Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

можда да се обратиш некој од кладионица, ако ти не дају одговор, могу ставити питање на тикете.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528246#p528246:29cla0i8 je napisao(la):
Tintoreto » Tue Mar 27, 2018 7:57 pm[/url]":29cla0i8]Hoce biti do kraja godine spojeno Obrenovac-Ljig, tj Obrenovac - Preljina?

Već smo rekli da NEĆE.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528136#p528136:1r10q5gp je napisao(la):
Niko Kažanegra » Uto Mar 27, 2018 1:40 pm[/url]":1r10q5gp]Pancevac013,

Hvala na lepoj vesti :sesir: , molim te reci nam nesto vise o dinamici radova na tunelu . Sta ce sada i koliko raditi na toj cevi . Kada ce biti gotova sekundarna obloga na ranije probijenoj cevi ? Kada ce poceti da se rade zemljani radovi na prilazu tunela?

Hvala...

Prvo treba da se "skine" brdo ispred mosta preko Jaruge, a onda će da se radi prilaz tunelu.
Uskoro kreće polaganje cevi i instalacija, ne znam dokle se tačno stiglo sa sekundarnom oblogom.

Novi info je da će u petak da se ponovo "probije" tunel, kako bi još neki polotičari prisustvovali. Treba da se "zabetonira" za petak :D :D :D
 
Ako im to daje neku satisfakciju nek se slikaju svake sedmice. Odlično je sto je završen taj posao, a po nekom mom računaju ove godine najpre moze biti zavrsena ona desna (ranije Probijena) cev i jedino da AP bude pušten tako jer je i ona pod radovima 7 mes a još nisu došli do elektro opremanja, ako je ista dinamika i za ovu levu - računica je jasna 2019g.za kompletan tunel, a nadam se da necemo to morati čekati mada ne bi me ni iznenadilo da bude i čekanje da ceo tunel bude gotov
 
Evo još vesti:

– Potpisan memorandm o projektovanju AP Požega – Boljare;

– Radovi na deonici Preljina – Požega u martu sledeće godine.

https://www.ekapija.com/news/2077036/za ... a-kineskom

Nezvanična informacija je da se na području Čačka očekuje eksproprijacija za 5 meseci (znam osobu čija zemlja treba da bude eksproprisana).
 
"Počеtkom narеdnе građеvinskе sеzonе, u martu 2019. očеkujеmo da počnu radovi na autoputu Prеljina-Požеga, čija izgradnja ćе trajati dvе godinе - rеkla jе Mihajlović. "

Prccc ... pa zar nije trebalo ove godine ???
 
Da je na vreme zavrsen Juzni i istocni krak Koridora 10 ( kraj 2017 ) , Ljig - Obrenovac ( novembar 2017 ) ,mozda bi ovo i pocelo. Jednostavno nema novca ni mogucnosti otvarati nove radove dok ovi jos traju ,siguran sam da je to u pitanju. Setite se da je u martu ove godine trebalo poceti na radovima deonice NIs- Merdare ,ali i to je prolongirano za sada....
 
Rok za Obrenovac- Preljina kraj leta ove godine pise B92z AV danas na probijanju tunela...
 
"Do kraja leta Obrenovac-Preljina"

"Probijamo najduži tunel, najteže deonice"
Beograd -- Tunel Brančić, čija će leva cev danas biti probijena, najduži je tunel na Koridoru 11, dug skoro kilometar i završni deo najtežeg dela deonice, kaže Mihajlović.

"Građevinska sezona nije prestajala i na mostovima i tunelima radilo se 24 časa. Tunel Brančić je najduži tunel na Koridoru 11, dug gotovo kilometar. To je završni deo najtežeg dela deonice i verujem da cemo na kraju leta imati 104 kilometra od Obrenovca do Preljina", rekla je ministarka saobraćaja, građavinarstva i infrastrukture Zorana Mihajlović za RTS.

Napominje da se ceo Koridor 11 koji ide kroz Centralnu Srbiju radi sa kineskom kompanijom "Čajna komunikejšn konstrakšn".

"Mi smo prošle godine potpisali ugovor za Preljina-Požega koji je vrlo važan, a dobili smo informacije od kineske strane da je odobren i ugovor o finansiranju. Tu deonicu počinjemo da radimo najkasnije u martu sledeće godine. To je najteža deonica i velike su investicije i novci koje smo uložili", kaže Mihajlović.

Dodaje da se deonica od Požege do Boljara ne može očekivati pre 2020. godine.

"Crna Gora radi svoj deo koji je kod njih manji ali težak. Ta deonica je vrlo bitna kada govorimo o bezbednosti jer ćemo zaobići Ibarsku magistralu", ističe ministarka.

Kaže da bi Koridor 11 trebalo da bude kompletiran 2024. godine.

"Rok za završetak deonice Koridora 11 od Obrenovca do Preljina je kraj leta ove godine", napominje Mihajlović.

izvor: https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... 202024.%22
 
Cini mi se da je sest meseci dovoljno da se zavrse radovi i opreme obe cevi. Da vidimo da li mogu da ispune nova obecanja!?
 
Vučić s čelnikom Ruskih železnica pa na probijanje tunela

Tema sastanka nije objavljena, ali s pretpostavlja da će se razgovarati i o realizaciji modernizacije železničke mreže u Srbiji, koje rade Ruske železnice, kao i o projektu brze pruge Beograd-Budimpešta, u kojoj takođe učestvuje ruska strana.

Vučić će zatim obići radove na deonici Koridora 11, Lajkovac – Ljig, i prisustvovati probijanju leve cevi tunela "Brančić".

Probijanju tunela prisustvovaće i potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović.

Tunel "Brančić" je dug oko 990 metara.

Deonica Lajkovac - Ljig je duga 24 kilometra, a radove izvodi kineska kompanija "Shandong Hi-speed Group".

Ne mora da zuri, tek ga 7 dana cekaju...
 
Svi bi mi to voleli naravno ali nema nista od toga.....živi bili pa videli. Proleće 2019god najranije....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528810#p528810:3bazku99 je napisao(la):
Niko Kažanegra » 30 Mar 2018 07:38 am[/url]":3bazku99]Da je na vreme zavrsen Juzni i istocni krak Koridora 10 ( kraj 2017 ) , Ljig - Obrenovac ( novembar 2017 ) ,mozda bi ovo i pocelo. Jednostavno nema novca ni mogucnosti otvarati nove radove dok ovi jos traju ,siguran sam da je to u pitanju. Setite se da je u martu ove godine trebalo poceti na radovima deonice NIs- Merdare ,ali i to je prolongirano za sada....
Niko, nema to mnogo veze. Svi ovi pravci su finansirani iz potpuno različitih izvora i linija. Minimalni procenat ide iz budžeta i to uglavnom za eksproprijaciju. Čak su za neke projekte sredstva davno odobrena pa su se imali i plaćati penali za nepovlačenje. Radi se jednostavno o neodgovornosti prilikom davanja rokova, nestručnosti nadzora, nesposobnosti ministarstva, aljkavosti projektanata itd, itd.
 
>@mirac - "Živi bili pa videli.... Ja im više ništa ne verujem"

Naravno Miro, kao što reče:
>@stracher - "Svi bi mi to voleli naravno ali nema nista od toga.....živi bili pa videli. Proleće 2019god najranije.."


>@zvezdara64 - "Cini mi se da je sest meseci dovoljno da se zavrse radovi i opreme obe cevi. Da vidimo da li mogu da ispune nova obecanja!?"

Bez uvrede ali ovo liči na pisanije jednog nazadnjačkog bota. Obećanje ... kako ono dalje ide?


>@goje - "Radi se jednostavno o neodgovornosti prilikom davanja rokova, nestručnosti nadzora, nesposobnosti ministarstva, aljkavosti projektanata itd, itd."

To je poenta svega.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528827#p528827:332gpscv je napisao(la):
Zvezdara64 » Pet Mar 30, 2018 9:15 am[/url]":332gpscv]Cini mi se da je sest meseci dovoljno da se zavrse radovi i opreme obe cevi. Da vidimo da li mogu da ispune nova obecanja!?
Pa oni 7 meseci rade već probijenu cev i jos nisu stigli do Elektro opremanja, a ti misliš da za 6 mes moze biti gotov ceo tunel?! Ja bih volela da si u pravu, ali što reče @vlasta obećanje - ludom radovanje. Ja bih bila srećna kad bi za 6mes i tu jednu tunelsku cev zavrsili, ali stvarno im ništa više ne verujem
 
Što se tiče opremanja tunela, verovatno se čeka da druga cev bude pri kraju pa da počnu cev po cev, da ne bude pauze između opremanja cevi.
 
U istom danu, Predsednik i resoorna ministarka za istu deonicu daju razlicite rokove. Nesposobni su da se usaglase. Srbija je Monty python show.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528824#p528824:106r9ys6 je napisao(la):
Zvezdara64 » 30 Mar 2018 09:10 am[/url]":106r9ys6]"Do kraja leta Obrenovac-Preljina"

"Probijamo najduži tunel, najteže deonice"
Beograd -- Tunel Brančić, čija će leva cev danas biti probijena, najduži je tunel na Koridoru 11, dug skoro kilometar i završni deo najtežeg dela deonice, kaže Mihajlović.

"Građevinska sezona nije prestajala i na mostovima i tunelima radilo se 24 časa. Tunel Brančić je najduži tunel na Koridoru 11, dug gotovo kilometar. To je završni deo najtežeg dela deonice i verujem da cemo na kraju leta imati 104 kilometra od Obrenovca do Preljina", rekla je ministarka saobraćaja, građavinarstva i infrastrukture Zorana Mihajlović za RTS.

Napominje da se ceo Koridor 11 koji ide kroz Centralnu Srbiju radi sa kineskom kompanijom "Čajna komunikejšn konstrakšn".

"Mi smo prošle godine potpisali ugovor za Preljina-Požega koji je vrlo važan, a dobili smo informacije od kineske strane da je odobren i ugovor o finansiranju. Tu deonicu počinjemo da radimo najkasnije u martu sledeće godine. To je najteža deonica i velike su investicije i novci koje smo uložili", kaže Mihajlović.

Dodaje da se deonica od Požege do Boljara ne može očekivati pre 2020. godine.

"Crna Gora radi svoj deo koji je kod njih manji ali težak. Ta deonica je vrlo bitna kada govorimo o bezbednosti jer ćemo zaobići Ibarsku magistralu", ističe ministarka.

Kaže da bi Koridor 11 trebalo da bude kompletiran 2024. godine.

"Rok za završetak deonice Koridora 11 od Obrenovca do Preljina je kraj leta ove godine", napominje Mihajlović.

izvor: https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... 202024.%22
Gletovana Ministrka:"Tunel Brancic duzine oko 1km je najduzi tunel na Koridoru 11.
Inace, Tunel "Laz" na deonici Preljina-Pozega je duzine 1.750 m.
KLASICNA neznalacka bu****.
 
Vrh