Šta je novo?

Autoput Beograd–Zrenjanin–Novi Sad

Nije baš vezano za ovu temu. Prikladnije na temu o Fruškogorskom koridoru.
 
Ako imas snimljen link sa lokacijom i datumom u favorites, nemoj ga koristiti. Idi na osnovni link, onda ce raditi.
I meni je prestalo da radi pre par nedelja, pa sam to shvatio. Otvorim link iz favorites, onda ili uklonim sve iza domena (znak pitanja i sve iza) ili kliknem na baner Copernikus Browser. To me odvede na mapu celog sveta pa odatle zumujem.
 
Aradac, peskara za autoput....
565508200_2849306591925230_2948254819877270256_n.jpg
564966199_1308722247939174_2062364706577953844_n.jpg
563042569_4190634061192531_7118528614101840981_n.jpg
z8AElGWz.jpg
 
Ispod su današnje fotografije na lokaciji kod Tise sa banatske strane.

1760624966661.png



Dosta kamenja je već rasuto (možda 2/3 od sakupljenog tokom godine), čini se da je ovo samo podloga za pesak koji sledi. Inače bi im trebalo 10+ godina da dovuku dovoljno materijala za potrebnu visinu puta.

1760625179683.png


1760625192099.png


1760625204312.png


1760625222182.png


1760625242309.png


1760625256925.png
 
Da li će postojati neka veza ka E70? Jer ako sam krenuo sa NBG za Vršac, voleo bih da zaobiđem Pančevo i postojeći put Beograd Pančevo. Trenutno, nevezano od toga da li ste krenuli preko Pančevačkog ili Pupinovog mosta, završite na istom putu.
 
Sektor C obilaznice oko BG je planiran do Pančeva. Ne bi bilo loše da produže do ovog autoputa. U suprotnom, čekala bi se izgradnja poslednjeg sektora D.
 
Stali su sa radovima kod Aradca u plavnom delu reke Tise, ono kamenje što su nosili. Svi kamioni i bageri su negde odveženi a stovarište kamenja je skroz ispražnjeno, do zemlje, nema ničega više...sem prilaznog puta prema reci Tisi. U međuvremenu iz pravca peskare kod Aradca trasira se ubrzano put prema Tisi i tu su radovi intenzivni...
 
Sporo ovo ide, umesto da se krene sa najtežim objektima prvo, mostovi preko Tise, Begeja i dva preko Tamiša, i uradi ovo u roku, radi se trasiranje jer se to valjda bolje vidi, pa da možemo da kažemo, da radovi idu u dobrom smeru. Dok će za mostove trebati sigurno bar 2-3 godine, ako se svi krenu u isto vreme, a neće.

Uzimajući da ovaj projekat najverovatnije nije prioritet, finansije za EXPO, političku situaciju, deluje da ovaj auto-put neće biti gotov pre 2030.

Do tada će se broj automobila na trenutnom putu ZR-NS zasigurno povećati.
 
Pitam se koliko puta treba da se sapletemo o politički motivisan marketing i posledično spinovanje lažnih vesti oko nekog projekta, pre nego prestanemo da se iznenađujemo i ustvari odlučimo da je to neprihvatljivo?

A ne očekivano, normalno i nešto protiv čega se ne može.
 
Potrošiće se silne pare na obilaznicu oko Beograda i Pančeva a ovo što treba da se napravi će postati funkcionalno tek kada se završe delovi C i D. Postojeći Pupinov most bi bio mnogo korisniji ako bi se napravio put otprilike kao ovo obeleženo crnom bojom. Isto tako umesto preskupog tunela i mosta ja bih forsirao deo obilaznice koji je obeležen žutom bojom.
1000007910.png
 
Potrošiće se silne pare na obilaznicu oko Beograda i Pančeva a ovo što treba da se napravi će postati funkcionalno tek kada se završe delovi C i D. Postojeći Pupinov most bi bio mnogo korisniji ako bi se napravio put otprilike kao ovo obeleženo crnom bojom. Isto tako umesto preskupog tunela i mosta ja bih forsirao deo obilaznice koji je obeležen žutom bojom.

Petlja Ovča ostavlja mogućnost nastavka izgradnje AP ili BP prema Pančevu. (na slici ispod gornji krak)
1762597677929.png
 
Vrh