Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907119#p907119:1kdd5qz2 je napisao(la):
SunnyJ » Pet Dec 10, 2021 6:06 pm[/url]":1kdd5qz2]Informacije za tunel Laz:
Leva cev oko 890m, desna oko 830m.
Sa druge strane kopaju i za sada oko 400m.
Ide jako sporo, prosečno 2m/dan, prognoze sa terena su da neće biti gotov još 2 godine bar. Munjino brdo ne znam detalje ali slično tužna situacija sa napredovanjem...

EDIT: Ispravka od KrCana, koji ima ažurnije podatke, druga strana ne 400m, već 520m.

Stani. Dati su podaci za levu i desnu cev. A sa druge strane sta je to 520 metara? Leva cev, desna cev ili oboje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907128#p907128:cif2k1sv je napisao(la):
Earthmoving » Pet Dec 10, 2021 7:10 pm[/url]":cif2k1sv]I jel to 50% ili kolko?

Jbg, nikad niste bili dobri sa brojevima...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907163#p907163:3e2rp7vn je napisao(la):
Markoticevic » Sub Dec 11, 2021 9:26 am[/url]":3e2rp7vn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907119#p907119:3e2rp7vn je napisao(la):
SunnyJ » Pet Dec 10, 2021 6:06 pm[/url]":3e2rp7vn]Informacije za tunel Laz:
Leva cev oko 890m, desna oko 830m.
Sa druge strane kopaju i za sada oko 400m.
Ide jako sporo, prosečno 2m/dan, prognoze sa terena su da neće biti gotov još 2 godine bar. Munjino brdo ne znam detalje ali slično tužna situacija sa napredovanjem...

EDIT: Ispravka od KrCana, koji ima ažurnije podatke, druga strana ne 400m, već 520m.

Stani. Dati su podaci za levu i desnu cev. A sa druge strane sta je to 520 metara? Leva cev, desna cev ili oboje?
Nemam precizno drugu stranu jer se ona ne minira. U svakom slučaju nije oboje... Verovatno KrCan ima tačne podatke. Podaci za stranu od Pakovraća su pouzdani.
 
Pa uredu. Valjda su ipak slicne distance a ako neke razlike ima nece da bude nesto veliko. Sve su ovo ipak procene. Dodacu nove tacke krajem vikenda ili pocetkom sledece nedelje.
 
Како год, тунели увелико касне. Не знам какво је време у Чачаку, код мене снег прешао 30 цм идемо ка пола метра. Штета би била да се неотвори до Паковраћа пред Нову годину. Овај пут стварно одлучују временске прилике!
 
Ma sigurno su odavno zavrsili. Ostao samo tunel a to mogu kad hoce.
Signalizacija u tunelu je postavljena vidi se na proslom snimku.
 
Noćas sam putovao od Beograda ka Prijepolju, u 2 stigao, od Užica ka Zlatiboru 2cm snega na kolovozu, od Zlatibora do Borove glave bilo 10cm bar neočišćenog u jednom smeru, a onda 5-6cm u drugom, bio sam prvi iza čistača. Od Borove glave malo bolje očišćeno, 4-5cm po putu, a čistač nije blizu mene, preprečen jedan kamion, dva tri sa strane stoje, nigde nikog, na Kokinom brodu 4-5cm na asfaltu, do Varoši slično, od Varoši do Bistrice opet slabo očišćeno, od Bistrice do Prijepolja nema snega na putu, jedva 1-2cm u samom Prijepolju. Imajte u vidu da nije bilo saobraćaja i da je sneg padao, kao i vreme. Naravno 6-7 kamiona sreo usput iako sam još jutros video da je zabrana. Kod Čačka nije bilo snega, tek od Požege.
 
Jutros u 10:30 od Obrenovca ka Lajkovcu samo jedna traka očišćena na autoputu, da li je ovo realno, jednom u tri godine padne ovakav sneg i ne mogu da ga očiste???
A mi raspravljamo o Pešterskoj visoravni...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907357#p907357:3vajwxmw je napisao(la):
gvb » Ned Dec 12, 2021 10:39 am[/url]":3vajwxmw]Jutros u 10:30 od Obrenovca ka Lajkovcu samo jedna traka očišćena na autoputu, da li je ovo realno, jednom u tri godine padne ovakav sneg i ne mogu da ga očiste???
A mi raspravljamo o Pešterskoj visoravni...
Baš tako, nije stvar u prirodi, ljudi su lenji i neodgovorni.
Evo u Beogradu je nocas pao dobar sneg i već problemi, srećom da je nedelja pa gotovo niko ne radi.
Mislim, o čemu mi pričamo...
 
Autoput u normalnim državama čiste 2-3 kamiona istovremeno. Ali kod nas se uvek prave pametni sa jednim i kasnije imaju duplo veći posao.
 
Da SNS nije izgradio autoputeve, ne bi imalo šta da bude zavejano :violina:





 
Nekolicina nas je ovde i ismevana kada smo pričali o ozbiljnim snegovima i mogućim problemima na Pešteri. Pa kad put koji je najvišeg ranga a najvećim delom na vrlo maloj nmv ne može da bude očišćen, šta da očekujemo u okolini Sjenice?
Pri tome, ovo jw jedan potpuno uobičajen zimski dan u dobrom delu Srbije. To što snega severno od Rudnika nije bilo godinama u nekoj većoj meri, ne znači i da zimske službe treba da padnu u redovnu hibernaciju.
Od Čačka do Požege trenutno ima nekoliko zastoja zbog palog drveća. Na Zlatibor se može uz adekvatne gume (zimske, nevožene leti).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907369#p907369:1djat7a9 je napisao(la):
Dart » Sun Dec 12, 2021 11:36 am[/url]":1djat7a9]Autoput u normalnim državama čiste 2-3 kamiona istovremeno. Ali kod nas se uvek prave pametni sa jednim i kasnije imaju duplo veći posao.
Oni su se lepo ogradili da je ograničenje 60km/h kad je sneg.
Na X čiste sa dva često, kad je veliki sneg, ali onda imaju problem sa likovkma koji žele da ih preteknu. A ovi čiste sa 60km/h.
Inače, smetovi na autoputu su najgori upravo u ravnici. Najgora deonica je kod Naisa ispred Niša (gde bude kolaps i po 12 sati kad je mećava) a i prema Šidu ume dobro da zaveje.

Inače, moje zimsko iskustvo na autoputevima u Srbiji je dobro, ali zaista ne razumem likove koji voze preko 100km/h tokom mećave ili letnje oluje.
A tek o divljanju po magli...
 
Takodje, nikad probpem nisam imao. Osnove saobracaja - prilagoditi brzinu uslovima na putu. Veje sneg ocekujes da vozis 130...
Ovi kombisti sa slike su poznati kao izuzetni postovaoci svih mogucih prqvila i ogranicenja... nemoj tako
 
To preticanje kamiona koji čiste sneg je prekršaj za oduzimanje dozvole. Iako je to i teško izvesti kad dva čiste istovremeno

Ne znam kako se tretira u Sloveniji tačno, ali mislim da to nikom ni ne pada napamet i vozi se u koloni 40km/h.

Upao sam jednom kod Rume na autoputu, i bilo je par Indijanaca koji su gledali prolaz.

Znači, nije problem Pešter nego ljudi koji se ne pridržavaju pravila i institucije koje ih ne provode

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
DA bi se autoput preko Pešteri održavao prohodanim cele zime mora se organizovati sistem čišćenja snega koji do sada nije viđen na našim prostorima. Moraće da se nabavi veći broj čistača koji će konstantno raditi na toj deonici. I to ne samo klasične kamione sa snežnim plugom već i građevinsku mehanizaciju koja će biti pripravna za autoput. Sistem čišćenja - JEDAN KAMION TEK KAD SNEG PRESTANE tu ne funkcioniše.

Vremenske prilike su jako nestabilne i veoma lako se dogodi da od potpuno prhodnog puta za sat vremena dobijete vanrednu situaciju.
 
Nestabilne vremenske prilike. Zvuči dosta onako 19. Vek.

Imaš ciklon, frontu, i anticiklon. Sve se zna i sve se modelira i bar 48h pre znaš sve. Zimske padavine nisu letnje da te iznenade.

Druga stvar je šta imaš jedan kamion šta čisti kad sneg stane i vozače na letnjim gumama

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Predvidivo.
EQGxVsGWkAAM2Rg
 
Ovaj sneg šta pada se zna jedno 5 dana da će da bude ovakav :D

Upozorenja su od Italije do Grčke.

Isto tako kao šta se zna da će da bude anticiklon uskoro pa će da sve smrdi. I onda debeli minusi.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Ovo je snežni nanos uz olujni vetar koji je zatrpao državni put prvog reda snegom gotovo 2 metra na tepmeraturi -30. Slično manje ili više se desi svake zime. I tada su predvideli. I opet ništa.


Ne kažem da je nemoguće održavati ga ali ne u ovakvom sistemu.
 
Molim vas, njima je sada zavejan aerodrom. Ne može da mu se priđe sa autoputa. Jeste sneg, jeste vetar, ali to još nije ni blizu kao što može da pada. Pre nekoliko godina par dana je bio zatvoren autoput kod Niša.
Putevi najvišeg prioriteta moraju da se čiate uvek, čim sneg krene da pada, a ne po prestanku. Nekad je to posle nemoguće. Put sa više od jedne trake mora da čisti više vozila.
Ranije su "Putevi" Užice bili primer zimake službe. Radili su sa desdtakbvozila, a sada sa dva od Gorjana do Borove glave. A i o njihovom izlasku ne odlučuju oni, već negde u Beogradu. Nekad su imali kamion sa dva raonika - jedan čeoni i jedan manji sa strane, pa su u jednom prolazu čistili proširenja i parkinge, a katkad i obe trake. Danas su pare za zimsku alužbu minimalizovane i rezultat vidimo.
 
Bio je zavejan i oko an ledom sa svih strana aerodrom danima negde oko 1983, ćale mi tri dana nije mogao da dođe s posla. Odonda, to je prvi put; prošao je topli period, u narednih 30-ak godina to će se dešavati.
 
Samo jedno pitanje za sve na forumu. Ovaj sneg sto je danas pao koliko ce da uspori radove na obilaznici oko Cacka i dali ima sanse da se ovih 11 km pusti do nove godine.
 
Неспремни су и за земљу и за ваздух и за воду, када крену снегови и мразеви. Дунав је оне године заледио, па су морали да зову Мађарске речне ледоломце јер ми...да л' један имамо.

Није спорно да су возачи ужасно неодговорни, али то је никакав изговор за путеве првог реда, а знао си данима унапред да ће кијамет да се деси... Њих је и у јануару и фебруару умео снег да изненади, а не у децембру...

Проблем је ако дозволе да бљузгавица заледи, а следи минус, мораће дан-ноћ да се возе да посипају со, и да чисте...
 
Vrh