Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Krstac,tunel Munjino brdo.
FB_IMG_1647453005253.jpg
 
Hvala na odgovoru. Mislio sam zapravo izmedju Prilike - Nova Varos preko Kokina Broda, ukoliko to nije makadam?

није макадам, али није ни добар пут. добра варијанта за ПП је да идеш преко Сјенице преко Пештера, па на Нову Варош
 
Takođe, ok je taj put, lepi predeli, najgori je deo od kružnog toka do Kokinog broda ali opet bolje tuda nego do Sjenice pa do NV...
 
Pogrešan post u pogrešnoj temi :D Igore briši
 
Poslednja izmena:
Predsednik reče da se posle 20. neće više slikati i otvarati u kampanji. Reče.
Znači, još dva dana da otvori radove ili da i to slaže. Šta je verovatnije?
 
Početak radova se obeleževa na ovom mestu. Tu će ujedno biti petlja Duga Poljana, a i vidi se napredak u izgradnji kampa.
Screenshot_20220320_100115~2.jpg
Screenshot_20220320_100208~2.jpg

Izgradnja kampa za deonicu Preljina-Požega je počela na proleće 2019. Radovi svečano otvoreni u maju iste godine, a iskop prvog tunela tek u februaru 2020.godine.
 
Otvorili radove, a mi ne dobismo neke bitne informacije. Eto znamo da ce biti 24 km tunela, štagod to značilo, pošto nemamo precizne informacije. Pretpostavlja se da prvo kreću od DP do Ivanjice čim su tu otvorili radove, ali ništa nisu rekli za deonicu Požega-Arilje-Ivanjica.
Radovi će biti okončani za četiri godine, predviđeno je projektom (tako kažu 😁).
Uglavnom, smrzli su se i razbežali. Građevinska sezona će ovde biti dosta kraća.
 
A šta je sa deonicom od Duge Poljane do granice sa CG do Boljara? To sada nije potpisano da se radi?
 
A šta je sa deonicom od Duge Poljane do granice sa CG do Boljara? To sada nije potpisano da se radi?
To ce se raditi u isto vreme kad i CG bude radila od granice ka Beranama. Ne verujem da ce to poceti pre zavrsetka ovih 70ak km. Crna Gora je daleko od te deonice, uopste je ne spominju. Tek treba da rade Matesevo-Andrijevica, pa onda posle Andrijevica-Berane-Poda-Boljare. Između Boljara i Poda ne postoji put.
 
Нисам стручан, надам се да нећете замерити на питању.
Вероватно се писало о томе годинама, и вероватно је свима већ досадило, али ова путања јужно од Пожеге је, бар по мом мишљењу, поприлично лоша. Терен је тежак и ретко је насељено. Оно што мене занима, постоји ли шанса, у случају промене власти, да се од те трасе одустане? Или је већ направљена непоправљива штета.
 
Нисам стручан, надам се да нећете замерити на питању.
Вероватно се писало о томе годинама, и вероватно је свима већ досадило, али ова путања јужно од Пожеге је, бар по мом мишљењу, поприлично лоша. Терен је тежак и ретко је насељено. Оно што мене занима, постоји ли шанса, у случају промене власти, да се од те трасе одустане? Или је већ направљена непоправљива штета.

Trasa uvek može da se menja, manje ili više. Od celog projekta može da se odustane nevezano za promenu vlasti. Ugovori su tajni i ko zna šta tamo piše, kakve bi penale imali u toj situaciji.

Takođe, zaduženje u formi kredita mora skupština da odobri. Videli smo na Fruškogorskom da su započeli "radove" a da je tek nakon više od pola godine uzet kredit za ceo projekat odlukom skupštine.
 
Posto je ovaj kraj izmedju Duge Poljane i Ivanjice slabije naseljen, plus ide tunelima, mostovima i obroncima planina, postoji nada da ovde nece biti vecih problema sa eksproprijacijom i kasnjenja radova usled toga.
 
Mene, naprotiv, to i brine. Jer je moguće da će biti parcela koje imaju po par desetina vlasnika jer nikada nisu podeljene. Narod se iz tog kraja iseljavao u potrazi za boljim životom. Treba pronaći sve te vlasnike koji su verovatno raštrkani po belom svetu.
 
Nekad davno pre 50 godina ni Zlatibor nije bio naseljen a onda malo po malo postade ozbiljan grad. Nebi me iznenadilo da i na Pesteru i Goliji krenu da kupujuju zemljiste i prave vikendice.
 
Vrh