Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Njihova ideja je izgleda da se kupuju kod vozača, jedina muka na koju ti putnici po službenim automobilima državnih preduzeća nisu računali je da vozač, posebno u gužvi, ne može da broji putnike pre nego što izračuna da li ima 52 mesta a prodao je 55 karata. Na stranu ideja da vozač treba u roku od 15 minuta da upakuje kofere i proda 50 karata
Zar ne ide uvek kondukter s vozacem?
A ako nema mesta, nista, stojis. To se desilo mom drugu vise puta
 
Naravno da ne ide, kakav crni kondukter.
Pa ne možeš da platiš kartu hiljadu ili dve i da stojiš više sati. Čak mislim i da je zabranjeno u međugradskom prevozu.
 
Ja kad god sam isao bio je, zavisi onda od prevoznika
Evo živo me zanima koji je to prevoznik, jer znam da npr. Lasta, Niš ekspres i Banbus nemaju konduktera. I šta će uopšte bilo kakav kondukter, kad se karte kupuju na stanici, vozač ih pregleda na ulazu i to je to, kasnije samo pregledava novim putnicima. Nije to voz da mu treba kondukter.
 
Severtrans petkom popodne Bg-Sombor, bio je kondukter.
U NS prima sve putnike koji su kupili kartu i neki sednu, ali dosta ih stoji.
Da mogu da ih pakuju na krov i to bi radili.
 
Zar ne ide uvek kondukter s vozacem?
A ako nema mesta, nista, stojis. To se desilo mom drugu vise puta

Zavisi od prevoznika, oni koji imaju drugo lice, obično je to sam vozač koji radi prodaju karata dok kolega vozi, pa se posle menjaju.
Kod Laste na relaciji za Sombor sam viđao čak i da automehaničari budu kondukteri (sa sve mantilom) ili da ne bude nikoga.

Zanimljivo, Bortravel ima "stjuardese", ali ono nema nekih razlika u odnosu na klasičnu kondukterku, samo ime.
 
Meni nije jasno kome reklamiraju nove lokacije.
Nije kao da imamo 6 glavnih stanica pa će neko ići na druge 5

Čemu reklama?
Vrv da ublaže bes i haos koji će nastati kad je premeste. Ovako mogu da kažu “pa organizovali smo celu kampanju da ljude obavestimo kad se premešta…ko nije znao, sam je kriv”…imali su već jednom priliku da vežbaju kad je premeštena Glavna Železnička.

Više se ovde radi o zatvaranju stare nego o otvaranju nove.
 
Vrv da ublaže bes i haos koji će nastati kad je premeste. Ovako mogu da kažu “pa organizovali smo celu kampanju da ljude obavestimo kad se premešta…ko nije znao, sam je kriv”…imali su već jednom priliku da vežbaju kad je premeštena Glavna Železnička.

Više se ovde radi o zatvaranju stare nego o otvaranju nove.
tj da ga prikriju dok se putnik zapravo ne pojavi na lokaciji, ako je uopste nadje s obzirom na prikazane RENDERE
ljudi ce videti ove slike, doci na lokaciju i pitati se da li su na pravom mestu
 
A dobro onda, jer je pisano ovde da će se karte kupovati kod vozača.

Ali i dalje nije najjasnije odakle kreću i kojim putem idu autobusi za Čačak?
 
Mislim da se samo za autobuse ka Čačku, tj. sve koji idu na Miloša (i sad idu na Miloša) zna kuda će ići. Ili bar može da se predpostavi. Svi ostali su upitni.
 
Znači, ukida se stanica na Adi?
Nisam ispratio ali predpostavljam da ako nije zvanično proglašena za stanicu neće je zvanično ni ukidati. Faktički vrv hoće.

Bez obzira na dodatnu gužvu u JG ili Vojvođanskoj, zaista bi bilo nelogično da autobusi prelaze Savu preko Mosta na Adi pa onda opet na Ostružničkom mostu da bi otišli na Miloša. I to samo zbog stajališta na Adi.

Nemam nikakve zvanične informacije. Ovo je samo moje neko razmišljanje.

Možda to bude za autobuse koji voze Ibarskom i skupljaju putnike u mestima usput.
 
Možda ovo nije frazirano dobro. Šta se podrazumeva pod sve? Sigurno se ne ukidaju Pančevački most, Zemun pošta, itd.
 
Postoji naravno privremeni objekat od 1.200 m2 sa biletarnicom za prodaju karata, čekaonicom sa klupama, restoranom, trgovinom, toaletom.....To postoji već godinama i sad će biti u funkciji.

Selidba iz privremenog objekta posle 60 godina u drugi privremeni objekat. Kakav nadrealizam.

Možda ovo nije frazirano dobro. Šta se podrazumeva pod sve? Sigurno se ne ukidaju Pančevački most, Zemun pošta, itd.

Otvaranjem nove stanice ne vidim razlog zašto bi se autobusi zavlačili u Zemun koji im više nije usput.
 
Vrh