Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Jos jedan update s moje strane:
Snimak sa Sentinela od danas, asfaltirana naplatna stanica u Gorobilju.
1750168315720.png
 
Treba računati da kroz tunele se mora usporiti, valjda kolko sam čuo postoje kamere koje mjere brzinu prolalaska kroz tunele na AP-u.

Ovo sad smo ispratili oko radova, bojim se, poželjećemo da imamo izgradnju nastavaka da i dalje pratimo radove. Neće biti autoputa do CG bar 10 godina, ako i tad doživimo...
Najpametnije bi bilo da se nastavi krak bar do Zlakuse, to je 15etak km, ili eto do Užica u najboljem slučaju, mnogo bi sigurnija i laganija vožnja bila za sve.
Ako se računa sa usporenjem onda izlazi 1h 29min...ne postoje kamere za brzinu u tunelima, samo sigurnosne. Za brzinu su postavljene kod naplatnih rampi + presretači u civilnim autima

Kinezi su u onim najudaljenijim provincijama uradili za godinu i po dana autoput koji je skoro ceo u tunelima i mostovima, duži od ovog našeg parčeta. Geologija užasna i još su skoro svi tuneli bili "u krivini" što je veoma teško za rad. Tako da ako se mi budemo pravili pametni i nameštali podizvođače, onda će se svakako kasniti, a ako im damo da samo rade, taj deo do Zlatibora će biti brzo gotov
 
Vidim da niko ne pominje jucerasnji protest u Gorobilju na novom kruznom toku.I danas najavljeno okupljanje u 17h,nezvanicno juce se pojavio i Drobnjak.Izgradnjom kruznog toka pesaci nemaju kuda da prodju,trazi se trotoar koji nije predvidjen projektom
 
Vidim da niko ne pominje jucerasnji protest u Gorobilju na novom kruznom toku.I danas najavljeno okupljanje u 17h,nezvanicno juce se pojavio i Drobnjak.Izgradnjom kruznog toka pesaci nemaju kuda da prodju,trazi se trotoar koji nije predvidjen projektom
Pešacima je ovde preprečen put i trotoar pored kružnog toka je neophodan. Pored toga, mnogo ljudi iz ovog dela je biciklom išlo u Požegu i Arilje što će sada biti baš rizično, ako me i nemoguće. Meštani se bave poljoprivredom, a uključenje traktorom i priključcima će biti opasno. Hitno treba da se radi do Zlakuse.
 
Na žalost ljudima koji žive u Gorobilju i Tatojevici autoput će zagorčati život, u to nema sumnje. Inače ja sam juče čuo da će nova deonica autoputa biti zabranjena za kamione i da će oni i dalje morati kroz Ovčarsko-kablarsku klisuru! Izvor je rekla-kazala i iskreno ja u to ne verujem, ali s obzirom na to da put Požega-Gorobilje nije adekvatan da primi toliki saobraćaj ovo bi čak i imalo smisla.
 
O tome je trebalo razmisljati ranije, dok je bila rekonstrukcija puta Pozega Arilje, tada je trebalo protestvovati i izdejstvovati promenu plana, trotoar, zasto da ne i biciklisticku stazu...
A ne 10 dana pred otvaranje. Malo mi je to bezveze iskreno.

Pešacima je ovde preprečen put i trotoar pored kružnog toka je neophodan. Pored toga, mnogo ljudi iz ovog dela je biciklom išlo u Požegu i Arilje što će sada biti baš rizično, ako me i nemoguće. Meštani se bave poljoprivredom, a uključenje traktorom i priključcima će biti opasno. Hitno treba da se radi do Zlakuse.
Mozda napravi pasarelu, realno ne treba im puno vremena. Samo poznajuci nas narod, pre ce da pretrcava magistralu nego da prelazi gde treba.
 
O tome je trebalo razmisljati ranije, dok je bila rekonstrukcija puta Pozega Arilje, tada je trebalo protestvovati i izdejstvovati promenu plana, trotoar, zasto da ne i biciklisticku stazu...
A ne 10 dana pred otvaranje. Malo mi je to bezveze iskreno.


Mozda napravi pasarelu, realno ne treba im puno vremena. Samo poznajuci nas narod, pre ce da pretrcava magistralu nego da prelazi gde treba.

Ne branim građane koji protestvuju zbg ovoga i raznih drugih projekata, ali...

Način obaveštenja zainteresovane javnosti je dosta loš, jer retko ko će da gleda opštinske objave, glasnike i slično da bi našao određeni projekat u blizini svog mesta. Ova informasanost bi trebalo da ide i preko mesni zajednica, direktno na adrese građana koji mogu biti zainteresovani.

Druga stvar je stvarni domašaj primedbi građana u eri investitorskog urbanizma igeneralno - planiranja. Ja sam imao primer gde sam ukazivao da je određeni planski dokument loš, da će proizvesti probleme, ali te primedbe nisu ni konstatovane.

Na kraju, jedini efikasniji put je ovakav vid pobune, jer je do sada uspeo da da makar neke rezultate (u većini slučaja ne, ali opet nije ništa).

Mora još mnogo vode da protekne Moravom dok se svest naroda i sistem ne promeni da se možemo nazvati uređenim društvom. Suštinski se slažem s tvojom konstatacijom, da me ne shvatiš pogrešno, ali ima tu mnogo ali.
 
Razumemo se, naravno, protest je u redu sasvim, samo imajuci u vidu koliko se kod nas stvari sporo resavaju, trebalo je ranije krenuti s tim. Dobra i jaka kampanja a ne cekati 10 dana pred otvaranje. Uostalom, ovaj kruzni tok je krenuo da se radi pocetkom maja. Zanimljiv mi je tajming, nista vise...
 
Dobio sam info sa terena, juce je konacno krenula rekonstrukcija puta Ivanjica - Sjenica. Radove izvode Putevi Uzice, 38 km, trajanje radova 26 meseci. Bice uskoro fotke, obilazim uskoro ovaj deo.
Koji je to deo puta? Koliko se sećam ranije je rađeno negde od Kladnice ka Sjenici?
 
Dobio sam info sa terena, juce je konacno krenula rekonstrukcija puta Ivanjica - Sjenica. Radove izvode Putevi Uzice, 38 km, trajanje radova 26 meseci. Bice uskoro fotke, obilazim uskoro ovaj deo.
Putevi Užice - renomirana firma, mnogo poštena, evo baš su na dobrom glasu:

 
Ako se računa sa usporenjem onda izlazi 1h 29min...ne postoje kamere za brzinu u tunelima, samo sigurnosne. Za brzinu su postavljene kod naplatnih rampi + presretači u civilnim autima

Kinezi su u onim najudaljenijim provincijama uradili za godinu i po dana autoput koji je skoro ceo u tunelima i mostovima, duži od ovog našeg parčeta. Geologija užasna i još su skoro svi tuneli bili "u krivini" što je veoma teško za rad. Tako da ako se mi budemo pravili pametni i nameštali podizvođače, onda će se svakako kasniti, a ako im damo da samo rade, taj deo do Zlatibora će biti brzo gotov
U Brancicu postoji kamera za brzinu. To znam, jer je kumu stigla kazna iz Brancica. Ostali tuneli valjda samo sigurnosne kamere imaju.
 
U Brancicu postoji kamera za brzinu. To znam, jer je kumu stigla kazna iz Brancica. Ostali tuneli valjda samo sigurnosne kamere imaju.
Koliko piše na "čestitci" da je vozio?

Inače, gledam ovo od Prilipca do Požege, tu će biti idealno mjesto za radar.
Svakako je naseljeno mjesto a izazovna pravina, preporuka za ozbiljan oprez tuda kad se otvori.
 
Koliko piše na "čestitci" da je vozio?

Inače, gledam ovo od Prilipca do Požege, tu će biti idealno mjesto za radar.
Svakako je naseljeno mjesto a izazovna pravina, preporuka za ozbiljan oprez tuda kad se otvori.
Baš tu u Tatojevici je patrola sa radarom do pre dve godine čučala non stop. Od kako su ovi radovi, sklonili su ih ali će ih uskoro verovatno vratiti. Ograničenje 50km/h.
 
Koliko piše na "čestitci" da je vozio?

Inače, gledam ovo od Prilipca do Požege, tu će biti idealno mjesto za radar.
Svakako je naseljeno mjesto a izazovna pravina, preporuka za ozbiljan oprez tuda kad se otvori.
Bas cu da ga pitam, pa javljam. Jasno mi je rekao da mu je stigla kazna za brzinu u Brancicu. Jedino ako nije omanuo toliko, da ne zna ni za sta je kaznjen 😆
 
Bas cu da ga pitam, pa javljam. Jasno mi je rekao da mu je stigla kazna za brzinu u Brancicu. Jedino ako nije omanuo toliko, da ne zna ni za sta je kaznjen 😆
Kao što većina reče a bilo je i na SAT reviji gde se meri brzina i prosek. Ma da sve više mi je nevažno jer autoput svakako drastično smanjuje vreme dolaska do destinacije, konkretno Zlatibora koji smo spominjali, a tek o doprinosu bezbednosti saobraćaja je posebna priča.

Po meni treba forsirati odmah do samog Zlatibora jer se tu generišu najveće gužve.
A i realno da će autoput tu najbrže da se otplati kroz putarine
 
Nema tu sta da se kaze, evo mape za one koji nisu iz tih krajeva. Gorobilje dole desno na mapi je kruzni tok, iskljucenje sa autoputa, zatim sledi kraca deonica do mostica (oznacen pravougaonikom na slici). Posle mostica ide jedna fina pravina od skoro 1.5 km ali nacickana i sa jedne i druge strane, ogranicenje 50 km/h. Kao sto je neko vec spomenuo, cesto cuce tu sa radarom i love nervozne vozace.
S desne strane sam obelezio petlju na magistrali gde ce se ukljucivati vecina vozaca na putu ka Uzicu/Zlatiboru...

1750331157226.png
 
Vrh