Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=833838#p833838:68skyzys je napisao(la):
branik » Uto Mar 23, 2021 12:15 am[/url]":68skyzys]Živeće moja jaga.
A gledam ono proširenje za parking, taman bi bilo tu da je pojedemo
Живеће,него шта...али ће остати и мени новац за који сам рекао да покривам сво пиће за ту прилику :D :D ,нажалост....
 
U Prilipcu još uvek ništa novo, najava da 15.03 kreću i sa gradnjom petlje, definitivno nije bila tačna! E sada meštani kažu trebalo bi 1 aprila, ajde da vidimo i to, samo da nije aprililili... Na kraju godine će izgleda biti samo gotov most preko Bjelice od svih gradilišta xaxa
 
Evo jedne mape iz moje kuhinje, ali je iz 2019. godine i... nikako da je dovršim. Sada sam samo nabacao legendu. Mislim da je pregledna i može koristiti. Kako je stara 2 godine, moguće je da nije baš sasvim aktuelna, ali šteta da čami u nekom tamo folderu :)

preljina-pozega-kotroman.jpg


(desni klik, open in new tab za full res)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834239#p834239:20ca7eft je napisao(la):
Kartograf » 24 Mar 2021, 07:14[/url]":20ca7eft]Evo jedne mape iz moje kuhinje, ali je iz 2019. godine i... nikako da je dovršim. Sada sam samo nabacao legendu. Mislim da je pregledna i može koristiti. Kako je stara 2 godine, moguće je da nije baš sasvim aktuelna, ali šteta da čami u nekom tamo folderu :)



(desni klik, open in new tab za full res)
file.php

Vrhunska karta, hvala puno na pokazivanju iste!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834239#p834239:28cancgh je napisao(la):
Kartograf » Sre Mar 24, 2021 5:14 am[/url]":28cancgh]Evo jedne mape iz moje kuhinje, ali je iz 2019. godine i... nikako da je dovršim. Sada sam samo nabacao legendu. Mislim da je pregledna i može koristiti. Kako je stara 2 godine, moguće je da nije baš sasvim aktuelna, ali šteta da čami u nekom tamo folderu :)



(desni klik, open in new tab za full res)
file.php

Odlična mapa!
Mislim samo da po poslednjim odlukama, početak deonice od Požege ka Kotromanu neće ići "ispod" magistralnog puta 21 kroz gorobiljsko polje, već prelazi magistralu i ide preko brdskog dela Gorobilja. Ovaj plan još nije bio na javnom uvidu, tako da su to nepotvrđene informacije. Da li je neko imao priliku da vidi plan za ovu deonicu?
 

Prilozi

  • AP_Gorobilje.png
    AP_Gorobilje.png
    69,2 KB · Pregleda: 2.107
Kakav je deo od Gorobilja ka Požegi?
To sad nije preterano prometna deonica pretpostavljam ali završetkom deonice Preljina-Požega gde će se sav saobraćaj sa Miloša preliti na običan magistralni put postaće sledeći čep, bojim se. Takođe, dobijanjem novih kilometara autoputa a i eventualnim povezivanjem petlje Miloša i obilaznice sa Jurija Gagarina (što mi nekako izgleda da bi moglo biti završeno u približno isto vreme) sve više ljudi će biti motivisano da koristi autoput. Realno Miloš još nije video letnju seobu Srbalja na CG rivijeru.
Sve mi to izgleda kao da bi sledeća deonica koja bi bila apsolutni prioritet trebalo da bude nastavak ka Mačkatu ili gde će već biti ta planirana petlja. Mislim da bi ta deonica generisala daleko najviše saobraćaja što bi donosilo najviše prihoda od kojih bi krediti i održavanje mogli da se plaćaju.
 
Kad god čitam ove postove o problemima sa eksproprijacijom, setim se plavuše kada je pevala u kameru kako je eksproprijaca završena i da radovi nesmetano mogu da počnu...

Ljudi moji, toliko nemanje obraza i laganje bez da trepneš, stvarno je fascinantno!
 
Na ovom snimku se vidi razlika pristupa nasih i kineskih firmi. Dok Kinezima ne pada na pamet da ovako ulaze u rasprave sa vlasnicima zemlje, ovaj direktor ulazi u neke polemike kako njegova firma trpi gubitke bleblabla, alo druze na tudjoj si zemlji, kada ih drzava isplati tek onda mozes uđeš sa svojim mašinama, dal je moguce da komunisticki Kinezi bolje razumeju privatnu svojinu od nasih iz kobajagi trzisne ekonomije.
 
Koliko sam razumeo ovde je problem što firma dotičnog uništava pristupne puteve kućama ovih dobrih ljudi.
 
Malo slika oko tunela Munjino Brdo. Nema puno sta da se vidi...jer se slabo sta i radi. :oops:

Uglavnom ulazni portal tunela, pogled od baze ka tunelu, na tom delu ce biti most i nasip da bi se dospelo do kote tunela koji je bukvalno na pola brda i sama baza gde su smesteni radnici.
































Slike sad rade zahvaljujuci Blagicu :kk:
 
Probaj postaviti slike na postimages.org. Nakon što postaviš sliku klik na "hotlink for forums" i paste ovde.
 
blagic":358lw4pb je napisao(la):
Kakav je deo od Gorobilja ka Požegi?
To sad nije preterano prometna deonica pretpostavljam ali završetkom deonice Preljina-Požega gde će se sav saobraćaj sa Miloša preliti na običan magistralni put postaće sledeći čep, bojim se. Takođe, dobijanjem novih kilometara autoputa a i eventualnim povezivanjem petlje Miloša i obilaznice sa Jurija Gagarina (što mi nekako izgleda da bi moglo biti završeno u približno isto vreme) sve više ljudi će biti motivisano da koristi autoput. Realno Miloš još nije video letnju seobu Srbalja na CG rivijeru.
Sve mi to izgleda kao da bi sledeća deonica koja bi bila apsolutni prioritet trebalo da bude nastavak ka Mačkatu ili gde će već biti ta planirana petlja. Mislim da bi ta deonica generisala daleko najviše saobraćaja što bi donosilo najviše prihoda od kojih bi krediti i održavanje mogli da se plaćaju.
Od Gorobilja ka Požegi ide magistrali put Arilje Požega koji je OK, samo jedna krivina u Gorobilju.

Problem je što je to put koji ide kroz naseljeno mesto, uglavnom 50km/h max i samo jedna traka. Prolazi tuda i poljoprivredna mehanizacija itd. Do mosta na Đetinji nema ni trotoar, pa pešaci idu pored puta. Posle silaska sa autoputa ovo će biti šok za vozače, a gužve su neminovne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834381#p834381:1qvuun4h je napisao(la):
blagic » Sre Mar 24, 2021 2:13 pm[/url]":1qvuun4h]Koliko sam razumeo ovde je problem što firma dotičnog uništava pristupne puteve kućama ovih dobrih ljudi.
Covek na oko 00:40 kaze da jos nisu isplaceni, znaci imovina jos njihova. Pored toga, zar je bitna samo njegova dobit, profit, a steta koju pravima stanarima razvaljivanjem puta nema veze? Koja je to logika. Ima mehanizaciju, sto npr ne izravna put masinom, nabaci kamenje preko i utaba valjkom? Pa nece, smanjuje mu profit, najjeftiniji ti besplatno unistim put ispred kuce i ne platim nista za popravku.
 
Polako alfa meilu beobuild foruma. Pročitaj ponovo šta sam napisao.
 
Kroz Gorobilje put preseca magistrali put Arilje-Požega u Dimitrijevićima, pa ide iznad groblja, zatim ide ispod Mijajlovića ka Pajevićima,od njih 300 metara dalje je petlja za Požegu,... Izlazak vodi kroz polje "Draganovac" ka Tatojevici.... Autoput nastavlja kroz Sladun i prelazi put ka Godoviku i nastavlja dalje ka kamenolomu Šengolj... Ovde napominjem prezimena ljudi, pored čijih kuća prolazi put kroz Gorobilje, pa ko iole poznaje Gorobilje, shvatiće otprilike kuda će ići put..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834415#p834415:2eh3pxv1 je napisao(la):
milos.tomic » Sre Mar 24, 2021 4:31 pm[/url]":2eh3pxv1]
blagic":2eh3pxv1 je napisao(la):
Kakav je deo od Gorobilja ka Požegi?
To sad nije preterano prometna deonica pretpostavljam ali završetkom deonice Preljina-Požega gde će se sav saobraćaj sa Miloša preliti na običan magistralni put postaće sledeći čep, bojim se. Takođe, dobijanjem novih kilometara autoputa a i eventualnim povezivanjem petlje Miloša i obilaznice sa Jurija Gagarina (što mi nekako izgleda da bi moglo biti završeno u približno isto vreme) sve više ljudi će biti motivisano da koristi autoput. Realno Miloš još nije video letnju seobu Srbalja na CG rivijeru.
Sve mi to izgleda kao da bi sledeća deonica koja bi bila apsolutni prioritet trebalo da bude nastavak ka Mačkatu ili gde će već biti ta planirana petlja. Mislim da bi ta deonica generisala daleko najviše saobraćaja što bi donosilo najviše prihoda od kojih bi krediti i održavanje mogli da se plaćaju.
Od Gorobilja ka Požegi ide magistrali put Arilje Požega koji je OK, samo jedna krivina u Gorobilju.

Problem je što je to put koji ide kroz naseljeno mesto, uglavnom 50km/h max i samo jedna traka. Prolazi tuda i poljoprivredna mehanizacija itd. Do mosta na Đetinji nema ni trotoar, pa pešaci idu pored puta. Posle silaska sa autoputa ovo će biti šok za vozače, a gužve su neminovne.

С тим што нико не помиње да је у задњих пет година саобраћај на магистралном путу Пожега - Ариље утростручен ако не и учетворостручен па у јутарњем шпицу између 6 и 7 и поподневном између 2 и 4 се дешавало да чекам по 3-5 минута да се укључим на пут или то урадим пре али на безобразлук. Јбг, научио у Београду. :mrgreen:
И ове године се тај пут сређује, шири се типа за 30 центиметара цео али главни проблем тог пута је пољопривредна механизација које нема само од краја Новембра до краја Фебруара тако ефективно као лети.
Љупко, што се тиче тога где ће бити укључење на крају је дискутабилно, углавном, где год да буде биће гужва.
 
Pa pročitao sam ja dobro šta si ti napisao: problem samo uništavanje puta. A vamo ljudi kažu još drugih x problema: 100 puta im presekli vodu, kanalizaciju, uništavanje privatne imovine, nisu isplaćeni 2 godine za eksproprijaciju, zatvorili prilaz kući, uništena kola, ulaz u kuću... Plus logika direktora firme koji insistira da on i dalje ima pravo pravi takve štete ljudima, bitno samo da on ne trpi štetu druge ko j. Plus logika kukavica koji ne sme forsira državu da reši te probleme, nego mu lakše da forsira slabije, tj ove ljude. Znači biće da ti nisi dobro pogledao snimak, ima malo više problema od samo tvog puta, ne znam koga braniš umanjivanjem.
 
Ako sam shvatio onog momka dobro, njemu će praktično biti odsečen prilaz kuči i uzet deo okućnice. Kad će neko da shvati da seosko domaćinstvo nije samo kuća u kojoj ljudi spavaju?
A čudno mi je da izvođač ulazi u posed pre pravosnažnosti rešenja o eksproprijaciji i izmirenja obaveza. Znači, oni rade, ruše, a ti se posle sudi beskonačno. Ljudi moraju ranije da nađu plac, naravno blizu svoje zemlje, ako možda nemaju na svojoj, da naprave i kuću i sve potrebne pomoćne objekte, da dovedu vodu, struju... Ko poznaje naša sela, zna da to nije ni malo lako i da podrazumeva velike pare i vreme.
Iznenađujuće su mi mirni ovi ljudi, s obzirom šta im rade i šta im se događa. Kad se o zemlji i međama radi, ume naš seljak i drugačije. Nije kolac iz ograde jednog poslao na groblje ili u zatvor.
Imam utisak da je problem što nije put trasiran da se može koristiti kao servisna saobraćajnica, već koriste postojeće puteve koji ni približno nisu dimenzionisani za taj obim saobraćaja i osovinska opterećenja.
 
Nije uvek sve kao što izgleda. I naš predsednik kaže da je otvaranje za Nikoljdan pa mu ja ne verujem. Ne verujem da je iko ušao u bilo čiji posed bez dozvole niti da je oduzet prilaz kući. Kod mene u komšiluku ima plac koji nema izlaz na put. Ali mu komšija dozvoljava prelazak preko svog placa. Duga priča, oba placa su nekad bila u vlasništvu dva brata koji su parcele prodali. I sad kad bi ovaj sa pristupom prodao taj plac a novi vlasnik zabranio ovom drugom, šta onda?
Možda je direktor ove firme od nekoga dobio dozvolu za pristup gradilištu a sad mu tu propada beton u mikserima. A taj neko je u talu sa predsednikom mesne zajednice recimo. Kanalizacija po selima ovoliko udaljenim od grada?
Slično je bilo i i Štitaru kod Šapca kako se priča. Kada se saznalo za trasu puta pojedinci su kupovali imanja i zemlju sa namerom da to dobro unovče. A onda su se Štitarci pobunili jer im je trasa prolazila kroz sred sela. Sad imaš ove koji se bune za svoje i one kojima ne odgovara da se trasa menja.
Ja ivde vidim katastrofalno loš put. I ovi dobri ljudi svakako treba da se bune zbog toga. Neka ima onda obećaju novi put i asfalt pa i vodu i kanalizaciju. Pa ako se ne ispuni onda za sledeće izbore glasaj za nekoga drugog jer očigledno ovi za koje je glasano ne štite interese onih koji su im poklonili poverenje.
Ne moraš da skačeš na svakoga ko ne misli isto kao i ti i da mu stavljaš svoje reči u usta. Jasno mi je da si isfrustriran stanjem u državi kao i dosta nas ali pogledi su ti isuviše radikalni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834318#p834318:18z8exwm je napisao(la):
Gugulica » Sre Mar 24, 2021 11:45 am[/url]":18z8exwm]Meštani Pakovraća
https://youtu.be/3DivxbPx4kg

Ovaj prvi čovek sa snimka je isti onaj sa kojim sam pričao pre ravno godinu dana u reportaži: https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=9&t=1440&p=721543#p721543. Tad je rekao:

[url=https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=9&t=1440&p=721543#p721543:18z8exwm je napisao(la):
MarkoDj » Sub Mar 28, 2020 7:00 pm[/url]":18z8exwm]Parkirao sam se kod poslednje kuće koja je u neposrednoj blizini tunela, taman je i vlasnik kuće došao sa posla isto kad i ja. Nažalost, dočekala ga je loša vest - Kinezi su prekinuli strujni kabl koji je išao sa krova kuće. Kako, pojma nema, kaže terali su svakakve mašine tuda već mesecima i nikad nije bio problem, jer je kabl bio baš visoko iznad puta. Pre nekoliko meseci su mu oštetili kanalizaciju, pa je iselio ženu i decu iz kuće. Šumu su mu eksproprisali odavno, jer tu trenutno kopaju tunel. Ali kuću koja je odmah ispred, i kuda će proći traka autoputa nisu još, niti ima ideju kada će. Kaže čeka ih već godinu dana da se jave, niko ništa ne pominje, i pomalo je očajan jer više tu i ne može da se živi.

Strašno :(
 
Пошто се мој пост налази неоосредно изнад Благићевог, претпостављам да се мени обратио. Не видим у чему су моји ставови искључиви и острашћени. Ако кажем да наш човек уме своје имовинске спорове решава коцем из ограде, наводим једну карактеристику народа из Западне Србије који јако добро познајем, и знам, нажалост више таквих случајева.
Откуд канализација у селу? Можда у селима нема заједничке канализације, али свако домаћинство је морало то да реши. Неће ваљда одвод ићи одмах испод куће? Зависно од терена, понеко је морао да тај одвод вуче и по 50-100метара. У селима су чести индивидуални водоводи који су дуги и по више од километра и за једно домаћинство то је од суштинске важности - једној крави на везу у штали дневно треба око 120литара воде, одржавање уређаја за мужу и складиштење млека такође захтева велике количине воде. Замислите какав проблем том домаћинству прави један дан без воде. Често, кидање цеви подразумева много даљих проблема - истицање воде и пражњење резервоара, улажење ваздуха и муља у цеви што зависно од конфигурације терена често не може да се реши без продувавања... За све треба време, а до тада преживарска ст*** која је јела суву храну не сме да буде жедна... Много проблема имају ти људи и исплата им решава само део њих. Зној, муку и нервирање, уложене емоције у развој домаћинства, нико им не може платити. За почетак, било би добро да им бар плате објекте како би негде могли да се куће испочетка. Они не могу да чекају. То није само пресељење људи као што су осамдесетих урадили у Ужицу - за потребе акумулационог језера потопили су село Врутци, а становнике преселили у новосаграђену стамбену зграду на периферији града (како смо тада једино знали за палестинске избеглице, зграда је убрзо прозвана Палестина). Злочин!
Не видим зашто сам радикалан ако разумем живот на селу и муке на којима су се људи нашли. Њима су ти објекти око куће и земља - живот, посао, фирма, а сву инфраструктуру коју имају сами су створили. Десетине хиљада евра су домаћинства давала да доведу воду, реше канализацију, доведу квалитетну струју, телефон, асфалтирају пут... И онда неко дође да им то развали. Јбг, момци.
 
Vrh