Šta je novo?

Autoput "Vožd Karađorđe" - Šumadijski koridor

Da prošire naplatnu stanicu i petlju Mali Požarevac završili su četrvtinu posla.Još četvrtina je proširenje za još jednu traku odatle do Ikea. Za 3/4 treba i bolji put do Mladenovca i neka vrsta obilaznice. Za ful može i Markovac-Svilajnac.
 
Završiti taj novi Kumodraški bulevar, petlja sa obilaznicom, tunel ispod avale i autoput prema Mladenovcu koji će se spojiti sa Karađorđem.
Od Malog Požarevca izgraditi još jednu traku i most kod Kovina, spojiti sa obilaznicom kod Pančeva i novi most kod Batajnice. Time će se sav saobraćaj sa juga prema severu skloniti sa postojećeg autoputa. I nikakvo proširenje nije potrebno.
 
1000003644.jpg
1000003643.jpg
1000003642.jpg
 
Znači nije petlja u Županjcu nego malo niže kod onog rečnog korita što je sredjivano.

Tu je odmah i proširenje za bočnu rampu pošto se otvara izlaz i biće malo smešno što severno nekoliko km odatle već stoji rampa Lajkovac.

Odmah posle rampe je nadvožnjak kojim se verovatno Ibarska spaja sa Voždom a Vožd skreće desno i jedno vreme znači ide paralelno i sa Ibarskom i sa Milošem.
 
Znači nije petlja u Županjcu nego malo niže kod onog rečnog korita što je sredjivano.

Tu je odmah i proširenje za bočnu rampu pošto se otvara izlaz i biće malo smešno što severno nekoliko km odatle već stoji rampa Lajkovac.

Odmah posle rampe je nadvožnjak kojim se verovatno Ibarska spaja sa Voždom a Vožd skreće desno i jedno vreme znači ide paralelno i sa Ibarskom i sa Milošem.
Pa da ,nekih 11 kilometara će biti razdaljina između dve petlje.A ko bude išao iz recimo Lazarevca ka Čačku do mesta gde će biti petlja Čibutkovica imaće 16 km umesto sadašnjih 27 preko Lajkovca.
 
Da 11km i nije strašno u odnosu na neke standarde imamo ih svakakvih ali opet ići iz Beograda toliko južno pa se vraćati ka Lazarevcu nije baš malo.

I dalje se nadam da će završiti ono parče od Lajkovca do Ćelija jer bi tom putanjom bilo oko 12 km do Disa otprilike.
 
Poslednja izmena:
Da 11km i nije strašno u odnosu na neke standarde imamo ih svakakvih ali opet ići iz Beograda toliko južno pa se vraćati ka Lazarevcu nije baš malo.

I dalje se nadam da će završiti ono parče od Lajkovca do Ćelija jer bi tom putanjom bilo oko 12 km do Disa otprilike.
I ja se nadam ali slaba vajda izgleda,idealno bi bilo u Stublinama gde Miloš Veliki prelazi preko TENT pruge uraditi neko isključenje jer onda ne bi bilo uzaludnih kilometara ,a bilo bi Obrenovac Stubline 13 km,Stubline Ub 13 km,Ub Lajkovac 11 km, Lajkovac Čibutkovica 11 km, Čibutkovica Ljig 11km
 
Poslednja izmena:
Dali je ovo definitivno trasa ili ce jos biti izmena?
 
Dali je ovo definitivno trasa ili ce jos biti izmena?
12 miliona eura je plaćen ovaj projekat...Moguće su samo kozmetičke promene.
Sve lokalne samouprave imaju preporuku da ovaj prostorni plan usvoje pre Prvomajskih praznika.

I da sad ne odemo u off oko najava početka gradnje i izjava političara ali očigledno im se žuri a šta je tačno razlog ne znam.
 
Vrh