Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Čime ovo snimaš, ok je snimak.
Kad je snimano, odnosno u koliko sati?
 
Da budem iskren prosao sam Ibarskom samo par puta ali kao i svako ko prelista crnu hroniku s vremena na vreme upoznat sam sa njenom reputacijom magitrale smrti.
Ako bi se u potpunosti zabranio kamionski saobracaj na Ibarskoj, u kombinaciji sa otvaranjem deonice Surcin-Obrenovac u Decembru i kasnijim spajanjem sa NBG uz ovih par alternativnih ukljucenja mozda bi to bilo sasvim dovoljno. Racunajuci da ce i sadasnji put od Obrenovca ka BG biti rastereceniji jer ce odvuci deo saobracaja preko novog mosta kod Barica.
 
Adža je u pravu, nije jasno sto si ostavili onaj prazan prostor izmedju, umesto jos 2x2 rampe. Ali ok, ako zatreba jos rampi, bar ce lako za razloku od Preljine, moci da prosire.
Inace razocarao sam se da Vucko I Erdogan uskoro otvaraju gradnju onog prcoljka kod Kuzmina ka BH, a ovaj najvazniji deo iza Pozege ka Uzicu ne samo da ne pocinje I da dokumentacija nece biti jos godinu dana, vec kazu I da treba razmotriti nacine finansiranja. Pa kako to sad ne zna se finansiranje ako je sa Turcima dogovoren prsten Bg-Sarajevo koji ukljucuje I taj deo? Sta sad, Turci finansiraju samo ovaj prcoljak u ravnici, a ovaj ozbiljniji deo ne? Mislim ok, ovaj deo gore je vazan za Vojvodinu, ali nema bas mnogo veze sa putem koji se trenutno koristi za Sarajevo.
A I totalna je infrastrukturna neravnomerenost, Srem dobija peti autoput (pored oko 200km: Bg-Ns, Bg-Zg, Bg obilaznica, Surcin-Obrenovac, a trebao bi uskoro I sesti Ns-Ruma-Šabac), a Banat I istocna Srbija ZERO km.
 
Hoce li ova "privremena" koja je u medjuvremenu postala "jedina prava ceona" meanjti svoj izgled?
Ovako kako je sad postavljeno je dosta neprakticno. Da je postavljena u jednom redu onda bi se mogao menjati raspored traka pos smeru zavisno od guzve kao na Vrcinu ili kod Subotice. Npr petkom uvece je vise traka u smeru ka Cacku a nedeljm uvece je vise traka u smeru ka Bogradu, Ovako mi to deluje tesko izvodljivo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649276#p649276:37pt65av je napisao(la):
drvopro » Pet Avg 16, 2019 3:16 pm[/url]":37pt65av]@srdjanprpa Ti si vidim malo zbunjen. Ako sam ja dobro ukapirao, ovo je već izgrađena TRAJNA ČEONA RAMPA od Mislođina ka Preljini, na lokaciji Mislođin.
Inače, odlična fotka rampe.

Nismo se razumeli, pitao sam gde je trebala "prava" rampa da se postavim, za ovu sadasnju ceonu znam gde je.

I jel ima neki razlog zasto su obicno rampe udaljene od prvog ukljucenja/iskljucenja sa autoputa, kontam zbog guzvi a da li ima jos neki razlog?
 
Možda je taj deo ostavljen bez rampe kada Babić vozi tuda :/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649287#p649287:2kv92hwz je napisao(la):
Earthmoving » Pet Avg 16, 2019 3:35 pm[/url]":2kv92hwz]Adža je u pravu, nije jasno sto si ostavili onaj prazan prostor izmedju, umesto jos 2x2 rampe. Ali ok, ako zatreba jos rampi, bar ce lako za razloku od Preljine, moci da prosire.
Inace razocarao sam se da Vucko I Erdogan uskoro otvaraju gradnju onog prcoljka kod Kuzmina ka BH, a ovaj najvazniji deo iza Pozege ka Uzicu ne samo da ne pocinje I da dokumentacija nece biti jos godinu dana, vec kazu I da treba razmotriti nacine finansiranja. Pa kako to sad ne zna se finansiranje ako je sa Turcima dogovoren prsten Bg-Sarajevo koji ukljucuje I taj deo? Sta sad, Turci finansiraju samo ovaj prcoljak u ravnici, a ovaj ozbiljniji deo ne? Mislim ok, ovaj deo gore je vazan za Vojvodinu, ali nema bas mnogo veze sa putem koji se trenutno koristi za Sarajevo.
A I totalna je infrastrukturna neravnomerenost, Srem dobija peti autoput (pored oko 200km: Bg-Ns, Bg-Zg, Bg obilaznica, Surcin-Obrenovac, a trebao bi uskoro I sesti Ns-Ruma-Šabac), a Banat I istocna Srbija ZERO km.

Po meni je bolje da se fokusirali na Novi Sad - Ruma - Sabac - Loznica sa krakom ka Bijeljini (ako se vec planira granja), nego da prave ovo parce od Kuzmina do BiH granice. Dosta ljudi iz Bosne putuje ka NS i BG a i sav trazit iz istocne Bosne ka severu. Ovako mi dodje dosta neprirodno i dalje. Sve nesto cik-cak. Iz Rume morate prvo da idete na severo-zapad pa se onda spustate na jug. Takodje kad stignete u Kuzmin, nemate gde na sever jer nema mosta kod Backe Palanke nego morate preko rume za NS.



Iskreno mislim da od dela od Pozege ka Kotromanu nema nista. To je skupo i na dugom stapu. To zavisi i od politike Erdrogana a koliko ce on jos biti na vlasti je upitno. Da li ce biti za 3-4 god kad mi budemo bili spremni ovo da gradimo je veliko pitanje. Posto mi svojih para nemamo a za ovako nesto nece ni da nam daju kredit onda je odluceno daj sta das. Ako turci nude pare, hajde da uzmemo :). Ovo ce biti ujeno i jedina veza autoputem sa BiH.
Voleo bih da cujem vase msiljenje. Da je do nekog dugorocnog planiranja smislenije je ovo sto je plavom bojom prikazano na slici gore. Do skoro se ovo parce od Kuzmina do granice BiH nije ni pominjalo ni u kakvim planovima. A sad odjednom Ad-Hok da se pravi. Ovako mi vise deluje ajd da gradimo i da se ugradimo nego sto je to neko planiranje.
 
Gledala sam snimak @ Stare Mo,vidi se guzva iz suprotnog smera, ali me ceo potez do onih duplih traka podseca na Ibarsku. Manje-vise onako je kroz Meljak, Stepojevac, Ljig i njihov semafor,naravno haos i oko Cacka ko ide dalje.... problem je sto je sve uz put ,svi objekti pa su i pesaci i biciklisti,a to na ibarskoj je slabije valjda ljudi vode racuna. Na ovom delu gotovo da nema kamiona kako primecujem,a to ce se promeniti sa AP. Mada oni koji idu brzo ,njih ni na AP ne mozes da prestignes,tako da ne prave oni zastoj. Nejveci problem su oni spori,ali ti nece ni ici na AP.
Sve u svemu bice vecih guzvi,ali nek otvore pa sta nam Bog da,varijante su razne.
 
Ako Babic posle onoga bude imao dozvolu da vozi, onda I svi trebaju imati dozvolu za nosenje oruzja. Ali dobro, pravda je spora, mozda joj treba vremena...
 
Nikola, da apsolutno, ta varijanta koju si ti nacrtao je 100 puta zdravorazumskija od ove koju rade. Em kraca I u Srb I u BH, em deo prirodnog koridora Ns-Ru-Ša-Lo. Ovo sto oni rade je em duze, em skuplje, em gluplje, em slepo crevo.
Moje je misljenje da su ove preko Kuzmina izabrali jer nisu kadri da odrade Ru-Ša-Lo, čiji bi to bio kraći krak. Jer tu bi trebalo izgraditi bar 50tak km autoputa za spajanje sa BH, a ovde duplo manje, kazem nisu kapacitet.
 
MiraC":31xtyas4 je napisao(la):
Gledala sam snimak @ Stare Mo,vidi se guzva iz suprotnog smera, ali me ceo potez do onih duplih traka podseca na Ibarsku. Manje-vise onako je kroz Meljak, Stepojevac, Ljig i njihov semafor,naravno haos i oko Cacka ko ide dalje.... problem je sto je sve uz put ,svi objekti pa su i pesaci i biciklisti,a to na ibarskoj je slabije valjda ljudi vode racuna. Na ovom delu gotovo da nema kamiona kako primecujem,a to ce se promeniti sa AP. Mada oni koji idu brzo ,njih ni na AP ne mozes da prestignes,tako da ne prave oni zastoj. Nejveci problem su oni spori,ali ti nece ni ici na AP.
Sve u svemu bice vecih guzvi,ali nek otvore pa sta nam Bog da,varijante su razne.
Lepo zapažanje uz moju malu digresiju,ovo pije vodu da se gradjevinski izrazim samo dok se ne desi prvo cukanje,cesanje naletanje od nazad sta god...

Posle toga ovoliki priliv saobraćaja samo može dovesti do totalnog kolapsa u kome ni hitna a ni vatrogasci mogu lako proći.

Videćemo narednih meseci vreme i dogadjaji ce pokazati.

Neko je pitao u vezi rampe itd...

Razlog sto su smaknute je taj sto su ovo dva parkinga na autoputu...dolazi se na ideju da se tu planira privremena rampa sa dozvolom od 2 godine rada...onda se umesa politika pa ta privremena postaje ceona...sta ce dalje biti vudećemo ali najverovatnije ce privući jednu drugoj da bi smanjivali troskove itd...
 
Mo, podrzavam da pocnes da ih koristis :) Meni je licno uvek lepse uzivati i gledati na gotovs, nego muciti se snimanjem. Meni su bili bas super oni snimci dronom dok se gradila Ljig-Preljina, kao I Caribrodovi naravno. Medjutim ostale gradnje autoputeva, ukljucujuci I ovaj deo K11 su bile katastrofalno lose pracene medijski, sem ono samoreklamiranja I lazi (setimo se samo prica I rokova za Brancic), pa je moralo nesto se preduzme :)
 
И ја се слажем са Николом за део у Срему...што се овог доле тиче. По мени за сада једино има логике правити деоницу од Пожеге до Мачката. Лепо би било да су свуда АП, али за то нема пара...до Ариља и има неке логике, даље тешко. Моравски коридор има много потребе. Ниш-Мердаре је пуцање себи у ногу. То могу у овом тренутку градити само издајници! Могу се кладити да су за тај правац већ одвојене паре.
 
Da li je prosao predlog AP sarajevo beograd kroz skupstinu i savet ministrara bih? Turci su valjda pitali koliki je promet vozila uzice visegrad sarajevo. Valjda nisu imali racun ako je ispod 12 000 dnevno a tuda je valjda od 600 do 2000 tako nesto. To je ptedvidjeno da bude brza cesta ako se pocne sa gradnjom. Bilo bi odlicno, jer bi tada cacak bio bas vazna raskrsnica puteva kao beograd i Nis npr. Nadam se da ce ljudi iz Gorazda i Sandzaka pogurati ovaj projekatk. Zadnje sto vidim na netu je vest od kraja februara gde su se u BiH nacelno dogovorili oko ova dva kraka ka srbiji i receno je da to prodje savet ministara pa da se predstavi turskoj... :arrow:
 
Тек сад креће хаос у Босни, тамо ће се тешко било шта договорити...мост у Братунцу је изграђен пре годину дана и стоји!!!
 
Hoce li odmah krenuti naplata putarine do obrenovca ili ce biti mesec ili dva za dz? Mozda je neko odgovorii ali nisam nasao u prethodnim stranama. Jel bese ljig preljina dva meseca bilo besplatno?
 
Po meni je ovo skoro idealna mreza autoputeva u Srbiji. 4 koridora:
1. Zavrsen K10, sa kracima do Kragujevca, obilaznica oko Kg, Kg-Kraljevo; kao I krak srbobran-Kula-Crvenka-Sombor
2. K11 (zeleno): Vršac-Pančevo-Bg obilaznica-Obrenovac-Čačak-Požega-Ivanjica-Cg granica
3. Koridor zapad-istok (roze): granica BH-Uzice-Pozega-Čačak (tu se preklapa sa K11)-Kraljevo-Kruševac-Zaječar
4. Severni koridor (plava): Loznica-Šabac-Ruma-Novi Sad-Zrenjanin-Bg severna obilaznica-Pančevo-Kovin-Smederevo-Požarevac.
 
Земљаш, лепо би то било, али то значи да неко у влади треба да има мозга, тако да ништа од тога за сада!
 
Najveci deo toga sto sam ucrtao se vec nesto radi, priprema, prica, samo je sem K10 I K11 podeljeno u masu nekih iseckanih autoputeva, a moj predlog je najvise u tome da se to preostalo o cemu se prica poveze u dva nova koridora (plav I roze). Gde je recimo Moravski koridor I Pozega-Uzice deo jednog "zapad-istok" (roze) koridora. Ili ovo Lo-Ns (njegov deo je I tzv Fruskogorski koridor), I Ns-Zr-Bg koji je Vucko skoro pominjao da ce se graditi ćirilično P brza cesta, da se sve poveze u jedan (plavi) koridor.
 
Gledam po ovom forumu ljudi masovno tvrde da Kuzmin-Raca nema logike. Prica se o BG-SA a niko ne spominje spajanje BG-BL. Sta je nama bitnije? BG-SA ili BG-BL? Po meni pametno odradjeno sto se gradi Kuzmin-Raca jer je krace. Dalje se moze nastavljati ka BL. Kad se zavrsi pravac ka LO imace se i veza sa jugom R.Srpske. A Bosna kao celina treba prvo da zavrsi C5 pa onda da prica o drugim pravcima.
 
Vrh