Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Od svog tog litijuma nama samo mrvice, kajmak ide kraljici.
 
I šteta ide nama, posebno na uništenoj prirodi posledicama po zdravlje.
 
Na lokalnoj užičkoj grupi žale se ljudi da ima divljači na putu, negde oko Takova. Znači, šuplja ograda ili ju je neko opet odneo.
 

Prilozi

  • IMG-8eeec604fab974b4df4641eee84b0d43-V.jpg
    IMG-8eeec604fab974b4df4641eee84b0d43-V.jpg
    222,9 KB · Pregleda: 3.547
  • IMG-0011632b5add963a3524ec4cf6c58e90-V.jpg
    IMG-0011632b5add963a3524ec4cf6c58e90-V.jpg
    244,7 KB · Pregleda: 3.540
Nisu ovi što kradu žicu jedini sumnjivi.

Kad je pravljen novi autoput ka Nišu bilo je više deonica na kojima se stalno dešavalo sečenje žice. Kod Velike plane su ljudi sekli da bi pretrčavali autoput kako bi lakše došli do njiva. Tokom godina je bilo svačega, bilo je i smrtnih ishoda, pa su prestali. Kod Jagodine, Paraćina i Aleksinca su bili divlji izlazi gde su ljudi izlazili bez plaćanja. Sada su takva mesta dobro obezbeđena.

Sa druge strane, isto na Niškom putu je drumska mafija puštale kerove kako bi neko napravio nezgodu pa da ima posla za šlep i majstore. Neki ljudi su i stradali, pa ih policija pritegla.
Jednom sam kod Bubanj potoka u Srbiji i kod Skoplja video kokoške na autoputu. Kažu da one prave još veći problem kod putničkih auta.
 
Sad prica Drobnjak na Pinku da im je imperativ da zavrse prvo parce do Pakovrace da se izbegnu guzve oko Cacka.

Eto, izgleda da moze da se u jednom ugovoru radi parcijalno....
Mogli bi sad da raspravljamo zasto ovako, onako....ja cu reci " daj šta daš" jer nije imalo sanse da za godinu sve zavrse, celu deonicu.
Ako pretpostavimo da nema guzve na rampi kod Pakovraće uštediće se minimum 15-20 min jer na obilaznici oko Ca je retko da je bez kolone.
 
Zadni dan maja, hoće li Vučić ispuniti što je obećao prošli mesec da će u maju potpisati do CG granice sa Kinezima ili će običaju biti lažov?
A ovo sto Mira reče za Drobnjaka i Pakovraće, i po snimcima deluje da je istina. Sve mašine su tamo
 
Па морају отворити бар нешто аутопута. С обзиром да 2020, а ни 2021-е неће бити пуштен ни један км АП у пуном профилу, морају бар нешто отворити у 2022-ој. Од силних стотина км у најавама или хиљада, ко ће то знати! Ако у 2022-ој отворе ово до Паковраћа и обилазницу и то ће бити чудо!
 
Iz teksta: "Зоран Дробњак, в.д. директора „Путева Србије“, рекао је да се иде на изградњу сектора Ц обилазнице од Бубањ Потока до Панчева". Ali "ide se" koji je to rečnik. Pa ide se care već 15 godina, idi malo na temu Bg obilaznice ovde na Forumu pa ćes videti od kad se ide.
Inače, danas je prvi jun, dakle nije se obistinilo Vučićevo obećanje u aprilu tokom posete tunelu Laz da će u maju potpisati izgradnju do CG granice.
 
Earth druže, hvala ti što nas podsećaš na rokove samo ne znam što se toliko uzbuđuješ. Zašto reči čoveka, koji u preko 90% iskaza ne govori istinu i čiji je posao da manipuliše, uzimaš unapred kao istinu ?

U matematici i inženjerstvu (npr. automacko upravljanje) imaš slučajeve gde na rezultat neke jednačine utiče više parametara ali ne utiču svi na rezultat (odluku) jednako nego se množe sa koeficijentima. Pa ako hoces da neki parametar P1 ima veću težinu ti ga množiš sa 0.8 a ako neki hoćeš da ima malu težinu ti ga množiš sa 0.1. Koliko god da se promeni paramater ovo 0.1 ga smanji. Slično mođeš da pimeniš na ove izjave o rokovima. Ako AV od 10 iskaza 9 nije istina onda mu dodeliš neki mali koeficijent i tad donosiš konačan zaključak. Ako inzenjer kaze da ce biti do kraja ugovora i on ima koeficijent 0.9 (jer do sada nije puno govorio neistine) onda mogu da trube na svim medijima "do Nikoljdana" , ti zanaš šta je izvestnije da je tačno.

Što se tiče puta ka CG, dogovoriće oni to. Koji mesec (godina) gore dole, nije ni važno. Ionako se sve priča u napred po par godina pre i prve skice a kamo li prvog ašova. Čudi me da već ne pričaju o kapsulama i placevima na Marsu.
 
Sto bi rekla stara narodna, vazno je ko je nesto rekao a ne sta je rekao :)
 
Čekaj, šta sad fal nama Uzbuđenima? Dekart je rekao Mislim dakle postojim; a ja vam kažem Uzbuđen sam, dakle postojim ! A i žene više vole Uzbuđene 8)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=854718#p854718:1x8nhco6 je napisao(la):
Earthmoving » Uto Jun 01, 2021 8:37 am[/url]":1x8nhco6]Iz teksta: "Зоран Дробњак, в.д. директора „Путева Србије“, рекао је да се иде на изградњу сектора Ц обилазнице од Бубањ Потока до Панчева". Ali "ide se" koji je to rečnik. Pa ide se care već 15 godina, idi malo na temu Bg obilaznice ovde na Forumu pa ćes videti od kad se ide.
Inače, danas je prvi jun, dakle nije se obistinilo Vučićevo obećanje u aprilu tokom posete tunelu Laz da će u maju potpisati izgradnju do CG granice.


Не знам да ли уопште има логике радити ту деоницу и питање је да ли ће се та деоница икада и градити, да ли ће Црна Гора која је пред банкротом наставити сад да ради од Матешева ка Србији и када.
 
Kako trenutno stoje stvari nema nikakve logike. Osim ravnormernog razovja nema drugih argumenata. Nema u smislu kada se razmili kolika je to količina novca za tako kratku deonicu. Za iste pare se mogu ostvariti veći efekti na drugim mestima koja isto nemaju autoput. Nemojte me pogrešno razumeti, treba praviti ovaj put, samo mislim da nije na listi proriteta u nekoj bliskoj budućnosti.
Međutim, sklon sam mišljenju da će se ovo praviti pre prioritetnijih stvari jer ovaj put prevashodno treba Kini koja i daje pare. Ovo je poput onog auto puta do Bora.
Doduše u onom planu Srbija 2025 Vučko je nacrtao put samo do Duge Poljane, što je OK za N.Pazar i Sjenicu a za CG opet mora malo da se kruži.
 
Naravno, samo u tim prioritetima je ključ. Treba odrediti šta je prioritet i usmeriti najviše sredstava na to itd.
Ovako imamo kao u izgradnji deset pravaca van finansijskih mogućnosti a i ljudskih, zato ćemo čekati godinama da se neki pravac kompletira, daj bože Preljina Požega...
 
Ne razumem ljude kojima je 107km Srbije "Crna Gora". Za njih nedaj Bože da je Srbija veća jer po toj logici Kosovo ne bi dobilo autoput, Banja Luka bi dobila za xy godina, Hercegovina, istočna Srbija, Banat... nikada, jer su sve to "bevredni, neprometni, itd" krajevi. Pa alo, neprometni su upravo zbog takve logike neravnomerne gradnje infrastrukture i ekonomije koja je unistila velike delove zemlje i jos vidimo da ima ljudi koji to podržavaju ili ne shvataju. I sad kada neko ispravno hoće da im vrati život kakav zaslužuju, javljaju se glupe logike tipa "meni ovde treba al šta će tamo njemu". Umesto da cene i vrednuju svaki pedalj svoje zemlje ovde se tako kratkovido postavljaju prema nekim delovima. Pa šta, evo ja kažem bitnije je da se napravi Požega-Boljare 107km nego beogradski metro za iste pare ako već nema para za oba nek prave prvi, i eto ima para kako nema.
 
Не знам да ли су људи приметили колико се нпр. добрих или чак врхунских хотела гради по Србији ове и последњих година, и колико су размислили да ли би тога било без аутопутева... (кад Алексић ономад направи чудо од "Извора" у Аранђеловцу, локални фризер код кога је сео рекао "Ма то нека бу**** улаже силне паре", а он у међувремену отвори и "Торник" - хајде да се ипак не бунимо што се развија наша земља).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855043#p855043:2o4jefx8 je napisao(la):
Пантограф » Sre Jun 02, 2021 1:07 pm[/url]":2o4jefx8]Не знам да ли су људи приметили колико се нпр. добрих или чак врхунских хотела гради по Србији ове и последњих година, и колико су размислили да ли би тога било без аутопутева... (кад Алексић ономад направи чудо од "Извора" у Аранђеловцу, локални фризер код кога је сео рекао "Ма то нека бу**** улаже силне паре", а он у међувремену отвори и "Торник" - хајде да се ипак не бунимо што се развија наша земља).
Svako normalan voli kad se njegova zemlja razvija. ALI ,kod nas je problem što su te pare koje se ulažu "prljave". To znači da potiču iz sivih (crnih) izvora i to droga, šverc i politička korupcija. Najsveži primer hotela u Vranjskoj i Kuršumliskoj banji gde je tip kupio Banju za 1,4mil evra ,a odmah dobio od "države" 2,5mil.evra(naših para) pomoći za razvoj banjskog turizma. Da ne pričam kako je novogradnja u Čačku 1500 e/m2,ali ne zato što je Čačak bogatiji, nego što pojedini ljudi kupuju po 12 i više stanova. Nije to razvoj,jer prosečan- običan građanin ne može čestito da plati ni dažbine(prosečna plata u čačku 48000),to je,prijatelju moj pljačka i prodaja narodnih dobara. Nelegalne pare i pare spolja(napr Arapskih zemalja) se peru jer se provlače kroz partijsku mašinu i onda tako "oprate" služe da se pojedinci još više bogate i jačaju moć vladajuće oligarhije. Ko to ne vidi ,taj je????
 
A kako bi bilo da se prvo zavrsi sve sto treba po Vojvodini pa posle da se razmišlja o CG, Kosovu, BiH i sl.?

Putevi su očajni, ljudi nemaju vodu za piće, reke su pretvorene u kanalizaciju. Kada se izgrade dva luksuzna hotela ili 50km autoputa, to izgleda kao fantastičan privredni razvoj, a realnost je da smo i dalje dno Evrope.
 
Треба цела земља да се равномерно развија, одређивање приоритета није само ствар количине саобраћаја, да је тако онда би требало сва средства уложити у БГ. Генрално оквирни план је добар, Друга је ствар колико је времена и новца потребно за то! Свима нам је јасно да је деоница до Мачката апсолутни приоритет на овом делу, али не верујем да је Кини. Аутопут до Ариља или Ивањице сам по себи нема никаквог смисла док се не споји са ЦГ краком, а то нам је јасно да не може бити ни за деценију.Разумевање глобално политике, наших локланих интереса и величине уградње државних корумпираних службеника ће одредити правце приоритета и брзину градње. Да не спомињемо ужасну и крајње кварну експропријацију!
 
Najvažniji je put. Jer vodu iskopaš svoj bunar, za struju danas možeš staviš solarne panele, internet i telefon može bežični, kanalizaciju možeš septičku jamu, za ogrev svoju šumu... dakle sve sem asfaltnog puta možeš sam jer on i samo 100m košta Boga oca, a da bi došao ne možeš bez dobrog puta i tu ti treba 5,10,100...asfaltnih km.
Stoga je idealno da se napravi mreža autoputeva gde je središna tačka udaljena max 30km na sve četri strane od autoputa, tj paralelni autoputevi na širinu svakih 60km. Što znači da bi Srbija trebala imati 4 vertikalna paralelna autoputa i 8 horizontalnih, tj mrežu autoputeva i brzih cesta od oko 2500km, što znači skoro 2,5-3x više nego što trenutno ima. Zatim sitnija mreža asfaltnih puteva po istom principu gde bi svi imali pristup na max 2-3km, ali trenutna mreža je prilično dobra i fali njeno malo proširivanje novim pravcima, asfaltiranje nekih makadamskih i rekonstrukcija/proširivanje lošihijih postojećih. Dakle, najvažniji posao je izgraditi mrežu autoputeva. E onda je kao u zdravom telu, protočnost krvi ravnomerna po organizmu, nema čepova, i vrednost imovine po celoj zemlji se niveliše prema realnom vrednovanju zemlje i nekretnina. I onda zemlja postaje policentrična a ne gradocentrična kao danas, i to su dalje pretpostavke za zdraviju privatnu ekonomiju, domaćinstva, natalitet i sve ostalo.
 
Zemljani je danas u elementu sa komentarima na više tema :sesir: :kk:
 
A to @ Igore znaci vise posla za tebe,a ? Hahhaahhahaahhaha
( brisanje, upozoravanje, " vratimo se temi") da nije ovih ko earth tema bi zamrla cak sam se i ja iskljucila ( mnogi tuguju znam hahahahha)

Elem, mi vec osecamo boljitak i bolju povezanost. Nama se putovanje skratilo za sat do Bg, a moze i jos pola sata ako puste Pakovrace - NBg.

Kako ce vama u Bg da iko pomogne ja pojma nemam. Npr kupis kucu u Surcinu ili negde dalje, i imas ti AP i sve ali tebi svako putovanje od 20 min u špicu 3x duze traje, pa onda trazi parking.... treba i vama Metro ili moderniji gradski saobracaj jer to kako pojedini zive nema nigde u Srbiji.
Moj suprug iz Ue do Pz 25km dodje za 25min, nekad pola sata, a vama ne verujem da ikad toliko putovanje traje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855041#p855041:vl26t7e7 je napisao(la):
Earthmoving » Sre Jun 02, 2021 1:01 pm[/url]":vl26t7e7]Ne razumem ljude kojima je 107km Srbije "Crna Gora". Za njih nedaj Bože da je Srbija veća jer po toj logici Kosovo ne bi dobilo autoput, Banja Luka bi dobila za xy godina, Hercegovina, istočna Srbija, Banat... nikada, jer su sve to "bevredni, neprometni, itd" krajevi. Pa alo, neprometni su upravo zbog takve logike neravnomerne gradnje infrastrukture i ekonomije koja je unistila velike delove zemlje i jos vidimo da ima ljudi koji to podržavaju ili ne shvataju. I sad kada neko ispravno hoće da im vrati život kakav zaslužuju, javljaju se glupe logike tipa "meni ovde treba al šta će tamo njemu". Umesto da cene i vrednuju svaki pedalj svoje zemlje ovde se tako kratkovido postavljaju prema nekim delovima. Pa šta, evo ja kažem bitnije je da se napravi Požega-Boljare 107km nego beogradski metro za iste pare ako već nema para za oba nek prave prvi, i eto ima para kako nema.


Апсолутно тачно, али никако не важи баш за ту деоницу која је у питању, градити ту деоницу је потпуно ван памети, милијарду и по евра или колико већ за аутопут кроз скоро ненасељено подручје Пештера на ком се зими температуре спуштају до - 40,а ветар прави сметове и наносе снега висине неколико метара, тај аутопут не иде чак ни до Новог Пазара, деоницу ка држави од само 600.000 становника која се у њој и завршава, то јест немате куд даље, колики ће бити промет ту ван летње сезоне у периоду од октобра до маја, ову деоницу гура једино кинески интерес, а може се оправдавати само из неких романтичарских разлога људи пореклом из Црне Горе.
 
Vrh