Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Зар је тешко излити прву плочу, и на њој направити монтажну зграду по узору на тзв. анекс?
 
I dalje mi ne ide u glavu kako oni misle da ovo otvore bez stanične zgrade.
Pa imaju šalter salu i malu čekaonicu sa bifeom, plus toalet (ukupno 1.200m2). Železnica koja se naslanja na objekat, ubrzano , završava neke komercijalne objekte, koju trafiku i brzu hranu. Samo da pokriju, ograde, postave rampe i signalizaciju i internet veze i autobuse će prebaciti. Od 600 radnika ostaviće koliko treba a ostatku neka je bog u pomoći!
S obzirom da sad železnica (čitaj država) tu već projektuje velelepnu staničnu zgradu železnice onda zgrada autobuske neće ni biti napravljena jer je višak, možda neki komercijalni objekat, tržni centar i poslovni prostori (jer šta će zgrada za 600 zaposlenih kojih neće biti)
 
За нашег мученог човека анекс ће бити више него довољан. Србин може да стоји на киши, сунцу, може да непије воде да трпи да не иде у клоњу. Шта нам више треба..
 
Да ли ће их можда недостатак станичне зграде натерати да омогуће online куповину (не резервацију) карата? По узору на СрбијаВоз
 
Тзв. анекс ми делује пристојније него постојећи станични објекат у Савамали.
Очигледно су први за одстрел онај бутик са сувенирима и крајшком музиком, бифе карираног стоњака избушеног жаром цигаре и Бастурс или како се зове више.
 
Да ли ће их можда недостатак станичне зграде натерати да омогуће online куповину (не резервацију) карата? По узору на СрбијаВоз

To zavisi od autoprevoznika, ne od njih.
Nekoliko autoprevoznika je već uvelo takvu opciju, ali i dalje je to mali broj.
 
Pa nije da ne mogu, oni već prodaju karte svih prevoznika koji idu iz i za Beograd, tj imaju sistem za to. Mogu da uvedu online prodaju kroz njihov sistem, prevoznici bi onda samo prihvatali i takve karte, a sve ostalo bi bilo kao i sada.
 
Некако није добро искоришћена цела та парцела, шта ће бити на овим лединама са стране, где је жбуње и растиње? То је велики простор.
 
Ako kupiš online kako će ti pojedini prevoznici očitati e-kartu kada nemaju opremu za to?
Onda ćeš morati da je štampaš te ništa ne dobijaš kupovinom preko interneta, osim manjeg čekanja na šalteru, ali tamo nikada nisam čekao duže od 10 minuta.

Da bude još jače, pojedinici prevoznici i dan danas ručno pišu kartu i sad mogu n da ih zamislim sa e-kartom, teško.🙃
Kada svi uvedu čitače u svojim autobusima, tek tada mogu da uvedu takvu uslugu.
 
uzmite u obzir da to ovde i kada se uvede nesposobni su da implementiraju kako treba.. drugar i ja kupili kartu online do Zagreba (Čazmatrans/Niš Ekspres) u busu svi sem nas i još dvoje hrvata imali klasičnu numerisanu BAS kartu pa smo se snašli tako što smo odmah seli skroz napred na ona četiri kraljevska sedišta koje vozači nikome nedaju

s druge strane, očaj su mi ove karte što sada prevoznici izdaju kao obične fiskalne račune (prvi put sam tako nešto video u Bugarskoj) i sećam se kako u početku radnici na BAS-u zbunjeni nisu želeli da rade rezervacije za takve karte dok nisu ukačili da ih svi uvode masovno (pretpostavljam da je svima bilo lakše da pređu na takve "karte" nakon fiskalizacije, nisam upućen)

svakako je na nivou na kome su i same stanice
 
s druge strane, očaj su mi ove karte što sada prevoznici izdaju kao obične fiskalne račune (prvi put sam tako nešto video u Bugarskoj) i sećam se kako u početku radnici na BAS-u zbunjeni nisu želeli da rade rezervacije za takve karte dok nisu ukačili da ih svi uvode masovno (pretpostavljam da je svima bilo lakše da pređu na takve "karte" nakon fiskalizacije, nisam upućen)

Ah, to misliš na dvadesetmetarski toalet papir zvani "putna karta" koji se sastoji od 3 dela na koje moraš paziti, jer ako se kupon izgubi ode mast u propast.
Ne zna se koje gori dal autoprevoznici, dal BAS..

A ni gore pomenuti Srbija Voz se nije puno proslavio sa online kupovinom, aplikacija često dobija "PMS" pa je tog dana neupotrebljiva.
Blagajnice tri puta gore od onih na BAS-u, ode ti voz dok ti odrade kartu..
Uopšteno se jako teško prilagođavamo novim tehnologijama.😄
 
Некако није добро искоришћена цела та парцела, шта ће бити на овим лединама са стране, где је жбуње и растиње? То је велики простор.
Плашим се да ће то после да продају за неке друге зграде. А било је приче да кубуре са простором за паркирање аутобуса и да ће као да се нешто ту компензује са железницом.
 
Vezano za prodaju karata onlajn, u onoj državi gde je najbednije, najneslobodnije, a što @Analitičar bolje zna od onih koji žive tamo, nema nikakav čitač onlajn karata. Prosto vozač autobusa, ili kondukter u vozu pred sam polazak dobijaju spisak prodatih karata preko svih sistema. Vozač ili kondukter samo gledaju broj mesta, i u određenim slučajevima prebrojavaju putnike. Na autobuskim stanicama se informacija obnavlja, i vozač autobusa obavezno odlazi na službeni šalter. Na železnicama se informacija obnavlja onlajn. U praksi, nešto više od pola karata se proda onlajn.
 
Да ли ће их можда недостатак станичне зграде натерати да омогуће online куповину (не резервацију) карата? По узору на СрбијаВоз
U Srbiji ne postoji online red vožnje koji pokriva sve prevoznike, a ti očekuješ online prodaju karata.
Možda sa DinomOnline
 
Autokomanda iz raja izašla za ove lopove..

Nego, šta je novinar hteo da kaže ovim pasusom, neka ironija?
Screenshot_20230823_131420_Chrome.jpg
 
Bogami kad se već niko ne buni mogli su i na 300 dinara da zaokruže. Ovce su za šišanje.

A i imajte malo srca, pa od čega da živi onih 11 članova Odbora Direktora BAS-a? Teška je njihova sudbina, treba im pomoći na sve načine.
 
Autokomanda iz raja izašla za ove lopove..

Nego, šta je novinar hteo da kaže ovim pasusom, neka ironija?
Pogledajte prilog 171017
Нажалост, плашим се укидања и Аутокоманде, и Сава центра као успутних стајалишта међуградских аутобуса. Већ видим како све аутобусе терају на обилазницу па на нову Сурчинску магистралу уз хвљење како су смањили загађење у граду и како су у центру удисали гасове од неколико хиљада аутобуса дневно.

Него ово написано два пута читам и покушавам да схватим шта је аутор мислио.
 
Нажалост, плашим се укидања и Аутокоманде, и Сава центра као успутних стајалишта међуградских аутобуса. Већ видим како све аутобусе терају на обилазницу па на нову Сурчинску магистралу уз хвљење како су смањили загађење у граду и како су у центру удисали гасове од неколико хиљада аутобуса дневно.

Него ово написано два пута читам и покушавам да схватим шта је аутор мислио.

То су већ и најавили отприлике, сви аутобуси из правца Ниша, Новог Сада и Шида на обилазницу, а можда чак натерају и оне из Вршца да иду около.
 
Vrh