Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Надам се да нас најављено време за викенд неће зезнути, Ако је 70 лит кише и то ће проћи!
 

Prilozi

  • image_2021-12-10_155535.png
    image_2021-12-10_155535.png
    233,1 KB · Pregleda: 1.202
Krivokapic zahteva da se autoput pusti do 15tog januanara, tj za oko mesec dana, ali nije sigurno da li ce do tad uspeti. Vezano za ovaj sneg u CG i sneg na Pesteru, evo koje sam nasao da su nadmorske visine ovo mesto gde je Krivokapic slikan na oko 720 metara, zatim se penje ka Matesevu do preko 1100m, zatim se spušta ka Andijevici i Beranu na oko 600-700m, a onda se penje na Pešter na isto oko 1100-1200m. S tim da je u CG veci deo tamo gde je oko 1100m u tunelima pa nema nanosa snega, a u Srbiji na Pesteru je oko 30km na visini preko 1100m, sto je vise snega a moguce i smetova.
 

Prilozi

  • 2021_12_10_18_26_54_Elevation_Finder_Google_Chrome.jpg
    2021_12_10_18_26_54_Elevation_Finder_Google_Chrome.jpg
    221 KB · Pregleda: 999
Kako će se kretati ograničenja brzine n aovoj deonici u CG?
 
Kako će ksenoni da blicaj u brzoj traci :D

Prosečne PG tablice preko Zlatibora voze 150, pa ovde će da bude 300
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907037#p907037:64in9fu3 je napisao(la):
Earthmoving » Pet Dec 10, 2021 7:18 pm[/url]":64in9fu3]Krivokapic zahteva da se autoput pusti do 15tog januanara, tj za oko mesec dana, ali nije sigurno da li ce do tad uspeti. Vezano za ovaj sneg u CG i sneg na Pesteru, evo koje sam nasao da su nadmorske visine ovo mesto gde je Krivokapic slikan na oko 720 metara, zatim se penje ka Matesevu do preko 1100m, zatim se spušta ka Andijevici i Beranu na oko 600-700m, a onda se penje na Pešter na isto oko 1100-1200m. S tim da je u CG veci deo tamo gde je oko 1100m u tunelima pa nema nanosa snega, a u Srbiji na Pesteru je oko 30km na visini preko 1100m, sto je vise snega a moguce i smetova.
file.php
Izvini, Esrth, ali ova ti karta ima neke anomalije. Po njoj je Arilje niže od Požege.
Zlobnici će verovtno primetiti i da ima neku granicu viška, ali ne i ja.
A pešterskih 1200m nije upredivo sa ostalim približnim visinama, posebno ne u drugoj polovini zime, baš zato što je u pitanju Pešter.
A primetio sam pre neki dan a i prošle da se i sa onih suvoborskih 1000 m nmv teško nosi služba za zimsko održavanje. Rade sa jednim kamionom i čiste desnu traku. Dok obrne krug, situacija se ozbiljno izmeni i zakomplikuje. Videćemo kako će biti sutra i prekosutra od Ljiga do Čačka jer se najavljuju ozbiljnije padavine.
Prošli put mi je obrisan post, ali eto da kažem da ko želi, ima i sutra priliku da me zgazi na magistrali kroz Užice posle 14h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906976#p906976:25u75cdj je napisao(la):
GOJE » 10 Dec 2021, 15:00[/url]":25u75cdj]E, ako su Mrkonjić, Dačić, Dinkić, Velja Ilić, Koštunica i kompanija - žuti, onda im to hitno treba javiti, da se ne bi lažno predstavljali, a i da bi se i oni osećali uvređenima kad neko drnda po žutima.
Kako ovako pišeš...?
Kako da javimo pokojnom Mrki...?
 
:bubanj: Svaka cast za fotke , sve pohvale za StaraMo !
Bitno je da su oni i danas asfaltirali na citavih plus 5 !
Reci mi samo jel su spojili ulaz na kruzni tok iz pravca Uzica, jel i tu legao sloj asfalta ?
 
Dovla Banacanin":1a15w5kj je napisao(la):
:bubanj: Svaka cast za fotke , sve pohvale za StaraMo !
Bitno je da su oni i danas asfaltirali na citavih plus 5 !
Reci mi samo jel su spojili ulaz na kruzni tok iz pravca Uzica, jel i tu legao sloj asfalta ?
Nisu,ima tu nekih faznih uklapanja ali će ubrzo.
 
Ma sve ok Branik, nisam ja izmislio ove visine, samo sam ih preneo :) Ono sa granicom viska, taj defekat ima vecina zapadnih mapa, kako grese tako im i ide u zadnje vreme. A sto se tice Pozege i Arilja, mozda nije bas Pozega nego obronci na izlazu iz tunela Munjinog brda.
Inace, iako Srbija ima relativno dosta km autoputeva (ne znam otkud kad se pre Vučka nista nije gradilo), ali uglavnom niske na oko 100-200m nadmorske visine, nema autoputeve preko 500m nadmorske visine, mislim da su oko te visine najvislje tacke oko Dimitrovgrada, tunel Manajle Vladicin Han i sad ovo oko Cacka tunel Laz. Od planiranih autputeva najvislji je svakako Pester 1100m, pa zatim od Mackata do Kotromana oko 600-700m visine.
 
Jel ovo realno, visinska razlika ulaza i izlaska iz tunel Laz čak 80 metara, baš deluje strm tunel. Petlja Pakovraće kaže na 251m, ulaz u tunel 369m, izlaz na 456m.
 

Prilozi

  • 2021_12_10_21_36_29_Elevation_Finder_Google_Chrome.jpg
    2021_12_10_21_36_29_Elevation_Finder_Google_Chrome.jpg
    52,2 KB · Pregleda: 767
Zato kopanje tunela toliko sporo ide jer kopaju uzbrdo. Sad ima smisla.
 
Informacije za tunel Laz:
Leva cev oko 890m, desna oko 830m.
Sa druge strane kopaju i za sada oko 400m.
Ide jako sporo, prosečno 2m/dan, prognoze sa terena su da neće biti gotov još 2 godine bar. Munjino brdo ne znam detalje ali slično tužna situacija sa napredovanjem...

EDIT: Ispravka od KrCana, koji ima ažurnije podatke, druga strana ne 400m, već 520m.
 
Kako ce da urade zavrsni sloj asfalta gde jos nije gotovo, kada temperatura narednih dana nece prelaziti dva stepena?
 
Podgorica-Mateševo će barem biti gotova do početka letnje sezone 2022. a Pakovraće-Požega verovatno neće ni do sezone 2023.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907128#p907128:23qczbd2 je napisao(la):
Earthmoving » Sub Dec 11, 2021 12:10 am[/url]":23qczbd2]I jel to 50% ili kolko?
Cevi su, koliko znam, 2700m i 2900m, tako da nisu još ni na 50%.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907154#p907154:scofvu0l je napisao(la):
MiraC » Sub Dec 11, 2021 7:51 am[/url]":scofvu0l]SunnyJ hvala za informacije!
Nema na čemu. :sesir:
Inače, tih prosečnih 2m/dan bi moglo dosta da se popravi kada bi se pojačao tempo, jer prema rečima izvođača, ne radi se punom parom, već je, kako kažu "traljavo i kilavi se" po pitanju tunela.
U CG tuneli Vjeternik i Vilac su, koliko znam, išli oko 4m/dan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907142#p907142:14uwi4g3 je napisao(la):
Užice » Sub Dec 11, 2021 1:44 am[/url]":14uwi4g3]Podgorica-Mateševo će barem biti gotova do početka letnje sezone 2022. a Pakovraće-Požega verovatno neće ni do sezone 2023.
Podgorica Mateševo je počelo sa gradnjom u maju 2015 i rok za zavrsetak bio je maj 2019 sto znaci da kasni vec dvije i po godine a ako se zavrsi do ljeta sledece godine bice to tacno 7 godina gradnje sa 3 godine zakasnjenja.
Porediti tu izgradnju sa izgradnjom dionice Preljina Pozega koja je zapocela u maju 2019 dakle prije dvije i po godine moze samo profesionalni mračnjak i zapomagač,zanimanje toliko prisutno u današnjoj Srbiji nažalost.
 
Vrh