Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

1974
20230625_165055.jpg
 
Верујем да хоће. Плус ће на НБГ имати више буџака за камповање.
 
Верујем да хоће. Плус ће на НБГ имати више буџака за камповање.
Тамо им је идеално испод моста код жел. станице, далеко од стамбених зграда и изоловано, а и ту већ има једно циганско насеље,
али мигранти нису толико везани за саму аутобуску станицу колико су везани за улицу Гаврила Принципа јер ту има нека канцеларија која им пружа помоћ, хостели за њих, као и разни објекти намењени њима за прање веша, туширање и слично

мада морам признати да их ове године има драстично и неупоредиво мање, него што их је било пре годину, две, три.
 
Ajde da vidimo i to čudo. Nego čitam ovaj članak sa B92, i nije mi jasno šta je hteo da kaže Gangula.
"Ukoliko bude tako, očekujemo da ćemo u 2024. godinu ući sa novom autobuskom stanicom u svom punom kapacitetu. Zahvaljujući završetku obilaznice oko Beograda, nova autobuska stanica dobija svoju punu svrhu, jer putnički autobusi neće više prolaziti kroz centar grada"
Kakve veze ima obilaznica sa autobuskom stanicom?
 
Ajde da vidimo i to čudo. Nego čitam ovaj članak sa B92, i nije mi jasno šta je hteo da kaže Gangula.
"Ukoliko bude tako, očekujemo da ćemo u 2024. godinu ući sa novom autobuskom stanicom u svom punom kapacitetu. Zahvaljujući završetku obilaznice oko Beograda, nova autobuska stanica dobija svoju punu svrhu, jer putnički autobusi neće više prolaziti kroz centar grada"
Kakve veze ima obilaznica sa autobuskom stanicom?
Možda misli da će autobusi ka i od juga ići obilaznicom skroz preko Ostružnice pa na Jurija Gagarina ili slično.
 
Хм, па ваљда ће аутобус да остане, а да ће теретни и транзитни саобраћај на обилазницу?
 
Можда ће и аутобусе са севера и запада да пребаце исто на Добановце-Сурчин-градску магистралу. И тако ликвидирају сва досадашња успутна стајалишта, и Земун, и Студењак, и Сава центар, Аутокоманду и Жарково.
 
Можда ће и аутобусе са севера и запада да пребаце исто на Добановце-Сурчин-градску магистралу. И тако ликвидирају сва досадашња успутна стајалишта, и Земун, и Студењак, и Сава центар, Аутокоманду и Жарково.

Та успутна стајалишта имају и лоших и добрих страна, добре су што не мораш да идеш до БАС већ негде где ти је ближе и то што не плаћаш перонску карту,

лоше су то што користе стајалиштима ГСП и углавном нема кондуктера, већ возач наплаћује и направи се гужва и застој (највише важи за Земун)
и такође то што само они који редовно путују знају ко, где и када стаје, то јест нема никаквих информација о тим успутним стајалиштима.
 
и такође то што само они који редовно путују знају ко, где и када стаје, то јест нема никаквих информација о тим успутним стајалиштима.

Зависи од превозника до превозника. Неки у реду вожње наводе та стајања, нпр. за Фликсбус за Хрватску и Словенију можеш купити карту од Сава центра или Студентског града онлајн, док код неких се не наводи иако стају код Аутокоманде, нпр. Адио за Косово и Метохију.
 
Мени је конкретно СЦ доста значио до мигрантске кризе.
 
A i ta usputna lako mogu da se urede i odvoje od stajališta gradskog prevoza, praktično 4-5 stajališta za sve glavne pravce van BAS.
 
Њима ће бити битније да кажу ето направили смо обилазницу, Милоша Великог и магистралу Сурчин НБГ. Сад смо растеретити центар града гужве и загађења од међумесних аутобуса.
 
Ovaj skandal sa Autobuskom stanicom predugo traje i trebalo ga je drugačije rešiti, tj. umesto što je država dala kredit firmi "BAS AD" trebala ga je dati Gradu i tako bi Beograd bio vlasnik lokacije i infrastrukture stanice.

A, vlasništvo Akcionarskog fonda 30% i PIO fonda 10% je trebalo otkupiti na berzi u korist Beograda. Tako bi Grad preuzeo kontrolu i odgovornost za rad operatera na Autobuskoj stanici.
 
А могла је и Ласта да изгради нову БАС и да управља њом.
 
Nije mogla Lasta, jer je BAS bio u dogovoru sa Gradom. Poenta je da infrastruktura bude u vlasništvu Beograda, pa onda može da se bira najbolji operater koji će da vodi posao.

A, trebalo bi preuzeti i BAS AD jer su oni dokazali da ne znaju da vode posao. Država ima 40% akcija a nikakav uticaj, pa i to bi trebalo promeniti i tih 40% prebaciti Beogradu.
 
Zar su Sapic i Cuckovic sposobniji od pandana na republickom nivou pa ce bolje da rese nego npr.jedan bivsi gradski celnik koji je ministar? Kako to moze da grad Beograd oduzme imovinu svih nas vlasnika Akcionarskog fonda i PIO? Sto bi se odreklo dela tog kolaca beko iz Medvedje ili Dimotovgrada u korist grada Beograda koji svakim danom Beogradjanima pokazuje kako je zanoge stvari nesposoban?
 
A, vlasništvo Akcionarskog fonda 30% i PIO fonda 10% je trebalo otkupiti na berzi u korist Beograda. Tako bi Grad preuzeo kontrolu i odgovornost za rad operatera na Autobuskoj stanici.
Nema "oduzimanja imovine" već otkupa na berzi gde bi dva fonda prodali akcije.
A upravljanje bi vodili profesionalci izabrani na konkursu.
 
Vrh