Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@locohatman ne vidim poentu citata i odgovora u " jače" kada je u pitanju kvalitet i efikasnost, ali ok ispao si nesto smesan i zanimljiv ocigledno....
ne znam sta sam lose napisala kao odgovor na konverzaciju da ljudi za 6h-12h urade nesto sto su kod nas potrebne nedelje i meseci (rekonstrukcija CA-UE)...
Posalji mi privatnu poruku pa mi objasni ili ti ili svi ovi koji su ti objavu lajkovali i razumeli smisao....
Mrzim " trash talk" narocito kada se "silni" kriju iza tastatura
P.S. Nisam nista zaboravila da napisem, napisala sam sta sam htela i mislila, a ti budi pametniji pa daj svoj komentar, ne moras da ismevas moj
 
@locohatman ne vidim poentu citata i odgovora u " jače" kada je u pitanju kvalitet i efikasnost, ali ok ispao si nesto smesan i zanimljiv ocigledno....
ne znam sta sam lose napisala kao odgovor na konverzaciju da ljudi za 6h-12h urade nesto sto su kod nas potrebne nedelje i meseci (rekonstrukcija CA-UE)...
Posalji mi privatnu poruku pa mi objasni ili ti ili svi ovi koji su ti objavu lajkovali i razumeli smisao....
Mrzim " trash talk" narocito kada se "silni" kriju iza tastatura
P.S. Nisam nista zaboravila da napisem, napisala sam sta sam htela i mislila, a ti budi pametniji pa daj svoj komentar, ne moras da ismevas moj
Miro nemoj da se ljutis, nista lose nisam mislio, niti sam mislio da tebe omalovazavam, malo sam se zabavio sa (ne)popularnim politickim sloganom, tj nesposonoscu onih koji ga nam serviraju a ne umeju asfalt da zamene ljudski, a nivelaciji sahti na asfaltu ne bih ni pocinjao
 
Prihvatam obrazlozenje @locohatman , sve je ok, mislila sam da se smejes mojoj izjavi.
Njihovi slogani i obecanja...... da je srece pa da zaista bude neka i brze i bolje i jace.... sve im bre problem, sve neko kilavljenje.... Ljudi na radnim akcijama cuda pravili, ovi kao da rade u rikverc
 
Screenshot_2024-05-12-20-01-26-972_com.instagram.android-edit.jpg
 
Na auto-putu Miloš Veliki zabeležen je rekord u broju vozila na naplatnoj stanici Pakovraće 30. aprila – 10.394 vozila, na naplatnoj stanici Preljina 30. aprila – 8.252 vozila i na naplatnoj stanici Obrenovac 06. maja – 26.752 vozila.


Lepe cifre, ali daleko manje nego "Koridor X, koji iz dana u dan beleži velike brojke.
U Srbiji je u periodu od 30. aprila do 06. maja ove godine zabeležen povećan intenzitet saobraćaja na svim putnim pravcima, a auto-putevima u Srbiji u tom periodu je prošlo 1.503.667 vozila, saopštilo je danas JP “Putevi Srbije”.

Od tog broja 335.848 vozila je prošlo kroz naplatnu stanicu Beograd."
Što će reći da je 23% svih prolazaka kroz rampu u Srbiji bilo kroz Vrčin.
Time je dat odgovor zbog čega je naplatna stanica toliko velika.
 
Miloš je lokalni patrljak, desetka je jedna od glavnih šta spaja istok i zapad

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Miloš će postati alternativa desetki onda kada moravski koridor bude spojen od Pojata do Preljine. Za nekoliko desetina kilometara više, ljudi će moći da uživaju u vožnji u relativno lepšim predelima i uz nešto manje gužve.
 
Koliko će da bude duže ? 40ak km ?

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Mislim da će Miloš veliki biti u „punom sjaju“ tek kada se završi Moravski koridor (Zapadna Srbija može komotno u Grčku, Bugarsku ili Tursku na more), potom kada se spoji sa Sarajevom (pre svega tranzit iz Turske) i onda do Podgorice ostatak (domaći turisti a i strani). Svakako svaki novi km je dobrodošao.
 
Miloš će postati alternativa desetki onda kada moravski koridor bude spojen od Pojata do Preljine. Za nekoliko desetina kilometara više, ljudi će moći da uživaju u vožnji u relativno lepšim predelima i uz nešto manje gužve.
Neće nikad Miloš biti alternativa X-u, kao što nije ni obrnuto nikad ni bilo.
Stvarno ne vidim da će neko iz BG krenuti ka Nišu preko Miloša koliko god da je gužva na X.
...mislim "gužva"...
Toga ima ponekad od NS do Bg i uvek do petlje za Požarevac. Dalje je samo jak saobraćaj koji se može rešiti aktivnom signalizacijom.
Na Milošu nikad nije gužva još bila.
 
Из блокова би нпр. пут за Ниш преко Чачка могао да има смисла.
А у принципу ће бити алтернатива: не иде ни нишки аутопут најкраћом трасом, него гађа Смедерево.
 
Neće nikad Miloš biti alternativa X-u, kao što nije ni obrnuto nikad ni bilo.
Stvarno ne vidim da će neko iz BG krenuti ka Nišu preko Miloša koliko god da je gužva na X.
...mislim "gužva"...
Toga ima ponekad od NS do Bg i uvek do petlje za Požarevac. Dalje je samo jak saobraćaj koji se može rešiti aktivnom signalizacijom.
Na Milošu nikad nije gužva još bila.
Onome ko ide do Niša neće biti alternativa ali ko ide na primer od Istanbula do Beča njemu par desetina kilometara mu ništa ne znači. Od Pojata do Batrovaca mislim da nije velika razlika, može i tačno da se proračuna.
 
Велики је Београд и кружење може понекад много да значи ако се нпр. избегава прелазак Газеле.

Треба измерити разлику у километражи од петље "Сурчин", јер се ту два путића деле.
 
@Orfanelin ne loži ljude, kaži oktobar, ali koje godine. Ti počeo kao AV.... :)
Све иде према плану. Нема разлога да сумњамо у нашу власт и челичне кинеске пријатеље. Могу да заврше електромашинско опремање тунела за 15 дана, лагано.
 
Vrh