Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Daj bože da si u pravu ali nije samo forum ,bila su 3 teksta u raznim novinama u 2 dana. U svakom slučaju navijam da si u pravu.
 
Pa ako je tačno da su pri kraju sa projektom za građevinsku dozvolu, moguće da će pogurati da izgradnja zgrade krene pre kraja godine, pa su zbog toga konačno odlučili da završe betoniranje ploče.
 
Ima li neko da prolazi,radi li se od ponedeljka Ili je bilo samo zbog frke u javnosti
 
ima nekoliko radnika tokom dana, betoniraju deo gde su peroni

DJI-0014.jpg
 
Trenutno važeca cena
-ulaz na peron za željeni bus - 190 din -
za uzvrat putnik dobije mnogo ničega ...
Al zato te pare nisu dovoljne za potrebe samo održavanja bez potrebne centralne stanice
jer veličina Bgda (prečnik 60 km) sasvim lepo se zadovoljava i funkcioniše (tranzitnim) prolaznim stajalištima, koja su inače u katastrofalnom stanju
:sesir:
 
@boca-ica: kada bi stanica zivela samo od tog prihoda :) A usluge PREVOZNICIMA, pre svega...

@dr strangelove: Meni ovo izgleda da se spremaju peroni. Betoniraju se, ono zuto, kao pesak cini mi se da je poslednji sloj pred asfaltiranje. Izgleda da je BAS ovog puta dobio definitini datum za iseljenje sa stare lokacije. Peroni ce biti gotovi, i svi su izgledi da cemo vrlo brzo na ovoj lokaciji imati nekakve autobuse. Verovatno prvo parking, koji je odavno gotov, a najverovatnije i dolasci/polasci. Moja procena je da ce sve ovo poceti da funkcionise u nekakvom obliku krajem ove i pocetkom sledece godine - najdalje do proleca.
 
@boca-ica: kada bi stanica zivela samo od tog prihoda :) A usluge PREVOZNICIMA, pre svega...

To ne umanjuje njenu prevazidjenost
U okolnim mestima bus stanice prazne i propadaju.
Nek ,,okrecu,, tamo , nek oni i živnu
i prihoduju , a usput nek i trljaju glavu sa pratecom problematikom gl. bus stanica
Bgd mora da se rasterecuje od balasta

Prevoznik kad sve sabere i oduzme
ne bi ništa izgubio
čak šta više mozda bi koj sitan procenat bio dodatno u plusu.

U Bgd treba samo više usputnih modernih terminusa-prolaznih stajališta

koncept nove stanice je prevazidjen a ona još nije ni završena...
:sesir:
 
Концепт станице није превазиђен, већ се она гради на погрешном месту. Аутобуска станица пружа већу удобност и виши степен безбедности путника. Савремена и добро организована станица мора да има чекаоницу, ресторан, носаче кофера, шалтер информација, шалтер продаје карата, наткривене пероне, нужник, амбуланту, полицију и др. службе које олакшавају одвијање саобраћаја.

На стајалиштима путници немају ништа. Немају заштиту од кише и лошег времена, немају где да седну и да одморе, нема никог да им пружи информацију да ли аутобус касни или је отказан полазак,... Немају ништа. То што људи избегавају да плате станичну карту, то што БАС нуди лоше услуге и то што је ГСП лоше организован, не значи да не треба да постоји станица.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876441#p876441:ii7ofkyu je napisao(la):
overdrive » 01 Sep 2021, 10:02[/url]":ii7ofkyu]Концепт станице није превазиђен, већ се она гради на погрешном месту. Аутобуска станица пружа већу удобност и виши степен безбедности путника. Савремена и добро организована станица мора да има чекаоницу, ресторан, носаче кофера, шалтер информација, шалтер продаје карата, наткривене пероне, нужник, амбуланту, полицију и др. службе које олакшавају одвијање саобраћаја.

На стајалиштима путници немају ништа. Немају заштиту од кише и лошег времена, немају где да седну и да одморе, нема никог да им пружи информацију да ли аутобус касни или је отказан полазак,... Немају ништа. То што људи избегавају да плате станичну карту, то што БАС нуди лоше услуге и то што је ГСП лоше организован, не значи да не треба да постоји станица.
Sve, ali ovo.
Bukvalno sam busom prošao celu Evropu, ali amalinsku službu ne videh nigde. :lol: :mrgreen: :D
 
Mislim da su i šalteri prevazidjeni. U doba online kupovine, aplikacija, digitalnih ekrana, šalteri predstavljaju čist višak. Treba nam više automata a ne da sve radimo manuelno kao pre 50 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876464#p876464:13r16927 je napisao(la):
milaki990 » Sre Sep 01, 2021 10:00 am[/url]":13r16927]Mislim da su i šalteri prevazidjeni. U doba online kupovine, aplikacija, digitalnih ekrana, šalteri predstavljaju čist višak. Treba nam više automata a ne da sve radimo manuelno kao pre 50 godina.
Potpuno se slažem. Problem je što je veliki deo stanovništva nepismen odnosno digitalno nepismen. Da su ljudi digitalno pismeni ne bi nam trebali ni šalteri u bankama, državnim ustanovama, kase u marketimaa..ali nije tako. Da je broj šaltera predimenzioniran jeste a da se to promeni trebaće vremena i da dođu neke nove generacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876446#p876446:2810opa9 je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Sep 01, 2021 10:21 am[/url]":2810opa9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876441#p876441:2810opa9 je napisao(la):
overdrive » 01 Sep 2021, 10:02[/url]":2810opa9]Концепт станице није превазиђен, већ се она гради на погрешном месту. Аутобуска станица пружа већу удобност и виши степен безбедности путника. Савремена и добро организована станица мора да има чекаоницу, ресторан, носаче кофера, шалтер информација, шалтер продаје карата, наткривене пероне, нужник, амбуланту, полицију и др. службе које олакшавају одвијање саобраћаја.

На стајалиштима путници немају ништа. Немају заштиту од кише и лошег времена, немају где да седну и да одморе, нема никог да им пружи информацију да ли аутобус касни или је отказан полазак,... Немају ништа. То што људи избегавају да плате станичну карту, то што БАС нуди лоше услуге и то што је ГСП лоше организован, не значи да не треба да постоји станица.
Sve, ali ovo.
Bukvalno sam busom prošao celu Evropu, ali amalinsku službu ne videh nigde. :lol: :mrgreen: :D

Мислим да би амалини били од користи, а нарочито старијим и дементним путницима, који се једва вуку кроз станицу и који не знају који аутобус где иде. Више пута сам био сведок да пензионери изгубљени уђу у погрешан аутобус или да не могу да вуку своје кофере. Онда траже помоћ од осталих путника, а станично особље и превозник им не помажу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876464#p876464:oftl67pk je napisao(la):
milaki990 » Sre Sep 01, 2021 11:00 am[/url]":oftl67pk]Mislim da su i šalteri prevazidjeni. U doba online kupovine, aplikacija, digitalnih ekrana, šalteri predstavljaju čist višak. Treba nam više automata a ne da sve radimo manuelno kao pre 50 godina.

Аутомати су једно од решења, али ја мрзим кад морам да се бавим тзв. апликацијама јер некад морам нешто и да питам. На шалтерима највише даве дементни и изгубљени људи. Онај ко зна шта хоће и где хоће, не дави.
 
Ovaj projekat koj još nije ni završen jeste i po mnogim dr. stavkama zastareo i prevazidjen.Što su u predhodnim postovima dr. forumaša primedbama i potvrdjeno .... a ima još sijaset ne dostaka i zamerki za nabrajati.
Autobusko pristanište možemo upotediti sa vazdušnim pristaništem.
Stim što se vazdušna pristaništa i prave i organizuju futuristički kako bi u momentu otvaranja tj puštanja u rad i za neki buduci period bila moderna i odgovarala zahtevima prevoznika i potebama putnika

Ova bus stanica nit je projektovana nit se gradi nit ce imati trunku futurizma
Koncept i organizacija objekata, smerova i raznih površina za kretanje savršeno jeste za neko selo.... za velegrad tj. za nj. br putnika prevazidjeno

Jedino što može sada pametno da se uradi je proglasiti je za ,, čarter - turistički,, terminus.... glavna definitivno ne
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876465#p876465:157bymi6 je napisao(la):
Veteran » Sre Sep 01, 2021 11:06 am[/url]":157bymi6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876464#p876464:157bymi6 je napisao(la):
milaki990 » Sre Sep 01, 2021 10:00 am[/url]":157bymi6]Mislim da su i šalteri prevazidjeni. U doba online kupovine, aplikacija, digitalnih ekrana, šalteri predstavljaju čist višak. Treba nam više automata a ne da sve radimo manuelno kao pre 50 godina.
Potpuno se slažem. Problem je što je veliki deo stanovništva nepismen odnosno digitalno nepismen. Da su ljudi digitalno pismeni ne bi nam trebali ni šalteri u bankama, državnim ustanovama, kase u marketimaa..ali nije tako. Da je broj šaltera predimenzioniran jeste a da se to promeni trebaće vremena i da dođu neke nove generacije.

Сутра нам неће требати ни сам аутобус јер ће све ићи преко интернета и нећемо излазити из својих станова.

Шта се дешава када нестане струје? Нико не може да купи карту.
 
Треба омогућити све опције - и шалтер, и аутомат за карте, и интернет куповину карте.
 
overdrive":36sd8vmu je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876465#p876465 je napisao(la):
Veteran » Sre Sep 01, 2021 11:06 am[/url]":36sd8vmu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876464#p876464 je napisao(la):
milaki990 » Sre Sep 01, 2021 10:00 am[/url]":36sd8vmu]Mislim da su i šalteri prevazidjeni. U doba online kupovine, aplikacija, digitalnih ekrana, šalteri predstavljaju čist višak. Treba nam više automata a ne da sve radimo manuelno kao pre 50 godina.
Potpuno se slažem. Problem je što je veliki deo stanovništva nepismen odnosno digitalno nepismen. Da su ljudi digitalno pismeni ne bi nam trebali ni šalteri u bankama, državnim ustanovama, kase u marketimaa..ali nije tako. Da je broj šaltera predimenzioniran jeste a da se to promeni trebaće vremena i da dođu neke nove generacije.

Сутра нам неће требати ни сам аутобус јер ће све ићи преко интернета и нећемо излазити из својих станова.

Шта се дешава када нестане струје? Нико не може да купи карту.
Kad nestane struje šalteri ne rade, telefon radi dok ima baterije.

Šalterska prodaja treba da postoji dok postoji potražnja. Kriminal je što postoji potražnja za internet kupovinom, i uopšte dostupnosti informacija a naši prevoznici i stanice to ignorišu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876517#p876517:1gse2rbt je napisao(la):
overdrive » Sre Sep 01, 2021 12:55 pm[/url]":1gse2rbt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876465#p876465:1gse2rbt je napisao(la):
Veteran » Sre Sep 01, 2021 11:06 am[/url]":1gse2rbt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876464#p876464:1gse2rbt je napisao(la):
milaki990 » Sre Sep 01, 2021 10:00 am[/url]":1gse2rbt]Mislim da su i šalteri prevazidjeni. U doba online kupovine, aplikacija, digitalnih ekrana, šalteri predstavljaju čist višak. Treba nam više automata a ne da sve radimo manuelno kao pre 50 godina.
Potpuno se slažem. Problem je što je veliki deo stanovništva nepismen odnosno digitalno nepismen. Da su ljudi digitalno pismeni ne bi nam trebali ni šalteri u bankama, državnim ustanovama, kase u marketimaa..ali nije tako. Da je broj šaltera predimenzioniran jeste a da se to promeni trebaće vremena i da dođu neke nove generacije.

Сутра нам неће требати ни сам аутобус јер ће све ићи преко интернета и нећемо излазити из својих станова.

Шта се дешава када нестане струје? Нико не може да купи карту.
Kad nestane struje uključi se sprava zvana agregat tako da nikada nema prekida struje.
 
Što se tiče informisanosti (dostupnosti informacija), to se slažem. Vrlo često nailazim na sajtove koji nisu zvanični, a informacije su im 500x bolje nego li na zvaničnim sajtovima.
 
Vrh