Sve se radi kontra , pa zašto bi bilo nešto drukčije u slučaju novog BAS - a. Ja odavno pisao , što ovde , što nadležnima , za prebacivanje jedne linije sa normalnim taktom preko Prokopa , i uvek bih dobio odgovor da ne može jer će se linije okretati kod buduće okretnice kod TC - a u BNV. I u slučaju okretanja u Dragana Mancea , i slučaju okretanja u Birčaninovoj i u slučaju spajanja sa linijom 30. U ovom poslednjem slučaju su mi dali odgovor i da trenutni broj vozila na liniji 30 sasvim dovoljan za potrebe stanovnika Medakovića II. Isto sam spominjao i da treba da se pojača linija 34 , da je problem ući u vozilo u pojedinim delovima dana , kao i da bi vikendom trebalo da saobraćaju 2 vozila , jer je previše da linija saobraća na 70 minuta , i evo tek sad se , iz samo njima znanih razloga , udostojili da je pojačaju , ali samo sa jednim vozilom. Isto je bilo natezanja i sa produženjem rada linije 36. A da ne govorim o tome kako je rešen zahtev za uspostavljanjem unutrašnjeg kruga (da prvo opslužuje Savski trg).
Potez na kojem se nekada nalazila GŽS , a još malo i BAS , opsluživalo je preko 20 - ak linija , a izmeštaju ih na prostore koji ni približno nisu tako dobro pokriveni gradskim prevozom , što dovodi samo do kontra efekta. Potencijalnim putnicima će biti sve komplikovanije da koriste pomenute objekte , ali to nije uopšte bitno onima koji o tome odlučuju , jer oni nit' koriste voz , nit' se voze autobusom. A svi vrlo dobro znamo šta im je jedino važno.