Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@Mac uz svo poštovanje ali si pustio takvu glupost za forum da čitam i ne verujem. Lično samo instalirao i otvorio ovaj forum koji je od samog početka bio veoma živ još 2006e godine.

IMG_1006.jpeg


A razlog kritike je to da ne želimo da nam se desi nadstrešnica što je ipak ljudski.
 
Значи 0 (нула) километара... Ај здрао!
Jako plitko i nezrelo razmisljanje. Godine 2000.kada je smenjem Milosevic drzava je grcala u dugovima, dugogodisnjim sankcijama, u Beogradu gradski prevoz nije ni postojao i moralo je da se krene ne od nule nego od -100! Posle svega nekoliko godina, prevoz je obnovljen, poceli su investitori da ulazu u nasu Srbiju, za vreme tog perioda koji navodis Beograd je dobio dva fantasticna mosta a od 2010. pa na ovamo bukvalno ni jedan jedini nije ni zapocet. Sto se tice autoputeva, pa svi ovi koji se sada zavrsavaju su i projektovani i dobrim delom i zapoceti pre 2010.godine, izguglaj malo pa ces videti Kineze na sastancima sa Tadicem i ekipom oko njega… samo moras znati da nije isto bilo 2000.godine kada drzava fakticki nije ni postojala i nastaviti raditi 2010.godine kada je uspostavljeno dosta toga u drzavi. Ovo je istina pa svidela se tebi ili ne… p.s. klinicki centri svi projektovani jos pre 2010.godine.. takodje izguglaj..
 
Čuli smo danas od predsednika da "Već od ponedeljka krećemo u pregovore sa partnerima za nastavak ka Kotromanu i nastavak ka Dugoj Poljani".

Ovo je ko zna koji put da se u protekle dve godine "kreće" u pregovore. Očekivao sam više detalja danas, ne ove floskule i laži. Ovo nam govori da ove godine neće biti značajnijeg pomaka što se tiče ove deonice. Daj Bože da grešim, ali mislim mrka kapa.

Mira je u pravu za ovo 50+ (a i za sve ostalo doduse). Mada, mislim da je šansa da se završi do Boljara i dole do mora nikakva osim ukoliko nam neko žestoko ne pomogne. A to je samo EU preko svojih kohezionih fondova. A da bi koristili te fondove moramo da budemo članice EU. Možda je to i najrealniji scenario. Prezaduženi smo, nemamo para, jednostavno treba neko da nam to napravi. Dakle, ko hoće da mu Budva postane vikend varijanta, svom snagom da podrži ulazak u EU.
 
Kako pregovore sa partnerima, zar nismo počeli radove još pre tri ipo godine?

 
Kako pregovore sa partnerima, zar nismo počeli radove još pre tri ipo godine?


Pa jel reče Boocky da je AV pomenuo da se menja trasa autoputa. To znači da će novi autoput ići paralelno sa ovim koji je krenuo da se gradi 2022. Jer smo tako u mogućnosti.
 
Kako pregovore sa partnerima, zar nismo počeli radove još pre tri ipo godine?

Какав је он визионар, пре три године је отворио радове на путу за који тек сад почиње преговоре са партнерима.
 
Ako se ovih 20km radilo preko 5 god a šta da očekujemo za onih 100km do Boljara …
A u cene ,dugove i dilove sa kinezima i ostalima neću da ulazim … A da ,pride ovo oko ukidanja uredbi i ono verujte meni sigurno je …
 
Poslednja izmena:
Čuli smo danas od predsednika da "Već od ponedeljka krećemo u pregovore sa partnerima za nastavak ka Kotromanu i nastavak ka Dugoj Poljani".

Ovo je ko zna koji put da se u protekle dve godine "kreće" u pregovore. Očekivao sam više detalja danas, ne ove floskule i laži. Ovo nam govori da ove godine neće biti značajnijeg pomaka što se tiče ove deonice. Daj Bože da grešim, ali mislim mrka kapa.

Mira je u pravu za ovo 50+ (a i za sve ostalo doduse). Mada, mislim da je šansa da se završi do Boljara i dole do mora nikakva osim ukoliko nam neko žestoko ne pomogne. A to je samo EU preko svojih kohezionih fondova. A da bi koristili te fondove moramo da budemo članice EU. Možda je to i najrealniji scenario. Prezaduženi smo, nemamo para, jednostavno treba neko da nam to napravi. Dakle, ko hoće da mu Budva postane vikend varijanta, svom snagom da podrži ulazak u EU.
Евентуално под концесијом на ХХ година, тада би вероватно било готово све до 2030, најкасније, да би концесионер почео да убира новац од наплате путарине. Овако, само преко ЕУ фондова како си већ написао али и они су сада дискутабилни када и Немачка и Француска доживљавају рецесију. Такође треба напоменути да је немачки интерес јасан а то није Србија у ЕУ већ као колонија која се черупа по свакој оси а колонијалног управника већ имају и ради све како траже од њега већ деценију.
 
Jedan deo ljudi koji ovde tera kontru zdravom razumu (čitaj; otvoreno podržava vladajući kriminalni režim) to radi iz uverenja da se demokratija u Srbiji žrtvuje zarad privrednog rasta i razvoja. Ti ljudi su, de facto, u krivu, jer u Srbiji nema ni demokratije ni rasta. Odnosno, da budem precizan, rasta ima, ali je on UPRKOS potezima vlasti, a ne zahvaljujući njima i vrlo je mali, u proseku 2 do max 3% godišnje. Tako da, osim što su inadžije protiv sopstvenog interesa (jer niko ko Srbiji misli dobro ne može misliti dobro o ovom režimu) oni imaju vrlo nisku informisanost i osnovno nepoznavanje ekonomije. Tako ti isti ljudi, mahom, ne razumeju da ne gradi Vučić puteve, već gradimo mi, poreski obveznici, a njega smo jednom postavili legalno da bude upravnik tog našeg preduzeća, a od tada on produžava sebi mandat nelegalno a od skora i nelegitimno. Ima, naravno, i plaćenih botova i poltrona, no neznatno, jer neće režim da plaća takve za piskaranje po ovom sajtu gde je zdrav razum ipak u većini. Da smo imali normalnu vlast, sad bismo bili makar 50km bliži crnogorskoj granici, ali tako je kako je, nadajmo se skorom kraju najgoreg režima na vlasti u Srbiji nakon nacističke okupacije. Gori čak i od obijača parketa predratnih salonaca.
 
da li sam promasio forum odnosno da li sam na gradjevinskom forumu ili na politickom agitovanju za jedne ili druge ili mozda trece
ne zelim da me se svrstva u bilo koju od ponudjenih opcija,pa i ako dobijem etiketu za ove ili one ,zelim da ostanem samo svoj
izvaran sam toliko puta ,da samo zelim da ostanem van vasih demokratija (bilo cijih ili precednikovih ili draganovih ili studentskih)
ili nke od nenabrojanih
zelim samo da imam bilo kakav zivot blizu normalnog jer ovo je sve samo ne normalno
nisam u stanju da ucinim nista da bih potrosio jos nekoliko godina svoga zivota nadajuci se da ce sve biti savrseno i pravedno
ja imam misljenej da je sve sto se desava globalna pojava izazvana ljudskom potrebom da napravi nesto materijalno(citaj prolazno)
P.S
odavno zam zamrzio deda mraza
 
Neke stvari bi trebalo da budu iznad politike, a to je valjda razumevanje i zdrava diskusija i komunikacija, neki opšti konsenzus oko unutrašnje, spoljne politike, izgradnje infrastrukture, socijalne politike itd...
A ne prepucavanje oko svega i svačega i uvek omalovažavanje one druge strane koja misli drugačije.
Ovaj forum je nažalost odavno prestao da bude informativan čak šta više, prenose se neproverene informacije sa obe strane, tako da je veoma teško ispratiti temu.
No comment...
 
Oni koji su danas otvarali deonicu i napravili vašar od svega ovoga bolje da su se pokrili ušima, jer ako me dobro pamćenje služi, više puta su masno slagali o roku kada će se otvoriti deonica. Ovo je zapravo otvoreno još čuvenog Nikoljdana 2021. godine, samo nas niko nije o tome obavestio.

Ovo zaista jeste najbitnija deonica na A2 i najviše će doprineti bezbednosti izbegavanjem putovanja kroz klisuru. Međutim, ako je to samo usmena bezbednost bez saglasnosti kompletne struke (imamo već primere iz Grdelice ili Novog Sada), izgleda da ništa nismo naučili i da se vozimo svuda na svoj rizik. Koliko se gradnja do Požege otegla, mislim da je potpuno jasno da do Boljara nema ništa u doglednoj budućnosti.

Deonica Požega - Mačkat polako dobija prioritet, ali čak će i za nju da bude povuci-potegni, što finansijski, što građevinski. Lakše je opredeliti sredstva i naći izvođače za brze puteve po ravnicama, nego za pun profil autoputa u Dinarskim predelima. Kinezi, iako imaju iskustva u niskogradnji, nisu baš brzinski savladali Moraču, a tek se u ovim krajevima nisu proslavili. Tako da, ostatak do Boljara i crnogorski deo do Andrijevice staviti na hold, pa čekati neka bolja vremena za gradnju ili finansiranje od EU fondova.
 
Tri stvari da vratimo fokus na temu:
1. Put je otvoren iako nije završen
2. Derogiran je pravilnik o tunelima (a pravilnikom je implementirana evropska direktiva o tunelima) da bi se tačka 1. ostvarila.
3. Pre 3 godine počeli radovi na sledećoj deonici do Duge Poljane, a danas predsednik najavljuje ugovaranje i izmenu trase. To pali kod ovih s pilećim mozgom.
Него вам слабо иде...

Да ли га је било у црном периоду 2000-2012?

Твоји постови на данашњи дан говоре о једној особини која се у нашем лепом језику каже - злобност. Види се да ти је криво због овог, још једног у низу, великог успеха наше Србије!

Срећно на изборима 2027!
@Mac ovo citirano iznad je tvoje ogledalo. Pogledaš, tj. pročitaš i vidiš SNS-ovca koji se kao gadi na politiku. Vidiš istinsku zlobu u tom ogledalu. Ti uspehom smatraš kršenje svakog mogućeg zakona, isterivanje obrazovane omladine i stručnjaka iz zemlje, njihova hapšenja i prebijanja. Tvoj uspeh je uništiti Srbiju. E pa nećete!
 
Tri stvari da vratimo fokus na temu:
1. Put je otvoren iako nije završen
2. Derogiran je pravilnik o tunelima (a pravilnikom je implementirana evropska direktiva o tunelima) da bi se tačka 1. ostvarila.
3. Pre 3 godine počeli radovi na sledećoj deonici do Duge Poljane, a danas predsednik najavljuje ugovaranje i izmenu trase. To pali kod ovih s pilećim mozgom.

@Mac ovo citirano iznad je tvoje ogledalo. Pogledaš, tj. pročitaš i vidiš SNS-ovca koji se kao gadi na politiku. Vidiš istinsku zlobu u tom ogledalu. Ti uspehom smatraš kršenje svakog mogućeg zakona, isterivanje obrazovane omladine i stručnjaka iz zemlje, njihova hapšenja i prebijanja. Tvoj uspeh je uništiti Srbiju. E pa nećete!
Сви који воле Србију, могу, али не морају да буду СНС (или било које друге странке).

Има нас који се гаде сваке страначке припадности.

Вратите се људи даљем напретку наше земље, заборавите будаласта запажања. Сетите се да сте успели да одгурнете најбољег међу нама @vlad089, искључиво што сте његово родољубље етикетирали као припадање вама непријатељској партији... Глупо је, да не кажем нешто горе.
 
@ivchonny Slažem se sa navedenim samo da budemo do kraja precizni:
Uredba nije ukinula Pravilnik već izmenila jedan deo istog u kojem se kaže da tunel mora imati određene sisteme za detekciju požara, signalizaciju itd. Uredba jasno definiše da postoji rok od 90 dana da se svi ovi nedostaci otklone i da se tunel pušta u probni rad. Uredba i pravilnik moraju da budu u saglasnosti.
Svakako nakon isteka ovih 90 dana, izdaje se upotrebna dozvola ako nadzorni organ potvrdi da je sve u skladu s propisima.
@Срлес je gore pisao o tome.
 
@ivchonny Slažem se sa navedenim samo da budemo do kraja precizni:
Uredba nije ukinula Pravilnik već izmenila jedan deo istog u kojem se kaže da tunel mora imati određene sisteme za detekciju požara, signalizaciju itd. Uredba jasno definiše da postoji rok od 90 dana da se svi ovi nedostaci otklone i da se tunel pušta u probni rad. Uredba i pravilnik moraju da budu u saglasnosti.
Svakako nakon isteka ovih 90 dana, izdaje se upotrebna dozvola ako nadzorni organ potvrdi da je sve u skladu s propisima.
@Срлес je gore pisao o tome.
Hvala na preciziranju, nisam hteo da se raspisujem. Mnogo je lex specialisa u nasim propisima tako da odavno više nema sistema. Propis se ne menja zarad otvaranja jednog puta.

Prema tome, nema ovde napretka, nego nazadovanja u standardima bezbednosti saobraćaja, samo zarad namicanja političkih poena u uslovima duboke političke krize.
 
Вратите се људи даљем напретку наше земље, заборавите будаласта запажања. Сетите се да сте успели да одгурнете најбољег међу нама @vlad089, искључиво што сте његово родољубље етикетирали као припадање вама непријатељској партији... Глупо је, да не кажем нешто горе.
Ви се вратите напретку наше земље пошто се тренутно не залажете за напредак него за уништење. исте.
Тај најбољи међу нама је јуче на видео снимку "доказао" свим невернрим Томама да је пут потпуно завршен иако се на његовом клипу виде машине које раде а инжењери нису потписали сагласност да се тунели пусте у промет.
Он своје снимке качи на јутјуб и без учешћа на овом форуму, а само учешће на форуму је потпуно безначајно јер су му коментари безвредни. Тако да смо добили победа-победа ситуацију.

Треба избегавати користити ову деоницу док не добије праву дозволу за рад и аутоматски систем заштите од пожара.
 
da li sam promasio forum odnosno da li sam na gradjevinskom forumu ili na politickom agitovanju za jedne ili druge ili mozda trece
ne zelim da me se svrstva u bilo koju od ponudjenih opcija,pa i ako dobijem etiketu za ove ili one ,zelim da ostanem samo svoj
izvaran sam toliko puta ,da samo zelim da ostanem van vasih demokratija (bilo cijih ili precednikovih ili draganovih ili studentskih)
ili nke od nenabrojanih
zelim samo da imam bilo kakav zivot blizu normalnog jer ovo je sve samo ne normalno
nisam u stanju da ucinim nista da bih potrosio jos nekoliko godina svoga zivota nadajuci se da ce sve biti savrseno i pravedno
ja imam misljenej da je sve sto se desava globalna pojava izazvana ljudskom potrebom da napravi nesto materijalno(citaj prolazno)
P.S
odavno zam zamrzio deda mraza
Ima jedna groteskna scena u Bumerangu kad Lazar Ristovski (ironije li) govori Zoranu Cvijanoviću : "Zbog takvih kao što si ti je ova zemlja i propala".
Drži mi se, zemljače, uz iskrene želje da nepravda ovog duboko-nakaradnog sistema nikada ne zakuca na tvoja vrata i probuši tvoj mehur. Jer posle nema plaki.
Svako dobro.
 
Ima li na ovom forumu neko ko je stručan, zanimaju me neki detalji sa deonicom Požega-Boljare?
 
Vrh