Šta je novo?

Autobuske stanice u Srbiji

Priboj:

P3140037.JPG
114.jpg
115.jpg
144.jpg
 
Kladovo, jedna od najskupljih autobuskih destinacija do kojih sam putovao iz Beograda. Proleća 2016. je Arivina povratna karta koštala tačno 2400 dinara sa staničnom uslugom, ježim se i da pomislim koliko košta danas. A pola godine ranije me je povratno putovanje Janjuševićem do Priboja koji je 100 kilometara dalje i za tadašnje i za današnje pojmove koštalo smešnih 1200 dinara, tu nema logike.
Valjda prevoznici sa istoka i juga misle da su im jedini putnici prebogati gasterbajteri koji do Beograda lete i tu prelaze na autobus do zavičaja, pa deru sa kartama ko da svi u ovoj državi primamo austrijske i nemačke plate.

187.jpg
188.jpg
177.jpg
178.jpg
 
@Užice
ta u Mitrovici izgleda odlično. Ko je vlasnik?
Ne znam ko je vlasnik, gradila ju je nelegalna "Opština Severna Mitrovica", ali dok je Antisrpska Ljista još bila na vlasti i izlazila na secesionističke izbore. Pitanje kako ta stanica i funkcioniše sada kada su šiptarske stranke preuzele lokalnu vlast i kada su teroristi zablokirali i privremeni organ Republike Srbije u tom gradu i sve 4 opštine severa. Odmah prekoputa nje se nalazi i improvizovana železnička stanica, sa koje su godinama saobraćala dva voza za Kraljevo dnevno sve dok ih veleizdajnički režim nije tiho ukinuo za vreme Korone.

Kolašin Prevoz iz Zubinog Potoka, Džo Travel i Kosmetprevoz iz Kosovske Mitrovice su glavni prevoznici sa severa KiM, ali nepomenik i njegov pobratim Kurti su ih prošle godine sve naterali da uzmu secesionističke "rks" tablice. Kada sam ranijih godina putovao tamo, svi autobusi sa severa su imali ili normalne srpske KM tablice, ili NP, TT i RA tablice iz najbližih registarskih područja Centralne Srbije.
 
Poslednja izmena:
Kosjerić, još jedna saobraćajno zakržljala stanica i primer mesta koje češće ima vozove nego autobuse, kao Novi Bečej i Šid. Po jedan polazak dnevno za Užice i Valjevo je sve što odavde ide, uz možda još pokoji opštinski lokal do zabačenih sela bez železnice.
PC150021.JPG
PC150011.JPG
:
 
Da li je Čačak jedina AS u Srbiji koja ima ove dugačke nadstrešnice koje pokrivaju ceo bus?

Pogledajte prilog 216115
1588533838-autobuska-stanica-cacak-epicentarpress-dron.jpg
Proputovao sam i fotografisao skoro sve autobuske stanice u ovoj zemlji sem juga KiM, mogu reći da je čačanska jedina u kojoj je ceo bus dok stoji na peronu zaštićen od kiše i snega.
Generalno stanje autobuske infrastrukture je vrlo šareno, postoje prilično veliki gradovi sa raspadnutim kao i mala mesta sa fino održavanim stanicama.
 
Ušće u Dolini Kraljeva i Mrčajevci kod Čačka su primer dva bivša opštinska mesta koja imaju male peronske AS, a ne prosto stajalište. Nažalost, u mom kraju postoji i primer gde razvijena lokalna samouprava Čajetina nema svoju stanicu, iako busevi do grada i Zlatibora(koji ima AS) voze baš često. Mislim da i Ribariće u Opštini Tutin(c. 1000 stanovnika) ima autobusku sa peronima odakle Junior Ekspres vozi do Pazara, video sam je u prolazu iz busa kada sam putovao za Crnu Goru, ali bio je mrkli mrak i nisam mogao da je slikam.


P9260079.JPG
P9260080.JPG
783.jpg
784.jpg
 
Људи само да кажем да је ова тема право освежење наспрам стандардног садржаја и да је право задовољство гледати ове слике. Само качите, да упознамо земљу.
 
Људи само да кажем да је ова тема право освежење наспрам стандардног садржаја и да је право задовољство гледати ове слике. Само качите, да упознамо земљу.
Da, tema je pravo osveženje i vrlo je zanimljiva i svaka pohvala na pokretanju.
...ali nikako nije zadovoljstvo gledati, jer je stanje totalno tragično osim par izuzetaka. Pa koliko košta da se stanica okreči jednom u 10 godina?!
U gradovima srednje veličine sigurno ima potencijala za komercijalnu upotrebu dela prostora, a kako vidimo to se retko koristi. Neka uzmu 1000 evra mesečno za neki lokal, to je lepa para od koje polovina da se uloži nazad itekako može svašta da se uradi.

Takođe je utisak i kako su prljavi skoro svi autobusi, kao i to kako bedno deluju okoline stanica.
 
Ti si @Užice retko bolestan ćovek :)

Svaka čast na otvaranju ove teme, a bogami i na ideji da slikaš sve stanice kroz koje si prošao.

Od sada dodajem novu maksimu - autobuska stanica je ogledalo lokalne samouprave.

Takođe ona može biti i odličan pokazatelj duhovnog stanja u mestu. Znate ono kako je neko mesto jednostavno depresivno - e pa ove slike pokazuju koja su to mesta - potpuno ubijena u pojam. Nije ni čudo što svi beže u Beograd ili neki drugi veći grad.
 

станица која, фактички, није ни постојала до неке 2007, 2008. године, тј. до коначног суноврата барске пруге. те 2008. је из Пријепоља било 6 или 7 полазака за Београд (два из Бара), са пристојним возним временима за брзи и пословни воз. а онда, крај
 
Mogao bi i neku temu da otvoris o turizmu u Srbiji
 
Da, tema je pravo osveženje i vrlo je zanimljiva i svaka pohvala na pokretanju.
...ali nikako nije zadovoljstvo gledati, jer je stanje totalno tragično osim par izuzetaka. Pa koliko košta da se stanica okreči jednom u 10 godina?!
Хтедох да напишем исто.
Велика већина станица је у ствари у власништву транспортних фирми које су или у стечају или састављају крај са крајем или послују добро али их за станични објекат једноставно није брига, нажалост.
 
Vrh