Šta je novo?

Autokomanda

Da, samo sto je Autokomanda jedan od najvaznijih raskrsnica (petlja) u Beogradu i vec lezi na nadvoznjacima. Ako bi se dodao jos jedan nivo (etaza) onda bi to znacilo ponovno projektovanje - preprojektovanje vec postojecih stubova i greda, fakticki cela petlja lezi na stubovima i gredama. To bi znacilo zatvoriti kompletnu petlju na min god ili dve. I kostalo bi poprilicno...
Рампа за надвожњак из смета центра би почела на делу после Звечанске где нема више стубова и све је у истом нивоу. Стубови би били само преко кружног тока.
Визуелно, боље би било урадити подвожњак, али технички теже.
 
Sve što predlažete za denivelaciju Autokomande već odavno postoji, a to je UMP. Glavni pravac bi bio tunel ispod Senjaka koji bi izlazio na površinu kod JNA stadiona i nastavio se u Tabanovačkoj pa uz autoput. Preusmeravao bi se ogroman saobraćaj sa Čukarice i NBG, a usput bi se rasteretili i petlja Mostar, Teodora Drajzera, Ljutice Bogdana i na sve to bi Dušanovac dobio petlju dostojnu 21. veka.

1740508038258.png

1740508221445.png
 
Sve što predlažete za denivelaciju Autokomande već odavno postoji, a to je UMP. Glavni pravac bi bio tunel ispod Senjaka koji bi izlazio na površinu kod JNA stadiona i nastavio se u Tabanovačkoj pa uz autoput. Preusmeravao bi se ogroman saobraćaj sa Čukarice i NBG, a usput bi se rasteretili i petlja Mostar, Teodora Drajzera, Ljutice Bogdana i na sve to bi Dušanovac dobio petlju dostojnu 21. veka.

Pogledajte prilog 230496
Pogledajte prilog 230498
Naravno da postoji ali to je u domenu misaone imenice i utopije...
Na renderima i u priči to sjajno izgleda moram priznati.
 
Sada i kad su iskljuceni semafori ne vaze pravila kao pre semafora.
Tramvaj ima stop crtu, samim tim vise nema prvenstvo.
Ko skrece iz pravca Slavije u V. Stepe sada mora da propusti ove sto ulaze u kt iz bulevara oslobodjenja jer ima isprekidanu stop crtu, tako da ide pravilo desne strane. Isto i kada ulazite u kt iz pravca slavije, imate prednost sada.
Mislim vidim da niko ne radi to, ali u slucaju sudara, krivci su jasni.
 
Ma opasno su zaje*******. stvar Stvarno u praksi funkcioniše kao pre tj kao klasičan KT, ako neko bude forsirao formalnosti...eto belaja...
 
Sada i kad su iskljuceni semafori ne vaze pravila kao pre semafora.
Tramvaj ima stop crtu, samim tim vise nema prvenstvo.
Ko skrece iz pravca Slavije u V. Stepe sada mora da propusti ove sto ulaze u kt iz bulevara oslobodjenja jer ima isprekidanu stop crtu, tako da ide pravilo desne strane. Isto i kada ulazite u kt iz pravca slavije, imate prednost sada.
Mislim vidim da niko ne radi to, ali u slucaju sudara, krivci su jasni.

Ja sam veceras oko 20h prosao najnormalnije, uopste mi te linije nisu dosle do izrazaja i da treba u tom momentu da se zaustavim. Vise sam se koncetrisao na ove iz drugog smera, da li ce neko da me isece i sve standardno sto prati KT na Autokomandi. Mislim da te linije ne bi trebale da vaze, jer su postavljene samo uz semafore koji stoje i koji te linije opravdavaju. S obzirom da semafori ne rade, mislim da treba da vaze sva pravila KT kao i do sad i da uopste ljudi, ukoliko semafori ne rade, ne treba da se zaustavljaju na tim linija. Mozda u nekom pravilniku ili jos u auto skoli se to spominje, neka me neko ispravi, ali sa neke vozacke strane mislim da bi tako trebalo da bude. Ali nema semafora, ne vaze ni linije.
 
@Vrisak Postoji hijerarhija u saobracajnoj signalizaciji, a to znaci bas suprotno, kad nema semafora vaze znakovi i oznake na kolovozu. Nema tu interpretacije. Tj. ko je sta primetio ili ne, pri sudaru zakon je jasan, tu nema da kazes logicno mi je bilo ovako, jer ce advokat suprotne strane da se uhvati bas za tu liniju da odbrani klijenta.

Ovde nije trebalo stampati linije, samo tada bi bez semafora ostao klasican kt, a kad radi semafor te linije nista i ne znace, sem dopuna gde bi trebao da stanes ispred semafora.
 
@Vrisak Postoji hijerarhija u saobracajnoj signalizaciji, a to znaci bas suprotno, kad nema semafora vaze znakovi i oznake na kolovozu. Nema tu interpretacije. Tj. ko je sta primetio ili ne, pri sudaru zakon je jasan, tu nema da kazes logicno mi je bilo ovako, jer ce advokat suprotne strane da se uhvati bas za tu liniju da odbrani klijenta.

Ovde nije trebalo stampati linije, samo tada bi bez semafora ostao klasican kt, a kad radi semafor te linije nista i ne znace, sem dopuna gde bi trebao da stanes ispred semafora.
Pa te linije nisu bile pre semafora, vec su postavljene bas za semafore. Po tome, ko god da udje u KT i ako ide na 2 ili 3 izlaz, svaki put treba da stane ispred zaustavne linije i oni na drugoj strani KT takodje i ako ispred njih krenu da se ukljucuju iz tog smera, treba da cekaju sve da prodju ili poznavajuci nas saobracaj, dok im se ne ukaze prilika da ulete pre nekoga. Pa onda ta prica o rasterecenu KT uopste nema smisla, kad ces ti da se zaustavis na sred KT bez ikakvog razloga jer nista nije regulisano tim semaforima. Semafori su sami po sebi glupost, sto se videlo drugi dan i sto ljudi pricaju ovde o tome i drugim temama, a ovo sa linijama tek. Treba napraviti znak kao sto na AP postoji ogranicenje 60 na sat kada je sneg, tako bi isto i trebalo napraviti za linije, usled ne funkcionisanja semafora i slicno. Razumem da uvek mogu da ti kazu, pa kao druze imao si zaustavnu liniju sto nisi stao sa tih pravnih i saobracajnih strana kako god, ali nema smisla da ti moras na sred KTa da se zaustavis, totalno je apsurdna prica. Iovako su kruzni tokovi kriticna prica za sebe, ne treba dodavati jos ovakvih konfuzija da se cela stvar dodatno buni sve vozace.
 
Poslednja izmena:
Ja ne ulazim u to da li je resenje ovakvo ili onakvo, ja samo kazem kako je pravno i saobracajno kt trenutno uredjen. Da zanemarimo te linije za kola, ali tramvaj trenutno nema prednost po onome sto je nacrtano i zvanicno.
 
Sve što predlažete za denivelaciju Autokomande već odavno postoji, a to je UMP. Glavni pravac bi bio tunel ispod Senjaka koji bi izlazio na površinu kod JNA stadiona i nastavio se u Tabanovačkoj pa uz autoput. Preusmeravao bi se ogroman saobraćaj sa Čukarice i NBG, a usput bi se rasteretili i petlja Mostar, Teodora Drajzera, Ljutice Bogdana i na sve to bi Dušanovac dobio petlju dostojnu 21. veka.

Pogledajte prilog 230496
Pogledajte prilog 230498

Da presvucena radikalska kamarila nije dosla na vlast , ovo bi odavno bili gotovo, jos pre korone.
 
Ja ne ulazim u to da li je resenje ovakvo ili onakvo, ja samo kazem kako je pravno i saobracajno kt trenutno uredjen. Da zanemarimo te linije za kola, ali tramvaj trenutno nema prednost po onome sto je nacrtano i zvanicno.

Što je savršeno neizvodljvio, jer bi tramvaj ostao za vek i vekove zakucan u mesto ako bi poštovao prvenstvo, jer je dotok sa Slavije konstantan.
Sa druge strane oduzmi prednost tramvaju, završićeš u poljupcu sa vazdušnim jastukom..
Jedno je zakon, a drugo praksa, dok nisu crtali i stavljali semafore, bilo je sve jasnije za sve učesnike u saobraćaju.

Ah da, Bojan Bovan na čelu sekretarijata za saobraćaj je zavšrio pravni fakultet, da se bavio pravom, a ne saobraćajem bilo bi bolje sve.
 
Vrh