Šta je novo?

Autoput "Vožd Karađorđe" - Šumadijski koridor

Sa SSC foruma.

Mislio sam da će se ova deonica nastavljati na Valjevo-Lajkovac, ali po ovome ukrštanje sa Milošem će biti nešto južnije.

 
Jel ovo definitivno usvojena trasa? Ima li gde da se vidi detaljnije? Samo kuću da mi zaobiđu... 😡
 
Koliko vidim iz linka koji je Dragan postavio plan je na javnom uvidu.
Mislim da se narod previše oslanja na ono "ma nema od toga ništa" sve dok ne dođe rešenje o eksproprijaciji a tada je prilično kasno. Zato bih ti predložio da se raspitaš, odeš pogledaš prostorni plan pa se sa komšijama organizuješ i uradiš nešto po tom pitanju.
Koliko znam, tako nešto je čekalo i meštane Štitara kod Šapca pa su se organizovali i sprečili da trasa ide kroz sredinu sela.
 
Lazarevac ce ostati slepo crevo kao sto je to sada Gornji Milanovac

Logicnije je bilo da trasa prodje severno od grada gde je teren ravan a dosta zemlje vec eksproprisano i raseljeno zbog kopova a i veza sa Lazarevem bi bila dosta kraca i brza jer ovako ide preko brda putem koji nije nesto sirok i prilicno je vijugav
 
IMG_20220529_071552.png
 
Sve je to ok ali od Lazarevca do ukljucenja u Zupanjcu ibarskom magistralom ima 16km. Ne znam kako bi se to isplatilo nekome ko ide do Arandjelovca (istocno 30km) ili Valjeva(zapdno 35km) da ode 16km juzno da bi se ukljucio na Karadjordja
IMG-20220530-010736.jpg

Put u sredini je pun potonulih sahti i ima 4 lezeca a put desno je uzan vijugavi asflatni put koji ide kroz sumu tako da je ibarska najbolje resenje

Mislim da ce Lazarevcani korostiti ukljucenja u Lajkovcu i Krusevici do kojih im treba koliko i do ovog u Zupanjcu
 
Ne znam kako bi se to isplatilo nekome ko ide do Arandjelovca (istocno 30km) ili Valjeva(zapdno 35km) da ode 16km juzno da bi se ukljucio na Karadjordja
Stoji to kada se gleda šta se isplati gradskom području Lazarevca ali ljudi tu svakako imaju magistralu u blizini, ne znam zašto se oba ne vi koristila.
Ovaj šut će, što se tiče lazarevačke opštine dosta značiti selima u južnom delu opštine (Brajkovac, Trbušnica, Kruševica...).
 
@dragan pročitao i shvatio, ovo moje "stoji to" se odnosi na njegovo pominjanje koliko se isplati nekome iz Lazarevca da ide do Valjeva na jednu ili Aranđelovca na drugu stranu koristeći Karađorđa.
Bilo 8 ili 16 km, onom ko ide ka Valjevu, lakše je Ibarska, pa brza saobraćajnica Lajkovac-Iverak, a ko ide ka Aranđelovcu lakše mu je putem kroz Bistricu, pa na Karađorđa tek na petlji Kruševica.
 
Ima nekih znacajnih izmena u odnosu na ranije predloge. Umesto u selu Banja kod Arandjelovca, spajanje dva kraka je pomereno na sever, tako da je deo autoputa do Arandjelovca ostao kao "slepa ulica". Hoce li to uopste biti auto put ili motoput (na to deonici su petlje oznacene zutojm bojom)? A i puno ovih crvenih petlji su u sred nicega, treba tu uraditi dosta lokalnih puteva da se petlje spoje sa vec postojecim saobracajnicama.
 
Hm, a brza saobracajnica Valjevo-Lajkovac se produzava ili ne do Lazarevca? Pitam jer se tema na forumu za ovu saobracajnicu zove (Loznica-)Valjevo-Lazarevac
 
Ima nekih znacajnih izmena u odnosu na ranije predloge. Umesto u selu Banja kod Arandjelovca, spajanje dva kraka je pomereno na sever, tako da je deo autoputa do Arandjelovca ostao kao "slepa ulica". Hoce li to uopste biti auto put ili motoput (na to deonici su petlje oznacene zutojm bojom)? A i puno ovih crvenih petlji su u sred nicega, treba tu uraditi dosta lokalnih puteva da se petlje spoje sa vec postojecim saobracajnicama.
Negde u tekstu najnovijeg predloga tog prostornog plana piše doslovno 4 trake od 3,5metara i dve zaustavne 0,5 metra čini mi se ,ne zamerite ako sam pogrešio ali to onda sugeriše motoput što možda i jeste najoptimalnija varijanta.
 
U zaglavlju Prostornog plana piše da je u pitanju "državni put prvog reda".
 
Negde u tekstu najnovijeg predloga tog prostornog plana piše doslovno 4 trake od 3,5metara i dve zaustavne 0,5 metra čini mi se ,ne zamerite ako sam pogrešio ali to onda sugeriše motoput što možda i jeste najoptimalnija varijanta.
Da je do mene , citav krak u pracu istok-zapad bi trebalo uraditi u formi moto-puta.
 
Šta "stoji to" kada je napisao da do uključenja ima 16km, a ima samo 8km. Ti izgleda nisi pročitao ili shvatio moj post iznad tvog u vezi uključenja iz Lazarevca.
Ja ne razumem do kog ukljucenja ima od Lazarevca 8km, izvinjavam se ako sam nesto propustio

Ako je petlja tamo gde je oznaceno na slici gore vazdusnom linijom od centra grada do nje ima 10km
 
Ja ne razumem do kog ukljucenja ima od Lazarevca 8km, . .
Ti si koristio Gugl kada si napisao da ima 16km do petlje, jer si je pogrešno označio na mapi. Ja sam takodje to koristio, ali u odnosu na tačnu lokaciju petlje i kružne raskrsnice na Ibarskoj magistrali : https://forum.beobuild.rs/threads/autoput-vožd-karađorđe-Šumadijski-koridor.4390/post-959551

Kakav je taj najkraći put koji koji je odabrao Gugl to je druga stvar, ali on može ili mora da se popravi jer vodi na Ibarsku raskrsnicu i petlju Županjac.

IMG_20220531_034410.png
 
Poslednja izmena:
Ti si koristio Gugl kada si napisao da ima 16km do petlje, jer si je pogrešno označio na mapi. Ja sam takodje to koristio, ali u odnosu na tačnu lokaciju petlje i kružne raskrsnice na Ibarskoj magistrali : https://forum.beobuild.rs/threads/autoput-vožd-karađorđe-Šumadijski-koridor.4390/post-959551

Kakav je taj najkraći put koji koji je odabrao Gugl to je druga stvar, ali on može ili mora da se popravi jer vodi na Ibarsku raskrsnicu i petlju Županjac.

Pogledajte prilog 137728
[/QUOTE
Ti si koristio Gugl kada si napisao da ima 16km do petlje, jer si je pogrešno označio na mapi. Ja sam takodje to koristio, ali u odnosu na tačnu lokaciju petlje i kružne raskrsnice na Ibarskoj magistrali : https://forum.beobuild.rs/threads/autoput-vožd-karađorđe-Šumadijski-koridor.4390/post-959551

Kakav je taj najkraći put koji koji je odabrao Gugl to je druga stvar, ali on može ili mora da se popravi jer vodi na Ibarsku raskrsnicu i petlju Županjac.

Pogledajte prilog 137728
Ta trasa preko Šušnjara bi išla kroz već naseljeno područje i brdovit šumski teren,(imam rodbinu u Šušnjaru) druga stvar to bi iziskivalo veliki novac i nike realno očekivati izgradnju nove trase,treća stvar kamioni i šleperi bi je zbog konfiguracije izbegavali ili bi im bila znakom zabranjena zbog naseljenog mesta.

Po meni mnogo bolje rešenje za Lazarevac bi bilo proširenje puta od Naplatne rampe UB preko Stublenice i Radljeva do Velikih Crljena.
Zašto,pa zato što je ceo sadasnji kompleks industrije Vreoci,Kolubara,Baroševac,Crljeni severno od Lazarevca i bilo bi suludo da se ide na jug pa opet nazad ka severu to jest Beogradu.Da me neko pogrešno ne razume da je Beograd=Srbija ali gro svih tih aktivnosti gravitira ka gradu i taj put bi bio višestruko koristan.Dužina tog puta bi do Crljena bila oko 15 kilometara i još 10 tak km do grada=25km a varijanta Lazarevac ,Županjac,Ub bi bila oko 30 km jer teško da bi se oni odlučiii da prave put kroz Šušnjar posebno u ovim turbulentnim godinama za Lazarevac.
 
Iz plana:
"На подручју Просторног плана, за читаву трасу Државног пута, планира се и пројектује траса пута за рачунску брзину од 100 km/h. Због потребе униформисања елемената попречног профила на целој траси, уз уважавање прописаних параметaра из важећег Правилника о условима које са аспекта безбедности саобраћаја морају да испуњавају путни објекти и други елементи јавног пута („Службени гласник РС”, брoj 50/11), приликом израде планских решења примењиваће се оквирно следећи основни технички елементи: ширина возне траке 4x3,50 m; ширина ивичне траке 4x0,50 m; ширина разделне траке минимум 1x3,00 m; ширина банкине минимум 2x1,50 m; ширина уливно/изливне траке 3,50 m; ширина додатне траке на нагибима 3,50 m."

Brzina 100km, nema zaustavne trake, znaci nece biti autoput ni na jednoj deonici? Ako je tako, OGROMNA greska, bar za deo Mali Pozarevac - Mladenovac.
 
Vrh