Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Earthmoving, ti si jedini koji je zapeo za te druge tunele. Ja ih nisam spominjao a ti su uzeo da ih spominjes. Kad sam ja pricao o jednosmernom busenju? Tu kad je pocelo busenje. Nisu oni odmah odmah poceli da buse tunel laz u oba smera. Prvo je poceo jedan smer, a onda kasnije i drugi. Dakle, ti se onda cudis kako to da brze buse nego ranije - pa eto, jer su kasnije poceli da buse u dva smera dok je ranije bilo iz jednog. Sad to sto ti izvrces reci i zakljucujes da sam pricao o drugim tunelima, boze moj, to je tvoj problem. Nemoj da nameces tvoje krive zakljucke na druge.

Plecko, nekad smo cekali vrlo dugo da se NISTA nije mrdnulo k**cem na toj obilaznici. Sa obzirom da je nekada bilo tako da se iz, kako je neko drugi rekao (je*******iga ne slikam druge poruke kao ti, ali trebao bi), kako je onaj bese rekao neko, 10 deonica da Alpina itd lose firme u 7 projekata krecu i staju sa time, po 10 godina da izgrade 5 kilometara ili tako nesto. Malo izvelicavam, ali eto, izgrade po kilometar pa stanu godinama. Tako smo nesto dozivljavali ranije. Barem ovde se potpise za nesto vece i radi se, i bice zavrseno. Moze da se radi brze da, ali posle godinama lelemudjenja lepo je da es vii da se ta obilaznica oko beograda radi. Mozda u nekim delima sporije, ali barem se radi. A pre svega u nekim delovima se bogami gradi u dobroj dinamici.

Sad ovde, na ovom delu, od Preljine do Pozege, pa je*******iga, ovo je neki drugaciji cirkus. Meni je mnogo draze da zavrse obilaznicu nego ovaj deo, dakle vise me zanima obilaznica oko Beograda. Ovo je takodje vazno, i bice kad ce biti. Za sad ja uglavnom pratim busenje tunela jer nemam neke nade da ce da ovi efikasno da urade ostalo. Nemam razloga da to verujem. Ali barem se nece graditi toliko dugo koliko se gradi recimo ta obilaznica oko Beograda.

Hvala na saradnji, i ako u buducem treba da se istresate na nekog, slobodno tu sam da urlicete. Samo ne debilizam u vezi Aljaske molim lepo.



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837788#p837788:3lcqpku3 je napisao(la):
nidzo-ni » Pet Apr 02, 2021 12:51 pm[/url]":3lcqpku3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837526#p837526:3lcqpku3 je napisao(la):
vratonja » Čet Apr 01, 2021 8:06 pm[/url]":3lcqpku3]Polako je pomerio sa Nikoljdana na početak sledece godine hahahaha
Al povrh svega, (Vučić): ".... to je za (Božić) još daleko ispred roka koji je 2023.god."
Odkud sad 2023. Ovo je tragikomično. Stvarno vređaju zdravu pamet. Doduše ,on i cilja na ove njegove, koji pameti i nemaju...

Pa tim tempom buse tunel mislim. Prve godine su skoro 30% probusili. Druge, to jest u ovo doba 2022 ce doci do skoro 60%. Onda 2023 ce doci mozda do 90%. I eto, malo jos onda i oprema bude gotovo u 2024 kao sto kaze drugi kolega sa foruma. Jedino pre 2024 sto ja licno ocekujem je otvaranje malog dela, da se barem prodje oko Cacka.
 
Успео сам да пронађем слике петље Прилипац на којима се види измештање локалног пута Горобиље - Прилипац. И погрешио сам, не измешта се мост већ се после њега прави нови. Ево сад тражим како се каче слике, заборавио сам. :S
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838258#p838258:2j3ncro3 je napisao(la):
Roske » Ned Apr 04, 2021 8:38 am[/url]":2j3ncro3]Успео сам да пронађем слике петље Прилипац на којима се види измештање локалног пута Горобиље - Прилипац. И погрешио сам, не измешта се мост већ се после њега прави нови. Ево сад тражим како се каче слике, заборавио сам. :S
ATTACH]
petlja prilipac2.jpg


Снађох се!
 

Prilozi

  • petlja prilipac.jpg
    petlja prilipac.jpg
    359,6 KB · Pregleda: 2.474
Ova petlja deluje dobro, brzo je isključenje iz Ča ka drugom autoputu ka Ue, a i nije nepotrebno predugačka kao one u Lajkovcu ili Surčinu. Za sad mi deluje bolji spoj ova dva autoputa od spoja K10 i Moravskog kod Pojata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838270#p838270:2mp6z2gh je napisao(la):
Earthmoving » 04 Apr 2021, 09:35[/url]":2mp6z2gh]Ova petlja deluje dobro, brzo je isključenje iz Ča ka drugom autoputu ka Ue, a i nije nepotrebno predugačka kao one u Lajkovcu ili Surčinu. Za sad mi deluje bolji spoj ova dva autoputa od spoja K10 i Moravskog kod Pojata.

Čvorovi u Lajkovcu i Surčinu su skroz drugačijeg profila od ovog čvora pa se ne mogu tako porediti. Ukrštanja A2 sa autoputem ka Kotromanu je trougao dok su petlje u Lajkovcu i Surčinu praktično raskrsnice u svim smerovima.

7luSsZ1.png
 
Lajkovac je po meni zamišljen onako da bi se put od Iverka nastavio na obilaznicu ka Lajkovcu ali po snimcima deluje da će spoj biti negde drugde,a ovakva petlja bi po meni trebalo biti na Preljini i Pojatama,nadam se posle rekonstrukcije,u principu traži vrlo malo više mesta...Opet da se vratim na Lajkovac meni je delovalo na početku da bi novi put iz Va išao pravo na tu izgradjenu petlju ,samo treba dodati traku za drugi smer a samo isključenje za Lajkovac varoš bi moglo biti negde bliže centru.Ovako putanja 2 vodi dole negde ispod autoputa i tu verovatno može samo kružni tok i onda ostaje veza za Nepričavu i Slovac.Po meni kao što je ovaj spoj za rampu,tako je moguće uraditi bilo koji drugi a ovde ispod autoputa teško da ima mesta za išta drugo osim za kružni tok,sutra kad se Obilaznica Lajkovca nastavi na Vožd Karadjordje taj kružni tok će biti samo pretnja bezbednosti kao i put Batočina KG.
8059ffd1ac3becfd41549214d3d2b700.jpg
 
Da, u pravu si Stevo ovde na petlji Požega su tri kraka (ka Čačku, ka Ivanjici, ka Užicu), ali imaš recimo petlju Petlovo brdo gde isto kao na Surčinu imamo 4 kraka, ali je u obliku deteline, kratko i jednostavno se uključiš/isključiš, dok na Surčinu ili Lajkovcu praviš dodatni nepotrebni kilometar, ne vidim zašto, bolje da je put kraći brži sa manjom potrošnjom goriva, nego duži skuplji za cenu gradnje duže petlje i sl... ne vidim logiku petlji Surčin i Lajkovac, bolja bi bila detelina. Ova nacrtana petlja Požega ako bude takva mi je ok.
Mo, ovako je na Sentinelu nacrtana petlja Lajkovac i krak brzog puta ka Valjevu koji se trenutno gradi.
 

Prilozi

  • gfgdfgdfg.jpg
    gfgdfgdfg.jpg
    21,5 KB · Pregleda: 1.995
@Roske pa to je ova petlja koju sam ja kacio
YsucUBa.jpg

Samo nema lokalnog puta posle moravice kako se pomera.
 
Vec je bila negde polemika oko deteline i ovog iskljucenja u surcinu, detelina zna da "ukoci" saobracaj jer ima ukrstanje, dok na ovoj u surcinu protok vozila ide brze.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838302#p838302:12udufls je napisao(la):
Earthmoving » 04 Apr 2021, 11:16[/url]":12udufls]Da, u pravu si Stevo ovde na petlji Požega su tri kraka (ka Čačku, ka Ivanjici, ka Užicu), ali imaš recimo petlju Petlovo brdo gde isto kao na Surčinu imamo 4 kraka, ali je u obliku deteline, kratko i jednostavno se uključiš/isključiš, dok na Surčinu ili Lajkovcu praviš dodatni nepotrebni kilometar, ne vidim zašto, bolje da je put kraći brži sa manjom potrošnjom goriva, nego duži skuplji za cenu gradnje duže petlje i sl... ne vidim logiku petlji Surčin i Lajkovac, bolja bi bila detelina. Ova nacrtana petlja Požega ako bude takva mi je ok.
Mo, ovako je na Sentinelu nacrtana petlja Lajkovac i krak brzog puta ka Valjevu koji se trenutno gradi.
file.php

Pisao sam već o tome, ne mogu da se setim na kojoj temi :) A to je da su deteline kao petlje prevaziđene i nesigurne za čvorove gde se očekuje veći protok saobraćaja, za petlju Petlovo Brdo je detelina sasvim primerna ali ne i za velike čvorove.

Kod deteline problem nastaje kada pri visokom intezitetu saobraćaja vozila moraju da menjaju trake u onom relativno malom deliću puta gde se nalaze izlazi/ulazi u "listove" deteline pa tu dosta dolazi do čukanja ili opšteg usporenja. Toga npr. nema kod duplih truba pošto su smerovi manje više skroz odvojeni (čvorovi Surčin, Ostružnica, Lajkovac).

Upravo ta neefikasnost detelina za veći promet je razlog toga što se ovde u Nemačkoj mnoge takve petlje modifikuju kompleksnim i dugotrajnim radovima da bi bile makar modifikovane deteline slične čvoru Dobanovci.

Postoji varijanta i za velike čvorove da se uradi detelina ali ona bi morala biti ogromnih dimenzija sa parelnim odvojenim saobraćajnicama da bi bila sigurna. Uglavnom su deteline najjeftinije za gradnju, najsigurnije su petlje gde se svaki smer odvaja za sebe bez da dolazi u smetnjama gde se menjaju trake ali one su i najskuplje, tako da mislim da su duple trube dobar kompromis.
 
Earthmoving":1iv0k1rr je napisao(la):
Da, u pravu si Stevo ovde na petlji Požega su tri kraka (ka Čačku, ka Ivanjici, ka Užicu), ali imaš recimo petlju Petlovo brdo gde isto kao na Surčinu imamo 4 kraka, ali je u obliku deteline, kratko i jednostavno se uključiš/isključiš, dok na Surčinu ili Lajkovcu praviš dodatni nepotrebni kilometar, ne vidim zašto, bolje da je put kraći brži sa manjom potrošnjom goriva, nego duži skuplji za cenu gradnje duže petlje i sl... ne vidim logiku petlji Surčin i Lajkovac, bolja bi bila detelina. Ova nacrtana petlja Požega ako bude takva mi je ok.
Mo, ovako je na Sentinelu nacrtana petlja Lajkovac i krak brzog puta ka Valjevu koji se trenutno gradi.
Video sam ali mi to više deluje kao ilustracija,po meni izuzetno je kratko rastojanje od kraja nadvožnjaka preko pruge do samog autoputa oko 150m ukupno.Nekako je preveliki ugao i sve je skučeno a sigurno je moglo neko bolje rešenje da se pronadje.Veza sa starim putem je mogla biti bilo gde.
4ca5e6d660c44abd6cde394f7d4796fc.jpg
ffec0bd67a3ffa746e558d0f92d6c1ee.jpg

4402d6b7007626511ab3da6345efcf74.jpg
 
Зна ли неко да ли је уопште почео рад на отвореној траси?
 
Da Stevo, s tim da ja nisam baš uveren da će promet na ovoj tački biti baš toliki da bi petlja detelina začepila saobraćaj. Jel znaš kolko su veće petlje Bubanj Potok i Dobanovci od ovoga, a bilo bi razbacivanje resursa za takvu petlju na ko zna koliko desetina hektara ovde, em skuplje em zauzima više plodne zemlje em nepotrebno za saobraćaj u narednih 10tak godina, pa ne živi tu 2 miliona ljudi kao na ove dve gorepopmenute petlje, već u radijusu oko 50km oko 300.000 ljudi. Sasvim ok je ova petlja sa crteža, nepotrebno neka 5x skuplja i duža ovde poput Dobanovaca.
 
Da se ne baci :)

Petlja Pakovraće



Petlja Pakovraće i tunel Laz



Perlja Lučani



Čvor Prilipac

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838305#p838305:2yv17u3o je napisao(la):
srdjanprpa » Ned Apr 04, 2021 11:35 am[/url]":2yv17u3o]@Roske pa to je ova petlja koju sam ja kacio
YsucUBa.jpg

Samo nema lokalnog puta posle moravice kako se pomera.
Управо стим што нигде не пише али се можда боље види на доњим сликама Путева Србије што је момак окачио да измештају и Моравицу одмах испод моста па наредних 500 метара правећи јој полукруг са коритом.
 
Šteta što ova prva petlja sa naplatom nije bliže Požegi a druga kasnije da bude u zoni Arilja.Jedino ako neke industrijske zone nisu ovde planirane.
 
Koliko se vidi ova petlja za priključak na magistralni put se neće graditi u sklopu dela Preljina-Požega.
Zar nije logično da se naplatna rampa pravi tako da se posle može uklopiti u petlju. A ne sada je pravi pa posle par godina pravi drugu. Kao što je slučaj sa Preljinom. Ovde se barem zna gde će se autoput nastavljati.
 
blagic":6ep16qz3 je napisao(la):
Koliko se vidi ova petlja za priključak na magistralni put se neće graditi u sklopu dela Preljina-Požega.
Zar nije logično da se naplatna rampa pravi tako da se posle može uklopiti u petlju. A ne sada je pravi pa posle par godina pravi drugu. Kao što je slučaj sa Preljinom. Ovde se barem zna gde će se autoput nastavljati.
Mogla bi otprilike ovako ali bi im verovatno smetala kad krenu sa nasipanjem petlje,makar da su ugovorili taj prvi kilometar onda bi imali potpunu priču
b56abe6493de5a38afe07324bf4abf0f.jpg
 
Нисам искусан, али створио сам „OpenStreetMap“ модел аутопута Пожега-Бољаре какав би могао изгледати. Ако не видите промене, потражите профил "Dragogeo". Биће ми драго због сваке похвале или коментара на ово. Ја нисам локални стручњак. Излаза нема, урадићу их ускоро. Оригинални концепт написан је на етикети. Поздрав из Чешке :laugh:

Линк:
https://www.openstreetmap.org/user/Dragogeo
https://www.openstreetmap.org/changeset/102271682
https://www.openstreetmap.org/changeset/102270719
 
Da, to bi bilo sasvim dobro privremeno rešenje. Mada na ovim skrinšotovima koje sam postavio izgleda da će biti čeona naplatna rampa. A s obzirom da su iz videa koji je sniman prilikom šarade od pre par dana to je verovatno konačno rešenje. Na žalost.
 
Dragoleo":zj1xvzm1 je napisao(la):
Нисам искусан, али створио сам „OpenStreetMap“ модел аутопута Пожега-Бољаре какав би могао изгледати. Ако не видите промене, потражите профил "Dragogeo". Биће ми драго због сваке похвале или коментара на ово. Ја нисам локални стручњак. Излаза нема, урадићу их ускоро. Оригинални концепт написан је на етикети. Поздрав из Чешке

Линк:
https://www.openstreetmap.org/user/Dragogeo
https://www.openstreetmap.org/changeset/102271682
https://www.openstreetmap.org/changeset/102270719
Svaka informacija je korisna a trud svakako treba pohvaliti,javiće ti se ljudi iz tog kraja svakako je ključno i poznavanje terena ali i projekta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838418#p838418:1wgn0grm je napisao(la):
StaraMo » Ned Apr 04, 2021 3:43 pm[/url]":1wgn0grm]
blagic":1wgn0grm je napisao(la):
Koliko se vidi ova petlja za priključak na magistralni put se neće graditi u sklopu dela Preljina-Požega.
Zar nije logično da se naplatna rampa pravi tako da se posle može uklopiti u petlju. A ne sada je pravi pa posle par godina pravi drugu. Kao što je slučaj sa Preljinom. Ovde se barem zna gde će se autoput nastavljati.
Mogla bi otprilike ovako ali bi im verovatno smetala kad krenu sa nasipanjem petlje,makar da su ugovorili taj prvi kilometar onda bi imali potpunu priču
b56abe6493de5a38afe07324bf4abf0f.jpg
Па ево ти овде како су урадили наплатну рампу.
 

Prilozi

  • Screenshot-20210404-135207-You-Tube.jpg
    Screenshot-20210404-135207-You-Tube.jpg
    193,7 KB · Pregleda: 1.493
Vrh