Ti si koristio Gugl kada si napisao da ima 16km do petlje, jer si je pogrešno označio na mapi. Ja sam takodje to koristio, ali u odnosu na tačnu lokaciju petlje i kružne raskrsnice na Ibarskoj magistrali :
https://forum.beobuild.rs/threads/autoput-vožd-karađorđe-Šumadijski-koridor.4390/post-959551
Kakav je taj najkraći put koji koji je odabrao Gugl to je druga stvar, ali on može ili mora da se popravi jer vodi na Ibarsku raskrsnicu i petlju Županjac.
Pogledajte prilog 137728
[/QUOTE
Ti si koristio Gugl kada si napisao da ima 16km do petlje, jer si je pogrešno označio na mapi. Ja sam takodje to koristio, ali u odnosu na tačnu lokaciju petlje i kružne raskrsnice na Ibarskoj magistrali :
https://forum.beobuild.rs/threads/autoput-vožd-karađorđe-Šumadijski-koridor.4390/post-959551
Kakav je taj najkraći put koji koji je odabrao Gugl to je druga stvar, ali on može ili mora da se popravi jer vodi na Ibarsku raskrsnicu i petlju Županjac.
Pogledajte prilog 137728
Ta trasa preko Šušnjara bi išla kroz već naseljeno područje i brdovit šumski teren,(imam rodbinu u Šušnjaru) druga stvar to bi iziskivalo veliki novac i nike realno očekivati izgradnju nove trase,treća stvar kamioni i šleperi bi je zbog konfiguracije izbegavali ili bi im bila znakom zabranjena zbog naseljenog mesta.
Po meni mnogo bolje rešenje za Lazarevac bi bilo proširenje puta od Naplatne rampe UB preko Stublenice i Radljeva do Velikih Crljena.
Zašto,pa zato što je ceo sadasnji kompleks industrije Vreoci,Kolubara,Baroševac,Crljeni severno od Lazarevca i bilo bi suludo da se ide na jug pa opet nazad ka severu to jest Beogradu.Da me neko pogrešno ne razume da je Beograd=Srbija ali gro svih tih aktivnosti gravitira ka gradu i taj put bi bio višestruko koristan.Dužina tog puta bi do Crljena bila oko 15 kilometara i još 10 tak km do grada=25km a varijanta Lazarevac ,Županjac,Ub bi bila oko 30 km jer teško da bi se oni odlučiii da prave put kroz Šušnjar posebno u ovim turbulentnim godinama za Lazarevac.