Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)


Izvinite ako je neko ranije objavio...
I meni se cini da je ovo plan od prosle godine, cisto bacanje prasine u oci...
Prava vest ce biti kada se objavi idejni i izvodjacki projekat. Do tada, cekamo :(
 
Poslednja izmena:
Divim se vama koji gledate Pink, za to treba imati debelu kožu. Pa ni njihovom snimku ne verujem i gadi mi se.
Nego, autoput da Požege će biti mesec dva tamo-ovamo, ALI narode, Tatojevica se još RADI. Čeka se i četvrti talas semafora u jutarnjem špicu. 15 minuta se čeka. Bruka i sramota...
 
Od dve poruke koje si objavio na građevinskom forumu ova druga počinje tako što nema veze sa građevinom a tiče se videa u kome ljudi govore o delu izgradnje tunela koji je u vezi sa temom na kojoj učestvujemo a usput video je objavio neki drugi medij... moguće je da su i oni režimski...
Najvažnije je da si ti "nas" eiketirao... s' obzirom da ti je ovo drugi post i da nastupaš na ovaj način neko bi i tebe mogao da smatra "botom"...

Da, apsolutno si u pravu što se tiče mosta u Tatojevici, deluje da bismo ga "spičkali" mi sa foruma za mesec dana samo da nam daju malo alata.
 
A koliko poruka treba poslati da bi se bilo iskreno? Tri, 16, 814?
A oko spičkavanja, ovako preko kolena, kad bi se autoput radio dinamikom Tatojevice, naši unuci bi ga (možda) dočekali.
 
Pošto je, naravno, na forumu dobro došlo mišljenje svakoga 😁 voleo bih da podelim i moje, u vezi nastavka autoputa ka primorju. Naravno da svi s radošću iščekujemo otvaranje deonice do Požege, ali isto tako smo nestrpljivi i u vezi nastavka.

Ne znam kako su zamislili izgradnju nastavka, jer konstantno pominju 1. i 10. deonicu. Znam da će se posle Ivanjice graditi dva tunela od 3+ km i da će za to trebati mnogo vremena, ali mislim da bi na prvom mestu gradnju deonica trebalo uskladiti sa Crnom Gorom.

Verovatno će se prvih nekoliko kilometara do petlje Arilje (famozna 1. deonica) izgraditi u rekordnom roku, da bi koliko toliko rasteretili petlju Požega. Takođe se uskoro očekuje nastavak gradnje ka Andrijevici, tako bi paralelno sa izgradnjom Mateševo-Andrijevica, trebalo graditi i Arilje-Prilike(Ivanjica).
Završetkom do Andrijevica, ibarska magistrala bi generisala veliki deo saobraćaja.

Moje mišljenje je, da zavrestkom do Ivanjice sa jedne i Andrijevice sa druge, treba početi sa graničnim prelazom i deonicom, u Crnoj Gori, od mesta Poda, koje se nalazi na magistralnom putu B. Polje-Berane, pa do granice i u Srbiji od graničnog prelaza, do prve petlje, Karajukića Bunari. Tako bi saobraćaj prešao sa ibarske, na magistralni put Ivanjica-Sjenica-Karajukića Bunari, a u Crnoj Gori, Poda-Berane-Andrijevica.

Zatim graditi sledeću deonicu od 50ak kilometara od Ivanjice do Duge Poljane, gde bi završetkom iste, saobraćaj u nastavku prešao na i danas dobru magistralu, Duga Poljana-Karajukiću Bunari. I na kraju poslednji deo DP-KB.

Ako se bude radilo do Duge Poljane, bez graničnog prelaza, autoput će postati slepo crevo i kao takav ostati nekoliko godina.
 
@Jovir
Pogrešno si me razumeo, želeo sam da kažem da si rešio da se uključiš, što pozdravljam i voleo bih da nas ima mnogo više naročito onih koji svojim informacijama doprinose praćenju dešavanja, u komentarisanje dešavanja na građevinskom forumu komentarom koji nema veze sa građevinom.
Tvoja iskrenost ne dolazi u pitanje ona je vrlo vidljiva ali broj tvojih komentara može da ukaže na tvoje namere da zloupotrebiš forum u političke svrhe što ja skromno pokušavam da nekako izbegnemo...
Da ne verujem u tvoju iskrenost i poštenost ne bih ni odgovorio na tvoj post a malo me je pogodilo to što si me "prozvao" bez ikakvog razloga za to.
Moja namera je bila da priložim još jedan snimak na kome je dokumentovana izgradnja tunela čiji završetak čekamo nekoliko godina više nego što smo mislili da će da traje.
A često se dešavalo da neko ko je iz struke i ko nekim drugim očima gleda vidi neke detalje o izgradnji koje mi laici ne primećujemo bez obzira na to ko je autor materijala.
Pozdrav
 
Sklonite politiku sa ovog foruma.Sve puteve gradi NAROD iz kredita koje otplaćujemo svi.Dakle,ništa mi nismo izgradili,mi kupujemo puteve na kredit i ovde pratimo njihovu izgradnju,tj. kako ide isporuka robe.Kada bih sveo na jednu porodicu,odlučuje se da li se kupuje auto,njiva ili školuju deca,u našem slučaju sve rade stranci,kredit plaćamo mi.
 
Putevi nam trebaju,nama sve treba,jer smo sirotinja,kasnimo u razvoju.Pa na tu sirotinju mi plaćamo sve skuplje nego oni bogati,kamate na kredite,onaj ko ti da kredit on i gradi,pa onda se i vlast ugradi preko podizvođača i tajnih ugovora i onda cepaj po narodu.Mi smo kao deca koja se raduju kad im pijani otac koji je slupao platu u kafani donese čokoladu,nema veze što se oblače u sekond hendu i nemaju kupatilo sa kanalizacijom.Ali čokolada je čokolada,voli te otac!
 
Мислим да много више новца треба да се улаже у сређивање, проширивање и градњу нових магистрала.
Ауто-путеви нису неопходни нити потребни на свим дестинацијама. Посебно ако на одређеном потезу живи јако мали број људи и тај ауто-пут никад неће моћи да плаћа ни своје одржавање.
Нама је уопштено инфраструктура у бедном стању и мислим да морамо паметније да рукујемо са новцем који имамо на располагању.
 
kad vec temu odrzajemo postovima koji nisu u vezi samih radova i ja bih se osvrnuo na postove iznad
imam malo vise godina pa sada iz ove perspektive gledam ranije nismo imali autoputeve,a nisu nam ni bili primarno neophodni
mozda iz razloga sto se nije ovako brzo zivjelo ili zato sto profit nije bio imperativ realnom zivotu
sada u ovom razdoblju ravoja neophodno je imati autoputeve,zbog brzeg i jednostavnijeg prometa roba
cime pravimo dobru podloguy za razvoj privrede i uvecanje BDPa
mada gubimo u socijalnom segmentu gdje se ljudi otudjuju jedni od drugih, i cak razjedinjuju nametanjem ideja u kojima
moras da zauzmes stav jer ako nisi sa njima onda si automacki protiv njih,nije bitno koja je strana u pitanju
 
Pošto je, naravno, na forumu dobro došlo mišljenje svakoga 😁 voleo bih da podelim i moje, u vezi nastavka autoputa ka primorju. Naravno da svi s radošću iščekujemo otvaranje deonice do Požege, ali isto tako smo nestrpljivi i u vezi nastavka.
Dopisujem se malo sam sa sobom 🤣🤣
Ali ja prosto ne mogu da se otmem utisku koliko je nama dugo trebalo za ovih 20ak km od Pakovraća do Požege.

Ukoliko se i na dalje bude gradilo istim tempom, 2026. će biti predviđena za mali deo do Arilja, a 2027-2029. za 17 km od Arilja do petlje Ivanjica. Ta deonica ima jedan tunel od 2 km i još dva manja i ja ne vidim kako je moguće iskopati i opremiti tunel za manje od dve godine. Zatim od 2030. godine najtežih 50km od Ivanjice do Duge Poljane. Ako se setimo da je Crnoj Gori trebalo 7 godina za 40km, ja dolazim do sopstvenog zaključka da mi pre 2040. godine ne možemo doći do granice.
Jel može negde da se potpiše Duga Poljana 2035. 😁😬🤣
Onda je ova moja šala bila jako optimistična. I meni je poražavajuće da nam za spajanje Beograda i Podgorice (~400km) treba 30 godina.
 
Мислим да много више новца треба да се улаже у сређивање, проширивање и градњу нових магистрала.
Ауто-путеви нису неопходни нити потребни на свим дестинацијама. Посебно ако на одређеном потезу живи јако мали број људи и тај ауто-пут никад неће моћи да плаћа ни своје одржавање.
Нама је уопштено инфраструктура у бедном стању и мислим да морамо паметније да рукујемо са новцем који имамо на располагању.
Itekako su nam potrebni putevi sa razdvojenim smerovima na kritičnim deonicama. Neko da napravi statistiku o sačuvanim životima na Ibarskoj magistrali od kada je sagrađen Miloš Veliki i videćeš da je cena, kakva god da je, isplativa.
 
Itekako su nam potrebni putevi sa razdvojenim smerovima na kritičnim deonicama. Neko da napravi statistiku o sačuvanim životima na Ibarskoj magistrali od kada je sagrađen Miloš Veliki i videćeš da je cena, kakva god da je, isplativa.
Мислим да пут од Пожеге до Бољара није битан ни са тог аспекта.
 
Pripazi malo na rečnik i drži se teme.
Oko rečnika. Ako ste mislili na termin "spičkati", bukvalno je copy-paste sa prethodnog posta, nije moj izvorno. Verovatno se htelo naglasiti laičko shvatanje gradnje, što je samo po sebi uvreda.
Drugo, oko držanja teme, ubeđen sam da su radovi na mostu u Tatojevici vrlo povezani sa autoputem, jel'te, skoro sav saobraćaj sa autoputa (kad se završi ova relacija) ide preko tog mostića.
@Срлес Nije mi cilj bilo kakvo vređanje, naglasio sam da se divim pinkogledačima, ja to ne mogu.
I na kraju, izvinjavam se svima koje sam uvredio, nemam taj običaj, i svakako ubuduće izbegavam političke komentare.
 
Vrh