Šta je novo?

Autoput "Požega - Užice - Kotroman"

Jako je teško praviti autoput u državi sa dva entiteta koja se gotovo ne priznaju i funkcionišu po nekim pravilima nametnutim spolja. Verujem da bi trebali da gradimo ka Mačkatu nevezano za stanje u BIH, jer valjda imamo i neke unutrašnje interese.
 
Jako je teško praviti autoput u državi sa dva entiteta koja se gotovo ne priznaju i funkcionišu po nekim pravilima nametnutim spolja. Verujem da bi trebali da gradimo ka Mačkatu nevezano za stanje u BIH, jer valjda imamo i neke unutrašnje interese.
Upravo tako!
 
Лепо је велики респиратор рекао за кога праве Пожега-Котроман, а то је опет наставак Прељина -Појате...верујем да хоће да убаце да иде преко Горажда, ма колико безсмислено било! Што се пландемије тиче, мени су још пре 3 месеца рекли да се завршава у марту. Тачно по плану! Видећемо да ли ће тако и бити!
 
Kada je reč o drugom kraku autoputa Beograd-Sarajevo, autoput će se graditi na trasi Požega - Užice - Kotroman - Višegrad - Sarajevo.

U završnoj fazi je projektovanje i očekuje se da će do polovine leta deo trase kroz našu zemlju biti isprojektovan, a da će radovi početi do kraja 2022, najkasnije na proleće 2023.
 
Ovo znači da bi počeli sa radovima iako nije završena projektna dokumentacija. A ni deo do Požege. Super, ako je istina.
 
Ne znam, za ovaj autoput pocetak radova mi za sad deluje vise kao neko vecno odlaganje za iducu godinu koje onda nikad ne dodje. Ako bude ovo kad kazu, super, ali nisam bas siguran
 
Valjda smo do sada toliko naučili. Ničemu izgovorenom ovih dana ne treba verovati. Narod pamti samo do sledećeg dnevnika.
 
Ne bi me zaista začudilo da se potpiše ugovor i za ovu deonicu. Čak i sve do same granice. Naravno onda bi usledile otprilike dve godine do pravih radova. I ovde stvarno ne bi bilo moguće bilo šta prognozirati s obzirom na broj objekata. Naročito tunela. Vidimo koliko se mrcvari sa tunelima Laz i Munjino brdo. Opet Turske firme sasvim solidno guraju sa deonicama Kuzmin-Rača i mikro deonicama na koridoru 5C kroz Bosnu.
 
Jel se zna zadnja varijanta kuda ide put prvih par km od raskrsnice kod Loja, iznad ili ispod (severno, južno) od trenutnog puta, pošto sam viđao obe varijante?
Clipboard01.jpg
 
Potpuno nepotreban auto put, pa i moto put. Sem ako je za džabe.
Ovaj postojeći lepo srediti i to je dovoljno.
 
To odavno pišem. Za samo nekoliko procenata novog puta, postojeći može da se dovese u top stanje.
Potrebno je napraviti obilaznicu oko Kremana, na još par mesta dodati treću tralu i na delu od šarganskog tunela do Mokre Gore ispraviti nekoliko krivina i urediti kosine. Postojeći obim saobraćaja sigurno ne opravdava velika ulaganja, a ovakav trenutni put mogao bi uz male izmene da podnese još mnogo više. Osim kroz Kremna i Mokru Goru i 2 kafane usput, skoro da nema objekta uz sam put, što mu daje mogućnost za maksimalna ograničenja brzine na velikom delu trase. Tako bi urbanistički trebalo i da ostane, ne dozvoliti gradnju uz taj put.
Voleo bih da oživi saobraćaj tuda, pa da me ovde prozivate da sam bio protiv autoputa tuda, ali ne verujem da će se to desiti u dogledno vreme. Čak i da ga džabe dobijemo, treba ga održavati. A džabe nema ništa, čak ni kod babe.
 
Potpuno nepotreban auto put, pa i moto put. Sem ako je za džabe.
Ovaj postojeći lepo srediti i to je dovoljno.
Ako misliš na deonicu posle Mačkata delimično se slažem. Deonica od Požege do Mačkata po meni treba da bude najveći prioritet, čak ispred deonice od Požege do Boljara.
 
... + da se malo sredi Kremna-Tara i pod obavezno kompletna deonica do Mitrovca i jezera.
 
Da, svi pročamo o deonici Sušica /Mačkat - granica. Od Požege do te buduće petlje, potpuno je drugačija situacija. Tu je već neko vreme sabraćaja mnogo više nego što je u dobrom delu dana propusna moć puta za bezbedan sapbraćaj.
 
Мени изгледа да неко други одлучује, а да ћемо ми само плаћати рате кредита! Свеједно, радујем се сваком новом путу.
 
"Višković je rekao da Republika Srpska razvija projekat izgradnje dvije brze ceste (Višegrad - Sarajevo i Bijeljina - Trebinje, preko Zvornika), . .

Ako oni planiraju "brzu cestu" od Sarajeva do Višegrada, onda bi i mi trebalo da planiramo "brzu cestu" od Mačkata (Zlatibora) do Kotromana, a ne autoput kako se sada planira.
Pa, kad oni počnu izgradnju svoje deonice, tada i mi možemo da krenemo sa radovima. . . jednog dana.
 
Poslednja izmena:
Interesantno da nije rečeno da će "brza cesta" biti do granice sa Srbijom, a to je još oko 20km. Za sada su samo u fazi dogovaranja, a ko zna šta će od svega biti . . .
 
Treba da napravimo AP pa kad dodju kod nas da znaju da su dosli u znacajno jacu ekonomski i uredjeniju drzavu. Rokaj AP kad vec imamo sredstva.

"Kad vec imamo sredstva"??

Nemamo mi 5 dinara da izdvojimo za brzi ili autoput do Kotromana. Jedino da se zadužimo dodatno milijardu $ pa da neke buduće generacije to otplaćuju.
 
Vrh