Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Dobro je sto imamo alternative. Ne bi trebalo jos uvek pritiskati kamione da idu na AP dok se ne zavrsi deonica do surcina jer ce biti smrt od obrenovca do beograda. Polako strpimo se jos malo do kraja godine. E onda bi trebalo policija da kontrolise kamione i da ih upuucje na AP koliko je to moguce. Put preko Topole i Rudnike stavrno jeste vrh odradjen ali je ostalo da se popravi los asfalt od mladenovca do topole. I takodje, posto je jako kliziste u pitanju, opet se javljaju pukotine na nekim deonicama uz rudnik. Ali je sve daleko bolje nego ato je bilo. 2014 kad su bile poplave tuda se nije moglo proci..
 
Kad vec pominjete kamione, mislim da je od Rudnika prema Topoli zabranjen saobracaj preko 3.5 tona, tako da....
 
Nema prenosa košarke iz Atine večeras zbog prenosa otvaranja,ipak se zna ko je važniji! :roll: Prvorođeni naravno! Čak ni alternativa na drugom nego odložen snimak. Pa šta je trebao Tito da radi kad je otvarao Đerdap,autoput Bratstva i jedinstva i slične manje projekte( koje je uzgred budi rečeno naš vožd već prevazišao po svojim rečima). Ne bi bilo 10 dana na tv ničega sem toga :lol: :lol: :lol:
 
Stevo, naravno da se u zapadnoj Evropi ne koriste koridori kad ih tami nema... Nastali su posle pada Berlinskog zida kao predlog drumskog i železničkog povezivanja centralne i istočne Evrope preko gvozdene zavese. Tek 1997. posle Dejtona za ex SFRJ je ubačen X, Dunav VII nisu mogli da izbegnu deo kroz Sr i Hr.
Koridor 11 nikada nije ni bio u planu, to je izmišljotina i lupetanje Velje Ilića još iz vremena prve Koštuničine vlade. Kao evo saće mi pravimo naš K11.
Naravno da Španija, Beneluks i Francuska npr. nemaju koridore, a koji će im kad se ne naslanjaju na zemlje istočnog bloka zbog kojih su i izmišljeni od EK.
A svi i svuda u Evropi imaju domaću oznaku A uglavnom (Česi imaju D, Mađari M) za autoputeve i uz to i E oznaku ako je evropsku pravac. Glavni pravci su x0 ako je istok-zapad i x5 ako je sever-jug. Ta evropska nomenklatura je dosta starija od koridora i ima je poodavno i posvuda i dosta je pouzdana. Naravno kad bolji put (autoput) preuzme ulogu lošijeg (magistrale) novi put dobija evropski broj, a stari prelazi na lokalnu numeraciju E75 i IIA258 na južnom i E80 i IIA259 na istočnom kraku itekako postojećeg K10 do dokazuju!


Komentarisanje imena - preskočiću...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649779#p649779:2u5r8id1 je napisao(la):
Bonvivan » 18 Aug 2019 08:24 am[/url]":2u5r8id1]Nema prenosa košarke iz Atine večeras zbog prenosa otvaranja,ipak se zna ko je važniji! :roll: Prvorođeni naravno! Čak ni alternativa na drugom nego odložen snimak. Pa šta je trebao Tito da radi kad je otvarao Đerdap,autoput Bratstva i jedinstva i slične manje projekte( koje je uzgred budi rečeno naš vožd već prevazišao po svojim rečima). Ne bi bilo 10 dana na tv ničega sem toga :lol: :lol: :lol:
Pažljivi hroničari su zabeležili da zbog emitovanja proslave rođendana mrtvog čoveka, predaje štafete na Stadionu JNA, na oba kanala, u SFRJ nije prenošeno finale KEŠ u fudbalu Anderleht-PSV.

Još nešto o imenu: ne valja ni na srpskom, ne samo na engleskom. U našem jeziku, naime, za razliku od makedonskog, imena saobraćajnica stavljaju se u genitiv. Dakle, kod nas je Ulica Goce Delčeva, a u Skoplju Ulica Goce Delčev. Tako je i Ulica kneza Miloša. Pošto je reč o srodnom pojmu - drumskoj saobraćajnici, a ne, recimo, aerodromu - treba i Auto-put Miloša Velikog, a ne Auto-put Miloš Veliki.

Ovo lepo ilustruje popriličnu nesavršenost našeg društva, pa se nemojte čuditi ako se na putu pojavi i koja rupa i zakrpa pre vremena.
 
Darko pijanice , nalivas se od rane zore! :D

Da, velki dan, neka nam je svima srecan put!
 
Miro odoh u planinu na rostilj sa porodicom a tamo nema signala ni interneta tako da sve propustam danas .( malo pobegoh sa mora).
Kako kog gledali danas jeste veliki dan a svi dobro znamo koliko je promasaja ovde bilo a o tome mozemo nastavit neki drugi dan.
Da ga svi koristimo u sreci i konacno da napustimo Ibarsku .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649778#p649778:u0k2lo08 je napisao(la):
stex_pb » Ned Avg 18, 2019 8:22 am[/url]":u0k2lo08]Kad vec pominjete kamione, mislim da je od Rudnika prema Topoli zabranjen saobracaj preko 3.5 tona, tako da....


Nazalost iako je zabranjen zabrana se uveliko krsi. Pre su tri slepera sa prikolocom isla uz rudnik a ljudi su kao ludaci obilazili preko pune u slepoj krivini
 
Danas u Predstavnistu Srbije i zvanicno potpisan komercijalni ugovor za izgradnju deonice Novi Beograd - Surcin. Radovi krecu 01. Marta 2020 godine. Sa srecom ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mogli su da krenu pre dve godine, tri najmanje i da bude već završeno. Ovako kreću sledeće i biće gotovo 2025.
 
Sat patrola prva emitovala snimak cele deo ice. Rts1 upravo sada

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Samo zamerka Casovnicarima jer nisu upozorili na velikz opasnost deonice mislodjin-Ada. Bice tu divljanja i preticanja i pesaka i traktora. Treba tu izdrzati do kraja godine :kafa:
 
Pratim temu dosta dugo jer godišnje u proseku 2x putujem za CG a potaknut jučerašnjom avanturom povratka iz iste (15h putovanja iz HN) reših da napravim malu digresiju i kratko se osvrnem na put jer ne mogu da se otmem utisku da Crnogorci mnogo kvalitetnije i ozbiljnije rade/revitalizuju puteve od naše (sve manje) kolonije - trenutno se radi revitalizacija dela magistrale Nikšić-Vilusi (mislim neka Slovenačka firma) a delovi koji su već revitalizovani pre par godina kao i novoizgrađeni delovi, sada stari već oko 10 godina (Žabljak-Šavnik, Vilusi-BK zaliv) su i dalje u izvanrednom stanju bez nekih vidljivih znakova održavanja i oštećenja. Na gorepomenutoj deonici put je kompletno raskopan (u odlasku nekih 4-5 km sada samo oko 1km) i ide se makadamom pa je prilčno zastrašujuće (i zaprašujuće) kada dok čekate ili prolazite u koloni (prilična je gužva) pored vas prolaze grederi i valjci ispod kojih samo pršti kamenje i svakog trenutka očekujuete zvuk po šoferci koji vam izbija 150-200 evra iz džepa.

Kod nas sličn ali tužnija priča - Zlatibor kod Braće Sekulić obustavljan saobraćaj (mada neki i dalje idu) i ide se preko Mačkata i sve do Čačka na još 3-4 mesta naizmenično propuštanje vozila, ali najveće razočerenje je kvalitet obaljenih radova - delovi koji su završeni u prethodnih mesec dana (u mom odlasku su se tek radili) su valoviti a na nekim mestima nov asfalt je već stigao da ispuca pa ima i rupa(!?). Meni bre ljudi to nije jasno - kao na obilaznici (unutrašnjem prstenu, kako vam drago) za Pupinov most - jesam laik ali čini mi se da se pored današnje tehnologije i mašina treba posebno potruditi pa napraviti onako valovit put. Čačak posebna priča - čisto da ne zaostaje za opštm stanjem nadvožnjak je ponovo zatvoren i predstoji vam prinudni turistički obilazak grada sve do mosta na Velikoj Moravi. Čini mi se da je neko ovde već rekao da neće biti ništa od otvaranja dela AP Preljina-Požega do Pakovraće (ispravite me za mesto ako grešim) čime bi se, za recimo godinu, godinu i po, izbegao treći krug pakla zvani prolazak kroz Čačak?

Elem, da se vratimo na temu - da ne ispadne da samo mračim jedva čekam da se provozam celom novom deonicom pa otuda i pitanje: za nas iz južnog Banata koja je bolja opicija za pristup (do ng i završetka dela od Surčina) - preko Umke i Bariča ili Sremskom stranom i tim mostom kod TENT-a (ako sam dobro razumeo - u životu tu nisam zalazio) pa kroz ceo Obrenovac do AP ali bih pre toga išao na Pupina i time skoro izbegao ceo BG?
 
Свака част ономе ко је затвотио Љиг - Прељина данас.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Cuveni nadvoznjak u Cacku. Svake godine u ovo vreme. Poklonimo se Nadvoznjaku :sesir: :rant:
 
Zavisi šta smatraš pod jugoistok Banata. Ako je bliže Pančevu - onda noću i vikendom kroz centar BG opušteno, dakle Takovskom. Radmim danom je upitno,možda je tad bolja varijanta ići baš linijom Surčin-TENT.

Ako je jugoistočni Banat u pitanju, najbolje će i dalje biti koridorom 10 pa preko KG.
 
Pozdrav Black. Iz juznog Banata ka autoputu svuda guzva. Ako ides preko Smedereva, guzva kod pruge I posle Bg juzne obilaznice. Ako ides kroz Bg, najbolje posle Pancevackog mosta desno pa pored Dunava ispod Kalemganada pa za Sajam, ali tu je sada raskopano u Karadjordjevoj, a posle toga pocinje se kopa za novi trg kod Zeleznicke. Ako ides na Pupinov, guzva pored Altine. Ali mozda ipak ovo najbolji pravac. Nema pravog resenja dok se ne uradi nastavak Bg obilaznice od Bubanj Potoka do Panceva.
Sto se tice krivudave nove podloge, bice da je do stabilizacije, tj moguce I do izbora kamena ili cak I drobilica u kamenolomima (jer one treba daju dobar oblik kamena). U delovima Cg koje si opisao je lakse jer je krš, taj kamen idwalno čvrst za podlogu (s druge strane kod nas ima vise humusa koji je bolji za hranu, poljoprivredu).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649828#p649828:g09g9lcg je napisao(la):
Djole Pevcanin » Ned Avg 18, 2019 2:15 pm[/url]":g09g9lcg]Свака част ономе ко је затвотио Љиг - Прељина данас.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

To je zatvoreno vec 10 dana :)
 
Srećan autoput svima koji slave.
Danas neću da mračim, a već sutra... Dogovorićemo se s Krcanom ko će vam nešto saopštiti, mogao bi on - ima više plusića!

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Evo čeka se Dodik da sleti na obrenovačko vašarite, pa će onda zajedno za Ljig...
 
Vrh