Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Ugrubo i ručno sam sam izračunao na staron BAS-u oko 130 mesta, a na novom oko 80.

Vidi se da je značajnije više bilo na starom mesta.

Screenshot_20241001_173437_Maps.jpg

Screenshot_20241001_173504_Maps.jpg
 
За аутобусе који имају дуже задржавање или ноће могу да направе издвојени паркинг уколико буде било потребе.
У већини случајева задржавања су око сат времена, када се прави ред вожње рачуна се на то да возач уради обавезних 45 минута паузе на паркингу и иде назад или се само замене возачи.
 
Poslednja izmena:
I šta da onda rade oni koji ostanu bez mesta? Negde moraju da se parkiraju, parking nema dovoljan kapacitet.
Слажем се да нема довољан капацитет, али и на овој слици се види да има празних места за дугачке аутобус у реду поред.
На сваком видео запису из ваздуха који је објављен од како је отворена станица увек има празних места...
 
Биће да се смањио број аутобуса. Мислим да су оригинално и Обреновачки аутобуси требали да иду до нове БАС па су ипак остали код ТЦ Галерија.
 
Све линије које полазе са територије Београда би требале да полазе са окретница по граду.
 
Мислиш као што су део потеза 400 скратили до Вождовца?
 
Imaš preko ulice ogroman parking na kome je do sada uvek bilo mesta... Pored u Belville-u je 3. zona i u tom delu oko zgrade AirSerbia uglavnom ima mesta.
Trebalo bi samo u Marka Hristića staviti semafor na ovom pešačkom, pošto će biti više ljudi, a posebno ljudi sa koferima koji će sporije prelaziti...

Pogledajte prilog 213421

Moram da pohvalim "gradske čelnike" kako se to kaže... Na ovom Google snimku se vidi pešački prelaz u Marka Hristića, ali nema semafora. Izgleda da su u sklopu projekta autobuske stanice postavili i semafore, pošto sam malopre tu prošao i sada ima semafora na tom mestu.
 
Паркинг места су кратка за тросовинце. Ако се тросовинац паркирао браником до ивичњака испред себе, онда позади вири. Ако се паркира скроз напред точковима до ивичњака, онда возач мора да излази у блато.
 
Паркинг места су кратка за тросовинце. Ако се тросовинац паркирао браником до ивичњака испред себе, онда позади вири. Ако се паркира скроз напред точковима до ивичњака, онда возач мора да излази у блато.
Znači,vozač ima izaći na zadnja vrata. 😉
 
Боље да је Београд имао неколико мањих аутобуских станица. Овако ће се само повећати хаос код Аутокоманде…
 
Аутобуска Станица БАС (НБГ)

зато ће бити и стајалиште ЈУГ којим ће управљати БАС

Или можда Име оператера_тип инфраструктуре_географска одредница јер није искључено да ће у будућности да буде још оператера

БАС, Ласта, Стрела,град Београд
Аутобуска станица, аутобуско стајалиште
НБГ, Југ, Дунав,(север) и тд...
 
Ко управља паркингом? Колико кошта паркирање? Не видим никакву таблу, а нема информација ни на интернету. Осим паука, има посла и за тржишну инспекцију или неког ко је надлежан.

Може ли уопште са долазних перона да се стигне до анекса, трамвајског стајалишта Ђорђа Станојевића и железничке станице, а да се не иде около, тротоаром у Јурија Гагарина и Антифашистичке борбе? Тј. да се са долазних прође поред приградских до анекса? Та пешачка веза је битна за преседања на возове, као и за будућу линију 93 кроз Милутина Миланковића.
 
Vrh