Како зашто? Па да би могли да сабирају тих 300 или колико већ динара по глави. Ако буде стајалиште 30% ако не и више оних који нису лењи или који заиста немају новца улазе без да плате таксу.To što hoće da ukinu stajališta na Autokomandi i kod Hitne možemo da diskutujemo, ali tih par stotina buseva u toku dana ne čine ni 1‰ (promil) ukupnog saobraćaja na auto-moto putu kroz grad.
Онда треба да се запитамо да ли је БАС ту да пружа услугу, или да зарађује?
Dabome, zato bi neko normalan izgradio tamo adekvatno stajalisteInače to stajalište na autokomandi je apokaliptično i totalno neprikladno svrsi kojoj trenutno služi. Đubre i blato na sve strane, bez WCa, pešački veoma nepristupačno, premalo prostora za sve autobuse koji tu staju. Razumem da ljudima i kao takvo znači ali ko je jednom bio tamo zna o čemu pričam ......
Jedna od ideja je da BAS preuzme pod svoju kontrolu stajališta ali ima mnogo problema počev od imovinskih do organizacionih tako da im je sada lakše da ih "ukinu" obilaženjem. Neke procene kažu da stajališta čine čak 50% u ukupnom broju prevezenih putnika tako da BAS računa na udvostručenje prihoda od prodaje karata. BAS nema sopstvene autobuse pa je zarada od provizije i peronizacije osnov njihovog ekonomskog delovanja i postojanja. Videćemo kako će reagovati prevoznici na sve ali je činjenica da ako hoće da rade moraju da održavaju vozni red sa stanice koja je monopolista. Nema tu prostora za neke pregovore jer je država preuzela upravljanje u BAS.Онда нема потребе да се укидају успутна стајалишта ван њихове контроле. Или нек направе успутна стајалишта и нек управљају њима, али и услуга да буде поштена.
Очекујмо ефекат Зрењанинца и Ибарске на НБГ дуж нових траса аутобуса ка новој БАС.Iako je suludo nije iznenađujuće.
Sva ta neograđena stajališta gube novac BASu. A ovo takođe omogućava naprednjacima da pričaju kako su ulepšali grad jer sad marva iz provincije sa svojim seljobusima neće više prolaziti kroz ceo grad i preko mostova.
E sad, svi ti autobusi umesto da prave gužvu na autoputu i malo u Savksoj sada će ulaziti u nimalo preopterećenu i zagušenu Jurija Gagarina. I to ne direktno nego kroz Vojvođansku ili Ivana Ribara.
E sada zamislite stare i bolesne iz unutrašnjosti koji imaju zakazano na Kliničkom (mnogi prevoznici koje znam su stajali i na Autokomandi i kod Kliničkog). Nisi pri snazi, svakako si ustao jako jako rano, čekaju te sati čekanja kod lekara i ceo put ti je ovim produžen za makar 2 sata.
Ili studentarija smeštena u Karaburmi, Rifatu, 4. Aprilu. Ili ne dao ti Bog da privatno plaćaš smeštaj negde u Jerkoviću, Medaku ili Kumodražu. Sreća sreća radost odlaska kući i povratka u Bg i dom.
Pišeš o BAS-u ili o Autokomandi, nešto mi nije jasno?Inače to stajalište na autokomandi je apokaliptično i totalno neprikladno svrsi kojoj trenutno služi. Đubre i blato na sve strane, bez WCa, pešački veoma nepristupačno, premalo prostora za sve autobuse koji tu staju. Razumem da ljudima i kao takvo znači ali ko je jednom bio tamo zna o čemu pričam ......
E sada zamislite stare i bolesne iz unutrašnjosti koji imaju zakazano na Kliničkom (mnogi prevoznici koje znam su stajali i na Autokomandi i kod Kliničkog). Nisi pri snazi, svakako si ustao jako jako rano, čekaju te sati čekanja kod lekara i ceo put ti je ovim produžen za makar 2 sata.
Ma da. Sada postoji rešenje, koje sigurno nije najbolje, ali je vrlo paraktično, jer ih međugradski bus dovozi direktno do klinike, tako da mogu da stignu u 8h na pregled/prijem.Planirana je linija koja bi povezivala Novi BAS sa Kliničkim centrom. Zvanično je najavljeno.