Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Danas sam krenuo put Crnogorskog primorja. Kako imamo porodičnu vikendicu u jednom selu kod Prijepolja, uvek tu napravimo malu pauzu jer se maltene nalazi na polovini puta.

Danas sam krenuo sa Banovog Brda, uključio se na put 26 gde sam se uključio prvo na obilaznicu pa potom na Miloš Veliki kod Surčina. Išao sam do Pakovraća, pa sam umesto da produžim pravo ka Požegi i Užicu, odlučio da put nastavim preko Guče, Arilja, Prilika i Jasenova do Kokinog broda. Prolazno vreme mi je bilo oko 4 sata i 10 minuta do centra PP, tačnije do Vakufa gde se nalazi Mahova Pekara. Tople preporuke za ćevape, sjajni su.

U ta 4 sata sam napravio 3 pauze po 15 minuta: Gasprom pumpa kod Čačka, kod Prilika i kod Jasenova. Na ovom potezu, gužve maltene nije bio. Preporučujem, ukoliko želite da izbegnete Ovčar Banju, Zlatibor i one lakat krivine kada se spuštate sa Zlatibora.
Хвала на овом извјештају! У каквом је стању пут на тој дионици? Има ли рупа и неравнина? Какав је квалитет коловоза и да ли је обиљежен, која је ширина трака?
 
Prilike - Jasenovo - Kokin brod:

Prva deonica Prilike - Jasenovo, uglavnom okej, put na dosta mesta krpljen, ali nema rupa. Asfalt nije idealan (daleko od toga), ali nigde nikog na putu. Ima dosta krivina. Priroda prelepa, pogled na Mučanj, maslinjake, šume i livade.

Jasenovo - Kokin Brod: asfalt dosta kritičan (nema rupa, ali 50 nijansih sive), dosta krivina i više lakat krivina, ali relativno kratka deonica (20km). Lep pogled na jezero poslednjih par km.

Taj deo ranije nisam išao. Širina asfalta ovde je skroz okej, normalna magistrala, malo uže Jasenovo Kokin Brod u krivinama. Ima 7-8 serpentina.

Edit: dođite u Prijepolje na komplet lepinju i ćevape u Mahovu pekaru, obiđite Manastir Mileševu, odmorite, na pola je puta. Ako hoćete konkretniji ručak ima i dobre teletine, a ko voli i odlična pastrmka.
 
Prilike - Jasenovo - Kokin brod:

Prva deonica Prilike - Jasenovo, uglavnom okej, put na dosta mesta krpljen, ali nema rupa. Asfalt nije idealan (daleko od toga), ali nigde nikog na putu. Ima dosta krivina. Priroda prelepa, pogled na Mučanj, maslinjake, šume i livade.

Jasenovo - Kokin Brod: asfalt dosta kritičan (nema rupa, ali 50 nijansih sive), dosta krivina i više lakat krivina, ali relativno kratka deonica (20km). Lep pogled na jezero poslednjih par km.

Taj deo ranije nisam išao. Širina asfalta ovde je skroz okej, normalna magistrala, malo uže Jasenovo Kokin Brod u krivinama. Ima 7-8 serpentina.

Edit: dođite u Prijepolje na komplet lepinju i ćevape u Mahovu pekaru, obiđite Manastir Mileševu, odmorite, na pola je puta. Ako hoćete konkretniji ručak ima i dobre teletine, a ko voli i odlična pastrmka.
Otprilike je slična situacija i na Deonici Čačak-Arilje via Guča.
 
A do juce je prognoza bila kraj ove godine...

I, hajde onda onako logično, treba li dalje da prenosimo Vesićeve izjave i polemišemo o njima?

Ako nema šta drugo, nema šta drugo, ali zaista je besmisleno polemisati o svesno izrečenim lažima, uvek iznova se nadajući da u njima ima zrna istine. Ako to iznova i iznova pali, nije do onih koji lažu, nego je do nas.
 
Pa mene to licno ne pogadja, zna se kakve su izjave politicara, sto bi rekao nas narod, "pas laje, vetar nosi". Neko ce te izjave uzeti sa rezervom, neko kao notornu glupost a neko ce zaista poverovati da je istina sve sto kazu :)
Srecom imamo ovaj forum i ljude koji obilaze radove, snimaju, pa se lako moze videti kakva je situacija na terenu :cool:
Nadam se da se razumemo
 
Naravno, razumem tvoj ugao.

Ipak, moje mišljenje je malo drugačije. Smatram i ovaj forum javnim prostorom, što on de facto i jeste. A javni prostor na treba sopstvenim delanjem dodatno zagađivati jasnim neistinama, kao da ih malo ima i inače. U tom smislu, ne treba prenositi izjave ljudi bez kredibiliteta, izrečene ISKLJUČIVO u cilju sticanja političke koristi (i to krajnje kratkoročne, od danas do sutra).

A, Vesara je za takve (ljude bez kredibiliteta, koji lažu serijski u političke svrhe onoliko lako koliko i dišu) etalon u SI sistemu i njegovu sliku čuvaju u Parizu, kao mernu jedinicu. :)
 
Samo smatram da ako neko prenese neku izjavu politicara to ne znaci apriori da se s njom slaze, vec naprotiv, da nam pruzi uvid, mozda neku dodatnu informaciju (koju bi procitali izmedju redova) ili pak da ih uhvatimo u lazi, kao bezbroj puta do sada...
 
A propo svega što je napisano, baš fali deonica od Ostružnice do Obrenovca da bude urađena u profilu motoputa. Time bi se ovo putovanje, po mojoj slobodnoj proceni skratilo za nekih cca 20-25 minuta. Znam da je taj put u najavi, samo znajući prilike, načekaćemo se.
Ada - Barič (gde je uključenje na autoput) se putuje kad nema gužve 25 minuta. Kad ima gužve, efikasnije je od Ostružnice preko obilaznice (A1 ka Surčinu) pa na A2.
 
Ada - Barič (gde je uključenje na autoput) se putuje kad nema gužve 25 minuta. Kad ima gužve, efikasnije je od Ostružnice preko obilaznice (A1 ka Surčinu) pa na A2.

Da jeste. Zna da se napravi čep posle Bariča na uključenju na A2. To se nikad ne zna i radnim danima je lutrija ići tim putem i tokom sezone godišnjih odmora.

S obzirom da je razdaljina između Ostružnice i Obrenovca nekih 14 km, barem po specifikaciji planiranog puta, ta distanca bi se uz pretpostavku da voziš 100 km/h prelazila za nekih 8.5 min. Velika ušteda na vremenu a i ušteda na gorivu. I naravno, bolje je imati više alternativnih pravaca.
 
Nisam stigao juče da napišem ostatak puta, izvinjavam se što kontaminiram temu, trudiću se da budem jako kratak.

Krenuo sam iz PP, Pekara Atina na Kolovratu, i odlučio sam da idem preko Jabuke, Pljevlja, Đurđevića Tare, Durmitora, Šavnika, Nikšića do Bokakotorskog zaliva. Put je trajao nekih 4 sata i 40 minuta, stajao sam na 2 mesta do 20 minuta. Put je odličan i nema gužve. Zna da se napravi kolona na serpentinama kod Đurđevića Tare i kod Šavnika i to uglavnom naprave nesigurni vozači. Gužve nema, i ko ide ka KO, HN i TV preporučujem ovaj put. Taman se njime izbegavaju radovi na proširenju puta od TV do Jaza. Na graničnom prelazu Jabuka sam bio oko 11:00, i ispred mene je bilo ukupno 2 vozila. Oba granična prelaza sam prošao za nekih 8 minuta.

Ko ide na središnji deo CG primorja, preporučujem da se iz Nikšića odvoji za Danilovgrad i Podgoricu i dalje na željenu destinaciju.
 
Nema razloga da se bilo šta završava a pogotovo habajući sloj asfalta dok se ne steknu uslovi za završetak radova.
 
Nisu tako davno ni uklonjene sve prepreke u tom delu (kuća ispred tunela i lokalni put koji preseca trasu). Ovo sve što su uradili nakon što je trasa zaokružena je realno i više nego dovoljno dok se čeka tunel (bar Laz).
 
Nisu tako davno ni uklonjene sve prepreke u tom delu (kuća ispred tunela i lokalni put koji preseca trasu). Ovo sve što su uradili nakon što je trasa zaokružena je realno i više nego dovoljno dok se čeka tunel (bar Laz).
U kući ispred tunela Laz su živeli kineski radnici tako da to nije bila prepreka za radove.
 
Гледам цене путарина код економског тигра. Суботица-Прешево 2450 дин за другу категорију. Заостала Швајцарска вињета је 40 CHF ili 4800 дин. Разлика је што вињета важи годину дана. Али наш неправазиђени стандард нам омогућава да одемо од Суботице до Прешева и назад исто што и Швајцарцима и свима који иду по њиховим распаднутим путевима годину дана.
 
Ja sam pre dve godine napisao da ce ovo zavrsiti do Pozege jeseni 2025. Nazalost sam bio u pravu. Sto se tice ekonomskog tigra, juce sipao gorivo u Bosni, 150 dinara litar dizela, a u tigru 208. Ko nas je kleo nije dangubio, a o putarinama da ne pricamo.
 
Ekonomski tigar bi bio kuso mace da se oslanja na plaćanje poreza koji se maksimalno i u svim varijantama izbegava da plaća u Srbiji. Zato je sasvim opravdano da akciza bude velika. Onaj ko puno troši gorivo obično to koristi u poslovne svrhe a onaj ko se vozika ima za toliko.
 
Vrh