Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

На Б. Земљи има у дубини бар 10м асфалта. 40 година то тоне, 40 година неколико пута годишње пресвлаче, равнају... Три пута кратили и опет кратко.
 
Подржавам измену забране претицања на деоници са 3 траке. До сада је средња била заједничка и у кривинама, што је скривило много удеса. Од Уе до БЗ нема метра пута на коме није било несрећа, а негде и вишеструко. Али, оставити од Сушице до Ужица пуну линију скоро без прекида, сулудо је. Какав ће стампедо да настане на тим ретким местима дозвољеног.
Нови проблем је прво дозвољено ка Пожеги, по изласку из Ужица (локално: код Кожаре). Неки геније је дозволио претицање 50м раније него што је требало, а пут има малу девијацију, таман да се сакрије један ауто. Кад се угледају, нема времена ни да се зуби стегну - БУМ! Ко пролази, нека обрати пажњу: видљиво је у смеру ка Пожеги, након раскрснице за Крчагово (путокази ОМВ, Темпо и Лидл) и проласка испод пруге. Ту ми је због тога 1985. страдало четворо другова. И, ево 35 година није промењен план сигнлизације.
 
Problem je što se izgradilo previše kuća i objekata pored puta i napravljena je zadnjih decenija zapravo jedna dugačka ulica. E sad ne znam dal je to bilo što okolo nije bilo asfaltiranih normalnih ulica, ili mentalitet ljudi da svi hoće imaju nešto na glavnoj džadi. Stoga od Užica do Mačkata (i dalje ka BH) treba autoput koji ima ogradu, razdelna ostrva i na kome to ne može se dešava. Nikako brzi put kao ovo sad u Batočini gde opet može sa svakog placa se ulazi na brzi put.
 
AleksandarGrf":2rh17atm je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801502#p801502 je napisao(la):
Orfanelin » Sre Dec 09, 2020 10:09 pm[/url]":2rh17atm]Kazu da je to bio zahtev Evropljana koji su dali pare. Makar na deonici Uzice-Zlatibor poznatijoj i kao zlatiborski put. :)

Mozda je i dezinformacija ali to mi je rekao covek koji je radio na putu kao inzenjer.
Tako je jer ga je tako preprojektovao zaduzeni saobracajni inzenjer. Prakticno je preticanje ukinuto kao pojam na kompletnoj dvotracnoj deonici puta,a na deonici gde se uvek ginulo, sa tri trake, nista nije reseno. I to skretanje za Puteve Uzice je, iako ozvaniceno i opismenjeno, jako nezgodno i dalje. Tesko je proceniti sta je za preticanje a sta za skretanje tako da ne ocekujem dobre stvari.

Sve u svemu, godinu i po dana rada, smanjenje kvaliteta usluge, nisu resene opasne tacke, stvorene su nove, i kvalitet je na nivou Beograd Puta.
Bog nas sve pogledao da niko ne pogine tokom radova, iako je bio jedan ceoni sudar pre 10ak dana zbog lose privremene signalizacije, zalutao auto u suprotnu traku.

Pozitivno je bar sto su resene neke(ne sve) kosine s kojih je decenijama padalo kamenje i sto je ekstremno klizavi asfalt presvucen. Pismeno sredjeno odvodnjavanje na vecem delu puta, i konacno, nadamo se, trajno reseni problemi mostova. Osim onog na Beloj Zemlji koji ce da tone i dalje, i tone i sada.
Prema izjavi direktora gradilišta , na trasi su ugrađena 23 separatora za prečišćavanje sakupljenih atmosferskih voda sa kolovoza. To je i bio uslov kreditora. Ovo je posebno važno zbog sprečavanja zagađenja reke Đetinje i zaštite kupališta u Užicu. Pitanje je kako će se ovi separatori održavati u budućnosti .

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
To samo po sebi ne znaci nista, pitanje je kolika je deonica pod preciscavanjem. Recimo po klasicnom sistemu na celoj deonici bi bio 1- 2 bazena i jedno preciscavanje, ili dva Ali super sto je to uradjeno, pretpostavljam da je svuda gde su uradjeni veliki betonski kanali preciscavanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801720#p801720:1qybbac9 je napisao(la):
branik » Чет Дец 10, 2020 3:11 pm[/url]":1qybbac9]Подржавам измену забране претицања на деоници са 3 траке. До сада је средња била заједничка и у кривинама, што је скривило много удеса. Од Уе до БЗ нема метра пута на коме није било несрећа, а негде и вишеструко. Али, оставити од Сушице до Ужица пуну линију скоро без прекида, сулудо је. Какав ће стампедо да настане на тим ретким местима дозвољеног.
Нови проблем је прво дозвољено ка Пожеги, по изласку из Ужица (локално: код Кожаре). Неки геније је дозволио претицање 50м раније него што је требало, а пут има малу девијацију, таман да се сакрије један ауто. Кад се угледају, нема времена ни да се зуби стегну - БУМ! Ко пролази, нека обрати пажњу: видљиво је у смеру ка Пожеги, након раскрснице за Крчагово (путокази ОМВ, Темпо и Лидл) и проласка испод пруге. Ту ми је због тога 1985. страдало четворо другова. И, ево 35 година није промењен план сигнлизације.

Најгоре од свега је што за тај део са три траке је довољно само наизменично исцртати дуплу пуну са једне па са друге стране да би претицајна трака важила само за један или други смер и проблем би био много ублажен. Постављање пластичних стубића на двострукој пуној, да се одврате они који би претицали где не смеју би било још боље, али ко мисли о томе. Нешто слично као ово само ”гушће” :lol: да неком Шумахеру не падне на памет.

https://goo.gl/maps/yTGRYyczzhksW4G69
 
Znači kaže da ni eksproprijaciju zemljišta nisu uradili. I kako su onda zamišljali da Kinezi počnu da grade? Vidim da će novi izgovor biti korona. Samo nek objasni kako korona ometa recimo buldozeristu koji je sam u mašini (bezbedan od zaraze) da mašinom trasira autoput, skine zemlju? Ili kamiondžiju? Ili bageristu? Ako je autoput "počeo" se gradi pre 19 meseci, jel su sve vreme svi bili bolesni koronom?
 
U Srbiji je lakse napraviti dva tunele od 3 kilometra nego uraditi eksproprijaciju!
 
Ta dozvola je izdata pre mesec dana. A sad se to provlači kao ne znam kakva vest. Vauuuuu...
 
Iskreno, i pored par lapsusa koji se mogu okarakterisati kao početnički dok se ne uhoda (tipa kad se završi do B Potoka biće gotova Obilaznica, ne znajući da ima bar još i sektor C do Pančeva) , nisam u startu imao negativ sud lično o novom ministru, al ovo sad što kreće spominje koronu počinje mi liči na nedobronamerno politikanstvo i miriše na pripremanje izgovora za kašnjenja iduće godine, a to nije moralni smer koji mi se sviđa. Sad je fazon otišla je Zorana, njena obećanja puj pike ne važe, eno i Maslar u emisiji Koridori se stoga odjednom okuražio da kaže da su rekli da će deo Obilaznice biti pušten do kraja godine, a da, eto nisu ispunili. I sad su taj gest neki hvalili kao promenu ka objektivnijem izveštavanju, a u stvari je to deo ove priče Zorana otišla pa ćemo sad krivimo prošle, a nove nećemo diramo. I tako uvek, država nastavlja kontinuitet, al kobajagi nema jadna veze s krivicom prošlih, da se Vlasi ne dosete...
 
Kaže u prilogu da je sada brže. Ali ne kaže za kolko je brže? Mislim da nije, put je rekonstruisan, hoće da se hvale više nego što je istina. Ako neko ima uporedna vremena prolaska pre i posle rekonstrukcije nek iznese, ja ne verujem da postoji značajna razlika brzine.
 
Na deonici su, na više lokacija, smanjena oganičenja brzine u odnosu na raniji period. Tako je npr. u Gorjanima sada ograničenje 50, a bilo je 70.Nakon rekonstrukcije, na deonici kroz Gorjane je svakodnevno radarska kontrola.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=802886#p802886:3fev7ut0 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Dec 14, 2020 11:16 am[/url]":3fev7ut0]Kaže u prilogu da je sada brže. Ali ne kaže za kolko je brže? Mislim da nije, put je rekonstruisan, hoće da se hvale više nego što je istina. Ako neko ima uporedna vremena prolaska pre i posle rekonstrukcije nek iznese, ja ne verujem da postoji značajna razlika brzine.

Hteli su reći da je sada brže nego za vreme radova kad su bili semafori i naizmenični prolazak :laugh:

Nisu mislili da je brže sada nego pre rekonstrukcije, pogotovo zbog smanjivanja ograničenja brzine na pojedinim mestima.

Novinari su to, školovani govornici, za razliku od političara koji su samo govornici :kafa:
 
Hahaha kakav klovn i klovnovska drzava. Pa zna se vec sad da pre 2023. nema nista od ovoga, realnije 2024., a on uporno laze za 2021.???
 
Ma on na kraju kaže, "Veliki projekat koji mora da završimo do kraja sledeće godine". Kada kaže to misli Preljine - Pakovraće...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803462#p803462:1yp10moa je napisao(la):
vratonja » Uto Dec 15, 2020 2:40 pm[/url]":1yp10moa]Ma on na kraju kaže, "Veliki projekat koji mora da završimo do kraja sledeće godine". Kada kaže to misli Preljine - Pakovraće...
Kad kaže gotov do kraja sledeće godine on ne misli ništa.Prodaje maglu neobaveštenom i prostom polusvetu. Uzeo je dnevnicu otišli su na ručak o našem trošku i tu se priča završava. Tekst iz ovog priloga: ...važna deonica za opštine,....tunel Laz je dug 2878m,... radi se danonoćno i biće gotovo do kraja 2021.... ,ponavlja se već dve godine, svi prilozi potpuno isti,samo se akteri menjaju(delimično)...
A i brate ne može bolje,ministar hotelijer, gradonačelnik metalostrugar-konobar, direktor puteva mortuz pijan...Rade Kinezi kojima poturaju"svoje" podizvođače koji su tek kad su "dobili" posao počeli da kupuju kamione i rade građevinu.Svojinski odnosi se rešavju godinama, sudski epilozi decenijama, ...umorio sam se brate... Pre će se Ovčar sam srušiti nego što će ga ove karikature probiti...
 
Mislim da će deo do Pakovraća biti pokušaj da se izvuku iz ove laži, pošto su je već desetak puta ponovili a sad i oni koji obično u sve veruju vide da je to nerealno. Nadajmo se da će da ubrzaju Preljina - Pakovraće pa možda i stignu za godinu dana da otvore.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803567#p803567:z8bk9ikb je napisao(la):
nidzo-ni » 15 Dec 2020 07:57 pm[/url]":z8bk9ikb]
Kad kaže gotov do kraja sledeće godine on ne misli ništa.Prodaje maglu neobaveštenom i prostom polusvetu.
...umorio sam se brate...
Pre će se Ovčar sam srušiti nego što će ga ove karikature probiti...

Због чега људе око себе тако олако етикетирати као - "необавештени и прости полусвет"

а онда у истом пасусу демонстрирати експертско познавање проблематике на овом пројекту изјавом

о потреби пробијања Овчара и да то карикатуре неће умети.

Истина је да неће ни морати, јер нови аутопут не пролази кроз планину Овчар.
 
Evo malo informacija od danas sa Pelješca, tunel Debelo Brijeg čije je kopanje počelo 4. aprila, ukupne dužine 2.467 m, danas je probijen. Probijanje je završeno 74 dana pre planirano roka. Proboje je radila firma Strabag po novoj austrijskoj tunelskoj metodi.
Meni taj rok koji je i u startu bio kraći od godinu dana za tunel ove dužine deluje kratko, ali očigledno je da može i brže. Doduše tamo je geologija verovatno svo vreme primarno krečnjačka stena, pa je verovanto išlo jednostavno (mada za ovu tunelsku metodu piše da joj je prednost prilagodljivost promenama geologije terena). Sve u svemu za tu dužinu ispada da je kopano blizu 10 m dnevno.

Kojom metodom se kopaju tuneli na autoputu ka Požegi? Ako bi se išlo ovom brzinom bar po jedna cev bi mogla biti prokopana (ne i opremljena) u godinu dana.
 
Vrh