenje pa se onda vratis 200 km do jezera, napunis novo punjenje pa se vratis do pozara 2 sata nakon prvog pražnjenja ?!?

Pa onda na punjenje gorivom i tako u toku dana mozes baciti 4-6 "vodenih bombi" na pozar sa pauzama od po 2-4 sata izmedju svake.

Mislis da je to efikasno??? Ne mislis da ce se vatra opet rasplamsati za tih 2 sata? Na istom mjestu gdje je pala "bomba"?

Glavna prednost kanadera je da moze brzo da se napuni i da baci na svakih 5-10 min jednu "bombu" ali to moze samo u morskom akvatorijumu gdje zahvata vodu u neposrednoj blizini pozara.

Gledao sam ih 90tih kada su gasili pozare na Vrmcu. Vodu su zahvatali odmah u kotorskom zalivu.
Ne znam da li si ikada gasio sumski pozar ili makar gledao kako se to radi ( uzivo)? Ja sam imao priliku da radim i jedno i drugo, i vjeruj mi ako radis pauze od po 2 sata nemoj ni da gasis.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431189#p431189:3qhwhqm7 je napisao(la):
boca-ica » 31 Jan 2017 06:42 pm[/url]":3qhwhqm7]

Uredu.... odo da ga ladim... :mrgreen:
strefile nas poplave - nespreme,
strefio nas led - nespremene
Još jedino sto nas nije strefio oganj - spremni ili nespremni na plus 40 C .... će vidimo brate ,
kako i s čim ce da ga lade .....

:sesir:

Eto, zato ja kazem bolje da se uzmu helikopteri. Imas koristi od njih i kada su poplave i kada su pozari i bilo koje druge katastrofe. A i veliki vodja moze da mlati kako jaca vojsku i da kupi poene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431185#p431185:2i3d2g9l je napisao(la):
Žika » 31 Jan 2017 06:20 pm[/url]":2i3d2g9l]Zar nije Beriev BE200 bolja opcija, pored boljih karakteristika nudi se i po nižoj ceni.

Pa veci je, snazniji i brzi. Ali i mnogo skuplji u upotrebi i tromiji pa mu treba jos vise mjesta. Za Srbiju je jos losije resenje od kanadera.
 
Kakav idiotizam...
Kakvo bahacenje bogatih majmuna...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Следеће је да им плати симулацију бестежинског стања..
 
Moze mu se sve po propisima orevozio ih za lov
Sto se tice kanadera skupa je to za nas igracka kad je lomi prodao sfrj kanadere
Ucelstalost zalijevanja pozara se postize sa par aviona koji jedan za drugim naljecu
Mogu biti i tazlicitog kapaciteta
Inace zadnji novi kupljeni vatrogasni kamioni su iz 2008 od tad je bila ruska donacija i skodska polovnih kamiona ako se nevaram
 
evo izdvojene jedne mrve iz tog teksta
Комплетан пројекат набавке авиона обухвата и из-
градњу хангара. То ће бити не само надстрешнице, по-
кривке за авионе, како би били добро заштићени од ат-
мосферских утицаја, већ савремени објекти који ће пру-
жити аутономност опслуживања ваздухоплова у свим ме-
теоролошким условима. Хангари ће бити „проточног ти-
па”, с једне стране ће авион улазити, а с друге излазити
спреман да полети.
– На Аеродрому „Батајница” обновљен је хангар у
коме се изводе радови на авионима МиГ-29. Наредни
план је да се уради инфраструктура која ће служити за
чување ових десет авиона, јер се чувањем у простору где
се може утицати на микроклиму повећава и поузданост
авиона. То ће, такође, утицати и на број расположивих
ваздухоплова, односно на побољшљшање поузданости ле-
тења – наглашава мајор Костић.

Mrzelo me da citam sve... al i ovo mi je mnogo... previše skrivenih i propratnih troškova...
al valjda to tako ide.... ide.... ide....

samo ne ide..... kad je u pitanju civilno vazduhoplovstvo
te ne ide kombinovana namena na istom aerodromu ......

te ne ide hangar-montažna zgrada za cargo i putnike low.costa preskupa je ......
e to ne ide ... ne mora....

pa tako za neke to tako mora da ide,.... a za neke i ne mora ni da ide ..... :violina:

sad mogu da neki ljute....jbg, kod mene prednost prvo imaju civilne potrebe
pa tek u drugom planu su potrebe drugih....
jer tih drugih ne bi ni bilo, da ne postoje prvi.... :lol:
 
Батајници, осим у нечијим сновима, није планирана конверзија у војно-цивилни аеродром још барем 10+ година
 
Civilne potrebe se sto se avio prevoza tice zadovoljavaju na aerodronu Nikola Tesla.
Ako drzava treba negde da trosi pare za aerodromsku zgradu, pre sam da to bude u Nisu ili Kraljevu.
U Beogradu nema potrebe.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431254#p431254:vzs6puz1 je napisao(la):
laki72 » 31 Јан 2017 11:45 pm[/url]":vzs6puz1]Kakav idiotizam...
Kakvo bahacenje bogatih majmuna...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Управо тако Лаки, а надам се да су се ови соколчићи сви до једног, просрали по авиону. :)
 
Катар ервејз нуди ту опцију. соколови морају бити заштићени као што су на слици, а цена превоза (да не кажем карте) је од 800$ па навише
 
Pa nece da ih voze u kargo prostoru kad ih placaju ko zna koliko hiljada $$
 
za promenu , malo razonode.... :D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3oL4fpdDvAs[/youtube]
 
Ja znam da su arapi takodje veliki ljubitelji konja, a rasni primerci su izuzetno skupi.
Tako da ove kopitare definitivno treba prevoziti u biznis klasi i smestati iskljucivo u hotelima, a za hranu obavezno kavijar, biftek i sl. nikako seno i stala ...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Qantas GayLines :shok:

39053_1486710140.jpg
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5wIcof9Tgn8[/youtube]
Instrumentalno letenje - Helikopterska jedinica MUP-a Srbije
 
Vrh