Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pa i sam ovaj gdin Poledica iz Puteva je pricao o tome koliko su tesko prokopavali Munju, da su vertikalu delili na 3 dela i svaki deo morali posebno da kopaju i obezbedjuju...
Mislim katastrofa, fali nam uvek organizacija kao i komunikacija cini mi se i to nam se uvek ponavlja :confused:
Најтежи тунел на свету. Нико никад није копао тунелски профил у три фазе. Да, да...
 
Zašto se uopšte čekao završetak do Požege da se nastavi sa projektovanjem daljeg puta?
Mogli su od 2021 već da završe eksproprijaciju i samo da nastave dalje.
Svako parče koje otvore, nova prilika za slikanje. Ako se sećam dobro, ovo je deonica Preljina-Požega, a otvara se kao dve.

Posle otvaranja, ovu deonicu će zameniti Moravski koridor, pa Kuzmin-Rača, pa onda još neki koji je u izgradnji, pa će i ovaj da se kotrlja za par godina opet na isti način, uz basnoslovno ugrađivanje i dalje bogaćenje onih kojima je građevinska operativa data u ruke. Show must go on, i oni će to obezbediti na ovaj ili onaj način.
 
Što se tiče same trase ovog dela autoputa, još davno sam baš dobro pregledao ceo taj kraj na Google earth-u i ne vidim gde bi se to trasa mogla provući a da i dalje zadrži taj pravac prema Boljarima. Imamo Ovčarsko-Kablarsku klisuru. Dakle, ne dolazi u obzir da se ulazi u njene granice. Sa severne strane reljef je mnogo zahtevniji i moralo bi da se kopa mnogo više tunela. A obilazi i sva veća mesta. I ovako su se kopala dva najduža tunela u Srbiji. Što se tiče geotehničkih ispitivanja, teško mi je da poverujem da je moguće uzeti uzorak na svakih par metara. Gradnja tunela je uvek nepredvidiva. Jedino što se ovde definitivno moglo bolje uraditi jeste eksproprijacija čime bi se sprečile blokade. Mislim da se svi možemo složiti da je birokratija kod nas užasno spora. Sve javne institucije su prepune nekompetentnih ljudi. Kod ovakvih projekata to naročito dolazi do izražaja.
 
Što se tiče same trase ovog dela autoputa, još davno sam baš dobro pregledao ceo taj kraj na Google earth-u i ne vidim gde bi se to trasa mogla provući a da i dalje zadrži taj pravac prema Boljarima. Imamo Ovčarsko-Kablarsku klisuru. Dakle, ne dolazi u obzir da se ulazi u njene granice. Sa severne strane reljef je mnogo zahtevniji i moralo bi da se kopa mnogo više tunela. A obilazi i sva veća mesta. I ovako su se kopala dva najduža tunela u Srbiji. Što se tiče geotehničkih ispitivanja, teško mi je da poverujem da je moguće uzeti uzorak na svakih par metara. Gradnja tunela je uvek nepredvidiva. Jedino što se ovde definitivno moglo bolje uraditi jeste eksproprijacija čime bi se sprečile blokade. Mislim da se svi možemo složiti da je birokratija kod nas užasno spora. Sve javne institucije su prepune nekompetentnih ljudi. Kod ovakvih projekata to naročito dolazi do izražaja.
Koliko će trasa ka Crnoj Gori biti teža od svega do sada izgrađenog?
Deluje mi da su se jako namučili do Požege, a teren odatle tek kreće da bude jako zaje*******an, ako me moje laičko oko ne vara.
 
Kad se radi sa dovoljno mehanizacije, planski, napada sa više tačaka, 4 do 5 godina je više nego dovoljno, ali pitanje je... sad su tu i finansije po srijedi, tema za sebe.
Najbolje bi bilo da se trenutno rade easy win dionice, 30etak kilometara do Ivanjice i onih 15etak do iza Užica, samo da se napreduje postepeno. Svaki kilometar znači lakša i manje naporna vožnja za nas koji često idemo tim putem.
 
Фирме које су опремале Муњино брдо треба ангажовати за сваки нови тунел у Србији! Шампиони!

Има ли ко њихов списак?
 
Rekao je predsednik za 7 dana kad je obišao trasu pre par dana.
 
Untitled.png
 
Vrh