Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo i dragi precednik Vucic prihvatio moje stanoviste da rec "rade" put ne znaci projektovanje , izlazak geometara i sl, vec kad "masine izadju da rade". E kad smo definisali sta znaci "rade put", da vidimo da li ce i dalje gresiti da se "radi" 1200km brzih puteva ili ce se prema ovoj definiciji racunati samo kilometri gde masine vec rade na terenu https://www.youtube.com/watch?v=8iG9Hh7NSgU
Ovo je ispravnija definicija pojma "put se radi", jer i pre 50 godina bile su ideje i projektovanje nekih brzih puteva, bulevara itd pa se nikada nisu realizovali,te je ispalo da se radilo a nije se radilo.
 
Asfalt? Ono crno pred asfalt?
 

Prilozi

  • Screenshot_20210914-093003_Chrome.jpg
    Screenshot_20210914-093003_Chrome.jpg
    98,2 KB · Pregleda: 3.111
Ministar je jasno i glasno više puta rekao da se radi i projektuje 1000km i od pre par dana 1200km. A portali i novine mogu da pišu svašta. Zato i ne verujem i uzimam sa rezervom sve te naslove.
A kad se nešto radi onda je to deonica koja je ugovorena(obezbeđene pare), odabran izvođač i krenuo je rok izgradnje.
Može da kasni, ali će se završiti.
Sve ostalo je na na nivou projektovanja, planova i lepih želja.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ys3sQEoLH5M[/youtube]
Novi snimak. :)

Čekamo snimke ko ozebli Sunce.
 
Opa,počeli zatrpavanje tunela izgleda,a i zacrnilo se konačno,plato rampe su trebali malo šire makar.
12003a38ddd4ee59f0b02316c9ff0a00.jpg
f9fa5ea99973e7761c280902bad83998.jpg
da9ba0ddadc1fed29fe720c26c28d5f7.jpg
 
Da, sa 4 prolaza (kako meni laiku deluje), po 2 u smeru opet nam se smese katastrofalne guzve :shock: :bash:

... da ne bude samo da mracim i oblacim, jako je ohrabrujuce videti prve slojeveasfalta i na ovoj deonici
 
Mislim da se vidi 5 razdelnih ostrva (4 betonirana i jedan u pripremi sa leve strane, što bi moglo da da 6 traka. Ipak, čini mi se da je neko od forumaša postavio informaciju da će ih biti 7 ili 8 na kraju što bi trebalo da bude dosta bolje od Preljine. Nažalost u danima gužvi ni to verovatno neće biti dovoljno.
 
Plave bi trebale biti ENP?

Mislim da je bitnije kvalitetno rešiti spoj sa magistralom jer na ovoj naplatnoj malo prostora izmedju magistrale i same rampe što može dovesti do zagušenja.
 
milaki990":2i0sxvqd je napisao(la):
Plave bi trebale biti ENP?

Mislim da je bitnije kvalitetno rešiti spoj sa magistralom jer na ovoj naplatnoj malo prostora izmedju magistrale i same rampe što može dovesti do zagušenja.
Da,na snimku se vidi devijacija sadasnje trase ČA-PŽ,a sam spoj sa petljom bi najlogicnije bio nekim kružnim tokom možda,ako neko ima taj detalj plana neka okači.
19b96d809e1cf5d15267fd9dc9d63a6a.jpg
 
Deonica do Pakovraca se fino razvija. Sve i da ima samo 4 rampe haos nece biti na nivou onog iz Preljine (ceo Cacak i Kraljevo ce izaci u Preljini). Stvarno bi bilo glupo praviti rampu koja u buducnosti nece imati smisla. Samo da nastave dalje sto pre.

Da li neko zna, kada se planira zavrsetak Adrani Preljina?
 
Биће ово завршено до следећих избора!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880187#p880187:24uq4t3d je napisao(la):
culucar » Uto Sep 14, 2021 11:10 pm[/url]":24uq4t3d]Deonica do Pakovraca se fino razvija. Sve i da ima samo 4 rampe haos nece biti na nivou onog iz Preljine (ceo Cacak i Kraljevo ce izaci u Preljini). Stvarno bi bilo glupo praviti rampu koja u buducnosti nece imati smisla. Samo da nastave dalje sto pre.

Da li neko zna, kada se planira zavrsetak Adrani Preljina?
Адрани - Прељина је по плану средина 2023 године....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880226#p880226:avy3vp7g je napisao(la):
Алтаир » Sre Sep 15, 2021 7:10 am[/url]":avy3vp7g]Биће ово завршено до следећих избора!
Biće završeno od Preljine do Pakovraća,a Požega će se možda načekati i do narednih izbora.
 
Deonica izmedju tunela

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PVuG8WDpo48[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880272#p880272:nrptb6nf je napisao(la):
Užice » Сре Сеп 15, 2021 11:31 am[/url]":nrptb6nf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880226#p880226:nrptb6nf je napisao(la):
Алтаир » Sre Sep 15, 2021 7:10 am[/url]":nrptb6nf]Биће ово завршено до следећих избора!
Biće završeno od Preljine do Pakovraća,a Požega će se možda načekati i do narednih izbora.
Остало неће још две године!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880466#p880466:hdv3vqe1 je napisao(la):
Алтаир » Sre Sep 15, 2021 7:11 pm[/url]":hdv3vqe1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880272#p880272:hdv3vqe1 je napisao(la):
Užice » Сре Сеп 15, 2021 11:31 am[/url]":hdv3vqe1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880226#p880226:hdv3vqe1 je napisao(la):
Алтаир » Sre Sep 15, 2021 7:10 am[/url]":hdv3vqe1]Биће ово завршено до следећих избора!
Biće završeno od Preljine do Pakovraća,a Požega će se možda načekati i do narednih izbora.
Остало неће још две године!
Ma kako da ne, to je misljenje bilo i za ovu deonicu u januaru, pa evo je skoro gotova
 
Scenario puštanja moja procena...

Kraj 2021 Pakovraće i deo Orlovača Resnik.

Sredina 2022 Ćićevac Kruševac

Kraj 2022 Iverak Lajkovac,Obilaznica Bubanj potok

Početak 2023 Požega i Adrani istovremeno

Kraj 2023/2024 Rača i Šabac RU

Sredina 2024 Moravski komplet
 
Procena Stara Mo je optimistična ali nije realna. Odprilike na sve treba dodati po bar godinu dana. Ova deonica do Pakovraća će verovatno biti gotova oko nove godine ,ali da podsetim ona je trbalo da bude gotova krajem 2019, -lično AV obećao pred mojim očima. A i ovo sad što završavaju je bilo iznuđeno, Jednostavno vikendom, u i oko Čačka nije bilo moguće proći,pa da se nebi dešavalo da bude blokiran čitav kraj shvatili su da moraju po svaku cenu da završe pre izbora. Dali su Kinezima odrešene ruke. Mnoge ekspropriacije su pod sudskim sporovima. Kinezi su uništili sve postojeće puteve i njive sa te strane Čačka( videćemo kad i kako" će vratiti u prvobitno stanje"). Njihovi kamioni voze bez tablica,pijani(imaju svedoci da popiu 4-5piva pred prodavnicom). Takve "kamikaze"uleću ljudima u kuće ,a ostale ućesnike u saobraćaju bahato isteruju s puta. No sve u interesu napredka. Ipak da podsetim ova deonica je duga samo 12km i verovatno dosad najlakša za rad. Celom dužinom je ravničarska i povezana mrežom dobrih seoskih puteva(bar su bili dobri). Tunel Trbušani (200ak metara) i nije morao da bude tunel već iskop sa mostom,tako da je to neuporedivo sa onim što ih čeka od Pakovraća do Požege. Pogotovu što ta deonica nije pred očima javnosti i ne znači puno(u ovoj fazi)-staje u Požezi na duže,a do požege iz Pakovraća nije problem stići i postojećom rekonstruisanom magistralom. Ove ostale pomenute deonice nemaju presiju izbora pa će kasniti "standardnih"godinu dana. Ko god se "ljuti" na ovu procenu neka se seti obećanja i rokova završetka...
 
Vrh