Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Radovi na deonici Užice-Sušica još uvek nisu završeni :) Radnici Puteva Užice vrše ručno fugovanje ivičnjaka. Radovi nisu obeleženi signalizacijom, radnici su izloženi velikoj opasnosti .

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803809#p803809:3dpd2ftn je napisao(la):
miki_ns » Sre Dec 16, 2020 3:50 pm[/url]":3dpd2ftn]Evo malo informacija od danas sa Pelješca, tunel Debelo Brijeg čije je kopanje počelo 4. aprila, ukupne dužine 2.467 m, danas je probijen. Probijanje je završeno 74 dana pre planirano roka. Proboje je radila firma Strabag po novoj austrijskoj tunelskoj metodi.
Meni taj rok koji je i u startu bio kraći od godinu dana za tunel ove dužine deluje kratko, ali očigledno je da može i brže. Doduše tamo je geologija verovatno svo vreme primarno krečnjačka stena, pa je verovanto išlo jednostavno (mada za ovu tunelsku metodu piše da joj je prednost prilagodljivost promenama geologije terena). Sve u svemu za tu dužinu ispada da je kopano blizu 10 m dnevno.

Kojom metodom se kopaju tuneli na autoputu ka Požegi? Ako bi se išlo ovom brzinom bar po jedna cev bi mogla biti prokopana (ne i opremljena) u godinu dana.
Kratki izveštaj sa ovog susednog autoputa koji bi se trebao spojiti sa ovim kod Podgorice, Na satelitu deluje da je sve trasirano, a ako uporedimo brzinu Kineza na našem savskom mostu, deluje da im treba još oko godinu dana ili malo jače. Inače, ovaj autoput bi se trebao sastati sa ovim Beograd-Bar kod Podgorice, a dal će od Pelješca dalje ići preko Popovog polja i Trebinja videće se, mada spajanje u skorije ne deluje kao prioritet ni R Srpskoj ni Crnoj Gori, pre deluje da će Hrvatska posle završetka ove deonice donekle nastaviti u pravcu Dubrovnika koji je još 30-40km i verovatno završiti svoj deo posla.
 

Prilozi

  • fdfddfd.jpg
    fdfddfd.jpg
    221,4 KB · Pregleda: 2.923
Bas dugo nema nikakvih informacija dokle se doslo sa tunelima Laz i Munjino Brdo, koliko se metara prokopalo.
 
Па, очигледно се ради методом 15 мил еура по км.
 
Занимљиво је да још скупљи брзи пут, тачније један од најскупљих на свету, раде за сада невиђено брзо...мора да има неки разлог зашто Ваљево мора брзо изаћи на АП?!
 
Ма имају железницу, до Ваљева је пруга сређена. Нешто је друго у питању! Провалићемо већ!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803991#p803991:1fgzmyxd je napisao(la):
мајстор » Sre Dec 16, 2020 11:34 pm[/url]":1fgzmyxd]Ма имају железницу, до Ваљева је пруга сређена. Нешто је друго у питању! Провалићемо већ!

Kao Valjevac mogu da ti odgovorim, nezvanična informacija je da su Kinezi (Hisense) prilikom kupovine Gorenja tražili autoput. Oni još nisu potpuno preuzeli Gorenje (promena imena itd), to bi trebalo do kraja sledeće godine (poklapa se sa gazdinim planom oko brze saobraćajnice)
 
Методом зарђале кашике.
Последњих година се стрсшно пореметила геологија код нас. Где где се нешто копа, то је неповољно, најтврђе у новијој и свим познатим историјама копања тунела и косина. Мада, руку на срце, има назнака да се у нашем подземљу дешаавају тектонске промене и да је баш очврсло у последње време.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804007#p804007:26bt8rlc je napisao(la):
goggiee.va » 16 Dec 2020 11:12 pm[/url]":26bt8rlc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803991#p803991:26bt8rlc je napisao(la):
мајстор » Sre Dec 16, 2020 11:34 pm[/url]":26bt8rlc]Ма имају железницу, до Ваљева је пруга сређена. Нешто је друго у питању! Провалићемо већ!

Kao Valjevac mogu da ti odgovorim, nezvanična informacija je da su Kinezi (Hisense) prilikom kupovine Gorenja tražili autoput. Oni još nisu potpuno preuzeli Gorenje (promena imena itd), to bi trebalo do kraja sledeće godine (poklapa se sa gazdinim planom oko brze saobraćajnice)
Ово је сасвим извесно, јер Кинези индустријске инвестиције снажно условљавају градњом аутопута (Зрењанин, Бор): имају и морално право, код куће имају аутопут свуда.
 
Kako bi Kinezi kupovinom slovenačkog Gorenja išta mogli tražiti od Srbije? A ove direktne investicije u Srbiju poput Linglong guma što grade ogromnu ispod Zrenjanina da nije ni počeo put da se gradi, a do Bora, Zeijina ni u planu. Nekako mi se ne uklapa. Sem ako nisu dogovori da prebaci celu proizvodnju u Srb, pa da im učine, ali to su već dalje špekulacije. Ali zaista izgleda da krak od ovog autoputa ka Valjevu brze ceste trenutno najbrže iz nekog razloga napreduje. Ko finansira?
 
Свуда је експресно уцртан аутопут у планове, где год су се они појавили. Зрењанин се интензивно припрема - знам људе који раде подлоге - биће и Карађорђе.
 
Dal i će biti nadvožnjak sa isključenjima za ovaj put prema Divčibarama i Mionici ili kako?
 

Prilozi

  • 2020_12_17_16_26_09_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub.jpg
    2020_12_17_16_26_09_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub.jpg
    66,1 KB · Pregleda: 2.255
Da li je uopste moguce da zavrse do Pakovraca do kraja 2021?



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803905#p803905:2qhzd2e6 je napisao(la):
Acoo » Sre Dec 16, 2020 2:50 pm[/url]":2qhzd2e6]Bas dugo nema nikakvih informacija dokle se doslo sa tunelima Laz i Munjino Brdo, koliko se metara prokopalo.

Neistina. Dobili smo nove informacije ne davno. Odes neki broj stranica u nazad pa ces videti.

391 metara je probijeno u desnoj cevi tunela Laz oko 18. Novembra. viewtopic.php?f=9&t=1440&start=19800

Ako rade dva metara na dan, to znaci da je trenutno negde oko hm, 450 metara od ukupno 2662... dakle oko 16.9% probijeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804377#p804377:3l818qdk je napisao(la):
Markoticevic » Pet Dec 18, 2020 1:32 am[/url]":3l818qdk]Da li je uopste moguce da zavrse do Pakovraca do kraja 2021?

Moguće je i za 4 meseca ako izvođač dovuče dovoljno mehanizacije i ljudi. To kod nas neće biti slučaj, ali s obzirom da su izbori u 2022. biće veliki pritisak na Kineze da makar taj deo završe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804391#p804391:2p7irfjj je napisao(la):
Cheyenne » Pet Dec 18, 2020 1:14 am[/url]":2p7irfjj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804377#p804377:2p7irfjj je napisao(la):
Markoticevic » Pet Dec 18, 2020 1:32 am[/url]":2p7irfjj]Da li je uopste moguce da zavrse do Pakovraca do kraja 2021?

Moguće je i za 4 meseca ako izvođač dovuče dovoljno mehanizacije i ljudi. To kod nas neće biti slučaj, ali s obzirom da su izbori u 2022. biće veliki pritisak na Kineze da makar taj deo završe.
Nažalost nije moguće.Ne bi da mračim ,ali još nisu ni pipnuli ništa na ovoj deonici,osim malo oko mosta u Pakovraću. Iako je ova deonica naizgled laka ipak: Ona ide pored reke Čemernice(selo Rakova) treba nasip i vodoregulacija; Zatim most na reci Čemernici kojim se ulazi u tunel Trbušani(oko220m),koji je planiran da se radi kao otvoreni otkop , pa da se posle zatrpa(preko njega ide regionalni put za Valjevo), znači mora se kpl završiti pre puštanja AP. Dalje ide kroz gusto naseljeno selo Prijevor gde se ruše pojedini plastenci i izmeštaju domaćinstva(ništa nije odrađeno). Nakon toga mora da pređe preko pruge Čačak -Požega velikim nadvožnjakom i nakraju pomenuti most na Moravi i velika(komplikovana) petlja Pakovraće. A sad, vi sami zaključite da li je moguće završiti deonicu do ovih ili će čekati neke druge izbore....
 
U ovom trenutku to nije mračenje već činjenično stanje. Od čitave deonice rade se tuneli Laz i Munjino brdo te petlja Pakovraće. Izdata je još dozvola za čišćenje terena u zoni petlje Pakovraće što koliko znamo nije ni započeto. Nadam se da će se moći videti uskoro nešto na Sentinelu jer već dugo to nije moguće zbog lošijeg vremena. Podnet je i zahtev za most preko reke Čemernice pre tunela Trbušani ali je dva puta odbijen zbog nepotpune dokumentacije.
 
Svake dve strane ista priča u krug. Sve kao argumentujemo, a neka večita nada ipak tinja u ljudima. :D

Ja ne znam šta je to sa nama da smo ovoliko podložni verovanju u laži i nakon što nas isti izvor 100x prevari. Ko to odgonetne, kandidat je za narodnog heroja! :) Normalni ljudi veruju u kredibilne i nekridibilne izvore, pa kad te neko serijski laže i nije kredibilan, ne obraćaš pažnju na 101. tvrdnju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804391#p804391:313fvocr je napisao(la):
Cheyenne » Пет Дец 18, 2020 2:14 am[/url]":313fvocr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804377#p804377:313fvocr je napisao(la):
Markoticevic » Pet Dec 18, 2020 1:32 am[/url]":313fvocr]Da li je uopste moguce da zavrse do Pakovraca do kraja 2021?

Moguće je i za 4 meseca ako izvođač dovuče dovoljno mehanizacije i ljudi. To kod nas neće biti slučaj, ali s obzirom da su izbori u 2022. biće veliki pritisak na Kineze da makar taj deo završe.
Ми да вршимо притисак на Кинезе? :lol: :lol: :lol: :lol:
Кинези су овде покретачи свих могућих сценарија око изградње инфраструктуре, да не кажем да они диктирају и предлажу шта ће и где да се гради.
 
Vrh