Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

За сада још ништа, ради се пројекат.

ПОЛАСЦИ СА СТАНИЦЕ "ЈУГ" ДО ПОЧЕТКА 2025. ГОДИНE: Радови на аутобуској станици на Аутокоманди приводе се крају​

С.В., 12. 11. 2024. у 14:10

РАДОВИ на аутобуској станици "Југ" на Аутокоманди приводе се крају, а планирано је да до краја године све буде спремно за путнике који ће одавде да путују ка јужним деловима наше земље.​

 
I tako, nova stanica je postala stara.

Ah sto volim kada ovako curka ulje

1731745675659.png
 
Ajde na stranu ta sitnica, ali deluje da je nova stanica otvorena pre par nedelje popunjena na od prilike 80% kapaciteta. Na svim slikama je parking skoro pa popunjen.
 
Vikend je bajo hehe.
Nego po snimku stanicna zgrada ni N od nastavljene sto me navodi na sledece pitanje:
Da li armatura koja je izlozena atmosferskim uticajima i koja je ocigledno korodirala (vidi se iz aviona, da ne kazem drona) da li ona gubi svoja svojstva?
 
Ajde na stranu ta sitnica, ali deluje da je nova stanica otvorena pre par nedelje popunjena na od prilike 80% kapaciteta. Na svim slikama je parking skoro pa popunjen.
Svakako je tendecija smanjenje autobuskog saobraćaja. Kad se otvori stanica JUG i pruga za Suboticu pašće dodatno potreba za parking mestima.
 
Svakako je tendecija smanjenje autobuskog saobraćaja. Kad se otvori stanica JUG i pruga za Suboticu pašće dodatno potreba za parking mestima.
S obzirom da ovaj parking ima 80 mesta a stari je imao 120 jasno je da je u padu autobuski saobraćaj sa stanice.
 
Kao neko ko živi tu u blizini, mogu da kažem da evo već nakon više od mesec dana otkako radi stanica, saobraćaj nije nešto u kolapsu. Par puta kada sam prolazio prema Holiday Inn-u ka autoputu najviše što sam video bila su dva autobusa na ulici. Nikakve kolone autobusa ne postoje kako se mračilo po socijalnim mrežama. I na samoj stanici nema nešto preterano vozila, deluje kao da radi sa pola kapaciteta. Ništa specijalno po tom pitanju.
 
Vikend je bajo hehe.
Nego po snimku stanicna zgrada ni N od nastavljene sto me navodi na sledece pitanje:
Da li armatura koja je izlozena atmosferskim uticajima i koja je ocigledno korodirala (vidi se iz aviona, da ne kazem drona) da li ona gubi svoja svojstva?

Ne značajno, diskutovali smo kad su Prokop nastavljali da rade i tad je neko objasnio kako je mala količina metala koji oksidira, ali bi trebalo da se ispeskira rđa da bi dobro vezala armatura za beton i eventualno ukloni mali sloj betona ako su uočene promene.
 
Povećanje kapaciteta nije predviđeno - broj putnika BAS-a godinama je u padu.
Kao neko ko živi tu u blizini, mogu da kažem da evo već nakon više od mesec dana otkako radi stanica, saobraćaj nije nešto u kolapsu. Par puta kada sam prolazio prema Holiday Inn-u ka autoputu najviše što sam video bila su dva autobusa na ulici. Nikakve kolone autobusa ne postoje kako se mračilo po socijalnim mrežama. I na samoj stanici nema nešto preterano vozila, deluje kao da radi sa pola kapaciteta. Ništa specijalno po tom pitanju.
Većina ljudi ne razume funkcionisanje saobraćaja, pa ne treba pratiti šta se o tome trtlja na društvenim mrežama.

Autobusi ne mogu da zakrče ulice, to je smešno, a mogu li da ih zakrče 'ta silna vozila koja dovode putnike na BAS'? Hmh. Pa aerodrom ima više putnika od BAS-a... ali takve činjenice se mahom ne znaju.
 
Poslednja izmena:
Pa to o zakrčenju mahom nisu pisali putnici, nego oni koji su planirali da narod dovoze ko stoku obilaznicom. Da se nije digla buka po tim društvenim mrežama, tako bi i bilo.

Ono sa čime su ljudi imali problem i dalje ostaje problem - periferna lokacija stanice i vrlo loša pokrivenost gradskim prevozom.
 
Ne znam da li sam propustio, nisam nigde pročitao da je neko od nadležnih objasnio ili neko na temi komentarisao
kako će putnici prilaziti pešaka stajalištu jug.
Ja redovno izlazim iz gradskog prevoza kod Franša (Vračarska strana - 46,55,17,18), pređem pešaka preko nadvožnjaka i bus sačekam
na stajalištu gde sada staju medjugradski. Ovo radi velika većina putnika koji izlaze na opisanom stajalištu. Ne dovoze svakoga automobilima,
naročito ne putnike koji putuju nedeljno ili svakodnevno.
Nije jasno kako će se prilaziti stajalištu jug sa iste strane autoputa a tek ne sa kontra strane autoputa.
 
Па може да се направи пасарела и то релативно брзо, од челичних профила. А даље може и неко трајније решење,
 
Jasno je šta sve može ali ne verujem da je to u planu do puštanja stanice-stajališta jug. Bar niko ne pominje.
Nadam se da će pritisak biti veći da se nešto reši po ovom pitanju.
Sećamo se da je prvo "rešenje" bilo da istovaraju ljude kao stoku kod Tranšpeda ako neće da se vozaju još 30ak km do glavne.
 
Не бој се, ту ће да продуже соло 36, и појачаће му ред вожње. Затим 38л и 70 ће у смеру ка Петљи Ласта преусмерити преко Југ, ма имаће непосредних веза више од Прокопа. Чак ће у близини имати соло 18 и соло 39.
 
Samo neka mi niko ne kaže sada kako je ovo SR…. Od stanice OK. Dok neko ne pogine neće se dozvati pameti…Za ove rupe koje stoje mesec i više neko treba da odgovara i to pre nego neko ovde ozbiljno strada!!!
DOZOVITE SE PAMETI,Idio….!
IMG_6618.jpeg
IMG_6617.jpeg
IMG_6616.jpeg
 
Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда је објавила 06.11.2024. измењену пројектну документацију за увид за Аутобуску станицу „БАС“. Документација је од 14.10.2024., и прилично је велика 2.412.445.975 кб https://nabavke.beoland.com/
 
Ni većeg broja šaltera ni sporijeg rada. Polovina njih na šalteru izgleda ko da prvi put vidi novac, kartice i karte.
 
Vrh