Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Tačno tempiraju da do izbora završe:
- Požega Čačak
- Pojate Kruševac
- Kuzmin Rača
- Ruma Šabac
- Klinički centar u Beogradu
- Obilaznicu do Bubanj Potoka
- verovatno par fabrika koje se trenutno grade
- možda čak i zamenu Zarićevog mosta, mada ne verujem da može tako brzo...
- Kulu Beograd i promenadu oko kule

to je nekih stotinjak km autoputa i par kapitalnih objekata...
idealno za predizborno slikanje i marketing...
 
Само нека се ради, па макар због избора... Ауто-пут остаје, политичари су пролазни. Ко још пита да ли је Бранко Пешић изградио Газелу и Београђанку због своје каријере.
 
Današnje Večernje Novosti:

PRODUŽENjE MILOŠA VELIKOG U MARTU: Najavljen nastavak izgradnje deonice koja će Novi Beograd i Surčin povezati sa auto-putem na Koridoru 11

IZGRADNjA deonice Surčin - Novi Beograd, koja bi trebalo da bude veza sa auto-putem "Miloš Veliki" počeće u martu sledeće godine, saznaju "Novosti" u "Putevima Srbije".
Radovi će biti započeti sa godinu dana zakašnjenja, pošto je trebalo da krenu u prvom kvartalu ove godine, kada je i počela epidemija.

Komercijalni ugovor o izgradnji 7,9 kilometara auto-puta od Novog Beograda do Surčina sa kineskom kompanijom China Communications Construction Company Ltd (CCCC) potpisan je u avgustu prošle godine. Ugovorena vrednost je 70,5 miliona dolara, a završetak radova je bio planiran do kraja 2021. godine.

U "Putevima" navode da je očekivani početak radova na izgradnji ove deonice mart 2021. godine, a novi rok za završetak je septemabar 2022.

Deonica Novi Beograd - Surčin biće deo auto-puta E-763, duž "Koridora 11", odnosno auto-puta "Miloš Veliki".

Ova deonica je specifična, između ostalog, po tome što za razliku od dosadašnjih projekata na izgradnji auto-puteva ona prolazi kroz naseljeno, gradsko područje, pa tako i zahteva specifičnu tehnologiju izgradnje. Uz put će biti napravljena i biciklistička i pešačka staza.

Trasa od Novog Beograda do Surčinske petlje trebalo bi da auto-put "Miloš Veliki" učini pristupačnijim stanovnicima centralnih gradskih opština, jer oni sad moraju da putuju auto-putem.

.............
49293_put_iff.jpg


- Na samom početku trase gradske magistralne saobraćajnice, predviđena su uključenja iz dve ulice na Novom Beogradu, a dalje put vodi kroz ravnicu ka prvoj petlji, odnosno čvoru "Surčin 1", tipa poludeteline - objašnjava projektant Dragoslav Dragićević. - Petlja će biti izgrađena u neposrednoj blizini budućeg Nacionalnog stadiona. Kraj ove deonice je praktično kod sledeće "velike petlje" u Surčinu, posle koje počinje auto-put "Miloš Veliki".

Kako "Novosti" nezvanično saznaju, eksproprijacija na teritoriji opštine Surčin je završena, a u toku je još u delu Novog Beograda. Očekuje se da će vlasništvo nad svim parcelama biti regulisano do proleća, pre početka radova.

Izvor: https://www.novosti.rs/vesti/ekonomija/ ... oridoru-11
 
Đe je nastavak dalje ka Pupinu? Nemoj da teramo kroz groblje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805927#p805927:3tlp6uei je napisao(la):
Cheyenne » Uto Dec 22, 2020 2:34 pm[/url]":3tlp6uei]Đe je nastavak dalje ka Pupinu? Nemoj da teramo kroz groblje.

To ne spada u ovu deonicu. Čini mi se da pripada nekom prstenu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805865#p805865:3g2xhxh5 je napisao(la):
Perkan » 22 Dec 2020 09:55 am[/url]":3g2xhxh5]Tačno tempiraju da do izbora završe:
- Požega Čačak
- Pojate Kruševac
- Kuzmin Rača
- Ruma Šabac
- Klinički centar u Beogradu
- Obilaznicu do Bubanj Potoka
- verovatno par fabrika koje se trenutno grade
- možda čak i zamenu Zarićevog mosta, mada ne verujem da može tako brzo...
- Kulu Beograd i promenadu oko kule

to je nekih stotinjak km autoputa i par kapitalnih objekata...
idealno za predizborno slikanje i marketing...

strasno.... kakav kratak spisak... kbsz...
 
Pa sad je li kratak ili ne - kako se uzme.
Ja bih voleo da se ovo ostvari do 2020...

Trebalo bi na spisak dodati i:
- Hram Sv.Save sa platoom oko Narodne biblioteke
- Deonica Surčin Nbg (ako je tačno ovo što najavljuju... može da se završi ako bi počeli na proleće)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805897#p805897:2fgam39u je napisao(la):
Mac » Uto Dec 22, 2020 12:46 pm[/url]":2fgam39u]Само нека се ради, па макар због избора...

Zbog ove logike, dobro ukorenjene u većini naroda, vazda ćemo ostati trajno siromašna zemlja. Na žalost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806023#p806023:321ewcmj je napisao(la):
Perkan » 22 Dec 2020 06:07 pm[/url]":321ewcmj]Pa sad je li kratak ili ne - kako se uzme.
Ja bih voleo da se ovo ostvari do 2020...

Trebalo bi na spisak dodati i:
- Hram Sv.Save sa platoom oko Narodne biblioteke
- Deonica Surčin Nbg (ako je tačno ovo što najavljuju... može da se završi ako bi počeli na proleće)
ja sam bio blago ironican... :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806054#p806054:3cmxgddg je napisao(la):
sev » 22 Dec 2020 07:03 pm[/url]":3cmxgddg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805897#p805897:3cmxgddg je napisao(la):
Mac » Uto Dec 22, 2020 12:46 pm[/url]":3cmxgddg]Само нека се ради, па макар због избора...

Zbog ove logike, dobro ukorenjene u većini naroda, vazda ćemo ostati trajno siromašna zemlja. Na žalost.
bili su izbori i pre AV, ali dzaba....
 
Биће и летећих аутомобила као са предизборног снимка... Колико пута овај народ мора да се опече да би научио?
 
Ljudi jel ste vi realni? Do izbora kakvi Pozega Cacak, u najboljem slucaju Preljina-Pakovrace. Do izbora jos obilaznica do Orlovace. Od svega ostalog nema nista, mozda Pojate-Krusevac. Kakvi Ruma - Sabac, tu osim mosta nista nisu zapoceli. Kao i Kuzmin - Raca, samo su most preko Save zapoceli. Jedino da dodje 100000 kineza i 10000 masina pa da zavrse to sto ste vi naveli. Evo upamtite ovaj post i 22.12.2020. pa cemo pred izbore svesti racun
 
Kuzmin Rača je 18 km ako se ne varam
Ruma Šabac je nešto više....

Za obe deonice je dovoljno dve godine... ako bi zaista radili, završili bi.
Mostovi su poodmakli... izvodljivo je...
 
Perkane ako bi zaista radili. Na tim deonicama uglavnom ni eksproprijacija nije ni zapoceta. Sada je zima, znaci do aprila 2021. te dve deonice nece videti masine. Izbori su april 2022. Da li znas ikada u istoriji Srbije da je neki auto put zavrsen za godinu dana od njive do pustanja u saobracaj? Ne, ni sada se to nece desiti, pogotovu sto su pare tokom korone otisle nepovratno, na zdravstvo, na razne pomoci manje ili vise opravdane...
 
Ne radi se o preziru ili ne, radi se o tome da to elementarno nije istina. Naravno, svako je vlastan da svoju koru hleba zarađaju na nečastan način i tu nema ništa sporno.
 
Perkane nisi objektivan.

1. Do izbora 2022 (najkasnije 3. april 2022) nema dve godine, nego jedna gradjevinska sezona (prolece - jesen 2021). Sve ostalo je: može a i ne mora biti.
2. Mostovi sad napreduju jer je vreme jako povoljno (temperature iznad proseka (12 stepeni celzijusa na 23 decembar.), vodostaj, rešena ekspropriajcija dozvole itd.) Što ne mora da znaci da ce tako biti za ostatak deonice. Da li je moguće zavrišiti za par meseci? Pa jeste ali to onda mnogo više košta. Ne verujem da će se iko odreći profita ili potrošiti više para da bi se mi vozili par meseci ranije.
3. Sama tabla o deonici Ruma-Sabac kaze da je rok izgradnje 4 godine.

IMG-20201113-112030.jpg


Ovo su samo razlozi je za najprostiju deonicu a kamo li za ČA-PŽ koja je neuporedivo teža od ove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806248#p806248:1nzugrwc je napisao(la):
prostorni planer » Sre Dec 23, 2020 9:12 am[/url]":1nzugrwc]Perkane ako bi zaista radili. Na tim deonicama uglavnom ni eksproprijacija nije ni zapoceta. Sada je zima, znaci do aprila 2021. te dve deonice nece videti masine. Izbori su april 2022. Da li znas ikada u istoriji Srbije da je neki auto put zavrsen za godinu dana od njive do pustanja u saobracaj? Ne, ni sada se to nece desiti, pogotovu sto su pare tokom korone otisle nepovratno, na zdravstvo, na razne pomoci manje ili vise opravdane...

Naravno da u tom slučaju nema ništa od cele priče...
Moja pretpostavka je da imaju dve pune godine da završe posao.

Za datum izbora možemo samo da spekulišemo... lako se to pomeri za decembar, ako im baš treba...
Eksproprijacija je realan problem, definitivno - zato sam i rekao AKO počnu da rade...
 
Uglavnom se izbori prave u prolece ili jesen, kao inpopis stanovnistva i sl iz prostog razloga jer su tada atmosferske prilike povoljne, jer je vecina stanovnistva u svojim domovima (nema pecalbe, godisnjih odmora i sl.). Zamisli da prave izbore u decembru gde je velika verovatnoca da dobar deo brdskoplaninskog predela zemlje bude odsecen od birackih mesta zbog snega, ne ide. Drugo nije nagadjanje, jer rekao svemocni da vladu ogranicava na 16-18 meseci, znaci april 2022. I kao sto rekose i drugi forumasi imamo samo jednu gradjevinsku sezonu, prema tome ono sto sam ja naveo kao moguci najveci domet ostaje
 
Dzaba drvimo, a i izlazimo iz teme...
Biće šta će biti, daj Bože zdravlja da se na kraju i provozamo tim putevima, pa sve i da budu završeni 2023.!
 
Šanse nema da će većina od gore nabrojanih projekata da bude završena do 2023 :)

Što se ove teme tiče, bilo bi jako dobro da se paralelno sa Čačak - Požega radi i dokumentacija za Požega - Kotroman. Pa kad bude para da se krene i sa realizacijom.
 
27. maja 2019. je bilo "svečano otvaranje radova",a do 23. decembra 2020. nije pipnuto ništa van tunela. Šta je razlog ovolikom kašnjenju? Vanredno stanje i policijski čas su bili samo u periodu mart-maj 2020. imali su 8 meseci pre toga i 7 meseci od vanrednog stanja do danas da makar počnu zemljane radove na površinskoj trasi autoputa. Da odmah sutra počnu radovi,da dovedu 1000 radnika i 500 mašina,pa opet bi teško mogli da dovrše celu deonicu do Nikoljdana iduće godine. Da li je moguće da čak ni eksproprijacija za trasu godinu i po dana od "otvaranja radova" još nije završena?
 
Vrh