Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

JEdno je sigurno a to je da će korona biti opravdanje za sva kašnjenja koja imaju i nemaju veza sa njom. Živi bili pa videli
 
Tek sad neće biti gradnje i radova. Pare će otići na frku, pažnja ćorave javnosti takođe.
A onda će biti da au hteli, ali eto ne dade se.
 
Earthmoving":yxog4wh0 je napisao(la):
Mislim da smo mi na ovoj temi uglavnom posteni :D I nismo jedini. Ali u okupiranim zemljama se ne trazi od vlasti postenje, cestitost, kreativnost... vec poslusnost, ubedljivost laganja, ambicioznost, laktanje I sl. Ova tema stara skoro 10 godina je dobra hronologija kolko je bilo lazi I manipulacija ako neko krene od pocetka da cita. Posebno za Cacak-Pozega.
Некада нешто фино и напишеш стручно,али када почнеш о политици...ко те окупирао друже??Какве тешке теме.

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
 
biciklista":55g231q0 je napisao(la):
Radovi na izgradnji autoputa Preljina -Pozega su poceli skoro pre 9-10 meseci. Da li ste svi vi ovde na forumu svesni koliki je stepen lazi ljudi koji vode ovu zemlju i ministara i rukovodioca.
Do sada je trebalo mnogo da se napreduje i tuneli da stignu sa busenjem do polovine. Svi se ovde pravimo ludi i prenebregavamo cinjenicu da oni lazu nas svaki dan i da nas prave budalama.
Nekad mi se cini da izgradnja autoputa pocne na primer 2021 , svi bi i dalje komentarisali super, konacno, dobro je da je pocelo itd
Jel to obraz ? Postenje? Jel to borba da nam bude bolje?

Ono sto trebaju da urade clanovi ovog foruma ako su posteni ljudi i imaju obraza je da zajednicki napisemo pismo i obratimo se javnosti i upoznamo sve gradjane sa lazima koje cuju svaki dan vezano za rokove autoputa koji nije ni poceo da se gradi, i da jasno dignemo glas protiv lopovluka, lazi, prevara i ubijanja u pojam ionako napacenog naroda Srbije.
A mi se umesto toga radujemo kada neko istera bager ispred mesta gde pocinje kopanje tunela al malo sutra . Sramota !
Ха,ха,ха, ...Много филмова гледаш.Са бициклисткињом заједно па лагано бициклима на рекреацију,барем бициклистичих стаза имаш довољно.


Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
 
Bogati, ne mlati!
Ako možeš napiši nešto pametno, a ako ne, ne diraj ljude koji nose ovu temu godinama.
Sad nema radova, pa pišemo svašta, ali baš svašta!
 
@Msc, Pa sta treba, da hvalim sto se 10 godina prica o pocetku Cacak-Pozega, a ne pocinje se? Na desetine puta su za to vreme pominjali to I lagali. Vucic je u intervjuu na Rtsu 2013-e rekao da ce do Crne Gore biti zavrseno 2017-e, $nelstrase do Zrenjanina itd... Jer ih neko tera da lažu? Ne. Sto ne cute onda? Ne, vole da lazu, I to konstantno dugi niz godina. Jel bila neka kriza zadnjih 10 godina da ih omete u gradnji Cacak-Pozega I ostalih autoputeva koje su sami obecali? Ne, nije. Jel bio neki drugi razlog, izgovor? Ne, nije. A onda se postavlja pitanje zasto lazu, dal je to normalno u nasem narodu, da smo svi neposteni lazovi? Nismo. Pa kako onda da na najvise funkcije upravo budu bas ti iz naroda sa najgorim osobinama? Jel bi narod slobodno birao najgore iz sebe? Ne bi. Pa kako je onda moguce da takve ima na vrhu. Jer nije slobodan.
 
Earthmoving":2w4lprhv je napisao(la):
@Msc, Pa sta treba, da hvalim sto se 10 godina prica o pocetku Cacak-Pozega, a ne pocinje se? Na desetine puta su za to vreme pominjali to I lagali. Vucic je u intervjuu na Rtsu 2013-e rekao da ce do Crne Gore biti zavrseno 2017-e, $nelstrase do Zrenjanina itd... Jer ih neko tera da lažu? Ne. Sto ne cute onda? Ne, vole da lazu, I to konstantno dugi niz godina. Jel bila neka kriza zadnjih 10 godina da ih omete u gradnji Cacak-Pozega I ostalih autoputeva koje su sami obecali? Ne, nije. Jel bio neki drugi razlog, izgovor? Ne, nije. A onda se postavlja pitanje zasto lazu, dal je to normalno u nasem narodu, da smo svi neposteni lazovi? Nismo. Pa kako onda da na najvise funkcije upravo budu bas ti iz naroda sa najgorim osobinama? Jel bi narod slobodno birao najgore iz sebe? Ne bi. Pa kako je onda moguce da takve ima na vrhu. Jer nije slobodan.
Мислим да би и они желели да пут буде готов за рок који кажу али н завии доста ствари од њих. Скоро сам радио купатило,све испланирао са мајстором,колико ће трајати,који матеијал,итд....ем што ме мајстор вртио није испоштовао договор,нисам нашао у том моменту жељени материјал,тако д ме то јбн.купатило изашло доста скупље,са дупло више времена и а крају није испало како сам желио????а замисли да сам узео више различитих мајстора,д су ми планине,равнице и остале препреке на путу морао бих неки тои-тои наћи да се припомогнем.
Замисли како те ови нервирају а могу да замислим како су те тек они прије њих.
Мени је све што добијемо +,а код нас се све своди на политику,обећања,залуђивање.
Да си на њихово место исти би био,није све као на текевизији,њемачкој,јапану,колико тек неиспуњених обећања има у америци...
Ја прихватам наш менталитет.....јбг можда сам у криву али сви смо такви.
Поздрав.

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
 
Besmisleno je porediti to što ti dogovoriš s majstorom usmeno, i gradnju jednog autoputa gdje se potpisuje pravno važeći ugovor u kome nema "majstor me vrtio", "nije ispoštovao" i sl. U ugovoru se tačno definiše šta su čije obaveze i na koji način se nadoknađuje šteta ukoliko jedna od ugovornih strana ne ispuni svoje obaveze. A pošto su autoputevi javna svojina, javnost bi morala da bude upoznata zašto se kasni sa završetkom radova - da li zato što naručilac posla nije na vrijeme ispunio svoje obaveze (npr. kašnjenje uplata, eksproprijacije zemljišta i sl.), ili izvršilac posla nije na vrijeme izvršio posao, ili je u pitanju viša sila (tzv. "force majeure", npr. u državi uvedeno vanredno stanje pa se posao nije mogao završiti i sl.). I tu nema opravdanja tipa "više majstora, planine, ravnice..." jer sve se to u početku uračuna. Ako u startu ne možeš da sračunaš koliko će izgranja puta da košta i za koliko vremena može da se završi, onda si ili nestručan (da ne spomenem neku težu riječ), ili naivan, ili zlonamjeran (u smislu da pribavljaš protivpravnu dobit namjernom lošom procjenom na početku). Bilo koje od ova 3 je podjednako pogubno po državu i društvo.

Pravdati vlast riječima "i ti bi bio isti da si na njihovom mjestu" je po meni uvredljivo. Ne, ne bismo svi bili isti. Ako su i ovi i oni prije njih glupi ili nesposobni ili lopovi, ne znači da smo svi takvi ili da bismo svi bili takvi.
 
Izvođač radova na AP ostane kratak podizvođačima, napravi lošu deonicu, žestoko probije rokove.

Za kaznu, umesto penala, dobija dodatne pare, mereno milionima €, kao i nove deonice, na kojima se ponavlja priča.

Dobro je što se to dešava nekom drugom, a ne nama. Inače bi ustala kuka i motika i zapitala se ko se igra sa našim parama, vremenom i životima.

T-T
 
Poznajući ceo sistem rada do sad postoji puno stvari od kojih zavisi i pocetak i tok. Na delu do Surcina je sve od strane države teklo dobro, a Kinezi dobra i odgovorna firma.
Ovo drugo je sigurno i do Pz jer verujem @ Krcanu koji nam je tako rekao, ali ovde je neki problem da se radovi započnu. Zato se ovoliko rasteglo sa celom trasom.

U skladu sa svim do sada ja cu licno biti zadovoljna da zaokruze ceo AP na delu do Pakovrace i da to bude to. Ovo ovamo mi je naucna fantastika i ima da traje ko zna do kad.
Licno nemam vise snage da se cudim kako godine prolaze a da neko i dalje veruje da ce obecano biti ispunjeno,
Oni vec par godina rade magistralni put Ca -Ue i zo tako szrucno da bi seoski put bolje izdrzao.
Svako ima priliku da promeni svoju buducnost glasanjem, kad se ne svidi stanje spakuju se torbe i dovidjenja. Ovde se decenijama nista ne menja. I nije samo za mandata AV ovo sve. I Tadicevi su isto lupetali, obecavali,a na K10 zo se proteze od 90ih ( i ovde ce biti na kraju toliki saldo).
Hvala i za ovaj deo do Cacka ,pre AP se putovalo i 3ipo- 4h sad je zo 2ipo. Samo do Pakovrace nek urade i ne moraju vise, zna se gde se decenijama ulagalo na neke delove se zabotavilo pa ne moraju ni sad da daju laznu nadu.
Da, Moravski koridor je po meni bitan,ali i on je na nivou fantazije jos uvek
 
A ovog AP se ljufi sete samo za vreme odmora i to kako rampe nisu bolje konstruisane. Svako svoju politiku vodi. Mi Smo isli Ibarskom 2g duze nego sto je tebalo pa su se samo ovde ljudi cudili,a ostali psuju i kazu " bice super kad zavrse AP" a ne pitaju se zasto nije bio i ranije zavrsen.
Po nekad kad neko ostrascen pocne da mi objasnjava, ja se zapitam ko je lud, mozda ce ipak biti sve u roku ovaj put.
A pocinju takvi stavovi i ovde na nekim temama da se prosipaju pa neko ko udje povremno na forum i cita takve gluposti pocinje i da veruje u njih npr.
Nema ko da se pobuni, jedino nas 50ovde i to je to.
 
MiraC":2rsclb20 je napisao(la):
Licno nemam vise snage da se cudim kako godine prolaze a da neko i dalje veruje da ce obecano biti ispunjeno,
...
Hvala i za ovaj deo do Cacka ,pre AP se putovalo i 3ipo- 4h sad je zo 2ipo. Samo do Pakovrace nek urade i ne moraju...

Problem i jeste što ljudima postaje svejedno. Mislim da to i jeste cilj svega ovoga.


Što se mene tiče, neka bude što više AP. Ipak, ako mora neki minimum, neka bude bar do PŽ, da se zaobiđe OK klisura. Često sam u UE, na Zlatiboru, kao i u CG, te BiH (preko) Kotromana. Lepo bi bilo da se svuda lakše stigne, ali bi mi i "samo" do PŽ bilo "puna kapa". Bio bih srećan i sa krštenom magistralom na tom delu, ali kad već ima šanse da bude AP, što da ne.





T-T
 
Ja sam nekoliko puta isao iz Podgorice za Beograd i od moga stana u centru Podgorice ja stizem sad do Novog Beograda tamo Savski kej Nehruova za tacno 6.30 h vožnje u smislu da motor radi toliko e sad plus granice gorivo kafa jelo menjacnica to ne racunam kad je motor ugasen.
To mu dodje prosjecna brzina otprilike oko 70 km/h znači nikakvo manijačenje i ludiranje.
Kontam kad se zavrsi ovaj dio do Pozege to ce ici i ispod 6 sati a to je veoma velika promjena za nas starije koji pamtimo jos i legendarne krivine po Zlatiboru.
Kad se tome dodaju i ovih naših 40 km u CG bice to otprilike pola autoput pola magistrala sto do prije nekoliko godina nismo mogli ni da sanjamo.
 
I sada, kada se krene sa Zlatibora, gledam ostatke starog puta i stvarno sam zahvalan Putevima UE i onome ko im plati da naprave pristojnu magistralu :D

T-T
 
Prosto ne verujem da možeš da ostvariš prosečnu brzinu 70, a da ne bude, kako kažeš, manijačenje. Ako si i približno na ograničenju, teško je ostvarivo preko 55.
 
Vec 3g sam na forumu i znaju mnogi moj " razvojni put". Od lakoverne osobe koja veruje da postoji neka politicka odgovornost kad se nesto obeca dosla sam do teorija zavere gde mislim da i opozicija ima neki tajni razlog zasto ne postavi pitanje o ovolikom kasnjenju. Jednostavno svi ignorisu uz one poltrone koji na to ubedjuju kako ja nisam u pravu.
Realno kazem da je super ako uspeju da izguraju do Pakovrace,a do Pz ima da bude obecanja i obecanja i obecanja....
O cemu pricamo, gde ide nas novac kad do Ue krpe asflat nakon 2g?! A kako tek ide situacija za gradnju neceg velikog kao AP
 
Uz 100km autoputa na kojem se prosecno moze voziti 100-130 km/h zasto ne bi bilo moguce od PG do NBG voziti u proseku 70km/h?
Elem, mislim da se malo pocelo bedaciti jer nema nikakvih informacija sa terena. Vec je par puta receno, Krcan je to jednom dobro objasnio a i drugi clanovi foruma na drugim temama pa i sami Kinezi. Najveca prepreka ovde nisu pare vec papirologija. I kod nas i u CG. Kinezi su u CG rekli da im je najveci problem papirologija i "cudni" propisi. Znaci, nije ni crnogorski krs ni zima vec papirologija. Ja sam 100% ubedjen da je to slucaj i na deonici Preljina-Pozega. Radovi su se otvorili svecano i uz pompu i mi sad ocekujemo bagere i kamione na startnoj liniji i Vucica koji daje znak pucnjem u vazduh i te iste kamione i bagere kako uz pun gas napadaju brda i planine, buse tunele itd. A papirologija nije spremna. E, trc Milojka! Prosecna osoba koja radi u birokratiji kod nas je NEEFIKASNA u obavljanju svog posla. Pocev od licnih karata pa nadalje. Zato se kod nas kaze ganjam papire!
 
Jedan mali off, jutros sam putovao od Prijepolja, i do autoputa, tj. od Zlatibora do Čačka, ima čini mi se 6 semafora za radove. Uglavnom su kratki ako ništa, dosta toga je razrovano. Bilo je rano, nije bilo putara. U prošlu sredu bila su 4 koliko sam primetio.
 
Odvezoh se prošle nedelje iz NS do Kopaonika i nazad novom rutom - preko Čačka.
Bez jurcanja tačno 4 h. Utisak o auto putu, od Surčina do tunela Brančić odličan, posle tunela realno starvno mora oko 100 km/h radijusi krivina nisu ugodni za brže. Svejedno Novi Sad - Čačak 2h i nekih 5 min. S tagom sam prolazio bez ikakvih zadržavanja.
Još kada urade Čačak - Kraljevo, Kopaonik će biti na manje od 4h od Novog Sada. SVe u svemu utisci su pozitivni (ako znamearimo onu budalaštinu od betonske podloge u par tunela).
Vozeći se kanjonom Ibra - tamo je pruga mnogo bolje trasirana od puta - preseca sve meandre i prolazi kroz sva brda koja formiraju krivine kanjona. Da li tamo postoji ozbiljan putnički saobraćaj na relaciji Raška - Kraljevo, jer mi se čini da bi tamo voz bio zaista konkurentan drumskom prevozu, jer stanica ima malo, a ako je pruga OK, voz realno može da ide brže od autobusa.
 
Време је да се размишља о алтернативним путевима за излазак пре свега из великих градова а убрзо потом и осталих. Неће дуго проћи пре него почну блокирања и чек поинти.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=717770#p717770:2g17yndr je napisao(la):
Kurogane1 » 15 Mar 2020 06:01 pm[/url]":2g17yndr]Ja sam nekoliko puta isao iz Podgorice za Beograd i od moga stana u centru Podgorice ja stizem sad do Novog Beograda tamo Savski kej Nehruova za tacno 6.30 h vožnje u smislu da motor radi toliko e sad plus granice gorivo kafa jelo menjacnica to ne racunam kad je motor ugasen.
To mu dodje prosjecna brzina otprilike oko 70 km/h znači nikakvo manijačenje i ludiranje.
Kontam kad se zavrsi ovaj dio do Pozege to ce ici i ispod 6 sati a to je veoma velika promjena za nas starije koji pamtimo jos i legendarne krivine po Zlatiboru.
Kad se tome dodaju i ovih naših 40 km u CG bice to otprilike pola autoput pola magistrala sto do prije nekoliko godina nismo mogli ni da sanjamo.

Kada se jednog dana zavrsi ceo autoput ali bas sve sve.
Koliko procenjujes da je realno vremena potrebno od Beograda do Budve da se stigne?
 
Pa to ce biti put kao recimo do Skoplja iz Beograda samo sto ce posle iskljucenja kod Sutomora(Djurmani) ostati otprilike oko 25 km magistrale do Budve.
To ce se moci odvoziti za manje od 5 sati po mom mišljenju i na to treba dodati pauze rampe granice itd ali da se odvozi to je to.
Sad bice sigurno ljudi sa masinama od 2000+ kubika koji ce na autoputu drzati prosjek 150+ km na sat pa ce to odraditi za 3 sata ali govorim o normalnoj voznji porodice koja ide na ljetovanje.
Tako ja mislim.
 
Današnje stanje: od ZL do UE dva kratka semafora, ali od UE do ČA haos - na svakih 15-20km po jedan semafor (jesu kratki, ali opet je jako neugodno). Frekvencija saobraćaja, očekivano, nije velika.

Po pripremnim radovima već vidim da će opet biti haos na ovoj deonici sad od proleća - isto kao jesenas, kad smo ponekad znali da putujemo od BG do ZL i 5 i po sati...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja sam letos isao ovim putem od Cacka do Pozege https://www.google.com/maps/dir/43.9009 ... !5i1?hl=sr
Kad se skrene sa magistrale posle par kilometara ima samo jedan deo sa par jacih krivina (motaj levo motaj desno fazon) posle toga put je ok, a sto se tiche stanja puta i on je ok. Stigao sam malte ne isto kao da sam isao magistralom a izbegao sam sve one aute i kamione.
 
Неће бити превелики хаос.
Ускоро ћемо свакако бити у изоллацијама, тако да гужви неће бити. За који дан /недељу стаће све.
На излазу из Ужица спремају се за гребање. Две машине су спремне. Ако буде имао ко да ради, не верујем да че да прекидају.
 
Vrh