Zar ne ide uvek kondukter s vozacem?Njihova ideja je izgleda da se kupuju kod vozača, jedina muka na koju ti putnici po službenim automobilima državnih preduzeća nisu računali je da vozač, posebno u gužvi, ne može da broji putnike pre nego što izračuna da li ima 52 mesta a prodao je 55 karata. Na stranu ideja da vozač treba u roku od 15 minuta da upakuje kofere i proda 50 karata
Evo živo me zanima koji je to prevoznik, jer znam da npr. Lasta, Niš ekspres i Banbus nemaju konduktera. I šta će uopšte bilo kakav kondukter, kad se karte kupuju na stanici, vozač ih pregleda na ulazu i to je to, kasnije samo pregledava novim putnicima. Nije to voz da mu treba kondukter.Ja kad god sam isao bio je, zavisi onda od prevoznika
Zar ne ide uvek kondukter s vozacem?
A ako nema mesta, nista, stojis. To se desilo mom drugu vise puta
У току следеће недеље ће бити објављеноКако ће ићи приградски саобраћај и која ће бити прва стајалишта после новог БАС-а за њих?
Vrv da ublaže bes i haos koji će nastati kad je premeste. Ovako mogu da kažu “pa organizovali smo celu kampanju da ljude obavestimo kad se premešta…ko nije znao, sam je kriv”…imali su već jednom priliku da vežbaju kad je premeštena Glavna Železnička.Meni nije jasno kome reklamiraju nove lokacije.
Nije kao da imamo 6 glavnih stanica pa će neko ići na druge 5
Čemu reklama?
tj da ga prikriju dok se putnik zapravo ne pojavi na lokaciji, ako je uopste nadje s obzirom na prikazane RENDEREVrv da ublaže bes i haos koji će nastati kad je premeste. Ovako mogu da kažu “pa organizovali smo celu kampanju da ljude obavestimo kad se premešta…ko nije znao, sam je kriv”…imali su već jednom priliku da vežbaju kad je premeštena Glavna Železnička.
Više se ovde radi o zatvaranju stare nego o otvaranju nove.
Postoji naravno privremeni objekat od 1.200 m2 sa biletarnicom za prodaju karata, čekaonicom sa klupama, restoranom, trgovinom, toaletom.....To postoji već godinama i sad će biti u funkciji.Čekaj, neće postojati način da putnik kupi kartu na novoj BAS (osim u autobusu)?
Mislim da se samo za autobuse ka Čačku, tj. sve koji idu na Miloša (i sad idu na Miloša) zna kuda će ići. Ili bar može da se predpostavi. Svi ostali su upitni.
Nisam ispratio ali predpostavljam da ako nije zvanično proglašena za stanicu neće je zvanično ni ukidati. Faktički vrv hoće.Znači, ukida se stanica na Adi?
Kakvo kupovanje kod vozača kada ima biletarnica sa sve čekaonicom pored?Njihova ideja je izgleda da se kupuju kod vozača
Ukidaju se sva stajališta osim Autokomande.Znači, ukida se stanica na Adi?
Postoji naravno privremeni objekat od 1.200 m2 sa biletarnicom za prodaju karata, čekaonicom sa klupama, restoranom, trgovinom, toaletom.....To postoji već godinama i sad će biti u funkciji.
Možda ovo nije frazirano dobro. Šta se podrazumeva pod sve? Sigurno se ne ukidaju Pančevački most, Zemun pošta, itd.