Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Da od firme, kao i od kilometraze autoputeva i puteva u maticnoj drzavi zavisi kvalitet, ne bi imali ovakvu situaciju.
Primera imamo koliko hocete.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Ne brinem se ja za Krcana nego ... ubajatiće se one njegove fotke :wink:
 

Pepeljevac pogled prema Ljigu " bele linije ".
Preuzeto sa ssc f.
 
Most preko save izmedju Obrenovca i Beograda napreduje
B9642_D28-_AFE6-4_A8_B-9_C58-_D36_AE16_CA1_B8.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567061#p567061:1ed93yfb je napisao(la):
MiraC » Wed Sep 12, 2018 9:14 pm[/url]":1ed93yfb]
Samo još Francuska i Nemačka firma fale i podmirili smo sve Hahahahaha. Šalu sna stranu,ali ma koliko ozbiljna firma bila,jako je bitna i zemlja za koju rade tj način na koji je ugovoren posao.
[/quote]

Pa, ovaj, ne fale... Egis nadgleda na više deonica, Lafarge dostavlja cement sve u 16, jedino Nemci kaskaju. Mada imaju Strabag i ic-group iz ponovo anšlusovane Austrije, mislim da se zadovoljavaju državno-građevinskom grčkom mafijom (čitaj Aktor), koja puni grčki budžet i vraća pare frau Angeli.
Šalu na stranu, mi smo sprdnja od države...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566136#p566136:383zhl51 je napisao(la):
MiraC » Sun Sep 09, 2018 4:54 pm[/url]":383zhl51]@srdjanprpa da li su asfaltirali prilaz nadvožnjaku iz pravca Ljiga ( nadvožnjak za novu ibarsku)? Uzgred hvala za slike!
Ja sam danas prolazio...koliko sam video, nadvožnjak je asfaltiran sve do kružnog toka, doduše ne razumem se pa ne znam koji je to sloj asfalta. Pri kraju su, samo da postave ograde.
 
@adza odlične vesti,možda uskoro i prebace saobraćaj...
@caribrod znači sve smo sile pokrili,kakvo smo mi gradilište nema ga takvo u evropi... :lol:
To konkretno za zemlju/ državu sam rekla zbog moje bojazni da previše očekujemo od pojedinih firmi koje će doći,a učinak zavisi od mnogo čega,pre svega od uslova ugovora. Neće oni potezati neku mehanizaciju, podizvodjace,ako pre svega kasne zbog nekih drugih neresenih stvari,pa onda ni penale ne dobijaju,a posao se sporo radi i sve kasni. Na mnogim delovima je tako - sporovi oko uzimanja zemlje,po neki pogrešan projekat i eto katastrofe,još priroda pomogne i eto problema.
 
Kakav lažov! Radovi nisu počeli 5.5. 2017 vec 1 marta te godine.Odlično se sećam, čak sam bio i prisutan tog dana...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568117#p568117:17vccecg je napisao(la):
Niko Kažanegra » Pon Sep 17, 2018 7:16 pm[/url]":17vccecg]Kakav lažov! Radovi nisu počeli 5.5. 2017 vec 1 marta te godine.Odlično se sećam, čak sam bio i prisutan tog dana...
U pravu si .
Vazno da radovi idu dobro i da se nece izgleda ponoviti ova bruka prema Ljigu.

I ovo ,vise i ne znam šta je trebalo da se potpiše u Kini o delu do Pozege nista pre oktobra .Traze da eksim banka ubrza procedure!!!
 
A nije važno što laže gradjane Srbije?!


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Ma ne samo to, nego lažu i za deonice od Obrenovaca do Preljine da će biti gotove do Nove godine. Ja tvrdim NI POD TAČKOM RAZNO.
Možda do septembra 2019-te, ali sigurno ne ranije.Živi bili pa videli.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568144#p568144:1h16lpbk je napisao(la):
laki72 » Pon Sep 17, 2018 8:07 pm[/url]":1h16lpbk]A nije važno što laže gradjane Srbije?!


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Ovaj je i dobar slaga samo 2 meseca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568146#p568146:2tmiekhj je napisao(la):
slaninar » Pon Sep 17, 2018 8:08 pm[/url]":2tmiekhj]Ma ne samo to, nego lažu i za deonice od Obrenovaca do Preljine da će biti gotove do Nove godine. Ja tvrdim NI POD TAČKOM RAZNO.
Možda do septembra 2019-te, ali sigurno ne ranije.Živi bili pa videli.
Potpuno tacno sa tunelom nema šanse.
 
Niko Kažanegra":1ddv26fw je napisao(la):
Kakav lažov! Radovi nisu počeli 5.5. 2017 vec 1 marta te godine.Odlično se sećam, čak sam bio i prisutan tog dana...
 
Niko na tabli pise da su radovi poceli 5 Maja 2017. Da ne bude na zidu pise ona stvar, pa ja polomih ovu stvar :lol:
Medjutim ne brojeno je puta ponovljeno da je zavrsetak ove deonice ugovoren za 2 Januar 2020, dakle ovaj je vec poceo da prolongira! Ono sto sam ja zatekao letos na mostu je zaista bilo fascinantno! Izuzetno veliki broj radnika i to Nedeljom popodne! Ulazio sam i u one hangare i u radionice i zaista bio odusevljen elanom zatecenih radnika! I dalje mislim sto se samih Kineza i mosta tice, tu nece biti vecih kasnjenja! Isto mislim da u pravcu Surcina je vidan progres koji obecava! :sesir:
Medjutim u drugom pravcu prema Ljigu se previse kilavilo da bi se tek zadnjih mesec dana po prilicno aktiviralo i intenziviralo na svim tackama! Ono sto i dalje izqaziva mucninu je tunel Brancic i tu sa sigurnoscu se necemo voziti pre Vidovdana, a i ako bi i tada bilo sve gotovo bio bih presrecan, krenuli su i sa asfaltiranjem ka tunelu od petlje Ljig, sto ce te videti iz reportaze koja upravo sledi! :grand:
 
Posto prevalih tri kontinenta i nekako se adptirah evo konacno da ispunim davno obecano! Izvini te na cekanju ali uvericu vas da se isplatilo cekati! Pocece mo od Petlje Ljig :sesir:
Uzivajte :gobb:
Dake ova prva fotografija je tacmo ono mesto gde pocinje podizanje levela ka nadvoznjak, odnosno dokle je stari asfalt na ibarskojPogledajte prilog 39 zatim dve fotke uz rampu ka nadvoznjaku Ibarwske preko auto putaPogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37 .Zatim par pogleda niz rampu i na kosinu prekrivenu zastitnim mrezama kao i radnicima u vrhu kosinePogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 33 Pogledajte prilog 34zatimPogledajte prilog 32 ono mesto koje je dugo cekalo da se spoji sa nadvoznjakomPogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30kao i potpuno zavrsen nadvoznjak na vrhu Pogledajte prilog 29 i pogled na drugu stranu gde su upravo radovi na spajanju sa pravcem ka Beogradu i zbog tog spoja se preslo na semaforizovano upravljanje neizmenicno saobracajem na tom delu Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27 dakle to je ta leva strana gde se odvija saobracaj pored semafora, a ovo je pogled na petlju Ljig i deo auto puta preko koga sad trenutno prelazi Ibarska do pustanja nadvoznjaka u saobracajPogledajte prilog 26A sam kraj nadvoznjaka gde se sad radi na spajanju izgleda ovako Pogledajte prilog 25 .Na drugoj strani suprotno od .. je ovakva situacijaIPogledajte prilog 24 To je do samog nadvoznjaka prema tunelu, a onda poslastica :vops:Pogledajte prilog 23 deo prema tunelu sa vidnim napretkom u poslednjih mesec danaPogledajte prilog 22u pozadini se vidi tunel Brancic i kosina ispred!Pogledajte prilog 21 Dakle asfalt je stigao do onog podvoza ranije izgradnjenog od prilike na pola puta ka tuneluPogledajte prilog 20Zanesen ovim napredtkom nisam ni primetio da se opasnost priblizavaPogledajte prilog 19Dok sam se vracao betoniranje ivicnjaka je bilo zavrseno i jos par oko mreze i u dnu mozete videti gde ih na kraju kace za one kukePogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Samo 4 dana kasnije ponovo sam naisao ali nisam svracao pa uporedi te napredak na kosinama mnogo vise crne mreze :vops: :kk: Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
Iz auta na brzaka jos nekoliko koliko je bilo moguce da se vidi progres na onom delu kod semafora gde se spaja nadvoznjak i ibarska,,, Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Onako nasumice iz auta dok sam vozio, pa cak i to upali :lol: Pogledajte prilog 1
Nije da je bas za plusice ali mi bilo zao da je nepostavim! Toliko za Pocetak :lol: :sesir:
Vrlo brzo ce mo nastaviti!!! Sledi dalje od Ljiga sve redom, Mala reportazica iz aviona surcinske strane... zatim Srpska kuca Levosoje... deonica sa vijaduktima oko Vladicinog Hana ... onda Manajle, Momin kamen, Grdelicka... ima i Caribrodovih deonica, sve u svemu "Jos cemo se cerati" :lol: :sesir: :gobb:
 
Jos Par zaostalih sa istog mesta pa onda idemo sa jednom malo starijom mozda mesec dana ranije slikanom na deonici prema Lajkovcu i onda najnovije cisto da uporedimo razvoj situacije :kk:
Dakle jos par sa i oko nadvoznjaka pa ulazimo na trasu auto puta ka Lajkovcu.
Prva prepreka je savladana. Nadzorni je odobrio prisustvo stranog elementa :laugh: Pogledajte prilog 36i dalje radovi na izradi ivicnjaka toga dana zaista se radilo junackiPogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37ova je ipak malo razlicita od prethodne koju sam greskom ponovioPogledajte prilog 35i Sad krecemo u Petlju Ljig, tacnije prolazimo pored buduce naplatne Pogledajte prilog 34Aovo je mesto gde se razdvaja izlazna rampa iz praavca Beograda i iz Cacka preko nadvoznjaka pa se ide na naplatnu. dakle suprotno od smera u kom se ja krecemPogledajte prilog 33Materijal i stubovi za rasvetu na nadvoznjaku...Pogledajte prilog 32malo dalje kontrolna rampaPogledajte prilog 31i bas tu uvek na radnoim mestu sigurno najvisociji i najkrupniji strazar koga sam ikad sreoPogledajte prilog 29Pravi dvometras, ali gospodin covek, malo iza se nalazi prvo odmoriste u izgradnji, jos uvek bez asfalta, ali sa izgradjenim stubovima rasvete...Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27i na drugoj strani gotovo identicna situacijaPogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25malo dalje i uocava se buduci frem za "dobrodoslice"Pogledajte prilog 24evo i blize...A sad vam skecem paznju da obratite na belu liniju koja ce nas pratiti dalje kroz reportazuPogledajte prilog 22Dakle to je siguran znak gde je god vidite da je tu uradjen zavrsni sloj asfalta :vops: Pogledajte prilog 21 Jos jednom podsecam da se nalazimo na pravcu od petlje Ljig ka Lajkovcu neposredno pred Bogovadjom ! Na tom delu sustizem kolonu kamiona kipera utovarenih do vrha krupnim kamenom..Pogledajte prilog 20 Tek kasnije sam sazanao da ovi ogromne betonske cevi su ustvari buduci kolektori kolji ce sakupljati prljavu vodu sa auto puta pre nego se vrati u recne tokove.
Pogledajte prilog 19Bas cesto sam ih sretao pored puta na ovoj deoniciPogledajte prilog 18U medjuvremenu se priblizavamo prvom nadvoznjaku na tom delu, sledeci iza je Bogovadja.Pogledajte prilog 16
I na zalost jedno grozno zapazanje ispod njega!! Smatram sebe covjekom da uvek mogu kontrolisati razumom emocije, ali zaista da se desim u momentu kad ovi imbecili iskazuju svoju kreativnost mislim da bih reagovo vise sa nagonom nego sa razumom!!! :bash: Pogledajte prilog 15i dalje na istom deluPogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Dok sam se ja bavio kamerom teskasi su me opet pretekli...Pogledajte prilog 11A sa strane su odvajali sitniji od krupnijeg kamena. steta sto nisam snimao, fotografija nije tako ubedljiva :laugh: Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9i tu se dolazi do tacke gde prestaje zavrsni sloj u tom deluPogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7A u daljini odmah potom primecuje se radiliste i sasvim na kraju nadvoznjak BogovadjaPogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5i most ispred nadvoznjakaPogledajte prilog 4 Ispostavice se da je to krajnja tacka za kolonu koja upravo dolazi. To je ono mesto koje sam i ranije opisivao kao jedino mesto bez asfalta. Tada nekoliko stotina metara sad je svedeno na oko 80m i ito iz sasvim opravdanih razlogaPogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Naime to je baza u kojoj se dovlaci kamen za oblaganje recnog korita i tu se sitni i lageruje kamen i odatle doprema u recno korito, pa da se ne bi ostecivao trup puta ostavljeno je bez asfalta do zavrsetka ovih vodoregulacionih radova! Sa lagera se manje kolicine utovaraju u ovaj utovarivac i on nosi dalje do korita reke gde su u toku vrlo intenzivni radoviPogledajte prilog 1Jedna pa druga polovina recnog korita, ovo je druga strana A sad da ovo sve prenesem pre nego mi se desi da zabrljam :lol: :kk: :grand:
 
Mesec dana ranije sam prolazio istim delom i evo pogledajte razliku, pa ce mo posle nastaviti sa najnovijim :sesir: Pogledajte prilog 39ovo je bilo pocetkom Avgusta, a pocetkom Septembra je bilo ovakoPogledajte prilog 38
A sad kako je tada izgledalo ispred i iza nadvoznjaka, pa ce mo posle pogledati kao je bilo pre desetak dana. dakle prvo stare snimane u kasne predvecernje satePogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35 da stvar bude gora kise uopste nije falilo :cry: Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31ovo je taj deo izmedju nadvoznjaka Bogovadja i i onog mosta kod koga je baza za kamenPogledajte prilog 30a evo i bazePogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26
Ovo je par slika unazad prema Ljigu u to vremePogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24ulazna rampa iz Ljiga prema BeograduPogledajte prilog 23 tada se ugradjivao zavrsni sloj evo upravo ispred petlje LjigPogledajte prilog 22Ovo je nadvoznjak na petlji ljig inace zavrsen u potpunostiPogledajte prilog 21i na kraju gde smo i krenuli buduca naplatna LjigPogledajte prilog 19
E sad ponovo povratak kod nadvoznjaka Bogovadja i u nastavku trenutn stanje tacnije pocetak Septembra :grand: Ko razume shvatice :lol:
Dakle baza ili poslednje mesto bez asfalta na citavoj trasi izuzev tunela.Pogledajte prilog 18 U medjuvremenu je stigla ekipa teskasa sa kamenom i stvorila se guzvaPogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
mi idemo dalje...Pogledajte prilog 10Stize i niskonosecaPogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Prethodni deo reportaze je dakle snimljen upravo oko ovog Nadvoznjaka u Bogovadji gde su najduze kasnili radoviPogledajte prilog 5jos uvek sve svezi slojevi asfalta Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3 U nastavku najveci obim radova obavljao se ustvari na uredjenju recnog korita, mada su se konstantno sretale razlicite ekipe na trasiPogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1 :sesir:
 
Krcane,svaka čast za sliku table,ali ona je nalnadno postavljena sa navodnim novim rokom.Odicno se secam da su radovi poceli 1 narta i da je rok 32 meseca.Bio sam tog kišovitog dana na zvanicnom početku radova.
 
Krcane hvala za slike,stvarno svaka ti čast! Ostalo neću da komentarisem i da se nadam da ce biti možda trasa puštena bez tunela.... Da nisi mozda čuo,rade li elektro opremu u tunelu? Neko je ovde rekao da je čuo da se počinje sa tim? A priča je bila ima možda i mesec dana već.
Što se tiče ostalog-red je da se vidi neki napredak imaju još malo do hladnog vremena i kraja gradj.sezone
 
Kao i uvek odlično
.Znači deonica od Lajkovca do Ljiga sem onog malog dela je cela komplet asfaltirana .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568216#p568216:wmq7vf01 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Uto Sep 18, 2018 4:00 pm[/url]":wmq7vf01]Krcane,svaka čast za sliku table,ali ona je nalnadno postavljena sa navodnim novim rokom.Odicno se secam da su radovi poceli 1 narta i da je rok 32 meseca.Bio sam tog kišovitog dana na zvanicnom početku radova.
Dakle Niko u svakom slucaju verujem tebi vise nego ovoj nazalost drzavi! Izvini sto sam se malo nasalio. Ono sto je bitno da stalno moramo ih podsecati da nema prolongiranja a to je Januar 2020.
Mi idemo dalje posto smo prosli nadvoznjak izmedju Dudovica i Latkovica kao i onaj kod koga su najvise kasnili kod Bogovadje, stizemo u region Celija gde su vrlo vrlo obimni radovi na regulaciji vodenih tokova i na zavrsnim radovima na ogradama drenazni radovi u sahtovima,doterivanju betonskih fasadnih delova na nadvoznjacima itd...Pogledajte prilog 39Mislim da ove slik dosta dobro ilustruju koliko se obimni radovi trenutno obavljaju na tom potezu... Pogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Naravno kao sto rekoh tu su i druge ekipe kao sto je ova sto provlace neka kabla pretpostavljam za komunikcije ili elktro kablove...Pogledajte prilog 35pa opet oko Celija masovni radovi na uredjenju vodotokova...Pogledajte prilog 34 Pogledajte prilog 29 Evo i Celijama bela linija vidna, tj na zavrsnom smo sloju...Pogledajte prilog 31 Konacno i sam treci ako se ne varam nadvoznjak u Celijama ...I opet ono kolektori...Pogledajte prilog 30 A onda onaj duzi pravac od Celija pa sve do iza mosta na Kolubari tj do spoja sa vec ranije izgradjenom deonicom, poznatijom pod imenom "IZ NJIVE U NJIVU" :lool:
Na toj pravini je sve sem samog kraja oko mosta na Kolubari na zavrsnom sloju. Nalaze se jos dva nadvoznjaka. Ovo je prviPogledajte prilog 28i Na njemu su se odradjivali radovi ulepsavanja dakle sminkanje pred krajPogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25 Izmedju tog i poslednjeg kod Lajkovca sam naisao na nekoliko ekipa, sem ove prethodne na nadvoznjaku, sledeci su bili momci koji su doruckovali uz otvorene sahtove!! Srecom jos nisu profunkcionisali :lool: Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20 I tu je svezina bele boje svezih linija pocela da para objektiv a bogami i nos svez miris farbe :kk: Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17pa jedan pogled u nazad sa istog mestaPogledajte prilog 16I evo nas Upecasmo ekipu iz beogradske firme sto nam ispisuju note po auto putevima :lol: A sad jedan mali cas kako se udaraju 3D linije na asfaltu :sesir: Pogledajte prilog 15Dakle koriste uz boju jos neke tri komponente koje se mesaju sa farbom pri visokim temperaturama i onda ova "vrcaljka" ili ti prskalica pljucka dole na asfalt vrele male loptice koje se lepe i hlade na asfaltu. Podrazumeva se da asfalt mora biti suv i cist od prasine inace slaba vajda :laugh: ovo su ti spricevi! a ovo je ta cela masinaPogledajte prilog 13A majstor Rajko i tri clana posade zasluzuju sve pohvale kolikav su trud ulagali da uprave liniju i da ne zabrljaju sa farbom. Uporno su se vracali i nisanili i po desetak metara, dok su druga dvojica cistili spriceve i podmetali podmetace da bi na kraju sve ostalo kako treba :kk: Za pohvalu, vrlo profesionalno!!Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9 i na kraju finalni proizvod :vops: Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7 ponegde malo i prcne al se cistiPogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5A mi se priblizavamo poslednjem nadvoznjaku na ovoj deonici Veza za Strmovo i Pepeljevac sa LajkovcemPogledajte prilog 4A tu odmah ispod njega sam se inace redovno ukljucivao na trasu kada bih isao iz Beograda u drugom pravcu :laugh: Ito preko ove barijere, skodilak je bio ne zaustavljiv!! Pogledajte prilog 3 A odmah iza jos jedna ekipa! Ovog puta Cacani Unipromet, postavljaju ograde! Tog dana se zaista radilo na sve strane :vops: Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1Ali u daljini vec tamo kod mosta se nazirao kraj :notok: Ne moze vise da stane pa da opet ne zabrljam da ovo prebacim inace nista od plusica :gobb:
 
Vrh