Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo jedne table kod Pakovraća
 

Prilozi

  • A0D66FCF-8367-473B-9178-D7BFE8542195.jpeg
    A0D66FCF-8367-473B-9178-D7BFE8542195.jpeg
    375,1 KB · Pregleda: 2.794
Vezano za ovo što Mo reče, po meni se može nešto očekivati za rokove od ovoga što intenzivno rade i čemu se nazire kraj: Pakovraće i Kruševac. Ono gde je bilo ili ima još ima problema oko eksproprijacije poput Valjeva, Bg obilaznice, NBg ili ono što je u početnoj fazi trasiranja (Adrani, Šabac, Kuzmin) je nezahvalno odavde prognozirati jer ne vidimo dal negde mogu iskrsnu problemi koji su kao ovde na Požegi pomerili početak radova za preko 2 godine. A i ako se u međuvremenu promeni vlast ko zna koji bi novi rokovi i projekti bili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880588#p880588:1mrc3ybi je napisao(la):
nidzo-ni » Čet Sep 16, 2021 8:20 am[/url]":1mrc3ybi]Procena Stara Mo je optimistična ali nije realna. Odprilike na sve treba dodati po bar godinu dana. Ova deonica do Pakovraća će verovatno biti gotova oko nove godine ,ali da podsetim ona je trbalo da bude gotova krajem 2019, -lično AV obećao pred mojim očima. A i ovo sad što završavaju je bilo iznuđeno, Jednostavno vikendom, u i oko Čačka nije bilo moguće proći,pa da se nebi dešavalo da bude blokiran čitav kraj shvatili su da moraju po svaku cenu da završe pre izbora. Dali su Kinezima odrešene ruke. Mnoge ekspropriacije su pod sudskim sporovima. Kinezi su uništili sve postojeće puteve i njive sa te strane Čačka( videćemo kad i kako" će vratiti u prvobitno stanje"). Njihovi kamioni voze bez tablica,pijani(imaju svedoci da popiu 4-5piva pred prodavnicom). Takve "kamikaze"uleću ljudima u kuće ,a ostale ućesnike u saobraćaju bahato isteruju s puta. No sve u interesu napredka. Ipak da podsetim ova deonica je duga samo 12km i verovatno dosad najlakša za rad. Celom dužinom je ravničarska i povezana mrežom dobrih seoskih puteva(bar su bili dobri). Tunel Trbušani (200ak metara) i nije morao da bude tunel već iskop sa mostom,tako da je to neuporedivo sa onim što ih čeka od Pakovraća do Požege. Pogotovu što ta deonica nije pred očima javnosti i ne znači puno(u ovoj fazi)-staje u Požezi na duže,a do požege iz Pakovraća nije problem stići i postojećom rekonstruisanom magistralom. Ove ostale pomenute deonice nemaju presiju izbora pa će kasniti "standardnih"godinu dana. Ko god se "ljuti" na ovu procenu neka se seti obećanja i rokova završetka...

Sasvim namerno ili slucajno si propustio cinjenicu da se na "toj verovatno dosad najlakša za rad" deonici nalaze 2 najduza i najkomplikovanija tunela do sada. Samo za njihovo probijanje i opremanje trebace 2 godine ako ne i vise. Onda imamo i petlju Pakovrace i most preko Z. Morave. Najlaksa deonica ikad kod nas je bila Ub Lajkovac a svi znamo kako su je nasi neimari sredili :)

Sto se tice kineza i njihove bahatosti, u cemu je problem fotkati sve to pa okaciti recimo ovde recimo na forum?
Izvini ali ne verujem pricama ljudi ispred prodavnice, tipa "kazu ljudi" :vops:
 
Sasvim namerno ili slucajno si propustio da pročitaš "deonica je duga samo 12km i verovatno dosad najlakša za rad" i odnosi se na deonicu Preljina - Pakovraće koja ima samo "nazovi" tunel Trbušani.
 
Bio sam pre par dana kod tetke u Preljini, kaže da su već krenuli sa eksproprijacijom zemljišta koje je na deonici moravskog koridora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880493#p880493:68b576qn je napisao(la):
StaraMo » Сре Сеп 15, 2021 8:52 pm[/url]":68b576qn]Pa da kružni je u pitanju, Hvala!
924e559d076d70f229e6365e6ae3291b.jpg

Baš mogu da zamislim kad puste do Pakovraća, da je ovaj kružni tok u potpunosti blokiran, da je kolona iz pravca Požege po par kilometara, da je kolona iz pravca Čačka preko autoputa takođe kilometarska u špicevima sezone, ali i da je samim tim blokiran ili jako usporen saobraćaj iz pravca Čačka preko magistrale usled zakrčenja na kružnom toku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880643#p880643:1a6u5z4a je napisao(la):
gvb » Čet Sep 16, 2021 11:13 am[/url]":1a6u5z4a]Bio sam pre par dana kod tetke u Preljini, kaže da su već krenuli sa eksproprijacijom zemljišta koje je na deonici moravskog koridora.
Ima na temi Moravskog, trasiranje je daleko odmaklo od Adrana, Kraljeva i na oko 8 km su do Čačka, tako da i nije baš već jer bi za par sedmica trasiranje ovim tempom već moglo stići do Preljine. Za sad Moravski najbolje napreduje od svih što se tiče eksproprijacije, npr Kš-Pojate je sve trasirano i, nakon početnog kašnjenja, sada je prilično u roku da za par meseci bude gotovo.
 
Hoće Ameri i šipci da pokažu da su brži i efikasniji od Kineza.
 
gvb":1bo9yb81 je napisao(la):
Hoće Ameri i šipci da pokažu da su brži i efikasniji od Kineza.
Oni jesu brzi i efikasniji, i kvalitetniji su. Komunikacija/poslovni sklop su daleko blizi nama nego sto su nam to Kinezi, zato ide sve lakse sa podizvodjacima.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Po čemu zaključuješ da su kvalitetniji kad ništa od puteva još nisu izgradili ovde? Takođe, Kinezi su završili u roku Obrenovac-Surčin, a ovo do Požege kašnjenje nema veze s njima nego s eksproprijacijom države. Što se tiče kvaliteta, ja sam prezadovoljan i Obrenovac-Surčin, i Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig, i Pupinov most, ne sumnjam ni da će Čačak-Požega ni Lajkovac-Valjevo, ni Surčin-NBg, bi ono u CG, tj sve što rade Kinezi, biti odličnog kvaliteta. Em nas ne uslovljavaju ko Ameri za Kosovo i ostalo, em nas nisu bombardovali, em su nam dali kredite za masu brzih puteva za koje ni Ameri ni EU ni niko pre toga nije hteo. Kod mene Ameri ne bi mogli dobiti posao dok ne poštuju teritorijalni integritet Srbije, niti bi išta njihovo kupovao da ih finansiram pa da te pare koriste protiv nas za postavljanje diktatora, bombardovanje, sankcije, osiromašeni uranijum i ostalo zlo.
Ono pitanje koje po meni ima smisla je kako se u nekim opštinama eksproprijacije rade brže nego u ostalim, a ista država Srbija? Kako je Pojate-Kraljevo to odrađeno za manje od godinu, a Čačak-Požega neki delovi nisu ni posle dve godine. Ili evo sad se čeka eksproprijacija u Popučkama kod Valjeva i na NBG-u. Pa ne mogu izvođači, bili oni Kinezi ili Ameri da uđu biju se s vlasnicima dok država nije regulisala imovinu. Tako da apsolutno kašnjenja do sad nemaju veze s Kinezima nego eksproprijacijom naše države. A za kvalitet ćemo tek videti, ja verujem da će biti slični, ne očekujem nešto bolji kvalitet Moravskog samo jer ga Ameri rade. Čak ni Azeri nisu neki graditelji, a Ljig-Preljina je odličan. I na kraju, vremena su se promenila, Kinezi imaju skoro duplo više autoputeva od Amera, o brzim železnicama da ne govorim, zapravo najveći i najbolji graditelhi danas na svetu su upravo oni što dokazuju svi građevinski parametri. Doduše mom ćaletu i sličnima ostala Amerika kao pojam u glavi, a babi bi verovatno bila Nemačka ili Britanija :) Vremena su se promenila
 
Baš mogu da zamislim kad puste do Pakovraća, da je ovaj kružni tok u potpunosti blokiran, da je kolona iz pravca Požege po par kilometara, da je kolona iz pravca Čačka preko autoputa takođe kilometarska u špicevima sezone, ali i da je samim tim blokiran ili jako usporen saobraćaj iz pravca Čačka preko magistrale usled zakrčenja na kružnom toku.

Ruku na srce kolone se dešavaju i sada i pred Užice i pred Čačak. Znam, ovaj put treba da obezbedi brži i efikasniji prolaz, ali ne možemo biti nerealni sa očekivanjima. U budućnosti kada bude izgradjena cela deonica, ovo će biti jedna maalla, ne toliko bitna naplatna stanica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880625#p880625:1rp0iy4b je napisao(la):
boocky » Čet Sep 16, 2021 10:31 am[/url]":1rp0iy4b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880588#p880588:1rp0iy4b je napisao(la):
nidzo-ni » Čet Sep 16, 2021 8:20 am[/url]":1rp0iy4b]Procena Stara Mo je optimistična ali nije realna. Odprilike na sve treba dodati po bar godinu dana. Ova deonica do Pakovraća će verovatno biti gotova oko nove godine ,ali da podsetim ona je trbalo da bude gotova krajem 2019, -lično AV obećao pred mojim očima. A i ovo sad što završavaju je bilo iznuđeno, Jednostavno vikendom, u i oko Čačka nije bilo moguće proći,pa da se nebi dešavalo da bude blokiran čitav kraj shvatili su da moraju po svaku cenu da završe pre izbora. Dali su Kinezima odrešene ruke. Mnoge ekspropriacije su pod sudskim sporovima. Kinezi su uništili sve postojeće puteve i njive sa te strane Čačka( videćemo kad i kako" će vratiti u prvobitno stanje"). Njihovi kamioni voze bez tablica,pijani(imaju svedoci da popiu 4-5piva pred prodavnicom). Takve "kamikaze"uleću ljudima u kuće ,a ostale ućesnike u saobraćaju bahato isteruju s puta. No sve u interesu napredka. Ipak da podsetim ova deonica je duga samo 12km i verovatno dosad najlakša za rad. Celom dužinom je ravničarska i povezana mrežom dobrih seoskih puteva(bar su bili dobri). Tunel Trbušani (200ak metara) i nije morao da bude tunel već iskop sa mostom,tako da je to neuporedivo sa onim što ih čeka od Pakovraća do Požege. Pogotovu što ta deonica nije pred očima javnosti i ne znači puno(u ovoj fazi)-staje u Požezi na duže,a do požege iz Pakovraća nije problem stići i postojećom rekonstruisanom magistralom. Ove ostale pomenute deonice nemaju presiju izbora pa će kasniti "standardnih"godinu dana. Ko god se "ljuti" na ovu procenu neka se seti obećanja i rokova završetka...

Sasvim namerno ili slucajno si propustio cinjenicu da se na "toj verovatno dosad najlakša za rad" deonici nalaze 2 najduza i najkomplikovanija tunela do sada. Samo za njihovo probijanje i opremanje trebace 2 godine ako ne i vise. Onda imamo i petlju Pakovrace i most preko Z. Morave. Najlaksa deonica ikad kod nas je bila Ub Lajkovac a svi znamo kako su je nasi neimari sredili :)

Sto se tice kineza i njihove bahatosti, u cemu je problem fotkati sve to pa okaciti recimo ovde recimo na forum?
Izvini ali ne verujem pricama ljudi ispred prodavnice, tipa "kazu ljudi" :vops:
Sasvim namerno ili slucajno si napisao što ja nisam rekao. Kad sam rekao najlakša deonica mislio sam na 12 km Preljina Pakovraće na kojoj se ne nalaze pomenuti tuneli. O bahatosti Kineza ,rušenju kuće i alkoholisanosti vozača , o svemu tome bilo je dosta i u sredstvima javnog informisanja,potkrepljeno video snimcima. Doduše u medima koje ti verovatno ne pratiš. Zaključujem da par vas na forumu reaguje samo na pominjanje "SVEMOĆNOG" i na konstruktivnu kritiku. Dobro je što se brzo javite da bi vas indetifikovali...
 
Ја не верујем да деоница до Паковраћа може бити готова до нове године. Било би ми драго да ме разувере! Попио бих нешто у ту част! Ево частићу Земљаног једним сокићем!
 
xexe hvala brate :vops: Kladimo se u 1 dinar kao u "Kolu srece" i ako ne puste do kraja godine ja tebe castim picem :sesir: Eto radi zabave neka bude tako, a ja bi im da me neko pita (a niko me ni ne pita :D ) dao sanse 70% : 30% da ce puste do kraja godine. Ipak je u igri neki ugled vodje i Mone, pa mi se cini da imaju razloga da bar nesto do obecanog roka puste.
 
Добро си смислио к'о Валентајн и Винтроп. Или к'о она двојица са балкона у мапетима.
 
Земљани,Алтаир ....Ево ја частим обојицу сокићем када пусте... :D :D
 
Оће опет да буду приче да камион не мож да прође кроз тунел?
 
Sećate se da sam, ne baš u formi klasične opklade, nekad lane, obećao jagnje negde na putu ako put proradi do Pž krajem ove godine. To je davno apsolvirano i od njega će ostati omanje stado.
Ipak su do kraja godine još samo 3 meseca. Ne izgleda petlja u Pakovraću da može biti gotova za ovo dana što je ostalo od 2021. Ide zima, a so sada su imali sreću sa vremenom. Šta ćemo kad krenu kiše?
 
Tuneli na autoputu Bg obilaznice su super komfotni, a na ovom autoputu su knap uski.
Što se tiče rada nadolazeće jeseni i zime, na ovome mogu rade 90% poslova bez da im vreme utiče, betonski elementi će uskoro, možda i oko kraja meseca biti uglavnom završeni, jedino ko što neko reče zadnji sloj asfalta mora na suvljoj podlozi da se lepo zalepi. Dakle mogu ovim tempom rade nesmetano od vremena do kraja decembra da završe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881024#p881024:1b3ugarf je napisao(la):
branik » Pet Sep 17, 2021 12:54 pm[/url]":1b3ugarf]Sećate se da sam, ne baš u formi klasične opklade, nekad lane, obećao jagnje negde na putu ako put proradi do Pž krajem ove godine. To je davno apsolvirano i od njega će ostati omanje stado.
Ipak su do kraja godine još samo 3 meseca. Ne izgleda petlja u Pakovraću da može biti gotova za ovo dana što je ostalo od 2021. Ide zima, a so sada su imali sreću sa vremenom. Šta ćemo kad krenu kiše?
ХАхаха,ја се сећам и баш сам јутрос помислио на то ( јер ја сам рекао да покривам пиће ) и хтедох те укључити уз Миру и јоше неке форумаше ( чак и Игора који врши цензуру :D ) за оне сокиће,али не знам што нисам...
 
Potvrđujem, a ja sam konstatovala da će ta ovca umreti od starosti :)

Ajde sto nam se " izmaknu" jagnjetina nego i ona dva vola u Pž od strane Dragana J Vucicevica....

Kada govorimo o vremenu, cisto da objasnim ostatku Srbije - mi smo tek jutros imali jutarnju 15 stepeni, a prethodne dane 5 i 6. Ta temperatura ne raste puno sve do 12h, pa bude toplije do 16h i to je to. Nece dugo proci, a krenuce i mraz.
Iako je Ca topliji, nije to bas nesto puno toplije i verov mnogi poslovi i ne mogu rano ujutru da se rade vec od sada, a i dan je polako kraći.
Najzeznutije ce biti raditi petlju Pz, ako ne bude leto jer smo mi u temperaturnom rangu sa Sjenicom
 
Ево мала екипа за прославу се окупила, Земљани, Нико, Мира, Браник и ја...нађемо се кад се отвори овај део негде да поппијемо , поједемо цео асортиман од веганске до јагњетине испод сача. Од сокића до пива и вина!
 
Vrh