Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642799#p642799:3hb6ukc9 je napisao(la):
nekianonimnilik » 26 Jul 2019 10:40 pm[/url]":3hb6ukc9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642401#p642401:3hb6ukc9 je napisao(la):

opet nasli rasisti da nam popuju o rasizmu a mi za rasizam nismo znali dok nam ga oni nisu pokazali
Glede toga da za rasizam nismo znali, da pomenem da je u dokumentaciji Borbe koliko 1971. godine postojao odeljak 'Razbojnici, prostitutke, skitnice i cigani'.
A kome i čemu, dakle, smetaju - nosači prtljaga? Da li je to neko posebno nečasno zanimanje?
 
Отприлике за све треба да се плаћа харач. А што се расизма тиче, то је сулудо, роми нису друга раса. А циганима их је звао и Мика Антић. Неке НВО само чекају на те примере својствене друштвима њихових менторских држава од пре 50 и више година.
 
To ti je kao u SAD. Crnci se međusobno zovu nigger, ali belac ako ih tako nazove - to je problem.
Fora je što nigger i cigan kod većine ljudi imaju pogrdno značenje i tu nema mnogo mudrolija.
Ja lično koristim reč cigan kada pričam sa poznatim ljudima, a sa ostalima - rom.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Фора је што се намерно потенцирају неке ствари којих код нас и нема баш само да би се направила лажба слика да живимо у друштву попут америке. То је социјални инжињеринг који се спроводи преко медија и модерне музике које држи бивши шеф ЦИА. Прављење безличне конзумеристичке масе. Зато немамо више нашу аутентичну популарну музику нити нове филмове и серије већ су све бледе и лоше копије западних продуката из те сфере.
 
Samo šaltera ima 20ak otprilike (ne znam tačan broj) i kada se pogleda u koliko se smena radi, verujem da samo šalterskih radnika ima minimum 50ak. Da ne počinjemo nabrajati sve ostalo. 700 je možda previše (to neko drugi treba da proceni), ali 70 je potpuno nerealno.
 
Nikom se ne prelazi jer je autobuska stanica sada u centru, a i zato jer svi osim par ljudi vide koliko je buduca lokacija nelogicna: za pravo i kompletno integrisanje autobuskog i zeleznickog saobracaja, nova autobuska stanica moze biti samo kod Prokopa.
 
NoLimit":frh13fhc je napisao(la):
Samo šaltera ima 20ak otprilike (ne znam tačan broj) i kada se pogleda u koliko se smena radi, verujem da samo šalterskih radnika ima minimum 50ak. Da ne počinjemo nabrajati sve ostalo. 700 je možda previše (to neko drugi treba da proceni), ali 70 je potpuno nerealno.

Ok malo sam preterao, ali stvarno ne vidim sta tu 700 radnika može da radi. Mislim da ih je više od pola viška...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643932#p643932:3l4zfftx je napisao(la):
Dart » Wed Jul 31, 2019 7:27 am[/url]":3l4zfftx]
NoLimit":3l4zfftx je napisao(la):
Samo šaltera ima 20ak otprilike (ne znam tačan broj) i kada se pogleda u koliko se smena radi, verujem da samo šalterskih radnika ima minimum 50ak. Da ne počinjemo nabrajati sve ostalo. 700 je možda previše (to neko drugi treba da proceni), ali 70 je potpuno nerealno.

Ok malo sam preterao, ali stvarno ne vidim sta tu 700 radnika može da radi. Mislim da ih je više od pola viška...
Pa i ne rade ali primaju plate :)
 
https://www.ekapija.com/news/258874...novi-beograd-nova-stanica-u-bloku-42-pocetkom


Autobuska se seli na Novi Beograd - Nova stanica u Bloku 42 početkom 2021.

Dolazni peroni Beogradske autobuske stanice (BAS) izmešteni su 23. juna ove godine, na prostor iza bivše Glavne železničke stanice, ali će kompletan međugradski i međunarodni autobuski saobraćaj morati da bude preseljen na Novi Beograd do kraja 2020. godine.

- BAS ima rok do kraja 2020. da se preseli. To je logičan rok da sve profunkcioniše na Novom Beogradu. Uveren sam da će autobusi kretati i stizati na Novi Beograd od početka 2021. godine - rekao je Marko Stojčić, gradski urbanista, u Beogradskoj hronici RTS.

Kako je objasnio, "radove izvodi BAS, kao privatna firma, a Grad Beograd im samo pruža podršku".

- Radovi su uveliko u toku - dodao je Stojčić.

Radovi na novoj stanici BAS-a svečano su počeli u februaru 2018. godine, a kako je najavio tadašnji gradonačelnik Siniša Mali, rok za njihov završetak, kako stoji i na tabli na gradilištu, bio je 18 meseci, odnosno avgust ove godine. Međutim, osim jednog manjeg dela, takozvanog aneksa smeštenog između stubova pristupnih saobraćajnica Mosta na Adi, malo šta je do sada urađeno.

Nova stanica trebalo bi da se prostire na 13.000 m2, a vrednost radova procenjena je na oko 25 mil EUR. Tu spada i već spomenuti aneks od 1.200 m2 koji je jedini manje-više gotov.

- Po završetku pripremnih radova počeće radovi na izgradnji peronskog prostora i parkinga za autobuse. Izgradnja stanične zgrade, orijentacione površine 13.000 m2, počinje početkom 2020. - rekli su za Blic pre nekoliko meseci iz BAS-a.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/a...da-znate-o-novoj-stanici-u-bloku-42-i/x3hr45g

AUTOBUSKA SE SELI NA NOVI BEOGRAD Sve što treba da znate o novoj stanici u Bloku 42 i kada je POSLEDNJI ROK za preseljenje

Marko Radonjić
30.07.2019. 19:13




Dolazni peroni Beogradske autobuske stanice (BAS) izmešteni su 23. juna ove godine, na prostor iza bivše Glavne železničke stanice, ali će kompletan međugradski i međunarodni autobuski saobraćaj morati da bude preseljen na Novi Beograd do kraja 2020. godine!

- BAS ima rok do kraja 2020. da se preseli. To je logičan rok da sve profunkcioniše na Novom Beogradu. Uveren sam da će autobusi kretati i stizati na Novi Beograd od početka 2021. godine - rekao je Marko Stojčić, gradski urbanista, u Beogradskoj hronici RTS.

Kako je objasnio, “radove izvodi BAS, kao privatna firma, a Grad Beograd im samo pruža podršku”.

- Radovi su uveliko u toku - dodao je Stojčić.


Inače, oko ove nove Glavne autobuske stanice, koja će biti smeštene prekoputa sadašnjeg “buvljaka” (i on bi trebalo da bude izmešten u naredne dve godine) postoji mnogo nedoumica koje bi u narednom periodu trebalo da budu razrešene.

TERMINI

Radovi na novoj stanici BAS-a svečano su počeli u februaru 2018. godine, a kako je najavio tadašnji gradonačelnik Siniša Mali, rok za njihov završetak, kako stoji i na tabli na gradilištu, bio je 18 meseci, odnosno avgust ove godine.
Novi dolazni peroni BAS-a Foto: Aleksandar Slavković / RAS Srbija
Novi dolazni peroni BAS-a

Međutim, osim jednog manjeg dela, takozvanog aneksa smeštenog između stubova pristupnih saobraćajnica Mosta na Adi, malo šta je do sada urađeno.

GRADNJA

Nova stanica trebalo bi da se prostire na 13.000 kvadrata, a vrednost radova procenjena je na oko 25 miliona evra. Tu spada i već spomenuti aneks od 1.200 kvadrata koji je jedini manje-više gotov.
Lokacija na Novom Beogradu Foto: Dušan Milenković / RAS Srbija
Lokacija na Novom Beogradu

- Po završetku pripremnih radova počeće radovi na izgradnji peronskog prostora i parkinga za autobuse. Izgradnja stanične zgrade, orijentacione površine 13.000 m2, počinje početkom 2020. - rekli su za “Blic” pre nekoliko meseci iz BAS-a.

BG NA VODI

Kompletan projekat selidbe Beogradske autobuske stanice na Novi Beograd uslovljen je “Beogradom na vodi”, odnosno tempom njihove gradnje. Dolazna stanica morala je da bude izmeštena ove godine jer su na tom mestu već počele da niču nove zgrade.


ŽELEZNIČKA

Kada je prvobitno pompezno najavljivan kompletan projekat, govorilo se da bi jedna do druge trebalo da budu Beogradska autobuska stanica i nova železnička stanica. Sa raznim objektima komercijalnog karaktera poput tržnog centra, hotela... I sve to na ukupnoj površini od 180.000 kvadratnih metara.
Projekat autobuske stanice u Bloku 42 Foto: Beoinfo / Promo
Projekat autobuske stanice u Bloku 42

Međutim, poslednjih godina Prokop je u centru pažnje, a o železničkoj stanici na ovom prostoru se slabo govori.

SELIDBA

Jedino što se promenilo poslednjih godina je mesto na koje stižu prigradski, međugradski i međunarodni autobusi u srpsku prestonicu. Umesto na prostor kod bivše zgrade “Simpa” i hotela “Bristol”, dolazni peroni su pomereni sa druge strane Starog savskog mosta, iza bivše Glavne železničke stanice, ali i u neposrednoj blizini odlaznih perona BAS-a. U međuvremenu srušena je i stanica “Laste”.
Bivši dolazni peroni BAS-a Foto: Blic / RAS Srbija
Bivši dolazni peroni BAS-a

BROJKE

Beogradska autobuska stanica a.d. počela je rad 1966. godine na lokaciji u Železničkoj br. 4 uz Glavnu železničku stanicu.

- BAS danas ima 700 zaposlenih radnika. Stanica dnevno prihvati 22.000 putnika u 1.800 autobusa, što na godišnjem nivou čini devet miliona putnika u 720.000 autobusa - kažu iz BAS-a.
 
Ови ће их сигурно опет испалити и 2021. Просто са БАСом не могу баш тако да се зезају као са железницом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644326#p644326:4e8lc231 je napisao(la):
Astrotrain » Čet Avg 01, 2019 8:57 am[/url]":4e8lc231]Ево вредно скупљају паре за пресељење :lool:

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=08&dd=01&nav_id=1572632

Po džepu putnika: Peronska karta poskupela

Beograd -- Cena stanične usluge u Beogradu nedavno je povećana na 190 dinara, dok je, recimo, karta do Pančeva 200 dinara.

Bio mi kolega iz Zagreba tj sad na radu u Nemačkoj i nikako da mu objasnim čemu služi peronska karta. :D :D :D Nigde to nije video da plaćaš ulazak u autobus.
 
Zato im direktorski bord ima u proseku 68 godina a generalni sano 77 godina. Nije im lose cim rade i u tim godinama :mrgreen:
 
Ma 700 je i vise nego preterano. Od tih 20 saltera obicno radi 5-6, jedino za Novu godinu ili neki praznik radi desetak. Sta jos ime troje na kapijama, dvoje na rampama. Dve - tri zene u toaletima, jedan spiker. Mislim da je za jednu smenu dovoljno 30 tak ljudi. Verovatno im u upravi radi 400-500 partijskih uhleba koji drze noge na stolu, a 200 ljudi zaista radi na salterima, kapijama, ciscenju, rampama. Pravo javno presuzece za partijske kadrove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644326#p644326:cqv9ykbs je napisao(la):
Astrotrain » Чет Авг 01, 2019 8:57 am[/url]":cqv9ykbs]Ево вредно скупљају паре за пресељење :lool:

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=08&dd=01&nav_id=1572632

Po džepu putnika: Peronska karta poskupela

Beograd -- Cena stanične usluge u Beogradu nedavno je povećana na 190 dinara, dok je, recimo, karta do Pančeva 200 dinara.
У мајку им лоповску, тачно више нећу ићи на БАС па макар стајао цео пут.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644535#p644535:31zcnaia je napisao(la):
prostorni planer » Čet Avg 01, 2019 6:28 pm[/url]":31zcnaia]Ma 700 je i vise nego preterano. Od tih 20 saltera obicno radi 5-6, jedino za Novu godinu ili neki praznik radi desetak. Sta jos ime troje na kapijama, dvoje na rampama. Dve - tri zene u toaletima, jedan spiker. Mislim da je za jednu smenu dovoljno 30 tak ljudi. Verovatno im u upravi radi 400-500 partijskih uhleba koji drze noge na stolu, a 200 ljudi zaista radi na salterima, kapijama, ciscenju, rampama. Pravo javno presuzece za partijske kadrove.
BAS je akcionarsko društvo , privatna kompanija, nije javno preduzeće i nije na budžetu, pa nema ni partijskog zapošljavanja.
 
Али су монополисти и узимају лепе паре за ништа. Нема приступа тоалету ни трафици са перона, шалтери углавном раде трећином капацитета, голубови улећу свуда а могли су оне бодље да поставе, на улазу на пероне је увек гужва и јако је нефункционалнан портал, клупе су неадекватне, аутобусе чека по 60 људи по перону, а има отприлике по 10 места на клупи по перону, нема никакве заштите од ветра, кише, снега и града, перони су тако нехумано одвојени од ходника да не могу лепо да се поздраве путници са онима који их испраћају и да им машу већ мора да се чкиљи кроз прорезе на оном замагењу стакала... Мени је искрено функционалнија свака друга станица у било ком мањем месту од БАСа.
 
Autobusi plaćaju BAS-u korišćenje perona, u cenu karte je ubačena i njihova usluga prodaje, dokle više misle da naplaćuju i šta ?
Svi objekti koji rade unutra donose im lepe prihode i ti bi još bolje radili kad bi ljudi slobodno cirkulisali. Ovako ograđeni, priterani uz autobuse i odvojeni od najbližih sa mutnim staklima .............
 
Монопол је чудо. Надам се да ће нови БАС на НБГ бити функционално боље решен, са више портала за улаз на пероне, са тоалетом и трафикама на перонима, са више клупа, чесмом, и неким зеленилом не би било на одмет.
 
Dobro akcionarako drustvo, a akcionari su verovatno i neka drzavna preduzeca, znaci svi ti akcionari su ubacili svoje uhlebe, rodbinu, prijatelje a sigurno ima i stranackih kadrova kako ne vi trpeli nekakav pritisak vlasti, u to ne sumnjam. Malo je tu ko dosao preko konkursa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644623#p644623:2u2pjt9w je napisao(la):
prostorni planer » Čet Avg 01, 2019 10:07 pm[/url]":2u2pjt9w]Dobro akcionarako drustvo, a akcionari su verovatno i neka drzavna preduzeca, znaci svi ti akcionari su ubacili svoje uhlebe, rodbinu, prijatelje a sigurno ima i stranackih kadrova kako ne vi trpeli nekakav pritisak vlasti, u to ne sumnjam. Malo je tu ko dosao preko konkursa
Pravo glasa ima preko 1000 malih akcionara tj zaposlenih i penzionera. Ima rodbine većinom i dosta porodica radi , tačno je to ali nema stranačkog zapošljavanja jer kompanija nije državna niti je do sada neko partijski pritiskao. Postojeće rukovodstvo je više decenija isto. Većina misli da je BAS državna, javna kompanija a ona to nije zaista.
 
Vrh