Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Samo je bitno naglasiti da tunel poseduje nekoliko sistema upravljanja i zaštite koji su jako skupi i niko od isporučilaca te opreme neće dobrovoljni pristti da se istovremeno asfalturaa ,brusi ili na koji način radi u blizini takve opreme koja bi bila postavljena da bi paralelno svi radili a da posle da garanciju na istu.
Takva požurivanja bi svakako mogla postojati ali sigurno na uštrb kasnije sigurnosti.

Brzina ništa dobro ne donosi ako bude gotovo do Vidovdana znaćemo jasno koja metoda izgrade tunela je primenjena.
 
@StaraMo , ako se nasi pitaju biće "ja da se pitam, ja bih proterao autobus ovuda". Covece, otvorili gradiliste za javnu upotrebu, 16 ljudi mrtvo, jos niko na sudu.... Uzdam se jedino u te strane dobavljace.
@prostorni planer kada prelistas ove informacije na poslednjih 2,3 str...priznaj da se slatko smejes....ovo: brzina, trud, zalaganje, tri meseca gotovo... Ti si temu otvorio, koliko puta si ovo citao? Ali ok, opet da se nadamo ;)
 
@StaraMo , ako se nasi pitaju biće "ja da se pitam, ja bih proterao autobus ovuda". Covece, otvorili gradiliste za javnu upotrebu, 16 ljudi mrtvo, jos niko na sudu.... Uzdam se jedino u te strane dobavljace.
@prostorni planer kada prelistas ove informacije na poslednjih 2,3 str...priznaj da se slatko smejes....ovo: brzina, trud, zalaganje, tri meseca gotovo... Ti si temu otvorio, koliko puta si ovo citao? Ali ok, opet da se nadamo ;)
Miro ljudi očigledno nisu svesni činjenice da mi do sada nismo imali ovako duge tunele sa jedne strane (ništa epohalno) ali sa druge strane da nam je vozni park očajan i da smo u prošloj letnjoj sezoni imali skoro svakodnevne požare na autoputu na vozilima,samo ja u telefonu imam slike desetina buktinja na k10 i K11.

Laz će po meni biti ugroženiji od Munje jer ima uspone sa obe strane.

Zato bih želeo da se svi sistemi dobro provere i istestiraju pa makar trajalo i godinu dana duže a da nam putnici budu bezbedniji i srećno stignu na svoja odredišta.
 
Miro ljudi očigledno nisu svesni činjenice da mi do sada nismo imali ovako duge tunele sa jedne strane (ništa epohalno) ali sa druge strane da nam je vozni park očajan i da smo u prošloj letnjoj sezoni imali skoro svakodnevne požare na autoputu na vozilima,samo ja u telefonu imam slike desetina buktinja na k10 i K11.

Laz će po meni biti ugroženiji od Munje jer ima uspone sa obe strane.

Zato bih želeo da se svi sistemi dobro provere i istestiraju pa makar trajalo i godinu dana duže a da nam putnici budu bezbedniji i srećno stignu na svoja odredišta.
Miro ljudi očigledno nisu svesni činjenice da mi do sada nismo imali ovako duge tunele sa jedne strane (ništa epohalno) ali sa druge strane da nam je vozni park očajan i da smo u prošloj letnjoj sezoni imali skoro svakodnevne požare na autoputu na vozilima,samo ja u telefonu imam slike desetina buktinja na k10 i K11.

Laz će po meni biti ugroženiji od Munje jer ima uspone sa obe strane.

Zato bih želeo da se svi sistemi dobro provere i istestiraju pa makar trajalo i godinu dana duže a da nam putnici budu bezbedniji i srećno stignu na svoja odredišta.
Vanredni tehnicki pregled Laz :) nesto kao AP u Crnoj gori, tehnicki mozes da smutis ali AP je tu da kolima presudi.
 
Apsolutno si u pravu.. pozar u tunelu je veoma opasna stvar koju treba spreciti po svaku cenu ako moze.
Nego smo mi ( barem sam ja) izgubila poverenje u to hoce li struku slusati i da li ce vreme iskoristiti za detaljno opremanje i kontrolu.
Valjda su neki pametni izvukli neke teske pouke da nema ubrzavanja, a najmanje zlo su lose izvedeni radovi.
 
Да ли је у плану нека ватрогасна станица која би покривала те тунеле? И не само за А2, да ли уопште има неке иницијативе за тако нешто за целу нашу ауто-путну мрежу? У Хрватској имају ватрогасне станице на ауто-путевима. Код нас колико сам упознат нема ниједна, а сећам се да је давно било неке приче око тога за А2.
 
Screenshot_20250408_223504_edit_90874986551166.jpg
 
@World Mi koji smo malo duže na forumu, počinjemo da uviđamo šablone po kojima se stvari ponavljaju.
Otvaranje, puta ide :
- na proleće
- na Vidovdan
- na jesen
- na Nikoljdan
- na proleće
...
I tako se laži neprestano nižu i niko nikad ne snosi odogovornost. Onda mediji malo začine i zatrpaju informacijama: Dužna, širina, od Beograda, do Beograda, u cugu od Subotice 350km ako ideš tamo i nazad onda 700km sve u svemu 1 000 000 km. Onda malo ubace superlativa: najduži, najteži, najzahtevniji, najnovija tehnologija, najbezebedniji itd. Naglase i važnost jer uvek povezuju sa nekim srcem. Srce Beograda sa srcom zapadne Srbije sa srcom Crne Gore itd. Ako još angažuju i Gvozdena, tu se gubi granica mašte i bajke. Onda na sve počnu da utiču i vile i nečastive sile pa i hrast što je posečen a bio tu 1000 godina pa ga ni Turnci nisu smeli poseći. Svega ima samo istinitog informsianja nema. Oni ubili dan, popunili programsku šemu a mi živimo u odloženoj budućnosti pa ko dočeka.
Sve znam, godinama pratim forum. Jedino mjesto dje se može saznati prava istina o izgradnji ove dionice.
 
Ako pažljivije pogledate snimak na celoj deonici se javljaju mini klizišta koje oni saniraju u hodu.
 
Ako pažljivije pogledate snimak na celoj deonici se javljaju mini klizišta koje oni saniraju u hodu.
Sve je ok dok su mini a ne mega :cool:
Salu na stranu, ne znam sta ti je to cudno, ovaj kraj je poznat po klizistima, nista novo. Da li te cudi sto se klizista javljaju ili sto se odmah saniraju?
 
Sve je ok dok su mini a ne mega :cool:
Salu na stranu, ne znam sta ti je to cudno, ovaj kraj je poznat po klizistima, nista novo. Da li te cudi sto se klizista javljaju ili sto se odmah saniraju?
Simptomatično je da se dešavaju na celoj trasi posle većih kiša što znači da nešto nije dobro urađeno tako da je dobro što ova izgradnja ovoliko traje bar će sva klizišta sanirati!;)
 
Evo komšije imaju problem sa ne tako starim tunelima na Dalmatini.Ne kažem da je bolje nemati nego imati infrastrukturu ali je treba i održavati.

 
Vrh