[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894621#p894621:2ly4qqdm je napisao(la):Igor » Pet Okt 29, 2021 10:13 pm[/url]":2ly4qqdm]Fino međutim najverovatnije će se raditi do kote 0 uz završetak perona i pratećih sadržaja dok će privremeno aneks autobuske stanice biti korišćen kao mala stanična zgrada.
Realno ne moraju ništa. Ulice od 500 m se rade po 3 godine i pobijaju rokovi tako da mogu još da tolerišu BAS jer izgleda da ovde niko ne žuri , uključujući i građane Beograda. Videće se na koliko će produžiti privremenu dozvolu za BAS na sadašnjoj lokaciji a maksimum je još 3 god po ugovoru.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894683#p894683:1thcfptw je napisao(la):prostorni planer » Sub Okt 30, 2021 8:47 am[/url]":1thcfptw]Znaci i stanicu moraju da otvore pre izbora?
Stanicnu zgradu gotovo pa nemoguće,ako vidimo da se tek sad krenulo sa radovima. Perone će sigurno otvoriti do tad[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894683#p894683:3bx21rlk je napisao(la):prostorni planer » Sub Okt 30, 2021 9:47 am[/url]":3bx21rlk]Znaci i stanicu moraju da otvore pre izbora?
Није анекс нешто мањи од постојећих шалтер сала на старој БАС.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894635#p894635:29aufe0y je napisao(la):Прле » Пет Окт 29, 2021 10:00 pm[/url]":29aufe0y]Ја себи не могу да представим да енекс може да послужи проток од 5 милиона путника годишње
Znači,najkasnije u martu se i BAS seli iz Savskog Amfiteatra da bi ustupio prostor širenju BGH20,a stanična zgrada kad bude-bude. Prokop 2 u najavi...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894663#p894663:xvfp92xm je napisao(la):HunterPG » Sub Okt 30, 2021 2:01 am[/url]":xvfp92xm]Zvanično autobusi će poceti da saobraćaju na novoj stanici u februaru ili martu, dok će kompletni radovi, tu pretpostavljam da misle na stanicu zgradu,biti gotovi u toku iduce godine.
Nekim solidnim tempom,kako se i krenulo u poslednjih mjesec dana,vjerujem da će stanična zgrada biti gotova do kraja iduce godine. Objekat sam po sebi,nije naročito zahtjevan,tako da se nadam da više neće biti prolongiranja tj. probijanja rokova.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894794#p894794:21bkbckw je napisao(la):Užice » Sub Okt 30, 2021 6:59 pm[/url]":21bkbckw]Znači,najkasnije u martu se i BAS seli iz Savskog Amfiteatra da bi ustupio prostor širenju BGH20,a stanična zgrada kad bude-bude. Prokop 2 u najavi...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894663#p894663:21bkbckw je napisao(la):HunterPG » Sub Okt 30, 2021 2:01 am[/url]":21bkbckw]Zvanično autobusi će poceti da saobraćaju na novoj stanici u februaru ili martu, dok će kompletni radovi, tu pretpostavljam da misle na stanicu zgradu,biti gotovi u toku iduce godine.
Nadajmo se samo da se završetak kompletne stanice neće odužiti u narednih pola veka kao kod Prokopa. Do pola decenije izgradnje smo već skoro stigli (radovi na stanici otvoreni 3.03.2018. zvanični rok za otvaranje bio septembar 2019. ).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894794#p894794:jp9t6x86 je napisao(la):Užice » Sub Okt 30, 2021 6:59 pm[/url]":jp9t6x86]Znači,najkasnije u martu se i BAS seli iz Savskog Amfiteatra da bi ustupio prostor širenju BGH20,a stanična zgrada kad bude-bude. Prokop 2 u najavi...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894663#p894663:jp9t6x86 je napisao(la):HunterPG » Sub Okt 30, 2021 2:01 am[/url]":jp9t6x86]Zvanično autobusi će poceti da saobraćaju na novoj stanici u februaru ili martu, dok će kompletni radovi, tu pretpostavljam da misle na stanicu zgradu,biti gotovi u toku iduce godine.
Nadajmo se samo da se završetak kompletne stanice neće odužiti u narednih pola veka kao kod Prokopa. Do pola decenije izgradnje smo već skoro stigli (radovi na stanici otvoreni 3.03.2018. zvanični rok za otvaranje bio septembar 2019. ).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895617#p895617:1cbfcsyn je napisao(la):Užice » Tue Nov 02, 2021 7:41 pm[/url]":1cbfcsyn]U Evropi je jedino Tirana srušila do temelja glavnu autobusku i glavnu železničku stanicu.
Ipak, mora se priznati da smo ozbiljnija država barem od njih: kod nas se nova autobuska i nova železnička grade,iako puževskom brzinom, a u Tirani se novi stanični objekti neće ni graditi: lokalni i međunarodni autobusi polaze sa više malih stajališta bez ikakve infrastrukture, kakva u Srbiji ima svako selo, a železnički saobraćaj će u Albaniji najverovatnije biti potpuno ukinut 8) lakše mi je kada vidim da ima i većih banana-država u okruženju, ali opet mi je neprijatno što se moramo porediti sa Albanijom, jer nismo ista ravan,niti smo bili, niti ćemo ikada biti treba da gledamo kako autobuska i železnička infrastruktura izgleda u Mađarskoj,Rumuniji,Bugarskoj,Hrvatskoj, i da nam to bude neki uzor ,ako već nisu razvijenije zemlje u ostatku Evrope.