Šta je novo?

Autoput Beograd–Zrenjanin–Novi Sad

Ko želi, može pisati ministarstvu na: pitanja.gradjana@mgsi.gov.rs

Kada sam imao uvid u te planove ranije, tu je stojao most, od dolme do dolme.

Ja iskreno ne verujem da su išta menjali i da su to samo priče. Kao i za ono da je petlja Ečka pomerena, i ono da su zbog Mužljanaca pomerili trasu dalje od kuća.
 
U katastru i zvaničnoj animaciji instituta nasip ide skoro do reke pa šipovi.

1758638122605.png


1758638179660.png


1758638257005.png
 
Animacija je radjena odoka, ne bih puno na nju davao ynacaja, Jedino moze da se iskoristi, ako ima, podatak o duzini mosta, a i to je relativno. Pod mostom se ne vodi samo ono sto je na stubovima, vec i prilazni nasip, pretpostavljam.

Katastar, opet, pokazuje kolika je parcela rezervisana za trasu AP, ne samo za AP. To obuhvata osim saobracajnih traka i ogradu, bukobrane, kanale za odvodnjavanja, prostor za razne kablove,...
 
U katastru i zvaničnoj animaciji instituta nasip ide skoro do reke pa šipovi.

Pogledajte prilog 252591

Pogledajte prilog 252592

Pogledajte prilog 252593

Katastar nam je najbolji izvor ovde. @Aradac je u pravu što se pozicije mosta tiče. Nasipaju u plavnom delu Tise.

Ta animacija ima malo više od godinu dana. Dok su napravili animaciju, pustili u javnost. Deluje mi da je onda u redu, barem u poslednjih skoro godinu i po nisu ništa skraćivali, a verovatno i duže (nikada?).

@SunnyBoy Evo primera mosta preko Tamiša i mosta pored u nastavku.
1758640865986.png


1758640934074.png
 
Poslednja izmena:
Animacija je radjena odoka, ne bih puno na nju davao ynacaja, Jedino moze da se iskoristi, ako ima, podatak o duzini mosta, a i to je relativno. Pod mostom se ne vodi samo ono sto je na stubovima, vec i prilazni nasip, pretpostavljam.

Katastar, opet, pokazuje kolika je parcela rezervisana za trasu AP, ne samo za AP. To obuhvata osim saobracajnih traka i ogradu, bukobrane, kanale za odvodnjavanja, prostor za razne kablove,...
Ova nije rađena odoka. Animaciju je napravio Arhitektonsko-građevinski institut Novi Sad koji i projektuje autoput. I ona je najtačnija od svih do sada. Pozadinske mape nisu baš najnovije i perspektiva je čudna, ali to je to.

U katastru uglavnom gde prestaje nasip i počinju šipovi je to ucrtano suženje. Na primer početak Pupinovog mosta:

1758641216285.png
 
U prvobitnoj dokumentaciji stojalo je da je most preko Tise dug 3.800m i čak se pisalo negde da će to biti najduži most u Srbiji, tačno je bilo naznačeno od kog km i metara počinje i gde se završava, pronaćiću negde pa ću objaviti, sada stoji da će most preko Tise biti dug 1.400m što odgovara tim podacima iz katastra na Geo Srbija i tamo sam merio od suženja do suženja je tačno 1400m. Tako da ovo što sada rade sa tim kamenom, nije prilazni put već polako nasipaju veliki nasip koji će biti visok 8m u donjem delu širok 60m a u gornjem kuda ide put 30m. Kada to urade do mesta gde je predviđen most tada će taj nasip koristiti za dovoženje elemenata za most, mašina, na samoj reci će biti verovatno brod ponton za eventualne stupove u samoj reci, pošto ne znamo kakvo je arhitektonsko rešenje samog mosta. Ja sam tu i pratiću, slikaću pa ću vam ovde prezentovati.
 
Evo dokumentacija PPPPN koridora autoputa Beograd-Zrenjanin-Novi sad, poddeonica br 6, most na Tisi (počinje na 73km +700m a završava se u bačkoj na 77km + 200m) kada se to izračuna to je 3,5km (3500m)
Snimak ekrana 2025-09-24 081630.png
 
Vrh