Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nažalost ne mogu da krenu sa druge strane, jer uprkos tome što se hvale da su probili tunel, to nije tačno. Prvo, ovaj tunel se ne probija. Drugo, lepo se na snimku vidi da su krenuli sa jednog kraja i da su radovi lepo paralelizovani tako da jedni radovi stižu kad se ovi prethodni završe. Npr vidi se da su oslonci lukova završeni u možda još dva polja, onda rade dalje naglavne grede na šipovima, a na prvoj polovin tunela, gledajući odakle dolazi kamera, još rade šipove pa će onda tek da kopaju. Jedino čemu možemo da se nadamo je da će, kad malo uvežbaju skratiti takt za koji dan i da će sve radove koje mogu do kraja ovako paralelizovati. Ja bih rekao da nema šanse pre proleća da ovo bude gotovo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861879#p861879:3nu6utvf je napisao(la):
Perkan » Pet Jul 02, 2021 6:48 pm[/url]":3nu6utvf]Ali Miro... jos malo... i kad krenes za BG nema guzve kod Cacka... samo strpljivo i docekaces... docekala si 120km docekaces i ovih 10... samo strpljenja...
Nije problem par meseci nego sto ovo nije 2g pocelo pa sad "na vrat - na nos". To me nervira, ali bas bas.
Veliki problem je obilaznica oko Ca i ovo ce mozda pomoci malo.

Mene samo tesi sto su izbori tu pa valjda nece probiti rok, a da nisu bila bih ubedjena da ce se sve prolongirati barem jos godinu dana. Zasto? Zato sto nisu u stanju da jedno glupo svetlo za tunel izaberu, kupe i postave 3 mes.
E sad, jedino ako opremanje ide drugacije kod ovog tunela i samo ako zbog izbora pozure...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=860531#p860531:33epjiz0 je napisao(la):
blagic » Fri Jun 25, 2021 8:18 pm[/url]":33epjiz0]Bez da umanjujem kilavost naše države po pitanju izgradnje autoputeva kod komšija u BIH je jedno 10 puta gora situacija. Evo zenička obilaznica je "otvorena" pre 7 meseci i još uvek ne može da dobije upotrebnu dozvolu.
...
Mi smo te dečije bolesti već preležali. :laugh:
Da tako što naši ne robuju tim glupim formalnostima, kao što je upotrebna dozvola. Neke deonici nisu još ni prenete na Koridore.
:kafa:
ДРЖАВНИ ПУТ IА РЕДА-АУТОПУТ Е-763 БЕОГРАД-ЈУЖНИ ЈАДРАН
Правни статус објекта: ОБЈЕКАТ ИЗГРАЂЕН БЕЗ ОДОБРЕЊА ЗА ГРАДЊУ
ОБЈЕКАТ ИЗГРАЂЕН БЕЗ ДОЗВОЛЕ
 
Примећен багер код Прилипачког моста у сред Мораве, рекло би се да је кинески. Могуће да крећу са измештањем тока овде.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861860#p861860:31ij3p5m je napisao(la):
MiraC » Fri Jul 02, 2021 4:37 pm[/url]":31ij3p5m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861732#p861732:31ij3p5m je napisao(la):
GavSa » Pet Jul 02, 2021 5:37 am[/url]":31ij3p5m]Gledajući prethodne snimke, za završetak jednog segmenta na tunelu od 15m treba im 10 dana. Po toj računici, betoniranje tunela bi završili 1. decembra. Ne znam da li će ranije krenuti sa pokrivanjem tunela zemljom, kao i opremanjem tunela ali deluje da mogu da završe tunel do kraja januara.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
Naopako...onda tek ide opremanje tunela, a i to ume da ide sporo. Valjda ce krenuti i sa druge strane pa da skrate to vreme.... mnogo je do decembra, narocito sto na ovaj tip tunela verov utice lose vreme... nije dobro da se udje u zimu jer iskustvo kaze da to odmah do maja sve " okaci macku o rep"

Evo Miro da te bar malo utešim: tunel u Trbušanima je kratak i njegovo EM opremanje ne bi trebalo da bude preteško i predugačko. Nema hodnika između, nema nekih preteranih džidžabidža, samo najosnovnije ( 1-2 ventilatora ako i toliko, par PP aparata i dim detektora, sijalice, crveni i zeleni čovečuljci...). Pritom je i cut&cover, malo je komplikovanije sa NATM tunelima...
Takođe, ova kuća i stovarište nisu "pretnja", očas to postane trasa kad se "pogode" s vlasnicima! Ja sam jednom išao po slikovnicu kod Bancareva, kad ono na sred trase kuća, 2 nedelje kasnije na istom mestu nasip trupa puta od 5-6 metara, kuće nigde!
Ovo ja sve iz iskustva sa A4, ništa teorijsko predznanje...
 
Za tunel Trbušani sam dao samo pretpostavku. Ne znamo kada su počeli, snimci kasne. Možda će im trebati 9 dana po segmentu, to je već skraćenje 15 dana... Za mesec-dva znaćemo približnu dinamiku radova.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Е јбг.. :? Јел тешко замислити, да ако се некоме жури, може да крене да бетонира по 3, 5 или 10 сегмената тунела истовремено?

Најспорије је постављање оволико великог броја шипова, али и то раде са две машине паралелно. Када то комплетирају, изведу наглавне греде и централни разделни зид тунела, могу да повећају количину оплате и армирача и подесе динамику завршетка објекта по жељи :grand:
 
Caribrod hvala na pojasnjenju, i to puno znaci, da nije komplikovano.

Joj sto nam nisu izbori svake godine hahhahahahahha....

Salu na stranu, ono sto sam pricala, treba ukljuciti i to da od novembra mogu poceti mrazevi i sneg, kraci je dan manje se radi..ali ja kad vidim da daju sve od sebe opet mi je ok i ako ne stignu bas bas. Ali do aprila mogu sve da urade cak i da pauza bude zbog snega, korone, vanzemaljaca....sta nas sve nije snaslo
 
Ako u najskorije vreme ne započnu trasiranje i na poddeonici Gorobilje-Prilipac, neće biti nikakve šanse da celokupnu deonicu od 30km završe do izbora koji su najavljeni za april iduće godine. Preljina-Pakovraće možda nekako i bude gotova do nove godine,ali baš-baš na mišiće. Bilo bi dobro da se obilazni put oko Čačka rastereti dok bude trajao pojačani saobraćaj prema Zlatiboru u vreme praznika i zimske sezone.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862473#p862473:17jlvcjz je napisao(la):
Užice » Пон Јул 05, 2021 8:48 pm[/url]":17jlvcjz]Ako u najskorije vreme ne započnu trasiranje i na poddeonici Gorobilje-Prilipac, neće biti nikakve šanse da celokupnu deonicu od 30km završe do izbora koji su najavljeni za april iduće godine. Preljina-Pakovraće možda nekako i bude gotova do nove godine,ali baš-baš na mišiće. Bilo bi dobro da se obilazni put oko Čačka rastereti dok bude trajao pojačani saobraćaj prema Zlatiboru u vreme praznika i zimske sezone.

Čak ni političari više ne pričaju i završetku cele deonice do kraja godine, već o roku koji je sredina 2023 uz opasku da će Kinezi to sigurno pre roka :)
 
Можда успеју до Паковраћа до избора, а цела деоница негде 2023/24. Нешто морају отворити до избора, не видим други АП или део који би могли завршити до априла 2022-е. Једноставно не могу!
 
Ne znam dal Kinezi ne mogu il Vučićevci nisu platili eksproprijaciju. Kinezi nisu ludi da se za Vučićevce tuku s vlasnicima imanja kao njihov Milenijum tim u Savamali, već mirno čekaju da ih uvedu na pravno čiste placeve da krenu rade.
 
Pa rok im je do sredine 2023. Koliko sam razumeo imaju 5 podeonica i samo ova prva ce da bude zavrsena, da bi se zaobisao Cacak.
Kaze co'ek koji radi na projektu kao inzenjer da je tempo izuzetno jak i da sve gori. Ostale 4 deonice nisu u fokusu i verovatno ce biti u roku koji im je zadat zvanicno.

To sto politicari lazu to je stvarno suludo komentarisati, samo se gubi energija i tema gubi fokus. Isprazne price.
 
што се мене тиче, кад отворе деоницу око ЧА до Паковраћа, ко да су до Пожеге стигли. Заправо ова деоница од Паковраћа до Пожеге и неће мног значити по питању уштеде времена док се не наставе краци до ЦГ и УЕ, а изгубићемо предиван поглед на ОК клисуру.
 
A iskreno jeste, još s obzirom da na petlji Požega treba vremena vratiti se gore ka Požegi na put ka Užicu, ušteda bi u toj fazi izgrađenosti bila svega možda 10tak minuta. A na obilaznici Čačka mnogo veća ušteda vremena, preko 20min. E jedino ako ne budu čepovi na petlji Pakovraće da tu sadašnju računicu pokvare.
 
A kad sa pre više od fodinu dana to pisao, htedoše me rastrgnuti kako ne priznajem progres i autoput. Ako nešto nije izmenjeno u Gorobilju/Prilipcu, način povezivanja sa putem Pž- Arilje tražiće bar 10' između Pž-Ue i ap. Kad se tome doda i moguća praznična gužva i prolazak kroz seosko naselje sa svom propratnom pojavom mehanizacije na putu, i više. Samo, iz Požege postoje i alternativni putevi, pa sigurnovnećevbiti kolapsa. Najbitnije je da proradi Pakovraće, a da pameti beše, najlogičnije je bilo da je građeno u paktu sa dolaskom do Preljine, ili da je odmah nastavljeno.
 
Dok se ne zavrsi put do Uzica, a to nece biti jos minimalno 5 godina, nece biti neke logike ici na Gorobilje. Posebno kada je veliki saobracaj.
Po google mapama do Gorobilja ti treba 30 minuta a do Pakovraca 45 minuta. Tako da je usteda na toj relaciji maksimalno 5 minuta.
 
received-341776280887238.jpg

trbusani
 
Ako to pokriju izravnaju zemljom preko kao po planu, biće to lepo uklapanje autoputa i lokalnog ambijenta, ostaće korisna površina iznad tunela, bolje nego da je ostavljen usek.
 
Dobio sam večeras od prijatelja informaciju, a čovek inače živi blizu Markovice i ima imanje koje obrađuje blizu tunela, da su pre otprilike 15 dana Kinezi probili sa gornje strane 400 metara! To su mu lično oni rekli, kada su mu prišli dok je bio na imanju... Znači da su od strane Pakovraća sigurno više probili, jer su mnogo pre počeli sa probijanjem.
 
Па, са једне стране 400м , нека је са друге 1 км, то је пола тунела, а копају бар годину дана , вероватно и више. При томе има још један тунел! Како год 2023/4 је једина опција за ову деоницу, наравно ако са пландемичном игранком не усеру и то.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862692#p862692:3jgy0e9x je napisao(la):
Orfanelin » Uto Jul 06, 2021 5:34 pm[/url]":3jgy0e9x]Dok se ne zavrsi put do Uzica, a to nece biti jos minimalno 5 godina, nece biti neke logike ici na Gorobilje. Posebno kada je veliki saobracaj.
Po google mapama do Gorobilja ti treba 30 minuta a do Pakovraca 45 minuta. Tako da je usteda na toj relaciji maksimalno 5 minuta.
До Паковраћа 45 из Ужица? Нема трика, Штрабаг је одлично урадио целу трасу али су ограничења углавном на 60 км/ч. На два места или три има цела деоница да је преко 80, пут је добар али се споро вози када је празан а када је гужва а релативно често је гужва још спорије, са друге стране Горобиље је рађено као улаз и излаз са аутопута ако сам добро схватио јер Ариље нема излаз на аутопут па да буде њима што ближе. Углавном, битно је да се ради, живи били па видели. :sesir:
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WL2IUgj3utQ[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863001#p863001:1xxaxbzo je napisao(la):
Ljupko1972 » Sre Jul 07, 2021 9:18 pm[/url]":1xxaxbzo]Dobio sam večeras od prijatelja informaciju, a čovek inače živi blizu Markovice i ima imanje koje obrađuje blizu tunela, da su pre otprilike 15 dana Kinezi probili sa gornje strane 400 metara! To su mu lično oni rekli, kada su mu prišli dok je bio na imanju... Znači da su od strane Pakovraća sigurno više probili, jer su mnogo pre počeli sa probijanjem.
Hvala Ljupko i tebi i svim "dopisnicima sa terena"! To nam je jako bitno, ne samo ovakve vesti vec i poneka slika iako su i ovi snimci dronom takodje odlicni.

Iako se slazem da ce dva izlaza u Cacku znatno olaksati putovanje, jedni ce ka Kv jedni ka Pz, mislim da ce se tek tad videti koja masa saobraćaja ide za Zlatiborski kraj. I moram iskreno reci da je AP doneo znatno veci obim saobraćaja nego ranije. Mislila sam da je to samo zbog Korone i zatvorenih granica, ali ne primecujem neku razliku od prosle godine, saobracaja je sve vise.
 
Vrh