Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS


Kačim zbog ovog dela:


Šapić se osvrnuo i na kašnjenje radova na izgradnji nove autobuske stanice, navodeći da je razlog za to što Privremeni organ na svaka tri meseca mora da usvaja privremeni budžet, zbog čega mnogi procesi koji traju duže od toga nisu mogli da budu započeti.

Ocenio je da bi autobuska stanica, da nije bilo Privremenog organa, koji gradom upravlja prethodnih šest meseci od raspisivanja izbora za 17. decembar 2023. godine, bila završena puno ranije.”

Svaki dalji komentar je suvišan…
 
Ah taj čuveni privremeni organ, zbog njega sigurno i Bulevar Patrijarha Pavla kasni...

A i koliko se ja sećam dotični je jesenas govorio da će novi BAS biti gotov u januaru, tada nije bilo privremenog organa, što tada nisu regulisali sve papirološki...
 
Kako sporo rade, ne bih se zacudio da budes u pravu.... Ali, hajde da i ja izadjem sa mojom pretpostavkom, pda vidimo ko ce biti "blizi" sa datumom :)

Kada uzmemo sta ce se sve desavati u narednom periodu, verujem da je zavrsetak peronskog dela planiran krajem maja, do 2. juna najkasnije. Ali, kada uzmem koliko sporo rade, ne bi me zacudilo da konacni zavrsetak bude u septembru 2024. Bilo bi idealno u avgustu mesecu, jer tada su ljudi na odmorima i taman kad budu hteli da odu negde autobusom nemaju pojma odakle ce im krenuti BUS, a jos bilje kad se vratite u BG a autobus vas doveze do nove BAS, pa onda razmisljate kako sad stici do kuce :) Doduse, meni ce novi BAS biti blizi, pa jedva cekam da se preseli u blok 42... ;)
 
Bila je par strana ranije slika table za pvu poslednju internu saobraćajnicu:

Poruka u temi "Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)"
https://forum.beobuild.rs/threads/a...utna-i-novoplanirana-na-nbg.1721/post-1239609

Tu piše da je rok 120 dana. Tako da čak i da završe peronski deo ranije, nema puštanja stanice bez ove saobraćajnice (bar sam ja tako razumeo, nek me demantuje neko ako nisam u pravu slobodno). I pretpostavljam da će svakako da se razvuku i sa platoom jer znaju da ne moraju završiti pre ove interne saobraćajnice.

Uz to, u junu su izbori, pa formiranje vlasti u BG itd. Previše je to sve faktora, uz ionako pesimistične prognoze obzirom na istoriju ovog projekta, da bi očekivali neku brzinu i poštovanje rokova. Kraj godine je po meni najrealniji rok.

Jedino što može da pogura je ako BNV pogura izmeštanje starog basa pa da onda mora da se pusto ranije. Ali tobi po meni bila najgora moguća varijanta jer svakako neće biti završena nova stanica pa će to preseljenje biti takav štap i kanap (više nego što je već planirano bez stanične zgrade i ostalih sadržaja) da to ne bih poželeo nikom.

Moje skromno mišljenje na ovu temu, kao laika…
 
Ај то што ће да је "отворе" питање је када ће сав саобраћај да се пребаци овде а да се у СА затвори?
 
Ма њима није проблем да "отворе било шта. Као што папир трпи све, тако и камера снима све. А да неко не би поставио питање, засипају те инофмрацијоним смећем 24/365
 
Privremeni organ može da otvori privremenu stanicu do izbora privremenog gradonačelnika koji će opet raspisati prevremene izbore i time opet prerasti u privremeni organ koji će nastaviti sa bezvremenskom izgradnjom privremene stanice...i tako do uvođenja letećih autobusa kojima će tada biti umesto privremene stanice biti potreban privremeni busodrom...
 
Hejteri će reći da ovo Dr Šapić namerno kupi sebi vreme.

 
Нека га, само да изаберемо префикс:
кило
мега
гига
тера
екса
пента
 

Нема од тога ништа, треба то по Путиновом методу, дати неком способном да води БАС нпр Делти и Мишковићу и да трпи губитак (ако га буде било) а за узврат да добије нешто што жели.
 
Нема од тога ништа, треба то по Путиновом методу, дати неком способном да води БАС нпр Делти и Мишковићу и да трпи губитак (ако га буде било) а за узврат да добије нешто што жели.
Slažem se. Ovi su uspeli da upropaste i monopolsku firmu! To je već za udžbenike!
 
Нема од тога ништа, треба то по Путиновом методу, дати неком способном да води БАС нпр Делти и Мишковићу и да трпи губитак (ако га буде било) а за узврат да добије нешто што жели.
Мишковић би чак испројектовао рационалнију станицу, са адекватним саобраћајним површинама, адекватним позицијама перона и шалтер сале, хотелом и осталим пратећим садржајима.
 
IMG_5710.jpeg
IMG_5706.jpeg
IMG_5711.jpeg
 
Vrh