Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

A kakva je situacija kod Sušice sa nadvožnjakom za Višegrad ?

Završen?
 
Има ли ко информацију да ли ће до краја године потписати уговор за деоницу Пожега-Бољаре?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800509#p800509:m5r6i2i6 je napisao(la):
Mac » 07 Dec 2020, 07:02[/url]":m5r6i2i6]Има ли ко информацију да ли ће до краја године потписати уговор за деоницу Пожега-Бољаре?

Neće se za to potpisivati išta još jako dugo vremena. Da bi se nešto potpisalo treba završiti još milion stvari kao tačna deonica puta, način finansiranja, isplativost, ekspropijacija itd. Tako da ćemo se načekati sigurno barem do sredine decenije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800510#p800510:2o4n267n je napisao(la):
Steva » Пон Дец 07, 2020 7:53 am[/url]":2o4n267n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800509#p800509:2o4n267n je napisao(la):
Mac » 07 Dec 2020, 07:02[/url]":2o4n267n]Има ли ко информацију да ли ће до краја године потписати уговор за деоницу Пожега-Бољаре?

Neće se za to potpisivati išta još jako dugo vremena. Da bi se nešto potpisalo treba završiti još milion stvari kao tačna deonica puta, način finansiranja, isplativost, ekspropijacija itd. Tako da ćemo se načekati sigurno barem do sredine decenije.

Slažem se da verovatno neće uskoro, mada eksproprijacija nije prepreka potpisivanju ugovora. Vidimo da se na Preljina Požega još završava
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797877#p797877:1ywoax9v je napisao(la):
Acoo » Ned Nov 29, 2020 4:27 pm[/url]":1ywoax9v][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ss-QKiMU5FY[/youtube]
Ovo je laz, put se i dalje radi.
 
330 milijardi dinara? To mu dođe nešto ispod 3 mlrd evra? Meni je neverovatno da će tolko uložiti u investicije poput ovih puteva, pa sa tim parama bi mogli 2 autoputa Požega-Boljare da izgrade.
 
vlasta":3cxohd11 je napisao(la):
A kakva je situacija kod Sušice sa nadvožnjakom za Višegrad ?

Završen?
Prošao sam malopre ka Zlatiboru. Ne ide se preko privremene devijacije, put je vraćen na staru trasu .


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800688#p800688:1mai8uxr je napisao(la):
AleksandarGrf » Pon Dec 07, 2020 5:42 pm[/url]":1mai8uxr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797877#p797877:1mai8uxr je napisao(la):
Acoo » Ned Nov 29, 2020 4:27 pm[/url]":1mai8uxr][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ss-QKiMU5FY[/youtube]
Ovo je laz, put se i dalje radi.
Na koji deo emisije konkretno misliš?
 
Koji deo? Tri minuta traje klip.

Ali konkretno danas, dve nedelje nakon klipa, na barem 10 razlicitih tacaka su bili radovi, kako na tragicnom delu Uzice-Susica, tako i na drugim delovima nespretno grupisanim sa pomenutim-nabrojacu neke:
-tunel Zlatibor
-petlja Susica
-2 mosta
-duz trase na vise mesta radovi, posebno opasna situacija na Beloj Zemlji gde su se radnici sa signalizacijom uspavali dok bager mase kasikom preko puta
-Uzice ulaz
-Pozega petlja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801216#p801216:2eobwncc je napisao(la):
AleksandarGrf » Sre Dec 09, 2020 3:17 am[/url]":2eobwncc]Koji deo? Tri minuta traje klip.

Ali konkretno danas, dve nedelje nakon klipa, na barem 10 razlicitih tacaka su bili radovi, kako na tragicnom delu Uzice-Susica, tako i na drugim delovima nespretno grupisanim sa pomenutim-nabrojacu neke:
-tunel Zlatibor
-petlja Susica
-2 mosta
-duz trase na vise mesta radovi, posebno opasna situacija na Beloj Zemlji gde su se radnici sa signalizacijom uspavali dok bager mase kasikom preko puta
-Uzice ulaz
-Pozega petlja
Uh bukvalno sve je laz au ...
Inace opet AV rece da ce do Pozege biti gotovo za Nikoljdan 2021 god... Uz opasku "onaka kako su kinezi obecali "
 
Ko zna šta je njemu Nikoljdan? Zašto ne kaže normalno datum u formatu dd.mm.god. a može samo mesec i godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801371#p801371:1tr8srwz je napisao(la):
Cheyenne » Wed Dec 09, 2020 3:50 pm[/url]":1tr8srwz]Ko zna šta je njemu Nikoljdan? Zašto ne kaže normalno datum u formatu dd.mm.god. a može samo mesec i godina.
Свети Никола, најчешћа српска слава, слави се сваке године 19. децембра.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801371#p801371:36zni5xy je napisao(la):
Cheyenne » Sre Dec 09, 2020 2:50 pm[/url]":36zni5xy]Ko zna šta je njemu Nikoljdan? Zašto ne kaže normalno datum u formatu dd.mm.god. a može samo mesec i godina.
Precizirao je on 2021 god. Samo sto je rekao kako su Kinezi obecali.Uvodi u obecanje i njih i takoc se vaditi na njih da su oni to obecali...
 
Ali kako Kinezi da budu krivi ako država nije odradila svoj deo posla eksproprijaciju, kako Kinezi da ljudima uđu na tuđa privatna imanja, da ratuju s njima ili šta, nek objasne kako to zamišljaju. Pogledah satelit i evo decembar a još nigde se ne vide radovi sem mrva oko tunela.
 
Zasto imate potrebu da pisete o tim glupostima kada je svima jasno da nista nece biti gotovo do tog datuma. Hajde da pratimo ono sto ima da se prati a ne da komentarisemo Vuciceve izjave koje nemaju nikakvog smisla.

Valjda smo do sada naučili da njihove izjave nemaju nikakve veze sa onim sto se desava na terenu.
 
Kako je zavrsena kad na tom snimku imaju dve deonice od 500m i na obe su radne masine na putu i pod rucnom signalizacijom se obavlja saobracaj?
 
Требао је неко да обавести ове људе да возе по незавршеној саобраћајници јер багер плеви око пута.
 
Primjetio sam da sada ima mnogo manje isprekidane nego ranije na dijelu od Zlatibora do Cacka

Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
 
Kazu da je to bio zahtev Evropljana koji su dali pare. Makar na deonici Uzice-Zlatibor poznatijoj i kao zlatiborski put. :)

Mozda je i dezinformacija ali to mi je rekao covek koji je radio na putu kao inzenjer.
 
Deluje da kamenolom, kamioni i mehanizacija Puteva Užice najviše težinom oštećuje taj put, pa su trebali najviše i da plate popravku. Nije isto kad prođe neko kolima 1,5 tone jednom dnevno, ili mečno, i kad njihovi kamioni i prikolice s mašinama od 40 ili više tona prolaze po 10 na sat.
 
Ne samo Putevi. Skoro 100 % građevinskog materijala koji se ugradi na Zlatiboru prođe tim putem (cement , pesak, crep, armatura, agregat). Plus celokupan izvoz u CG.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801477#p801477:bmqeeaqv je napisao(la):
Плусквамперфекат » Sre Dec 09, 2020 9:19 pm[/url]":bmqeeaqv]Требао је неко да обавести ове људе да возе по незавршеној саобраћајници јер багер плеви око пута.
O cemu pricas covece? Klip daje tri kadra i u tri kadra tri mesta na kojima je teska mehanizacija u voznoj traci.

Tamo gde ljudi zahtevaju da im put, kada je otvoren, bude bezbedan i bez kamiona i bagera na putu, toga i nema.

Tamo gde su "duhoviti" kao ti, imaju ovo sto sam okacio.

Da ne bude "sto nam je ovako".
Ovako nam je jer nam ne smeta sto nam je ovako, pa ne samo da nam je lepo nego kritikujemo i one koji se bune protiv toga.
Svako je bas tamo gde jeste.

PS-Da se neko slupa u ove kamione i pogine, ili pokupi nekog od neobelezenih radnika koji nesto raduckaju u rigolu, sigurno bi ovakvi dezurni duzebriznici i mudraci prvi uskocili da iskritikuju i pojasne kako je trebalo. :violina:
 

Prilozi

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    388,3 KB · Pregleda: 1.500
  • Screenshot_2.png
    Screenshot_2.png
    17,3 KB · Pregleda: 1.487
  • Screenshot_3.png
    Screenshot_3.png
    22,1 KB · Pregleda: 1.496
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801502#p801502:3051zgzh je napisao(la):
Orfanelin » Sre Dec 09, 2020 10:09 pm[/url]":3051zgzh]Kazu da je to bio zahtev Evropljana koji su dali pare. Makar na deonici Uzice-Zlatibor poznatijoj i kao zlatiborski put. :)

Mozda je i dezinformacija ali to mi je rekao covek koji je radio na putu kao inzenjer.
Tako je jer ga je tako preprojektovao zaduzeni saobracajni inzenjer. Prakticno je preticanje ukinuto kao pojam na kompletnoj dvotracnoj deonici puta,a na deonici gde se uvek ginulo, sa tri trake, nista nije reseno. I to skretanje za Puteve Uzice je, iako ozvaniceno i opismenjeno, jako nezgodno i dalje. Tesko je proceniti sta je za preticanje a sta za skretanje tako da ne ocekujem dobre stvari.

Sve u svemu, godinu i po dana rada, smanjenje kvaliteta usluge, nisu resene opasne tacke, stvorene su nove, i kvalitet je na nivou Beograd Puta.
Bog nas sve pogledao da niko ne pogine tokom radova, iako je bio jedan ceoni sudar pre 10ak dana zbog lose privremene signalizacije, zalutao auto u suprotnu traku.

Pozitivno je bar sto su resene neke(ne sve) kosine s kojih je decenijama padalo kamenje i sto je ekstremno klizavi asfalt presvucen. Pismeno sredjeno odvodnjavanje na vecem delu puta, i konacno, nadamo se, trajno reseni problemi mostova. Osim onog na Beloj Zemlji koji ce da tone i dalje, i tone i sada.
 
Vrh