Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pa ja upavo pisem zašto ne može iz Lučana.
Ne može ni u jednom ni u drugom smeru. Od magistralnog puta Požega - Čačak ima 6-7 km do Lisica (gde je bućuca petlja/naplatna rampa). To je lokalni putić koji nema kapacitet da primi toliki saobraćaj.
Nema ni put Pożega - Ivanjica gde će se vezivati saobracaj sa petlje u Prilipcu, ali je on ipak mnogo širi i pravi je magistalni put.
 
to svi koji znaju taj kraj ili su bili bar jednom u Lu razumeju, nije to poenta više. Taj most sa šinama nije udoban da prođeš tuda i kada nema nikoga u susret. Pre godinu dana sam video jedan auto koji je išao preko mosta ka Kratovskoj (ZR table) i produžio pravio na šine nakon mosta, noć je bila.

Mogli bi da puste na ovaj način samo da bi nešto otvorili, neće stavljati nikakvu signalizaciju posle tunela u pravcu čačka, ostaviće da se uglavnom lokalci tu uključe.

Ne tvrdim ja da će tako biti, samo mi je jedan od mogućih scenarija.
 
Цели овај разговор говори у каквој смешној ПИБ организацији живимо! На то су свели Србију, на ПИБ по министарствима. Догађаји који следе ће променити будућност, на нама је да одаберемо!
 

Ko je izvršio privatizaciju u Slovačkoj i gde je Isusova ruka?
Ćutimo a?

Dogadjaji koji slede su od sudbonosnog značaja za našu državu. Ili ćemo se prikloniti silama mraka ili ćemo ići putevima mudraca i osloboditi se jarma.
Živela sloboda, živela Srbija :)
 
Putnički automobili bi se i snašli, problem su kamioni, jer preko onog mostića ne mogu. Može da im se stavi znak za obavezno isključenje u Preljini, ali dovoljno je da samo jedan promaši, i eto kolapsa posle...
 
zato što će stanovnicima lučana da se useru u život, mada ne bi bio prvi put da to nekom urade...
Mozda da, mozda ne. Ali je nebitno. Ako sveukupno 10000 vozila dnevno+Lucanci pa puta provedeno vreme u saobracaju od tacke A do tacke B bude manje, kao sto hoce, onda je opravdano pustanje. Stanovnici Lucana nisu sveta krava da im je garantovano da saobracaj tece bez guzve.

Kome na dusu ide pogibija na odvratnoj raskrsnici sa tunelom kad kamion ili autobus koji su mogli autoputem ucestvuju u udesu?
Pustaj sve sto moze da se pusti sto pre. Saobracaj ce sam naci svoj balans, ko ce na Pakovrace a ko na Lucane.
 
Ta raskrsnica je naš svojevrsni know-how! Doduše pre probijanja tog tunela put je išao oko brda pa je taj put prilazio paralelno.
Svakako ništa nije urađeno da se prilagodi novom stanju još tada.
Ako se slučajno desi da ne otvore sve odjednom, ima onaj lokalni put pa se izbije kod Prijanovića.
 
Raskrsnica sa tunelom se ne zaobilazi time, nema druge opcije ko ide dalje ka užicu i zlatiboru. Tj. ima ali neozbiljno ju je spominjati za ovaj tip saobraćaja.

Ograničenje u tunelu je 40 i sada je osvetljen za razliku od pre par godina. Za trenutnu količinu saobraćaja je onako, na granici udobnosti.
 
Ne znam da li se razumemo ja pričam o drugom problematičnom mostu preko Bjelice i tako se zaobilazi sporna raskrsnica.
Znam da se i taj mostić raspada, bilo je priče da će se ubrzano raditi na novom, e sad na satelitu se vidi most koji je doduše čudno pozicioniran.
Možda neko zna nešto više, možda je i bilo reči a da nisam ispratio...
 
Most na Bjelici može brzo da se i uradi moraće, ali svejedno, od petlje do magistrale biće zagušenje. Stvaraće ga uski put od Krstaca do Dljina, raskrsnica kod pumpe, most na Moravi, uključenje kod tunela...
Slobodan izbor vozačima značio bi uhedno i poziv da se ide tuda. A kako nam se inače snalazi povečiki deo vozača iz raznih krajeva u Srbiji, gledam oko Užica svakodnevno. I najmanji poremećaj pravi kolaps. Mogu da zamislim kako bi to izgledalo. Ispod najobičnije kamere u Ue, gde je ograničenje 50, 2/3 vozi 30, a ona jedna mnogo preko, ako može od one 2.
Isto će se desiti i od Pž do Gorobilja. Tamo se već sad nedeljno događa po jedan udes sa zastojem.
 
Ja sam za to da se pusti do Lucana. bez obzira da li ce neko da ide opet na magistralu ma Uzicu, taj deo do Lucana moze odvuci skoro sav saobracaj za Lucane, Ivanjicu, Sjenicu, Goliju, sto svakako nije malo a ko voli preko malog mostica nazad na magistralu, nek izvoli.

никако. по навици ће сви да крену да иду до те петље, а тај локални пут нема капацитет за неки већи саобраћај
 
Bravo @vlad089 bravo
Ma nema nista od parcijalnog, mislim da se ide do Pz i tada ce pustiti.
Prvo , cuveni Brancic ....isto au pricali, rastezali radove i bilo je jasno da nema parcijalnog po dinamici se vidi, a
Drugo, kada su resili do Pakovrace kako se moglo raditi i napredovati....
Ja bih ocekivala mnogo ozbiljnije radove do LU da su to namere. A i ima jos posla za mesece i mesece, ako u tom roku probuse i do Pz eto ga AP. ( iskreno, koliko godina se busi tunel? Moraju ga zavrsiti ili resavati problem, rade vec 5g po otvaranju)
Pitam se kako cemo mi do petlje PZ i na petlji prolaziti ( imacete informacije kako da iskoristite sporedne puteve za prolazak, javljacemo) a to je u planu....mogu misliti kako bi bilo u LU gde nije planirano da se zavrsi AP
 
Влад је све дигао на нови ниво. Благодарим на снимцима, ретко када се има прилика за видети овако нешто!
Јесте, неизмерно му хвала на труду, раду и снимцима.

Желео бих да упутим једну критику @vladanet што се тиче ваздушних снимака, много Вам се брзо и хаотично у неким моментима помера кадар.

Мислим да би требало да снимате у "cinematic mode"-у, такође да у подешавањима смањите осетљивост на управљачу дрона, било гимбала, било осталих покрета дроном.

Још једном хвала на свему што радите.
 
@vlad089 pridruzujem se zahvalnici, cestitkama, svemu Ovo su prvi snimci ja bih rekao posle Krcanove reportaze iz Laza.

Meni je jako zanimljivo kao laiku da ovo stavim "na digitron". Cisto da imam neku procenu (makar bila i skroz pogresna), pa da pratimo u naredne 2 godne trenutno stanje.
Brojka sa snimka je ugrubo 2000m u 1 cevi, sto znaci da je ostalo 800m. Najsvezija inf za kopanje je 3m dnevno po cevi (ispravite me ako je to 1.5m), dakle 800/3 = 267 dana, sto mu dodje 15 Nov 2024. Ako daju gas 33% (ili imaju srece :D), 4m dnevno to je 200 dana to je 9 Septembar, tako da je ta procena (kraj Jula) iz intervju-a jako optimisticna zar ne ?
 
Na jednom snimku inžinjer je rekao da je ostalo oko 600m po cevi.
Na kraju ovog fantastičnog snimka ima tabla sa svim datumima kako je tekla gradnja. Bušenje oba tunela je krenulo 2020. Otvori početkom 2020. Nešto od radova sredinom i u drugoj polovini 2020.
 
Evo kratke računice:

- ako je bušenje počelo 2020 godine to je 48 meseci do sada.
- ukupna dužina sve četiri cevi je 11000 metara
- ako je ostalo još 1190 m, kako reče onaj inženjer, onda je za 48 meseci probušeno oko 9800 metara.
- znači 9800/48= 204 metra mesečno.

Preostalo još: 1190/204 što je približno 6 meseci, znači kraj avgusta 2024. godine.

Ali ako sada probijaju 3 m dnevno na 4 mesta istovremeno, to bi bilo oko 100 dana, odnosno polovina juna. Nadajmo se boljoj varijanti.
 
Vrh