Ja vise verujem da ce tranzit biti odvucen preko BP S. Crnja- AP A1, pa ka NS, zatim Fruska gora, AP ka ZG (plavo). To je ipak kombinacija AP i BP. To vazi za one iz Temisvara, mada je pitanje da li onim sa udaljenih destinacija odgovara da prolaze Temisvar i provlace se kroz sela do granice.
Cak i verzija da se kod N Beceja koristi BP do Zrenjanina i onda na NS mozda nece biti duza od ove varijante.
Put preko J Tomica je ipak lokalni, tako da ne verujem da ce ga iko koristiti ko nije bas lokalac.
Veryija da se koristi pravac TM -S Crnja - ZR - NS je opet problematicna sto od TM do ZR se ide kroz sela, mada je granicni prelaz ipak mnogo bolji. Samo sa nase strane se prolazi kroz Srpsku i Madjarsku Cnju, Aleksandrovo, B Karadjordjevo, Cestereg, B Dvor, Zitiste i Klek.
Ovu mapu sam skicirao dosta ofrlje, ali daje odredjenu predstavu Ocekujem i da budu uradjeni i neki poprecni putevi, pre svega radi povezivanja mesta oko AP, tako da ce se mozda od BG za TM najbrze ici ako se sa AP BG-ZR iskljuci kod Kovacice ili Orlovata, pa na Botos (trenutno se radi novi put), Secanj, Jasu, ali opet, to su trenutno teski lokalci.
Naravno, treba pre svega imati u vidu za koga se planiraju ovi putevi. Mi obicno krecemo od potreba lokalnog stanovnistva, ali na kraju moye da se desi ce but biti koriscen od strane Moldavaca, Ukrajinaca, severa Rumunije da idu ka juznoj Evropi ili prema Italiji i dalje. A mozda ce "carinske formalnosti" biti nepremostiva prepreka, da ce za sve njih bolje biti ici ka Budimpesti i naokolo umesto preko non-EU teritorije. Mozda i Madjari nameste vezu paralelnu sa nasom granicom, otprilike Segedin- Baja - Pecs a koridor 5c je veza sa BG-ZG. To bi ostavilo samo potrebu da se ide ka jugu, a tu Vrsacki AP ima veliku prednost nad pravcem ka ZR.
Ono sto ce sigurno biti prebaceno na Zrenjaninski pravac sa Vrsacko je saobracaj iz juzne Backe i delimicno Srema, mada su oni i sada uglavnom ili tuda. Na zalost, nas saobracaj sa Rumunijom je uvek, a i sad je neuporedivo manji od saobracaja sa Madjarskom i Hrvatskom.